27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jura Jurax 4.10.2007 10:52

Re: kdo přivedl dálnici pod České Středohoří?!!! TERORISTÉ?

Ochrana přírody ... hm ... a což takhle ochrana lidí? To ekologisty nezajímá ... (Y)

Jura Jurax 4.10.2007 10:50

Re: A proč musí

No, možná nemusí - ale může, proč ne? Ostatně auta tam stejně jezdí - akorát po rozflákaných okreskách a středem lidských sídlišť. Ovšem ekoteroristé bojují za vlastní kapsu a pak taky za přírodu, za lidi ne.

A ti ekoteroristé samozřejmě vícenáklady vyvolané svými obstrukcemi nezaplatí, to platíme my všichni. A výpalné pro ně taky.

Jura Jurax 4.10.2007 10:46

Re: Problém nevidím v ekoteroristech, ale v politicích.

No a za ty doslova blbé zákony můžou zase politikové - buď též blbí nebo uplacení, sledující jen svůj vlastní prospěch. A co nedokážou zčurdit ti tuzemští, přijde k nám z Brusele.

A ekoterorismus je moderní obdoba raketýringu z Chicaga třicátých let - bohužel zhusta i legální. Jsme holt bohatá společnost, kterou se vyplatí vydírat.

Jura Jurax 4.10.2007 10:42

Naprostý souhlas

Není co dodat. R^R^R^

divitel 4.10.2007 10:27

Problém nevidím v ekoteroristech, ale v politicích.

Problém nevidím v ekoteroristech. Postupují podle zákonů, které jsou do značné míry převzaty ze zahraničí. Problém vidím ve státní správě, která nedokáže připravit územní řízení tak, aby nebylo napadnutelné, resp. napadnuto. Nebo v politicích, kteří dávají úředníkům nesplnitelná zadání.

Je mi směšné, že ministrstva dopravy, životního prostředí, pro místní rozvoj, průmyslu a obchodu a vlastně i razervy na min. financí, kde se točí kolem 100 miliard korun, nedokáží připravit řízení tak, aby ho ustáli proti  protestu organizací, které rozpočtují malé desítky milionů. Viz obchvat Plzně. Na politickou objednávku byl na posední chvíli již schválený projekt změněn, poté  úspěšně napaden a co bylo dál víme všichni. Jen pro ilustraci:

100 000 000 000 - jedno sto miliard.

          10 000 000 - deset milionů. Destitisícina z 10 mld.

Kylchap 4.10.2007 10:14

Re: Re: A proč musí

Šneku, Vaše obzory jsou vlivem plazení po zemi omezené. Vy jste ještě neslyšel o jiných trasách D8 mimo Středohoří?

Šnek 4.10.2007 10:08

Re: A proč musí

Tak nechte dál plazit se náklaďáky přes Velemín do Teplic. Najíždět v Bořislavi, vlivem neubrždění, jako už před čtyřiceti lety, do stále stejného domu atd atd.

Tokamak 4.10.2007 10:07

Možná, že se ekoteroristé na zvýšení cen dálnic částečně podílejí

ale hlavní "zásluhu" na tom mají zkorumpovaní úředníci a kartel stavebních firem, v jejichž podání se výběrová řízení stávají fraškou. Možná, že se někde navíc musí postavit tunel či most, ale ony i ty tunely jsou u nás 2 - 3x dražší než jinde.

Na druhé straně jde bohužel také hlavně o prachy, je pravdou že finanční podpora občanských sdružení, která se chtějí zapojit do schvalování projektů, může značně urychlit jejich realizaci. Bez ní to sice také jde, ale těch problému co si člověk nadělá

H.A. 4.10.2007 10:04

Re: Re: Neobolševismus v nás

Asi ano. Nevím, jestli se rozhodl následovat křivku nezvratné bulvarizace "našeho" tisku, každopádně pokles je hrozný.

Samozřejmě třeba tohle téma (článku) je dost vážné, ale třetiřadost autorů předem znemožňuje seriózní debatu. Škoda.

Kylchap 4.10.2007 10:04

Re: Opakovaně uvádím, že činnost těchto zelených iniciativ hraničících s ekoterorismem

Ale místo jejich diktatury máme diktaturu ŘSD a projektantů.

