16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N. 29.3.2006 10:44

Re: Roman Grill: Dane se jim platit nechce, ale rucku po prebendach od statu natahovat, to jo.

Strčte si váš stát i s jeho "prebendami" pro OSVČ... víte kam! (Tohle se mi snad zdá!)
Ladislav N. 29.3.2006 10:40

Re: Re: Povinná daň je protiústavní, neboť předepisuje výši daní (berní) jedné skupině podle výdělku jiné skupiny obyvatel.

S těmi průměry pozor! OSVČ - živnostník - je kategorie, ve které sotva bude mít někdo příjmy, jako státní úředníci a vysoce placení zaměstnanci, jejichž pracovní výkon není přímo hodnocen na trhu práce či zboží zákazníkem. Jsme u starého problému nesmyslného "průměrování" a z průměru vytváření absurdních závěrů... (viz průměr vs. medián) Od lidí typu Škromach a Soc. spol. s r.o. samozřejmě nemůžeme očekávat zázraky v přemýšlení a logice, ale neměli bychom přebírat automaticky jejich přiblblou argumemtaci s "průměrem"... Reprezentativní vzorek občanů - OSVČ (a živnostníků samostatně) je naprosto odlišný od vzorku občanů - zaměstnanců v pracovním poměru. Vztahují se na ně odlišné předpisy, povinnosti, OSVČ nemají výsady zaměstnanecké ochrany (zákoník práce) atd. . . . . . . . . . . . Nelze než souhlasit s předchozími komentáři. ODS hodila živnostníky přes palubu a vrtala se v nesmyslech, místo aby věc "minimální daně z příjmu" dala k Ústavnímu soudu - a socialisté by měli z ostudy kabát... Teď se "nasranost" OSVČ hodí ODS k získání hlasů ve volbách a panu Římanovi už taky chybí bohatý sponzor typu státního Českého Telecomu, za jehož zájmy v parlamentu "srdnatě" vystupoval. Proti jeho článku nemám nic, proti jeho minulému působení ale hodně...
ijanecek@seznam.cz 29.3.2006 10:03

Re: vite soudruhu Rimane, ja bych spise uvital slib, ze vyhodite na dlazbu bez nahrady

To by musel vyhodit i sám sebe a ta je asi blbost
Ivan Nový 29.3.2006 9:57

Pane Kadleci, podobné daňové prázdniny byly

už aplikovány u nás v 90. letech. Jen všichni na to už zapomněli. Tehdy se také nic dramatického se státním rozpočtem nestalo. Proč by se něco mělo stát dnes? Spíše se musíme ptát na nesmysly, které se z rozpočtu hradí, těch bude samozřejmě mnohem více. Vezměte si to tak, když socani utratí na stále selhávající politiku nezaměstnanosti 100 miliard, je to možno chápat také jako výpadek ze státního rozpočtu, protože ty peníze s nezaměstnaností vůbec nepohnou a chybět budou jinde.
walter 29.3.2006 9:53

Re: Povinná daň je protiústavní, neboť předepisuje výši daní (berní) jedné skupině podle výdělku jiné skupiny obyvatel.

Když si přečtu, že průměrný živnostník a podnikatel platí daň 4xmenší než průměrný zaměstnanec, tak začínám zákon o minimální dani chápat jako pokus o získání alespoň něčeho, od této skupiny lidí. Ovšem pojem minimální daně je pro mne těžko stravitelný, navrhoval bych tento zákon zrušit, ale poněkud přitvrdit v zákonech. Za daňový podvod dát sankci od 10 let (a opravdu kontrolovat), ono by se podstatně zvýšil výběr daně i bez té minimální...
Ivan Nový 29.3.2006 9:52

Občane, většího zmatkaře než Paroubka by pohledal.

jen se podívejte jak rozložil sektor zdravotnictví svými neuváženými silovými zásahy.
zcr 29.3.2006 9:44

Profese je jedna vec,

zivnostensky list druha, ostatne naplne zivnosti jsou omezene. Proc by mela byt penalizovana snaha si privydelat na ZL v malem? Jsou lide, kteri krome sve prace umeji dalsi veci, ktere by treba radi pouzili jako zdroj maleho privydelku. Treba zeny v domacnosti, ktere nemohou (nechteji) kvuli detem na plny ci castecny uvazek. Proc takove lidi trapit s minimalni dani?
OBČAN XY 29.3.2006 9:40

ŘÍMAN ZMATKOVAL NA MINISTERSTVU

 Zmatkuje i nyní a nejhorší je,že hodlá s dalšími svými význačnými neuměteli ze stínové vlády zmatkovat i nadále....
Kadlec 29.3.2006 9:31

