1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

ŠAMANOVO DOUPĚ: Válečné moře

„Rusko varuje Ukrajinu před pokusy o revizi statusu Azovského moře jako vnitřních vod dvou zemí*, jež jsou v rozporu s mezinárodním právem“**, praví se v prohlášení Ministerstva zahraničí Ruské federace.“ A také:

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fridrich 28.11.2018 9:16

Re: Ano, pokrokoví Fridrichové, nemající argumenty, se uchylují

Vy jste v mém příspěvku nenašel argumenty ? Ze základky jste vyšel jako absolvent 5té, nebo 6té třídy ?

Jinak pochvala, že přirovnání k s. Semelové považujete za urážku..

F. Houžňák 28.11.2018 9:07

Ano, pokrokoví Fridrichové, nemající argumenty, se uchylují

k urážkám. Typické.

F. Houžňák 28.11.2018 9:05

Kerčský průliv má břehy dva, jak to tak už bývá,

a oba jsou ruské. Na jedné straně Kubáň nebo jak se to tam jmenuje a na druhé straně Krym. Situace obdobná jako u Turecka.

F. Houžňák 28.11.2018 9:01

Ten zjevně neprohlédne ani tehdy, až ho

muslimové budou honit ulicemi.

F. Houžňák 28.11.2018 8:58

Za bolševika jsem četl Rudé Právo, abych věděl,

co nepřítel hlásá. Tak je to i s Kovanicem.

F. Navrátil 28.11.2018 8:54

Nejde o průliv, jde o Ukrajinu

Autor opominul, že celý incident má především vnitroukrajinský rozměr. Jde o to, že v březnu mají proběhnout na Ukrajině volby a Porošenko má 7 procentní preference. Před výpraskem a ztrátou moci ho může zachránit jen mimořádná situace, která by umožnila odložení voleb na neurčito a zákaz účasti ve volbách pro opoziční strany. K tomu by zjevně rád ve úloze užitečných idiotů využil EU a NATO. Proto tak vlažná reakce jinak velmi aktivních spojenců v zahraničí.

P. Harabaska 28.11.2018 8:53

Re: Rusové

Američané mají své hranice všude tam, kam doletí jejich letadla s posly předávajícími výhružky představitelům států, které chtějí postavit atomovou elektrárnu bez účasti amerických firem a bank.

J. Novak 28.11.2018 8:53

Re: Kovanic, ve své nenávisti k Rusům, žvaní a lže,

Přitom kdyby nebylo sovětských a tím pádem i mj. vojáků ruské národnosti za 2. sv. války, nebylo by asi ani Kovanice. A pokud půjde vývoj v EU a diktatura Bruselu dále, ještě bude rád, pokud Rusové proti tomu pomohou.

P. Harabaska 28.11.2018 8:50

Problém snad spočívá v poněkud zvláštním

způsobu uvažování ukrajinských činitelů. Ti jsou svojí nenávistí vůči všemu ruskému tak zaslepeni, že přemýšlejí nahlas a přemýšlejí blbě a s kraválem. Před časem vytrubovali, že jednostranně zruší smlouvu s Ruskem o používání námořní základny v Sevastopolu, a brzy na to se objevil na veřejnosti americký tendr na rekonstrukce budov v témž přístavním městě. Rusové nějak nevěřili tomu, že by hodný strýček Sam chtěl jenom tak zlepšit zmodernizovat školu, kam chodily ukrajinské ruskojazyčné děti, a vyložili si to tak, že Ukrajinci chtějí tu základnu dát k dispozici US Navy, o čemž také neprozřetelně přemýšleli nahlas. Obsadili proto celý Krym, kterého se zmocnili již před několika stoletími a který v dobách SSSR Ukrajině věnoval v alkoholickém rauši Ukrajinec Chruščov. Nedávno zas Ukrajinci vyhlašovali halasně, že zruší dvoustrannou smlouvu upravující provoz v Azovském moři, což bylo doprovázeno výhružkami, že zbourají most přes Kerčský průliv. Objevily se dokonce úvahy, že ukrajinské síly položí u pilířů mostu speciální miny s vysokým účinkem. Nelze se tedy divit, že Rusové zpozorněli, protože znají své maloruské bratry dost na to, aby věděli, že po neurovnaných myšlenkách snadno sáhnou k neuváženým činům.

