29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

DOPRAVA: Smrtící norma Euro 7

Jestliže si někteří bláhovci mysleli, že na nákup svého poslední auta se spalovacím motorem mají ještě čas, než v roce 2035 přijde zákaz prodeje takových nových aut, tak je norma Euro 7 vyvedla z omylu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Mokrý 15.11.2022 8:57

R^R^

R. Meišner 15.11.2022 8:34

už vidím všechna ta auta na Jižním městě v Praze zaparkovaná před paneláky, jak se přes noc hezky dobíjejí,---jo, úplně to vidím...;-D

V. Mokrý 15.11.2022 8:57

;-D;-D

V. Kolman 15.11.2022 9:23

Z každého okna jeden kabel...........

Zemský ráj to napohled!!

E. Dvořák 15.11.2022 9:50

..nejlépe měděný. Aby se líp prodával, móre...

R. Langer 15.11.2022 15:22

No, myslím, že ucvaknout ho zkusí jenom jednou. ;-D

V. Kolman 15.11.2022 22:03

Jen prosťáček (=většina "sběračů kovů") by "cvaknul" oba dva (nebo i 3) dráty najednou.

Poučený a vyhlášky 56 znalý "kradloun" bude stříhat jeden vodič po druhém, bude stát na isolační podložce a na rukou bude mít patřičné isolační pryžové rukavice.;-D;-D;-D

F. Navrátil 15.11.2022 7:55

Brusel funguje vůči evropskému obyvatelstvu jako Viktor Čistič.

P. Kotyza 15.11.2022 6:58

Násilné tlačení elektromobility je promyšlený nástroj, jak pod rouškou ekologie ožebračit prostý lid a donutit jej chodit pěšky, nikam nejezdit a pracovat na kastu vyvolených, kteří si budou užívat. Kim by se mohl učit.

V. Mokrý 15.11.2022 6:59

R^

F. De Winter 15.11.2022 7:08

R^

R. Langer 15.11.2022 7:12

Inu, nový Velký skok, import přímo z Číny. ;-)

R. Langer 15.11.2022 7:14

... od Putina přebíráme to ostatní, cenzuru, donehostaci opozice, atd. Hezky to bolševici z Brusele okopírovali. A místní stranická buňka jim tleská. ;-€

V. Mokrý 15.11.2022 7:46

Na cenzuru jsou specialisty v Bruseli, zde Rakušan, ČT.

J. Ganaur 15.11.2022 9:10

Kdopak to chtěl stabilizovat společnost na čínský způsob?8-o8-o8-o

K. A. 15.11.2022 7:50

:-) Mně by ani nevadilo, kdyby se míň jezdilo autem. Když si chci užít pěší procházku, tak i v parku a v lese narážím na auta a na cyklisty tam, kde nemají co dělat.

Ale máte pravdu zelená politika je o tom, jak o*ebat chudé. Asi bych zkousnul, kdyby byly najeté/nalétané kilometry na příděl a mohly se mezi lidmi přeprodávat, to se ovšem nestane. Takže: se zase rozdělíme na šlechtu a chudinu...

V. Kolman 15.11.2022 9:37

Vidíte to A.K. špatně politicky.

Chudí pracující sI budou i nadále vozit svoje zadele v drahých elektro-automobilních vozech: PROSTŘEDNÍCTVÍM JIMI DEMOKRATICKY ZVOLENÝCH ZÁSTUPCŮ!!!!!!

P. Kotyza 15.11.2022 6:58

Násilné tlačení elektromobility je promyšlený nástroj, jak pod rouškou ekologie ožebračit prostý lid a donutit jej chodit pěšky, nikam nejezdit a pracovat na kastu vyvolených, kteří si budou užívat. Kim by se mohl učit.

R. Dubravský 15.11.2022 8:50

Ani pracovat. Bez aut lze zapomenout na pravidelnou docházku zaměstnanců do práce, dětí do škol, dostupnost lékařské péče...

