Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
DOPRAVA: Smrtící norma Euro 7
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Kolman 15.11.2022 9:31Přestaňte Langere prskat a urážet. Pan Rada má v mnohém [ne ve všem! - (dle mého mínění)] pravdu. |
V. Kolman 15.11.2022 9:23Z každého okna jeden kabel........... Zemský ráj to napohled |
V. Kolman 15.11.2022 9:21Pošetilče! Kampak s logikou na politiky (s ohledem na fakta má váš "počítající" kamarád bohužel pravdu) A nedosti na tom - odkud do těch jak stehno tlustým kabelům dodat elektrickou energii |
J. Vrabec 15.11.2022 9:20Kotyzo, to je argument hňupa |
J. Vrabec 15.11.2022 9:16Blbe, ať tě netrefí pepka |
V. Kolman 15.11.2022 9:14...."zvláště v podobě velkých aut s těžkou baterií..." Z toho by šlo logicky usuzovat, že by budoucnost e-mobilů měla směřovat k malým, super-lehkým (dvoumístným) elektromobilům, které by měly rozumnější dojezd i váhu s méně hmotnou baterií. A navíc s lehkými FV panely na střeše (i jinde, kde to bude možné). Abych nekončil moc vážně, vznáším otázku: Vyhovují už současné aeroplány normě Euro 7 Jestli nevyhovují, tak bez milosti sešrotovat a nadále vyrábět pouze a jenom elektro-aeroplány A pro armádu vyrábět POUZE elektro-tanky |
J. Vrabec 15.11.2022 9:13Pomůže e-mobil Kdo nemůže, přesedne na osla |
J. Ganaur 15.11.2022 9:10Kdopak to chtěl stabilizovat společnost na čínský způsob? |
J. Fráňa 15.11.2022 9:10Šuodruži, my se s tím CO2 mušíme porvat tak nějak po bolševicku. Že? |
P. Kotyza 15.11.2022 9:08Dá se řešit hromadnou dopravou. V Severní Korei to také funguje. Ani pracovní tábory nejsou k zahození. (Ironie, abyste mě nebrali za slovo). |
J. Fráňa 15.11.2022 9:08Na to už se nedá ani argumentovat, tolik nesmyslů svědčí jen o autorově hlavě naplněné CO2. |
P. Skřivan 15.11.2022 9:02Šel jsem s člověkem který dokáže počítat jednou ulicí v Praze. Ulice měla max 150 metrů parkovalo se podélně z obou stran cca 90 až 120 aut. Počítalo se že polovina aut je elektrických z toho 2/3 jsou momentálně na nabíječce. Kamarád opravdu hrubým propočtem dospěl k závěru že k této jediné ulici by muselo být nataženo šest kabelů silných jako lidská paže. Jedna jediná ulice a tuším že nepočítal s nějakou ultra rychlou nabíječkou. |
F. Kusák 15.11.2022 9:00Jednoduše: "když něco nemůžeš přeskočit, tak to podlez". Bude se víc uplácet, falšovat nebo jezdit bez STK. Výsledkem bude byrokraticky řízený stát, kdy na každého z nás budou dva kontroloři. Bude se kontrolovat všechno, včetně toho, jestli Vám manželka povolí na správném formuláři jednou týdně soulož. To bude ta pravá "demokracie". |
V. Mokrý 15.11.2022 8:57
|
V. Mokrý 15.11.2022 8:57
|
R. Dubravský 15.11.2022 8:50Ani pracovat. Bez aut lze zapomenout na pravidelnou docházku zaměstnanců do práce, dětí do škol, dostupnost lékařské péče... |
M. Hoblík 15.11.2022 8:35Blbost kvete, zejména v Bruselu. A je to velice drahé! |
R. Meišner 15.11.2022 8:34už vidím všechna ta auta na Jižním městě v Praze zaparkovaná před paneláky, jak se přes noc hezky dobíjejí,---jo, úplně to vidím... |
P. Kotyza 15.11.2022 8:28Když už sem chcete psát ty svoje bláboly, tak se alespoň naučte český pravopis. |
F. Navrátil 15.11.2022 7:55Brusel funguje vůči evropskému obyvatelstvu jako Viktor Čistič. |
K. A. 15.11.2022 7:50Mně by ani nevadilo, kdyby se míň jezdilo autem. Když si chci užít pěší procházku, tak i v parku a v lese narážím na auta a na cyklisty tam, kde nemají co dělat. Ale máte pravdu zelená politika je o tom, jak o*ebat chudé. Asi bych zkousnul, kdyby byly najeté/nalétané kilometry na příděl a mohly se mezi lidmi přeprodávat, to se ovšem nestane. Takže: se zase rozdělíme na šlechtu a chudinu... |
V. Mokrý 15.11.2022 7:46Na cenzuru jsou specialisty v Bruseli, zde Rakušan, ČT. |
R. Langer 15.11.2022 7:42Kolabovat to všechno začne příští rok na jaře... |
Z. Lapil 15.11.2022 7:33Vy jste ten článek nečetl? Elektroauta jsou emisní HORSI než klasické spalovací. Nemluvě o tom, říkám už já a nejsem sám, že za 13 let NEBUDE 100% bezemisni výroba elektřiny, a to ani skoro. Proč? I když pomineme všechno ostatní, tak v EU není dost tiskáren na peníze, aby se to všechno zvládlo zaplatit. |
S. Hejda 15.11.2022 7:17Prospělo by Vám doučování z českého jazyka. Obsah slabou formou znevěrohodňujete... (Ačkoli tuším, že vůbec nemusíte tušit jak) |
R. Langer 15.11.2022 7:15Nelži zase, prolhaný Zelený bolševiku! Lžeš, jako když Rudé právo tiskne! |
R. Langer 15.11.2022 7:15Obávám se, že náraz bude velice, velice tvrdý... |
R. Langer 15.11.2022 7:14... od Putina přebíráme to ostatní, cenzuru, donehostaci opozice, atd. Hezky to bolševici z Brusele okopírovali. A místní stranická buňka jim tleská. |
R. Langer 15.11.2022 7:12Inu, nový Velký skok, import přímo z Číny. |
F. De Winter 15.11.2022 7:08
|