Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EKONOMIKA: Jak kníže Potěmkin honil bycha na přejezdech
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
hlava22 12.8.2009 8:59Re: autor určitě ještě že hravá mládež nečte NP. |
cassul 12.8.2009 8:58Re: autor určitě Tak to mi někdy ukážete, jo? Zejména by mě zajímala ta fáze, jak budete na té výhybce lámat zámek. |
cassul 12.8.2009 8:57Re: přejezdy Máte řidičák? Doufám že ne, pokud skutečně ano, běžte jej okamžitě vrátit, když berete za objev věc, která je všeobecně známá každému absolventovi autoškoly! Řidič je povinen se převědčit... O tom, že jen tehdy, když tam není křoví, se tam nic nepíše. Já to stejně nechápu. Krucinál, ta lokomotiva je ohromné hovado, jede ocel na ocel a tedy zatraceně blbě brzdí, nikam neuhne a vepředu má děsně velké nárazníky a spřáhlo. Tomu se zkrátka každý člověk se střípkem zdravého rozumu a pudu sebezáchovy přece musí chtít vždycky vyhnout! A přitom je takový problém se před přejezdem rozhlédnout, ať už na nem svítí cokoliv. |
honzak 12.8.2009 8:55Re: autor určitě samozřejmě, že se to neosvědčilo při nehodách. Ale v inventarizaci se to osvědčilo docela dobře. Momochodem číslování přejezdů je ze systémového hlediska nesmyslné. Měli použít systém silničářů - tedy ČÍSLO TRATI - ČÍSLO PŘEJEZDU. Pořadové číslo je docela náchylné k chybě v infortmačním řetězci volající - příjímající (policie) - reagující (výpravčí / dispečer). |
Náčelník Skvrnitý ocas 12.8.2009 8:45Re: autor určitě Taky by pomohlo doběhnout k nejbližší výhybce a přehodit ji. |
liberal shark 12.8.2009 8:42přejezdy Tak jsem se včera dočetl, že i když bliká bílé světlo, jsem povinnen zkontrolovat zda náhodou nejede vlak. Ale jak mám z auta koukat za roh do křoví na trať, když z hranice přejezdu není nic vidět ? Když vjedu na přejezd a kouknu se, tak už je dost pozdě. |
liberal shark 12.8.2009 8:39Re: autor určitě ad 4) - ten poslední tip je nejlepší |
Lukas B. 12.8.2009 8:38Re: autor určitě když přijedu někam, kde to neznám, a stojí tam chcíplej žigulík na přejezdu, tak: 1. vezmu z auta vestu a běžím po kolejích libovolným směrem, na lokálce 500 metrů, na koridoru kilometr a půl. na druhou stranu po kolejích pošlu někoho dalšího s vestou. jede-li proti mě vlak, dávám signál "zastavte všemi prostředky", to jest kroužím vestou (praporkem, světlem, barevným kusem oblečení). jako v té písničce o kozlovi co sežral a následně vykašlal tričko. samozřejmě dávám bacha, aby mě vlak nezajel, páč brzdí zatraceně pomalu. 2. volám na policii, hasiče, nebo 112 a identifikuji přejezd dle číslíček na takových bílých patnících, které se nacházejí podél trati po sto metrech, to jsou ty kilometry, podle kterých nádražáci přejezd identifikují, inventarizují a které mají zažité. 3. a nově si přečtu ještě tu nálepku na rubu značky "pozor vlak" a diktuji do telefonu to slavné číslo. 4. a jste-li hravý a máte čas, můžete vodivě spojit kolejnice, to vydá signál, že je obsazeno a na semaforečkách pro mašinku napadají červené. to pomůže, je-li vlak dostatečně daleko. vodivě spojit pořádně, třeba startovacími kabely z náklaďáku. |
Náčelník Skvrnitý ocas 12.8.2009 8:04Re: autor určitě Řekl bych, že číslo místního přejezdu budou znát všichni z okolí kromě službu konajícího výpravčího a zasahující policejní hlídky. |
Jan 12.8.2009 7:35Re: autor určitě " A pod touto polohou je veden všude, i v evidenci majetku." Což se perfektně osvědčilo při známé nehodě rychlíku u Vraňan.... Teď jen zajistit, aby nové očíslování přejezdů znali i výpravčí či jiní orgánové státní dráhy. |
honzak 12.8.2009 5:21autor určitě pracuje v oblasti komunikace. Jinak by nemohl napsat takovou kravinu. Pro jeho informovanost uvedu,že poloha přejezdu je primárně daní jeho kilometráží na příslušné trati. A pod touto polohou je veden všude, i v evidenci majetku. Piš dál, barde! Bude zase legrace. |
drak 2 12.8.2009 3:00Moc pěkný článek! Zažil jsem dobu, kdy inventury byly postrachem pro techniky. A to jsem pracoval jako technik v proklínaném(dnes) zemědělství. Žaluda za milion měsíčně, jen přemýšlí, jak se mít dobře a přihrát kšeftíčky ČD svým kamarádům Jinak vlaková doprava trvale. jenom bordel!!! |