P. Kotyza 15.11.2022 9:08

Dá se řešit hromadnou dopravou. V Severní Korei to také funguje. Ani pracovní tábory nejsou k zahození. (Ironie, abyste mě nebrali za slovo).

F. De Winter 15.11.2022 6:52

Opatření Evropské komise vítám. Jen houšť a větší kapky. Ono totiž, čím dřív to celé klekne, tím dřív budeme moci začít s obnovou na jiném základě. Některé ovce se prostě neproberou, dokud dosáhnou do žlabu.

V. Mokrý 15.11.2022 6:59

:-)

R. Langer 15.11.2022 7:15

Obávám se, že náraz bude velice, velice tvrdý... :-(

P. Rada 15.11.2022 6:38

Autor se "ideologicky" zabývá dopady údajně "smrtící normy". Ideologicky proto, že přitom pomíjí smrtící rizika prostředí ve kterém by při pokračování dnešních trendů museli přežívat další generace. Paradoxně se tak právě sám opírá o fantazijní ideál „světlých zelených zítřků". Např. fotosyntetizující zelené co dává potravu i lidem, totiž postupně s postupem G.W. přestává i přes masivní fosilní podporu v průměru růst.

Už dnes při aktuálně pozorované změně + 1.2C činí pokles průměrné celosvětové produkce potravin -21% a to jen s klimatických důvodů (sucha/povodně...).

K tomuto se však nemilosrdně přidružují další negativní okolnosti (války, vyčerpávání zdrojů, populační růst...). Proto lze reálně předpokládat, že při pokračování trendů už civilizačně vzato zakráto, sice některá vypiplaná osobní auta naplnující uživateli komfortní požitek mobility.... mohou splnit nově stanovené normy - ale jejich hladovím uživatelům naopak nezbudou prostředky na jejich vlasní krmení. Co pak?

https://theconversation.com/a-year-of-hunger-how-the-russia-ukraine-war-is-worsening-climate-linked-food-shortages-181160

R. Langer 15.11.2022 7:15

Nelži zase, prolhaný Zelený bolševiku! Lžeš, jako když Rudé právo tiskne! ;-€

J. Vrabec 15.11.2022 9:16

Blbe, ať tě netrefí pepka ! EU[>-]EU

V. Kolman 15.11.2022 9:31

Přestaňte Langere prskat a urážet.

Pan Rada má v mnohém [ne ve všem! - (dle mého mínění)] pravdu.

S. Hejda 15.11.2022 7:17

Prospělo by Vám doučování z českého jazyka. Obsah slabou formou znevěrohodňujete... :-/ (Ačkoli tuším, že vůbec nemusíte tušit jak)

P. Rada 15.11.2022 11:58

Doučování mi pane Hejdo žel pro vlekle dislektické indispozice moc nepomáhá a "negramotnost" mi proto trápí až společensky znemožnuje už více jak půlstoletí.

Na druhou stranu jsem si za tu dobu vypěstoval větší všímavost a předvídavost kterou naopak běžně nemívají lidé v gramatice příkladní. Právě tento pohled dávám diskusně v šanc - včetně dokreslujících odkazů které snad už gramaticky nihoho nepopuzují.

Navíc považte, že ještě koktám, šišlám, kulhám, hrbím se... Toto vše nepěkné pro mě ale v diskusi nemusí být tolik podstatné - jak racionalita kritiky a naděje na korekci pohledu na růst planetárních rizik na kterém se právě osobní mobilita výrazně podílí:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Planet%C3%A1rn%C3%AD_meze

Neměl by jste proto něco věcného k tématu "smrtícího ideologie"?

Z. Lapil 15.11.2022 7:33

Vy jste ten článek nečetl? Elektroauta jsou emisní HORSI než klasické spalovací. Nemluvě o tom, říkám už já a nejsem sám, že za 13 let NEBUDE 100% bezemisni výroba elektřiny, a to ani skoro. Proč? I když pomineme všechno ostatní, tak v EU není dost tiskáren na peníze, aby se to všechno zvládlo zaplatit.