Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EKONOMIKA: EU reguluje a reguluje
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Prokop 17.4.2018 21:19Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK Šel si pro noty. :-P |
M. Prokop 17.4.2018 21:18Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK Našlo by se i výstižnější slovo, než naiva. |
J. Kanioková 17.4.2018 21:09Ano
|
J. Kanioková 17.4.2018 21:08Ano, řidiči.. už to regulují..
|
M. Vondráček 17.4.2018 20:57tak už budou nařizovat kde má člověk spát ?? |
K. Janyška 17.4.2018 19:17EU je jako SSSR a lidé to nevědí. Jak je to možné ? Jsou příšerně nevzdělaní. A přitom socialismus jako socialismus... Dzp. |
K. Janyška 17.4.2018 19:15Re: O "nepochopitelné" důvěře v evropské instituce. Naopak, to je špatné u nás přichází z EU... Dzp. |
Z. Lapil 17.4.2018 17:47Re: Prázdný ideologický žvást pane Červenka Proč by se mě ptali, když to vědí sami líp? On jim to jistě řekne kde kdo, mimo jiné je o tom už docela dávná knížečka francouzského autora (Bastiat: Co je a co není vidět). A ještě dokonaleji na tento případ pasuje Petice výrobců svíček. S těmi Ukrajinci jsem opravdu ustřelil, kdyby byl český (rumunský...) řidič zaměstnaný u francouzské firmy, tak samozřejmě musí dostat mzdu podle francouzských předpisů. |
O. Uživatel 17.4.2018 17:42Uživatel požádal o vymazání |
J. Novotny 17.4.2018 17:42Re: Ukrajina není v EU, jinak by pracovní povolení nepotřeboval Tak Rumun u nás pracovní povolení nepotřebuje, ale plat pod minimální mzdu mít nesmí. |
J. Novotny 17.4.2018 17:35Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK Ano, nechápete. |
O. Uživatel 17.4.2018 17:31Uživatel požádal o vymazání |
J. Novotny 17.4.2018 17:29Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK Domácí řidiči povětšinou tráví tu přestávku doma, ne v kabině náklaďáku. |
J. Novotny 17.4.2018 17:27Re: Stačí si vzít F. Bastiata, ostatně, byl to Francouz No, tolik teorie. Praxe je taková, že francouzští řidiči mají v principu pouze buď možnost pracovat za plat pod francouzskou minimální mzdu, nebo využít kolektivního vyjednávání, kterému mohou dát patřičnou váhu. Je zcela zjevné, co si vyberou. A je zcela zjevné, co jejich vláda musela udělat. |
O. Uživatel 17.4.2018 17:27Uživatel požádal o vymazání |
J. Novotny 17.4.2018 17:23Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK A Vy jste úplně mimo. Pletete dohromady domácí řidiče a řidiče odjinud. |
P. Vaňura 17.4.2018 17:17Ukrajina není v EU, jinak by pracovní povolení nepotřeboval Problém je v tom, že Francie obchází ustanovení o společném hospodářském prostoru z vnitropolitických důvodů. To už jsou poctivější Britové se svým Brexitem. |
P. Vaňura 17.4.2018 17:11Stačí si vzít F. Bastiata, ostatně, byl to Francouz Ten by napsal, že to pomůže domácím řidičům, ale všem ostatním lidem to uškodí. A ekonomický pokles může uškodit i těm řidičům,i když asi ne tolik, kolik vydělají na ZDRAŽENÍ DOPRAVY. Jeden z jeho traktátů se týkal měšťanů z Bordeaux, kteří si vymysleli, že by se železnice měla ve městě přerušit, zboží přeložit na povozy, převézt přes město a znovu naložit na železnici. Jak by prý na tom město zbohatlo. Bastiat kontroval tím, že by se to mělo udělat ve všech městech, kterými železnice prochází... |
O. Uživatel 17.4.2018 16:43Uživatel požádal o vymazání |
J. Fridrich 17.4.2018 16:40Ale omakané koblihy, tvarůžky, ERÚM, ZAHNUTÉ Ale omakané koblihy, tvarůžky, ERÚM, ZAHNUTÉ MRKVE A OKURKY, tlačenku s cibulí, pomazánkové máslíčko jsme uhájili... K něčemu nás donutili, ale všechny ty naše nepořádky si vzít prostě nenecháme, že ? |
J. Novotny 17.4.2018 16:22Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK No, zatím jste nedokázal vysvětlit to poškození. Jediný argument, který máte, je víra v určitou ideologii. "A pomůže, jako všechna ochranářská opatření." |
O. Uživatel 17.4.2018 16:08Uživatel požádal o vymazání |
J. Novotny 17.4.2018 15:59Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK Zníte pěkně ideologicky, úderně. Pomoc je určena domácím řidičům zaměstnaných u domácích dopravců a tam nevidím, jak by jim to mohlo uškodit. |
O. Uživatel 17.4.2018 15:48Uživatel požádal o vymazání |
J. Novotny 17.4.2018 15:13Re: Prázdný ideologický žvást pane Červenka že Vy trváte, tak se Vás na to asi Frantíci měli nejprve zeptat. A ten ukrajinský zedník u nás potřebuje pracovní povolení a vztahuje se na něj minimální mzda (a zcela určitě má víc, pokud se osvědčí). |
A. Alda 17.4.2018 15:12S Evropským svazem jak s jedovatým plazem! Smyslem a cílem EU rozhodně není blaho, svoboda a klid evropanů. Ba právě naopak. |
Z. Lapil 17.4.2018 15:02Re: Prázdný ideologický žvást pane Červenka Trvám na tom, že je to jejich věc. U nás je na stavbě spousta Ukrajinců a jistě i dalších, a ti taky nejezdí na neděli domů. Naopak mě překvapilo, jak moc je k v pátek vpodvečer na cestách mezi Německem a Polskem polských Transitů a podobných dodávek pro pět deset lidí. Evidentně "týdenní pendleři". A není to ani novinka, ještě z dob socialismu miluju tenhle: Pane doktore, pane doktore, co mám dělat, já si zapomněla vzít antikoncepční pilulky. - Uklidněte se, milostivá, pan manžel to určitě pochopí. - Nepochopí, on už je půl roku na montáži! |
J. Novotny 17.4.2018 14:14Re: Prázdný ideologický žvást pane Červenka Reálně je to tak, že ti Rumuni (příklad) jezdí s kamionem po Západní Evropě klidně celý rok, pauzu udělají tak, že prodlouží pauzu o víkendu, kdy stejně jet nemohou. Ale protože nejsou (prokazatelně) celkově v jedné zemi EU déle než 6 měsíců, tak na ně nikdo nemůže. Do Rumunska se dostanou pouze na "dovolenou". |
J. Novotny 17.4.2018 13:51Re: Já Vám asi rozumím, ALE Vy říkáte jinými slovy to, že No, třeba protože zrovna tato pravidla jsou pro české speditéry výhodná. |
J. Novotny 17.4.2018 13:49Re: Pokud bychom byli mimo EU můžeme klidně zavést Wet dreams. To by znamenalo otevřenou obchodní válku. Jak by to dopadlo je zjevné. |