16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

DOPRAVA: Smrtící norma Euro 7

Jestliže si někteří bláhovci mysleli, že na nákup svého poslední auta se spalovacím motorem mají ještě čas, než v roce 2035 přijde zákaz prodeje takových nových aut, tak je norma Euro 7 vyvedla z omylu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kolman 15.11.2022 9:31

Přestaňte Langere prskat a urážet.

Pan Rada má v mnohém [ne ve všem! - (dle mého mínění)] pravdu.

V. Kolman 15.11.2022 9:23

Z každého okna jeden kabel...........

Zemský ráj to napohled!!

V. Kolman 15.11.2022 9:21

Pošetilče! Kampak s logikou na politiky???!!

(s ohledem na fakta má váš "počítající" kamarád bohužel pravdu):-(:-(:-( A nedosti na tom - odkud do těch jak stehno tlustým kabelům dodat elektrickou energii???

J. Vrabec 15.11.2022 9:20

Kotyzo, to je argument hňupa !!

J. Vrabec 15.11.2022 9:16

Blbe, ať tě netrefí pepka ! EU[>-]EU

V. Kolman 15.11.2022 9:14

...."zvláště v podobě velkých aut s těžkou baterií..."

Z toho by šlo logicky usuzovat, že by budoucnost e-mobilů měla směřovat k malým, super-lehkým (dvoumístným) elektromobilům, které by měly rozumnější dojezd i váhu s méně hmotnou baterií. A navíc s lehkými FV panely na střeše (i jinde, kde to bude možné).

Abych nekončil moc vážně, vznáším otázku: Vyhovují už současné aeroplány normě Euro 7????? Jestli nevyhovují, tak bez milosti sešrotovat a nadále vyrábět pouze a jenom elektro-aeroplány! A pro armádu vyrábět POUZE elektro-tanky!!!!!!

J. Vrabec 15.11.2022 9:13

Pomůže e-mobil !Kdo nemůže, přesedne na osla :-)

J. Ganaur 15.11.2022 9:10

Kdopak to chtěl stabilizovat společnost na čínský způsob?8-o8-o8-o

J. Fráňa 15.11.2022 9:10

Šuodruži, my se s tím CO2 mušíme porvat tak nějak po bolševicku. Že?;-D

P. Kotyza 15.11.2022 9:08

Dá se řešit hromadnou dopravou. V Severní Korei to také funguje. Ani pracovní tábory nejsou k zahození. (Ironie, abyste mě nebrali za slovo).

J. Fráňa 15.11.2022 9:08

Na to už se nedá ani argumentovat, tolik nesmyslů svědčí jen o autorově hlavě naplněné CO2.;-D

P. Skřivan 15.11.2022 9:02

Šel jsem s člověkem který dokáže počítat jednou ulicí v Praze. Ulice měla max 150 metrů parkovalo se podélně z obou stran cca 90 až 120 aut. Počítalo se že polovina aut je elektrických z toho 2/3 jsou momentálně na nabíječce. Kamarád opravdu hrubým propočtem dospěl k závěru že k této jediné ulici by muselo být nataženo šest kabelů silných jako lidská paže. Jedna jediná ulice a tuším že nepočítal s nějakou ultra rychlou nabíječkou.

F. Kusák 15.11.2022 9:00

Jednoduše: "když něco nemůžeš přeskočit, tak to podlez". Bude se víc uplácet, falšovat nebo jezdit bez STK. Výsledkem bude byrokraticky řízený stát, kdy na každého z nás budou dva kontroloři. Bude se kontrolovat všechno, včetně toho, jestli Vám manželka povolí na správném formuláři jednou týdně soulož. To bude ta pravá "demokracie".

V. Mokrý 15.11.2022 8:57

;-D;-D

V. Mokrý 15.11.2022 8:57

R^R^

R. Dubravský 15.11.2022 8:50

Ani pracovat. Bez aut lze zapomenout na pravidelnou docházku zaměstnanců do práce, dětí do škol, dostupnost lékařské péče...

M. Hoblík 15.11.2022 8:35

Blbost kvete, zejména v Bruselu. A je to velice drahé!

R. Meišner 15.11.2022 8:34

už vidím všechna ta auta na Jižním městě v Praze zaparkovaná před paneláky, jak se přes noc hezky dobíjejí,---jo, úplně to vidím...;-D

P. Kotyza 15.11.2022 8:28

Když už sem chcete psát ty svoje bláboly, tak se alespoň naučte český pravopis.

F. Navrátil 15.11.2022 7:55

Brusel funguje vůči evropskému obyvatelstvu jako Viktor Čistič.

K. A. 15.11.2022 7:50

:-) Mně by ani nevadilo, kdyby se míň jezdilo autem. Když si chci užít pěší procházku, tak i v parku a v lese narážím na auta a na cyklisty tam, kde nemají co dělat.

Ale máte pravdu zelená politika je o tom, jak o*ebat chudé. Asi bych zkousnul, kdyby byly najeté/nalétané kilometry na příděl a mohly se mezi lidmi přeprodávat, to se ovšem nestane. Takže: se zase rozdělíme na šlechtu a chudinu...

V. Mokrý 15.11.2022 7:46

Na cenzuru jsou specialisty v Bruseli, zde Rakušan, ČT.

R. Langer 15.11.2022 7:42

Kolabovat to všechno začne příští rok na jaře... :-/

Z. Lapil 15.11.2022 7:33

Vy jste ten článek nečetl? Elektroauta jsou emisní HORSI než klasické spalovací. Nemluvě o tom, říkám už já a nejsem sám, že za 13 let NEBUDE 100% bezemisni výroba elektřiny, a to ani skoro. Proč? I když pomineme všechno ostatní, tak v EU není dost tiskáren na peníze, aby se to všechno zvládlo zaplatit.

S. Hejda 15.11.2022 7:17

Prospělo by Vám doučování z českého jazyka. Obsah slabou formou znevěrohodňujete... :-/ (Ačkoli tuším, že vůbec nemusíte tušit jak)

R. Langer 15.11.2022 7:15

Nelži zase, prolhaný Zelený bolševiku! Lžeš, jako když Rudé právo tiskne! ;-€

R. Langer 15.11.2022 7:15

Obávám se, že náraz bude velice, velice tvrdý... :-(

R. Langer 15.11.2022 7:14

... od Putina přebíráme to ostatní, cenzuru, donehostaci opozice, atd. Hezky to bolševici z Brusele okopírovali. A místní stranická buňka jim tleská. ;-€

R. Langer 15.11.2022 7:12

Inu, nový Velký skok, import přímo z Číny. ;-)

F. De Winter 15.11.2022 7:08

R^