P. Harabaska 28.11.2018 8:38

Re: Kerčský průliv

Přesně tak. Jen dementní parablb není ochoten (i proti smyslu platných dopravních předpisů) přibrzdit, aby se vyhnul srážce a zabránil tak nehodě, ač sám jede po hlavní, když vidí řidiče vjíždějícího do křižovatky, který přednost nedává, ač má.

Z. Koutecký 28.11.2018 8:36

Re: Kerčský průliv

Pane Fridrichu, Kerčský průliv je široký 4,5 až 15 km, tam žádný prostor pro mezinárodní plavbu nezbývá.Plavba do Azovského moře je upravena ukrajinsko-ruskou smlouvou, která poskytuje Rusku určitá práva kontroly a proto ji chce Ukrajina zrušit. Ovšem zatím ještě platí.

P. Harabaska 28.11.2018 8:32

Re: Evropu toto moc nevzrušuje

Marnost nad marnost- Včera prý německá velká koalice vzdor odporu některých vyjádřila souhlas s chystaný migračním paktem. A naši sralbotkové budou trvat na odmítnutí?

J. Fridrich 28.11.2018 8:32

Re: Kerčský průliv

Pro vaši informaci pane Černoch - každý průliv má DVA břehy, je to tak ? No a Kerčský má ty břehy také DVA a na jednom břehu je území Ukrajiny a na druhém břehu je území Ruska. To se snad dá pochopit, že ?

Vy uvádíte - " Dopravu Kerčským průlivem řídí Rusko " - a to se mezi těma dvěma suverénními zeměmi dohodlo, nebo to nařídil Car Putin ? Bospor má oba břehy Turecké - to vy nevíte ? Zkuste kouknout do Atlasu pro 6té třídy základky...

M. Zima 28.11.2018 8:28

Pane Kovanic, jímají se Vás

zmatené stavy, a to místo toho, abyste se zeptal, co tam asi tak mohli ti agenti chtít, abyste se radoval, že tam s nimi nebyli žádní klauni od CIA, nebo nedej Bože, že se tam s nimi nemotali žádní čeští expeti Ale u těch je spíš pravděpodobnější, že takovou akci včas vyzradí, potom, co je Praha centrálou ruských evropských špionážních aktivit, to není žádná obtíž.

J. Fridrich 28.11.2018 8:25

Re: Kerčský průliv

Ještě doplním tu vaši neuvěřitelnost - " Pod FSB spadá ostraha hranic Ruské federace, s agenty to nemá nic společného " - tedy " ostraha hranic Ruské federace FSB " je dle vás možná a legitimní - a ostraha a VOLNÉ proplutí lodí Ukrajiny a jejich dodavateli do jejich přístavů na pobřeží Azovského moře toto právo NEMAJÍ ?

Tk to by nenapadlo snad ani s. Semelovou..

J. Fridrich 28.11.2018 8:17

Re: Kerčský průliv

Pane Zinga, vy nevíte a neviděl jste jak ruská-velká lod' naráží do lodi ukrajinské-malé ? Vám uniklo, kdo potom silou a neoprávněně zadržel-ukradl ukrajinské lodě i s posádkami ?

Asi jste byl v Číně na dovolené, nebo jako střídající posádka stanice ISS..

P. Zinga 28.11.2018 8:09

Re: Rusové

Přesně. Kolem své země.

P. Zinga 28.11.2018 8:08

Re: Kerčský průliv

Pane Fridrichu, fobie leze na mozek a rusofobie obzvlášť.

Každý kapitán lodi je povinen zdržet se jednání, ohrožujícího námořní dopravu, dokonce i v případě, je -li v právu.

Pod FSB spadá ostraha hranic Ruské federace, s agenty to nemá nic společného.

P. Černoch 28.11.2018 8:04

Re: Kerčský průliv

Tedy znovu pro pana Fridricha.Incident se stal v ústí Kerčského průlivu.Ten je úzký a plavba podléhá regulaci,stejně to funguje na Bosporu.Lodě stojí frontu a dopravu řídí Turecko.Dopravu Kerčským průlivem řídí Rusko.Pokud pan Fridrich projede křižovatkou na červenou,za prřítomnosti policie,stane se co???

