Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
DOPRAVA: Smrtící norma Euro 7
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Mokrý 15.11.2022 6:59
|
V. Mokrý 15.11.2022 6:59
|
P. Kotyza 15.11.2022 6:58Násilné tlačení elektromobility je promyšlený nástroj, jak pod rouškou ekologie ožebračit prostý lid a donutit jej chodit pěšky, nikam nejezdit a pracovat na kastu vyvolených, kteří si budou užívat. Kim by se mohl učit. |
P. Kotyza 15.11.2022 6:58Násilné tlačení elektromobility je promyšlený nástroj, jak pod rouškou ekologie ožebračit prostý lid a donutit jej chodit pěšky, nikam nejezdit a pracovat na kastu vyvolených, kteří si budou užívat. Kim by se mohl učit. |
F. De Winter 15.11.2022 6:52Opatření Evropské komise vítám. Jen houšť a větší kapky. Ono totiž, čím dřív to celé klekne, tím dřív budeme moci začít s obnovou na jiném základě. Některé ovce se prostě neproberou, dokud dosáhnou do žlabu. |
P. Rada 15.11.2022 6:38Autor se "ideologicky" zabývá dopady údajně "smrtící normy". Ideologicky proto, že přitom pomíjí smrtící rizika prostředí ve kterém by při pokračování dnešních trendů museli přežívat další generace. Paradoxně se tak právě sám opírá o fantazijní ideál „světlých zelených zítřků". Např. fotosyntetizující zelené co dává potravu i lidem, totiž postupně s postupem G.W. přestává i přes masivní fosilní podporu v průměru růst. Už dnes při aktuálně pozorované změně + 1.2C činí pokles průměrné celosvětové produkce potravin -21% a to jen s klimatických důvodů (sucha/povodně...). K tomuto se však nemilosrdně přidružují další negativní okolnosti (války, vyčerpávání zdrojů, populační růst...). Proto lze reálně předpokládat, že při pokračování trendů už civilizačně vzato zakráto, sice některá vypiplaná osobní auta naplnující uživateli komfortní požitek mobility.... mohou splnit nově stanovené normy - ale jejich hladovím uživatelům naopak nezbudou prostředky na jejich vlasní krmení. Co pak? https://theconversation.com/a-year-of-hunger-how-the-russia-ukraine-war-is-worsening-climate-linked-food-shortages-181160 |
J. Strakoš 15.11.2022 6:10No, na webu je spoustu videí, jak se baterie budou recyklovat a kolik procent vzácných kovů se z nich vytáhne zpět. bhájci elektromobility je používají jako argument. A v podstatě stejně se ukazují nové zázračné baterie, které už už budou. A opět se jedná o dobrý argument pro prosazováání elektromobility. A s takovými články jde vydržet docela dlouho, bohužel, přestože bych si přál, aby měly aspoň z poloviny pravdu, zatím se tak neděje. |
V. Mokrý 15.11.2022 5:55A mohlo by to začít už brzy - sibiřskou zimou v Západní Evropě Dám snad na modlení. |
V. Mokrý 15.11.2022 5:53Ale pro likvidaci/recyklaci elektromobilů, se zatím nic moc nevyvíjí. Aby to s nimi nedopadlo jako s plastem. |
V. Mokrý 15.11.2022 5:51Věřím, že nakonec to budou mít spočítané ti v Bruseli a s nimi všichni jejich poskoci v Evropě. |
J. Strakoš 15.11.2022 5:43Pokud to nějaká automobilka splní pro spalovací motory, bude to drahé a elektromobily nebudou vypadat "tak zle" Navíc díky dotacím lidé stavějí na střeše soláry a mnozí předpokládají, že s elektromobily budou jezdit levně a ekologicky - tento omyl si uvědomí až po pořízení (fotovoltaika nestačí významnou část roku na spotřebu domácnosti, navíc při nočním nabíjení se energie přelévá z baterií, které v domě mají většinou menší kapacitu a následně se dobíjí ze std. sítě). Očekávám, že nás čeká na nějakou dobu Havanizace automobilů o které autor již psal. |
I. Koubová 15.11.2022 5:40Smutné čtení.... díky autore. |