Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
BUDOUCNOST: Plánovači chudoby
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Pavelka 5.3.2023 11:32Uniká mi proč ty blbce v Bruselu posloucháme ? |
V. Pavelka 5.3.2023 11:28A pointa Pivoda |
M. Pivoda 5.3.2023 11:25No to víš magore L. Nováku, nechce mne instruovat můj řídící důstojník. (Kolega ze sportovního oddílu, pro ostatní hloubavější. ) |
L. Novák 5.3.2023 11:22Agent StB Pivoda se zase posral... |
L. Novák 5.3.2023 11:20Meleš kraviny! |
M. Pivoda 5.3.2023 11:16Pro mne to byly jen fotografie/obrázky jakýchsi neznámých strejců. Jenže! Jenže, když zemřel český prezident Antonín Zápotocký, všiml jsem si, že jedna moje spolužačka ve třídě slzela. |
M. Pivoda 5.3.2023 11:12Upřesnění Alexandr Tomský by měl určitě být schopen pozorovat a analyzovat vývojové trendy. Tzn. ptát se proč se nenaplnil některý příliš optimistický vývojový scénář. Nebo naopak, měl by se pokoušet vysvětlit, proč se na trhu (za dostupnou, až směšnou cenu) objevily výrobky, které v předchozí historii nikdo nepředvídal. Nikoliv se posmívat sci-fi spisovatelovi Jules Verneovy za jeho vize budoucnosti. To, do čeho kdysi čučel Fantomas, se zdálo býti naprostou fantasmagorií/pohádkou pro děti, jenže dnes se rozumný člověk už neposmívá počítačovým tabletům ani mobilním telefonům. Dnes se už dokonce zpívá: "Kdo nemá mobil, je debil". |
V. Petr 5.3.2023 11:08Ne, nezhroutí se svět/ přes boelst kterou zažívá,/ je v našich srdcích mrtvý Stalin/ silnější, než byl zaživa. (c) Pavel Kohout, 1953 |
V. Petr 5.3.2023 11:07Nabíjet baterie fotočlánky ke sice možné, ale přínos je zcela marginální. Letadlo na baterky sice létá, ale vozíte zbytečný balast, což jde na úkor nosnosti a/nebo doletu. V podstatě je to nesmysl! |
M. Pivoda 5.3.2023 10:08Kolaps Josif Vissarionovič Stalin 5. března 1953 ve 21:50 hodin zemřel. |
M. Pivoda 5.3.2023 10:06Tomský začíná svůj článek: " Už jako kluk jsem nadšeně četl o zářivé budoucnosti elektrického světa ve fantastických spíš než vědeckých románech Julese Vernea. Kde by mě tenkrát napadlo přemýšlet, odkud bral kapitán Nemo elektřinu na pohon své podvodné lodi ..." Komentář To je hezké povídání. Smutné na tom případu je ale to, že do svého dnes již pokročilého věku to podstatné Alexandr Tomský nezjistil. Nežil zbytečně, byl to ... https://www.youtube.com/watch?v=cSKyh45kGXo |
V. Petr 5.3.2023 8:31Víte o tom, že Mussolini zrušil v Habeši OTROCTVÍ? A po jeho vyhnání nepřipustili Britové jeho obnovení... |
V. Petr 5.3.2023 8:29V porovnání se Slepencem to byl (téměř) ideál. Mussolini budoval, Slepenec ničí. |
L. Novák 5.3.2023 8:23Pokud nebudou syntetická paliva, Česko nepodpoří zákaz spalovacích motorů, řekl Kupka Česká republika nepodpoří v Evropské unii zákaz prodeje nových osobních vozů se spalovacími motory, pokud nebude možné v autech využívat syntetická paliva. Dnes to v Berlíně po jednání s německým kolegou Volkerem Wissingem prohlásil český ministr dopravy Martin Kupka. ... https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/elektromobilita/pokud-nebudou-synteticka-paliva-cesko-nepodpori-zakaz-spalov/r~0b762b68b9d811edba63ac1f6b220ee8/ |
L. Novák 5.3.2023 8:17Legrační na zákazu spalovacích motorů je, že v předtuše velkého průšvihu, do něhož nás všechny (celou EU) ZELENÍ IDIOTI tlačí, se přece jen skupina států v čele s Německem (a přicmrndává tam i náš osvícený ministr dopravy Kupka) snaží alespoň drápkem zastavit zelené šílenství zákazu a prosadit alespoň možnost využití syntetických paliv ve spalovacích motorech, aby bylo možné pokračovat v jejich vývoji a obor nedopadl tak, jako jaderná energetika v ideologií vyvolaném útlumu. Co jinému taky automobilovému průmyslu zbývá, než hospodářství přivedou ZELENÍ FANATICI ke krachu? Zásadní problém je ve skutečnosti, že výroba syntetických paliv vyžaduje obrovská množství energie spotřebovaná při syntéze, která dostupná nejsou, a navíc celý proces je nejspíš ještě méně energeticky účinný, než využití "zeleného" vodíku, kde na 1 kWh elektrické energie z palivového článku je nutno vynaložit 4 kwh energie na elektrolýzu, zpracování a distribuci ke spotřebiteli. Dalším problémem je pak produkce oxidů NOx, která je u spalovacích motorů součástí procesu hoření paliva se směsí vzduchu... Pak i spalovací motory na syntetická paliva budou mít problém s emisními normami, které ZELENÍ IDIOTI záměrně nastavují tak, aby je v reálném provozu nebylo možné splnit. |
