Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
DOPRAVA: Smrtící norma Euro 7
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L. Novák 16.11.2022 18:42Koukám na to, co tady zelený šílenec Kostelanský vyplodil... V jeho textu je tolik bludů, nesmyslů, ale i zamlčených skutečností, že ani nemá cenu se k těm blábolům vyjadřovat. Jenom zasírá prostor množstvím bezcenného textu... |
J. Kalina 15.11.2022 15:29a já přidám několik příkladů z minulosti, kdy by se bez státu jako průkopníka a donátora snad odvětví ani nerozvinulo. Železnice, Ford, PC. Nebo se snad pletu. |
J. Kostelanský 15.11.2022 16:37No a samozřejmě toliko opěvovaná jaderná energie. Projekt Manhattan byl nejdražší projekt v dějinách USA. |
R. Langer 15.11.2022 15:20Zase ty vaše pohádky? Už toho prosím vás nechte... |
I. Schlägel 15.11.2022 12:08Se zpěvem zelené internacionály pevným krokem do nicoty. |
V. Mokrý 15.11.2022 12:25
|
P. Brecík 15.11.2022 11:57Toto je Zrušení / Zákaz mobility pro všechny občany EU Důsledkem bude zničení svobody cestování Zanikne např. komplet rekreační sektor Dosud jsem nevěřil "fámám" o tom, že stejná EU zruší hotovost a zavede "minimální příjem". Budeme tedy OTROKY Velkého bratra. Dostaneme 1.000 Kč/den z banomatu, ale běda, když si koupíš bůček. To ti nedovolí. Cesta je jasná. Vláda ( která? ) musí vyhlásit. Od 1.1. vystupujeme z EU. A vojensky obsadit hranice. Rád bych věděl, jak na toto reagují Maďaři, Poláci, ... a nově zblbnutí členové EU. I když, kdysi se lidé také sami dobrovolně prodávali do otroctví |
P. Rada 15.11.2022 12:06Nejspíše se přes všechny výkřiky ohledně mobility mýlíte. Nežádoucí tlaky na mobilitu naopak ještě nějaký čas porostou. Už desetiletí rostou a to zejména ty migrační s okolního světa do EU. |
M. Josovič 15.11.2022 10:26Přátelé, blbost Brusele je nebetyčná. A proti fyzikálním zákonům. EU se zničí sama. |
P. Rada 15.11.2022 10:531. Dokážete ty fyzikální zákony pojmenovat? 2. Zničí se sama jen EU - nebo má spíše a vážněší problém celá globalzovaná civilizace? |
V. Mokrý 15.11.2022 11:01Včera bylo pozdě |
J. Hejduk 15.11.2022 10:23A to se autor nezminil. Jak to chteji nabijet? V noci, kdyz nefouka a nesviti, tak si daji vsichni nabijet auta? Dle Agorametru - viz prilozeny link, dost casto vsechno tahnou klasicke elektrarny. https://www.agora-energiewende.de/service/agorameter/chart/power_generation/12.11.2022/14.11.2022/today/ |
J. Hajský 15.11.2022 10:12Jsem pro snižovíní emisí! Což kdyby Evropská komise snížila do konce roku 2023 emisi ptákovin a blbostí o 50% a do konce roku 2024 na nulu! |
P. Rada 15.11.2022 11:00Můžete pojmenovat nějaké společenské uskupení, které se kdy obešlo bez "ptákovin a blbostí"? |
J. Sudek 15.11.2022 9:51HEIL ENERGIEWENDE!!! |
P. Kubáč 15.11.2022 9:34Článek je hezký, ale co mám jako občan protektorátu Česká republika dělat ? |
F. De Winter 15.11.2022 9:46V první řadě nevolit kolaboranty IV. říše. |
V. Kolman 15.11.2022 9:14...."zvláště v podobě velkých aut s těžkou baterií..." Z toho by šlo logicky usuzovat, že by budoucnost e-mobilů měla směřovat k malým, super-lehkým (dvoumístným) elektromobilům, které by měly rozumnější dojezd i váhu s méně hmotnou baterií. A navíc s lehkými FV panely na střeše (i jinde, kde to bude možné). Abych nekončil moc vážně, vznáším otázku: Vyhovují už současné aeroplány normě Euro 7 Jestli nevyhovují, tak bez milosti sešrotovat a nadále vyrábět pouze a jenom elektro-aeroplány A pro armádu vyrábět POUZE elektro-tanky |
J. Hajský 15.11.2022 10:13
|
J. Vrabec 15.11.2022 9:13Pomůže e-mobil Kdo nemůže, přesedne na osla |
V. Humble 15.11.2022 9:43Osla vam zakazou, prilis prdu na kilometr nez aby vyhovoval EU smernicim. |
J. Hajský 15.11.2022 10:16A při cestě na Slovensko bude na hranicích presadať na somára |
J. Fráňa 15.11.2022 9:10Šuodruži, my se s tím CO2 mušíme porvat tak nějak po bolševicku. Že? |
P. Skřivan 15.11.2022 9:02Šel jsem s člověkem který dokáže počítat jednou ulicí v Praze. Ulice měla max 150 metrů parkovalo se podélně z obou stran cca 90 až 120 aut. Počítalo se že polovina aut je elektrických z toho 2/3 jsou momentálně na nabíječce. Kamarád opravdu hrubým propočtem dospěl k závěru že k této jediné ulici by muselo být nataženo šest kabelů silných jako lidská paže. Jedna jediná ulice a tuším že nepočítal s nějakou ultra rychlou nabíječkou. |
V. Kolman 15.11.2022 9:21Pošetilče! Kampak s logikou na politiky (s ohledem na fakta má váš "počítající" kamarád bohužel pravdu) A nedosti na tom - odkud do těch jak stehno tlustým kabelům dodat elektrickou energii |
F. De Winter 15.11.2022 9:50Počítal špatně. Těch elektrických aut tam má stát tak 9-12, ostatní na ně nebudou mít a budou chodit pěšky nebo jezdit na kole. To je cíl Green Dealu. |
P. Diviš 15.11.2022 10:04Za předpokladu zachování ± stejné mobility, jako je teď. To ovšem není v plánu soudruhů a soudružek z Brusele. Auto bude výsada pro zvlášť zasloužilé zelené soudruhy a soudružky! :-( |
F. Kusák 15.11.2022 9:00Jednoduše: "když něco nemůžeš přeskočit, tak to podlez". Bude se víc uplácet, falšovat nebo jezdit bez STK. Výsledkem bude byrokraticky řízený stát, kdy na každého z nás budou dva kontroloři. Bude se kontrolovat všechno, včetně toho, jestli Vám manželka povolí na správném formuláři jednou týdně soulož. To bude ta pravá "demokracie". |
J. Kalina 15.11.2022 11:06nenechte se moc unášet nadějí. Bohužel dnes se za vás pověsí policajti a dle SPZ zjistí zda máte platnou STK, emise, případně máte platnou dálniční známku . resp na dálnicích jsou statické portály, kde vás snímkují. Nevím zda jste dostal pokutu za rychlou jízdu, když vás někde změřili a vyblejskli a poslali vám to domů. Zatím sna d nefunguje propojení na platnou lékařskou prohlídku pro řidiče - dědky. |
M. Hoblík 15.11.2022 8:35Blbost kvete, zejména v Bruselu. A je to velice drahé! |