3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hlava22 12.8.2009 8:59

Re: autor určitě

ještě že hravá mládež nečte NP.

cassul 12.8.2009 8:58

Re: autor určitě

Tak to mi někdy ukážete, jo? Zejména by mě zajímala ta fáze, jak budete na té výhybce lámat zámek.

cassul 12.8.2009 8:57

Re: přejezdy

Máte řidičák? Doufám že ne, pokud skutečně ano, běžte jej okamžitě vrátit, když berete za objev věc, která je všeobecně známá každému absolventovi autoškoly! Řidič je povinen se převědčit... O tom, že jen tehdy, když tam není křoví, se tam nic nepíše.

Já to stejně nechápu. Krucinál, ta lokomotiva je ohromné hovado, jede ocel na ocel a tedy zatraceně blbě brzdí, nikam neuhne a vepředu má děsně velké nárazníky a spřáhlo. Tomu se zkrátka každý člověk se střípkem zdravého rozumu a pudu sebezáchovy přece musí chtít vždycky vyhnout!  A přitom je takový problém se před přejezdem rozhlédnout, ať už na nem svítí cokoliv.

honzak 12.8.2009 8:55

Re: autor určitě

samozřejmě, že se to neosvědčilo při nehodách. Ale v inventarizaci se to osvědčilo docela dobře.

Momochodem číslování přejezdů je ze systémového hlediska nesmyslné. Měli použít systém silničářů - tedy ČÍSLO TRATI - ČÍSLO PŘEJEZDU. Pořadové číslo je docela náchylné k chybě v infortmačním řetězci volající  - příjímající (policie)  - reagující (výpravčí / dispečer).

Náčelník Skvrnitý ocas 12.8.2009 8:45

Re: autor určitě

Taky by pomohlo doběhnout k nejbližší výhybce a přehodit ji.

liberal shark 12.8.2009 8:42

přejezdy

Tak jsem se včera dočetl, že i když bliká bílé světlo, jsem povinnen zkontrolovat zda náhodou nejede vlak. Ale jak mám z auta koukat za roh do křoví na trať, když z hranice přejezdu není nic vidět ? Když vjedu na přejezd a kouknu se, tak už je dost pozdě.

liberal shark 12.8.2009 8:39

Re: autor určitě

ad 4) - ten poslední tip je nejlepší ;-)

Lukas B. 12.8.2009 8:38

Re: autor určitě

když přijedu někam, kde to neznám, a stojí tam chcíplej žigulík na přejezdu, tak:

1. vezmu z auta vestu a běžím po kolejích libovolným směrem, na lokálce 500 metrů, na koridoru kilometr a půl. na druhou stranu po kolejích pošlu někoho dalšího s vestou. jede-li proti mě vlak, dávám signál "zastavte všemi prostředky", to jest kroužím vestou (praporkem, světlem, barevným kusem oblečení). jako v té písničce o kozlovi co sežral a následně vykašlal tričko. samozřejmě dávám bacha, aby mě vlak nezajel, páč brzdí zatraceně pomalu.

2. volám na policii, hasiče, nebo 112 a identifikuji přejezd dle číslíček na takových bílých patnících, které se nacházejí podél trati po sto metrech, to jsou ty kilometry, podle kterých nádražáci přejezd identifikují, inventarizují a které mají zažité.

3. a nově si přečtu ještě tu nálepku na rubu značky "pozor vlak" a diktuji do telefonu to slavné číslo.

4. a jste-li hravý a máte čas, můžete  vodivě spojit kolejnice, to vydá signál, že je obsazeno a na semaforečkách pro mašinku napadají červené. to pomůže, je-li vlak dostatečně daleko. vodivě spojit pořádně, třeba startovacími kabely z náklaďáku.

Náčelník Skvrnitý ocas 12.8.2009 8:04

Re: autor určitě

Řekl bych, že číslo místního přejezdu budou znát všichni z okolí kromě službu konajícího výpravčího a zasahující policejní hlídky.

Jan 12.8.2009 7:35

Re: autor určitě

" A pod touto polohou je veden všude, i v evidenci majetku."

Což se perfektně osvědčilo při známé nehodě rychlíku u Vraňan....

Teď jen zajistit, aby nové očíslování přejezdů znali i výpravčí či jiní orgánové státní dráhy.

honzak 12.8.2009 5:21

autor určitě

pracuje v oblasti komunikace. Jinak by nemohl napsat takovou kravinu. Pro jeho informovanost uvedu,že poloha přejezdu je primárně daní jeho kilometráží na příslušné trati. A pod touto polohou je veden všude, i v evidenci majetku.

Piš dál, barde! Bude zase legrace.

drak 2 12.8.2009 3:00

Moc pěkný článek!

;-)Zažil jsem dobu, kdy inventury byly postrachem pro techniky. A to jsem pracoval jako technik v proklínaném(dnes) zemědělství. Žaluda za milion měsíčně, jen přemýšlí, jak se mít dobře a přihrát kšeftíčky  ČD svým kamarádům  Jinak vlaková doprava trvale. jenom bordel!!!;-O