Šnek 4.10.2007 9:59

Opakovaně uvádím, že činnost těchto zelených iniciativ hraničících s ekoterorismem

To není nic nového. Než se zelení dostali svého času v Německu do vlády, otevřeně diskutovali o ekologické diktatuře.

Kylchap 4.10.2007 9:38

A proč musí

páni projektanti projektovat dálnice bez ohledu na ekologické připomínky? Musí D8 vést přes CHKO? Musí silnice Liberec-Hradec půlit Český ráj? Musí D3 vést přes rekreační oblast Posázaví? Dálnice přes  Luka pod Medníkem to je ono, že?

R 4.10.2007 9:16

Re: Re: Přechody pro zvěř

To bude asi ten problém. Druhý bude asi ten, že se jedná o stávající dálnice a silnice všude, takže by protest nebyl tak vidět, jako když se jedná o 5 kilometrů dálnice někde přes prales. A třetí bude asi ten, že lobování za postavení těch průchodů by nešlo zdůvodnit ideologicky bezmyšlenkovitým papouškováním pár naučených vět, musely by se vypracovat nějaké propočty pro každou trasu zvlášť a ekonomicky to obhájit a na to jsou melounisté líní a neschopní. Navíc by tím museli dát "betonové" lobby další zakázku, takže do toho asi šťourat nebudou. Taky  by tím kromě přírody pomohli hlavně myslivcům a myslivce melounisti také nesnášejí.

honzak 4.10.2007 9:10

Re: "..vydalo nezbytnou výjimku ze zákona na ochranu přírody.."

Dopravní stavitelství má své zákonitosti, vysledované lety praxe a vykoupené spoustou omylů našich předků. Jedním z problémů melounistů je to, že nemají o dopravním stavitelství šajn. Ale přesto do něj kafrají! A to bez jakékoliv zodpovědnosti.

Pojem "krajinný ráz" je velmi gumová věc, že? Asi jako množství "větší než malé". Také Krušné hory jste použil dost divně - ono je lze jednoduše obejít cestou do Drážďan? Já jsem si toho místa nějak nevšimnul.

Vzpomínám na cesty po Švýcarsku, kde mají krajinného rázu neurekom. Když se dálnice nevejde na břeh řeky/jezera, tak se postaví na estakádě, nebo se narve do tunelu. Ale vždy tak, aby to vyhovovalo zákonitostem dopravního stavitelství. Jestli ti Švýcaři nebudou nakonec blbci, co?

ok 4.10.2007 8:49

Re: "..vydalo nezbytnou výjimku ze zákona na ochranu přírody.."

Plně s vámi souhlasím, musíte si ovšem uvědomit, že vaše úvaha je na české poměry příliš složitá ;-D zde se prosazuje pouze myšlenka

"ekoterorista - zlý, zlý, zlý!"

"dálnice - dobré, dobré, dobré!"

Neff na tom pilně pracuje.

ok 4.10.2007 8:41

Re: Neobolševismus v nás

To se pletete, chtějí to tak ti, kteří o náplni Neviditelného psa rozhodují. Ti to tak chtějí. Cílem těchto lidí je ovlivňovat "lid". Čouhá to ze Psa jak sláma z bot. Nedivil bych se, kdyby se jednalo o "bývalé" komunisty, směřování Psa totiž není příliš demokratické.

ok 4.10.2007 8:37

Re: Ano současná parlamentní žvanírna není schopna prosadit zájmy obyvatelstva

Máte zřejmě na mysli dobrotivého Vůdce, že? Ten by s těmi ekoteroristy pořádně zatočil, viďte?