P. Zinga 28.11.2018 8:00

Re: Evropu toto moc nevzrušuje

Nic se neděje jen tak: viz hlášky o tom, že Rusko je pro Evropu větším nebezpečím než islámská invaze.

Vzhledem k rostoucímu odporu lidí vůči migrantskému paktu bylo nutné odvést pozornost.

P. Zinga 28.11.2018 7:57

Šamane,

popils omamných kapek?

Že Azovské moře je vnitrozemním mořem dvou států, na tom se shodli Ukrajina i Rusko. Chceš vyčítat Rusku základny mimo Rusko? A co USA?

Dle dohody Ruska a Ukrajiny mohou lodě cizích států plout do a z přístavů Azovského moře.

Kerčský průliv je úžina a v každé úžině je plavba regulovaná.

Až do provokace touto úžinou běžně proplouvaly i plavidla ukrajinského námořnictva, samozřejmě po nahlášení plavebnímu dispečinku. Ukrajinci tvrdí, že tak učinili i teď, Rusové tvrdí opak. Chování lodí a přítomnost agentů naznačuje, že se nejednalo o normální plavbu . Ale účel je splněn- viz rusofoba Kovanice.

L. Šarina 28.11.2018 7:50

Re: Kovanic, ve své nenávisti k Rusům, žvaní a lže,

Soudruhu Kovanici a co Chocholoušek ??

L. Šarina 28.11.2018 7:48

Rusové

mají své hranice všude tam,kam doplivnou.

J. Holíček 28.11.2018 7:16

Re: Kovanic, ve své nenávisti k Rusům, žvaní a lže,

Na druhé straně je Kovanic zásadový a nikdy nezklame. Tak je možným řešením jeho přihrádku neotevírat. Také to většinou dělám. :-))

J. Kopis 28.11.2018 7:10

Evropu toto moc nevzrušuje

ta se plně soustředí na prosazení genderové rovnosti, aby se měl v Evropě každý imigrant co nejlépe a hlavně, aby se neurazili kamarádi a zachránci Evropy muslimové!

J. Fridrich 28.11.2018 6:45

Re: Kerčský průliv

Autor pan Kovanic - výborný rozbor neuvěřitelného chování Ruska v Azovském moři.. Dokladem toho jsou neuvěřitelné BLÁBOLY toho jejich rusáckého "Sputniku" - například citace - " prověrky lodí v Azovském moři příslušníky FSB jsou oprávněné " - toto mohl konstatovat jen MIMOZEMŠT'AN - pardon, Rus.. Sputnik vyhovuje našim komoušům, tedy i soudruhovi Černochovi,který píše z Marsu - " Ukrajinské lodi ignorovali příkazy ruských hlídkových lodí a pluli do ústí přímo " - toto může napsat jen pomatená rusomilka..

F. Houžňák 28.11.2018 6:38

Kovanic, ve své nenávisti k Rusům, žvaní a lže,

třeba u svých "úvah" o vnitřních mořích. Nakonec má možnost odejít jako dobrovolník na krajinu a na ty zlé Rusy střílet, pod hákovým křížem ukrajinských bataliónů. Určitě by to jeho židovskému původu (který tady už několikrát zdůrazňoval) dělalo dobře, ten hákenkrajc.

M. Krátký 28.11.2018 3:56

Re: Kerčský průliv

jo - to asi bude z rozčilení autora příspěvku

J. Sinnreich 28.11.2018 2:20

Re: Kerčský průliv

Pozn. V cestine je lod rodu zenskeho.

P. Černoch 28.11.2018 0:35

Kerčský průliv

Tento průliv protíná Rusko Ukrajinská hranice.Tedy nejde v žádném případě o mezinárodní vody.

Plavba průlivem je regulovaná,lodě stojí frontu na proplutí.Ukrajinské lodi ignorovali příkazy ruských hlídkových lodí a pluli do ústí přímo.Členové ukrajinské vlády vyhrožovali zničením Krymského mostu.Byla tedy zatarasená cesta pro ukrajinské válečné lodi,které neuposlechli příkazy ruské pohraniční stráže.Ukrajinské lodi porušili námořní právo.A byli po zásluze zajaty.

Zajímavá je ovšem reakce Prošenka.Ten si vzal tento incident jako záminku pro vyhlášení stanného práva,před ukrajinskými volbami,ve kterých nemá příliš velkou šanci vyhrát.