L. Novák 5.3.2023 7:49Voliči jsou pod systematickou dezinformační propagandistickou masáží řízenou Greenpeace a jejími národními klony. Zelený "pochod institucemi" je znám už dlouhá desetiletí. Česká veřejnoprávní média otevřeně a nekriticky hlásají ZELENÉ LŽI A PROPAGANDU a dělají BEZPLATNOU REKLAMU ZELENÉMU BYZNYSU. Česká televize jako odstrašující vzor zelené propagandy už od převratu 1989... (pořad "Nedej se"). Nyní už má zelená propaganda v ČT přístup kamkoliv, dokonce i zástupci skupiny Frank Bold s jejich "klimatickými žalobami" jako hlavním byznysem... |
L. Novák 5.3.2023 7:38Teď už probíhá proces deelektrifikace a skončí komunistickou "komunitní energetikou" chorých zelených mozků. |
L. Novák 5.3.2023 7:35Tihle Putinovi idioti jsou schopni vychválit italský fašizmus a Mussoliniho totalitní režim pomalu jako ideál vládnutí. Kdo si chce zažít atmosféru fašistické Itálie skvěle vystiženou italskými tvůrci, ať se podívá na film Maléna (2000) https://www.csfd.cz/film/8994-malena/ byť třeba jen kvůli skvělé představitelce hlavní role Monice Bellucciové. |
J. Sedlář 4.3.2023 23:31A manželka politruk, co vic si prat. |
J. Prečuch 4.3.2023 23:00Mne teda udivují lidé co tu pitomou zkratku používají v diskusich i po roce války na Ukrajině a furt tam pletou Spojené kralovstvi. |
J. Prečuch 4.3.2023 22:58Uniklo vám, ze Japonci už dávno experimentovali s přídavnými plochami , novodobou variantou plachtovi aby snížili spotřebu nafty na svých lodích. Když jedu po dálnici jeden den tam i zpět a vane vítr mám po větru o litr menší spotřebu. |
J. Prečuch 4.3.2023 22:58Uniklo vám, ze Japonci už dávno experimentovali s přídavnými plochami , novodobou variantou plachtovi aby snížili spotřebu nafty na svých lodích. Když jedu po dálnici jeden den tam i zpět a vane vítr mám po větru o litr menší spotřebu. |
K. Křivan 4.3.2023 22:52Bývalý komouš je něco jako bývalý černoch. A když ješté pochází z ultrakomunistické famílije, (fotr kontráš, matka vojanda ...) tak tomu se říká kořeny ! |
K. Křivan 4.3.2023 22:45Na začátku WW2 byla situace v Evropě úplně jiná než za WW1. Francie poražená a na straně Německa, Britanie osamocená, němečtí spojenci po celé Evropé, Rakousko, Protektorát, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko, ..... západní Evropa okupována, ... USA neutrální až do 7.12.1941, ... Postavit se proti Némecku nevypadalo jako dobrý nápad. |
P. Diviš 4.3.2023 22:01Byli. Docela dobrý stát by nezaútočil na Habeš, Francii, Británii, Jugoslávii a Řecko, staral by se o vlastní záležitosti. |
P. Diviš 4.3.2023 21:59Jistěže měl. Nezaútočit na Habeš a ve válce být na straně Spojenců, jako za té první, nebo být neutrální. |
P. Diviš 4.3.2023 21:57Provedl. Jako spojenec Třetí říše se připojil do války. |
P. Diviš 4.3.2023 21:56Ne tak docela. Snaha zamezit nepříjemným informacím občanstva je zřejmá a celý politický systém EU je nastaven tak, aby do toho voliči mohli kecat co nejméně. Až potud jo. Fakt ale je, že voliči celkem dobrovolně volí doma i do EU EUrohujerné strany, a pokud už se tam dostane nějaká strana proti EU, tak je nepřijatelná z jiných důvodů, viz třeba SPD s pošukem Davidem. Takže ne, že by voliči nemohli, ale zatím, patřičně uplaceni a vyděšeni, nechtějí. |
M. Pivoda 4.3.2023 21:43Demokratická většina. |
K. Křivan 4.3.2023 21:02No ano, máte recht. Moje Alma Mater mě napala nejdřív. |