H.A. 4.10.2007 8:35

Neobolševismus v nás

Neobolševický slovník, perverzní argumentace a hromada blábolů. To jsou v poslední době články na NP, hnané nenávistí ke skupině obyvatel. Bohužel lid to tak chce.

ok 4.10.2007 8:35

kdo přivedl dálnici pod České Středohoří?!!! TERORISTÉ?

kdo přivedl dálnici pod České Středohoří, přestože v té době NIKDO nevěděl, kudy povede, a zda to bude ekologicky přijatelné? Je to jasný nátlak, tedy TERORISMUS, jak nátlaku říkáte vy - to vám nevadí, pane Hanzlíčku? To, že musela být udělena výjimka z ochrany přírody odbydete jednou větou. Víte, že České Středohoří je Chráněná krajinná oblast, tedy oblast ve zvláštním režimu právě pokud jde o ochranu přírody? To vás nezajímá? Zajímají vás jen takzvaní ekoteroristé, tedy lidé, kteří mají rádi přírodu a vyžadují jen dodržování zákonů?

honzak 4.10.2007 8:34

Re: Ekologové neterorizují jen státní stavby ale už i běžné lidi

kde to v těch Úhonicích je? Jezdím tudy velmi často, rád bych se podíval. Za tři roky ježdění na Kladno jsem v Úhonicích žádný krajinný ráz neviděl. Náhorní plošina v sousedství Plzeňské dálnice prostě nic takového nemůže mít.

Mell 4.10.2007 8:31

tleskám

Konečně rozumný názor.

honzak 4.10.2007 8:30

Re: Přechody pro zvěř

A proti tomu někdo protestuje? problém je, že prst podaný melounistům se v průběhu čase stane celou rukou!

honzak 4.10.2007 8:29

Re: Ano současná parlamentní žvanírna není schopna prosadit zájmy obyvatelstva

jsem pro nazývání věcí a dějů pravými jmény. Nejsou to sabotéři, ale vyděrači. Organizovaní a prorostlí do státní správy.

Historik 4.10.2007 8:20

Ano současná parlamentní žvanírna není schopna prosadit zájmy obyvatelstva

proti hrstce sabotérů. Ale on se někdo najde, kdo nabídne "řešení."

tony 4.10.2007 8:14

Re: správně. už aby to bylo.

Ať vše rychle zabetonujeme a zaparkujeme a ...bez odporu.

R 4.10.2007 8:01

Přechody pro zvěř

Co se týká dálnic a silnic, tak bych věděl o něčem, co vyvolá další náklady a to jsou propustky a podchody atd, které umožní přes tyto trasy průchod zvěře, od velké, jako jsou jeleni a srnci po žáby a jinou drobnou havět. Jedná se o to, že zvířata jsou hnána pudem a proto tyto cesty musí překonat. Ještě před 10 - 15 lety byly prakticky všechny tyto trasy v noci prázdné, zvěř čekala na noc a procházela. Nyní je na každé trochu frekventovanější silnici i v noci takový provoz, že to už možné není Pokud se nemají stát silnice doslova největšími ničiteli těchto tvorů, musí se jim to přecházení umožnit.

Jakub 4.10.2007 7:36

Re: Re: "..vydalo nezbytnou výjimku ze zákona na ochranu přírody.."

tohle je dle mě taky trochu demagogie. Stavět z obou stran CHKO s tím že tu vyjímku "přece nakonec dostaneme", a pak argumentovat chudáky obyvateli aby bylo zřejmé že když vyjímka nebude bude mnoho mrtvých...

Jakub 4.10.2007 7:34

vyjímky

"Připomínám, že více jak tři roky trvalo, než již před lety zaniklé

Kužvartovo Ministerstvo životního prostředí vydalo nezbytnou výjimku ze

zákona na ochranu přírody." - jistě, přece na vyjímku ze zákona je tak nějak automatický nárok že ;-D

Sufer 4.10.2007 7:08

Co ze je autor? ...

Takze autor je doktorem prirodnich ved v oblasti ekologie ... no, autor hlavne pusobi uz od sedmdesatych let (jeje to musel byt ale sikovny! - kdepak jsou ted mistni antikomunisti?) na ruznych ministerstvech jako napriklad prumyslu. A proc si proboha obcas pripisuje titul Ph.D. (viz google), ktery nikdy neziskal? Mimochodem je zajimave, ze 'redakce' timto smesnym zpusobem zdurazni irelevantni titul u prumysloveho lobbisty, ale fundovaneho odbornika s praxi, ktery nema ten spravny politicky pohled, na to nejak zapomene ... jojo tak to je ten racionalne-skepticky pristup!

rolandszewczyk 4.10.2007 4:39

Re: navrhuji

jo,at stavíte -psí boudu-nebo Temelín,v podstatě máte stejné uřadování