Velký pšouk vševěda Římana

Pitomosti experta Římana již nemohou překvapit snad žádného člověka.Ptám se proto jak dlouho chce výše jmenovaný tyto pitomosti propagovat,vždyť tomu ani sám nemůže věřit.Pokud ano,vím o volném pokoji v Kosmonosech.Je to blízko do Mladé Boleslavi a možná že v automobilce by o něho projevili zájem.Mohl by chodit a zametat dvůr.
Pavla B. 29.3.2006 9:00

Re: podmineny souhlas

Napiště prosím, jak byste si představoval privatizaci vysokých škol. Konkrétně třeba lékařských fakult včetně fakultních nemocnic.
Pavla B. 29.3.2006 8:58

Re: Re: A co takhle rovné podmínky pro úplně všechny

A co budu na ten živnosťák dělat - šlapat chodník? Jste schopen pochopit, že v určitých profesích musí být člověk zaměstnancem? Hodláte zrušit soudnictví, policii, školství, bankovnictví, částečně zdravotnictví, energetiku a dráhy?
Niky 29.3.2006 8:37

Ač p. Římana nemám příliš rád, v tomto s ním souhlasím.

V. Chaloupková 29.3.2006 8:33

Re: Povinná daň je protiústavní, neboť předepisuje výši daní (berní) jedné skupině podle výdělku jiné skupiny obyvatel.

A bohužel i ODS si na existenci živnostníků teprve zvyká, v 90. letech byli pro ně a jistého Klause pod rozlišovací úrovní, také pro ně nic neudělali, jen nastavili ty daně.
V. Chaloupková 29.3.2006 8:32

Povinná daň je protiústavní, neboť předepisuje výši daní (berní) jedné skupině podle výdělku jiné skupiny obyvatel.

Jenže ti, kterých se to týká nemají čas ani prostředky na stížnost k Ústavnímu soudu, protože bojují o přežití. A samozřejmě téhle "kauzy" se žádný poslanec neujme, neboť mu nepřinese ani peníze ani slávu, zejména po mnoha letech masírování zaměstnanců, jak je živnostníci okrádají a že neplatí daně. Přitom právě tohle je lež. Živnostník musí platit zdravotní i sociální pojištění (daň) jako zaměstnanec i jako zaměstnavatel a samozřejmě i daň s příjmu. Ale vysvětlujte tohle nějakému zaměstnanci, často ani neví, co jeho zaměstnavatel za něj platí. Za současné vlády jsou živnostníci lovná zvěř, zvláště nenáviděná jistým Škromachem a jako taková musí být vyhubena. Jsou to totiž občané, kteří po státu nechtějí nic a jsou tutíž nepodplatitelní.
Mejla 29.3.2006 8:29

Re: podmineny souhlas - a jaké prebendy od státu živnostníci mají ?

Jako živnostník souhlasím se školným i dalšími přímo placenými věcmi. Dnes je platíme nepřímo a vyjde nás to dráž.
petrs51 29.3.2006 8:28

Žádné daně

Člověk který podniká sám by neměl platit žádnou daň.Ani vypisovat knihu jízd atd... jenom by platil zdravotní a sociální.On si ty vydělané peníze nebude skladovat,ale něco koupí a všechno ostatní je zatíženo dph.
M. 29.3.2006 8:26

Krátká paměť

Sama se moc dobře pamatuji, že i sám pan Klaus řekl, aby ten, kdo nemá na minimální daň se nechal zaměstnat za 15.000 Kč. Takže by se měl pan Říman podívat trochu zpět.
hodne neRath 29.3.2006 8:21

pane Grilll

coz si takhle precist program ODS.... vyrazite otevrene dvere...
Roman Grill 29.3.2006 8:19

podmineny souhlas

Dobra, jsem pro zruseni minimalni dane u zivnostniku. Ale s jednou podminkou. Zruste nebo alespon zasadne omezte prerozdelovaci toky. At si kazdy zvoli, jako dan bude platit a stat mu za to sdeli, co mu za jeho zaplacene dane poskytne. V normalni spolecnosti se tomu rika pojisteni a je to zalozeno na soukrome aktivite. Zruste statem organizovane zdravotnictvi, privatizujte penzijni system a vysoke skoly, zavedte minimalni zivotni minimum, snizte na minimum mandatorni vydaje statu. At si kazdy ze svych prostredku hradi vse,  co zvysuje jeho zivotni standard nad uroven preziti v kamrliku. Pokud toto neudelate, je zruseni minimalni dane jen populistickym prerozdelovacim trikem.
Dane se jim platit nechce, ale rucku po prebendach od statu natahovat, to jo.
zcr 29.3.2006 8:12

Navic se obavam,

ze velka cast elektoratu sklonuje slovo "živnostník" podle vzoru "příživník" a nebo "podvodník".-----Minimalni dan je svinstvo - ve spojeni s pravidlem o nutnosti mit zivnostensky list pri opakovani cinnosti neskutecne nahrava sede ekonomice
hodne neRath 29.3.2006 8:08

Re: A co takhle rovné podmínky pro úplně všechny

no tak si poridte zivnostak - on Vam nekdo brani?
hodne neRath 29.3.2006 8:07

jen bych doplnil...

ze vytvoreni jednoho pracovniho mista v rezii CSSD prijde na 300 000 Kc.......
zcr 29.3.2006 8:06

to je spis jeji ponekud mladsi varianta

Přerozděl a plánuj!
Pavla B. 29.3.2006 7:05

A co takhle rovné podmínky pro úplně všechny

místo ustavičné parciální podpory určitých skupin obyvatelstva, to by nešlo?
Ladislav N. :-))) 29.3.2006 2:24

Re: Re: vite soudruhu Rimane, ja bych spise uvital slib, ze vyhodite na dlazbu bez nahrady

No jo, to se budou muset ucházet o práci na volném trhu poptávky soukromých firem, ne přes kamarády na státních úřadech. Konečně darmožrouti zkusí, zač je toho loket nebýt pod státní ochranou. Stát z našich daní podporuje konkurenty ze zahraničí - a ještě se od státu k tomu musíme nechat nekonečně buzerovat a poslouchat kecy idiotů, kteří se svými "produkty" nemuseli nikdy ucházet o přízeň platících zákazníků...
conqueror 29.3.2006 2:17

Jo.

Živnostník je pro socialisty něco jako nepřítel státu, vzhledem k tomu, že jej nelze pro nic za nic zavřít nebo odpravit, je naprosto nutné jej aspoň co nejvíce oškubat. Je to odolná vrstva a ta to vydrží. Tak pravil Velký socan a zavedl minimální daň, světovou to raritu socialistické vlády.
jonáš 29.3.2006 1:58

Re: vite soudruhu Rimane, ja bych spise uvital slib, ze vyhodite na dlazbu bez nahrady

Neblázněte, člověče, vyhodit třista tisíc -- dyť chtěj o sto tisíc snížit nezaměstnanost, to budou muset naopak nějaký přijmout, pokud to myslej vážně.
ticha@dohoda 29.3.2006 1:50

vite soudruhu Rimane, ja bych spise uvital slib, ze vyhodite na dlazbu bez nahrady

nejakych 300 tisic uredniku, ktere ti zivostnici a podnikatele musi zivit aniz by za to od tech parazitu neco dostali. Taky zjednoduseni danovych predpisu a pausaly by zivnostnici uvitali aby nemuseli zivit dalsi desitky tisic parazitu ve funkcich danivych poradcu. A to se vazeny soudruhu tahne celych 16 let. Politici co vyrabi zakony zmetky jako na bezicim pasu za nejakych 200 tisic cisteho mesicne/mineno s benefity, kradnym, podmaznym. Reknete mi soudruhu Rimane, jako majitel firmy, platil byste soustruznika podle mnozstvi vyrobenych zmetku a to by si jeste do prace nosil fusky a delal je v prac. dobe na vasem soustruhu ve vasi fabrice. To vy politici delate naprosto bezne. Ovsem vy jako kovany pravicovy soudruh pochopitelne vite, ze platy se daji zvysovat jen v souvislosti se zvys. produktivity prace a racionalizaci vyr. procesu. Nepripada vam zajimave ze se to prakticky netyka politiku, uredniku, policistu, soudcu. stat. zastupcu. Mate pravdu soudruhu,20 miliard je prkotina, vy a vase modra parta jste uz rozkradli a prosustrovali k bilionu, socani se taky snazi ve stejnem duchu tak proc nehodit zivnostnikum drobne do klobouku, oni nas zvoli a my je potom o par set miliard stahnem, nejak se na tu armadu parazitu vydelat musi, vidte ze jo. :-))
Loki_F 29.3.2006 1:07

Souhlas s každým písmenem tohoto článku.

"Rozkulačování" prováděné touto vládou a v režii ministra financí, který každým svým počinem dává najevo, že ekonomii nerozumí, ale zato dokonale ovládá manipulaci s lidskou závistí, je jako procházka oním symbolickým domem o tisíci patrech.
Snad už v těchto volbách lidé poznají, že ministr Sobotka a tato vláda s nimi hrají variaci na starou hru:
"Divide et impera!" (Rozděl a panuj!)
a vystaví jim za to účet.
Petr H 29.3.2006 0:52

O poklesech výběru státní rozpočtu

nejčastěji mudrují ti,co do něj nic nedají a co si z něj uplácejí svůj elektorát čili chronická netáhla,proletáře chrápající pod ponkem a pochopitelně úředníky.Viz 120k za dítě.
To je po celém světě stejné.