20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
honzak 17.7.2006 12:29

Re: Re: i v případě náletu na Damašek a irácké cíle by jistě Izrael dodržel určitou míru zdrženlivosti a nepoužil by jaderné zbraně...

Jak vtipné, jak veselé! Uvědom si prosím, že nemůžeš zevšeobecňovat svůj názor (na který ovšem máš plné právo). Jako já a u mně je Izrael synonymem pro stát, který si nenechá s.át na hlavu a nejmírnější možnou formou hájí zájmy svého obyvatelstva.

Akai 17.7.2006 14:21

Re: Re: Re: i v případě náletu na Damašek a irácké cíle by jistě Izrael dodržel určitou míru zdrženlivosti a nepoužil by jaderné zbraně...

Ano, a docela jim toto závidím. Pochybuju že by česká vláda zachránila 200 svých občanů z teroristy uneseného letadla, ještě k tomu na území cizího státu (tuším že to byla Ghana, ale nevím to jistě) který s teroristy nepokrytě sympatizoval. Ale možná by zahájili aspoň jednání s únosci o navrácení ostatků ... :-D

Sch.glosátor 17.7.2006 12:36

Kdo je to prosím teď?

To záleží na tom kdo kde má jaké zájmy. Pro toho ten, pro jiného onen.

Bohumil 17.7.2006 10:43

konečně

Děkuji autorovi příspěvku za koněčně vyjádření problému, vždyť je třeba si uvědomit, že bude li Izrael postupovat obdobně jako arabští extremisté, budou vybuchovat nálože u arabských škol a školek, na základě požadavku Hizballáhu prohlásí, že dojde li k zabití izraelského vojáka budou postříleni věznění arabští teroristé, které chce Hizballáh propustit apod. Obávám se, že reakce našeho světa by ihned zněla proti židovskému státu. Problém Izraele spočívá v pemanentním válečném stavu s arabskými sousedy, z nichž řada by ráda tento stát vymazala z povrchu. Osobně se domnívám , že Izrael je příliš humánní narozdíl od arabů.

Akai 17.7.2006 14:25

Re: konečně

Perfektně řečeno. Jen bych dodal, Izraelská tajná služba má dostatek zkušených lidí, kteří by zvládli teroristické útoky a to až hrůzně efektivně. Přesto to nedělají a snaží se naopak letáky varovat civily aby se zdejchli, že tam budou útočit. Přesto reakce našeho světa ZNĚJÍ proti židovskému státu. Navrhuji čestný titul Absurdistán..

Saša 17.7.2006 10:27

Israel je příliš zdrženlivý a měl by se bránit rasantněji.

Mou podporu Israel rozhodně má a jediné, co israelským politikům vyčítám, je jejich přílišná ústupčivost a zdrženlivost. Obrana založená na pasivní resistenci byla vhodná jen v prostředí diaspory v antisemitské většině, obrana vlastního státu však vyžaduje aktivní rozhodnost.

Sch.glosátor 17.7.2006 11:06

Moji podporu Izrael nemá.

Jeho regionální zájmy se nekryjí s mými zájmy. Za předpokladu ochoty podpořit mé zájmy, jsem ochotný recipročně podpořit zájmy Izraele. Kdybych byl Židem žijícím v Izraeli, patřil bych k radikálnímu jádru. Kdybych byl Palestincem, podporoval bych zničení Izraele. Tak jak bych byl všeobecně determinován. Protože  shodou okolností nejsem jeden ani druhý,  hledím si svých zájmů. Neříkám, že dohoda by nebyla možná. Základ je v tom, kdo co může nabídnout.

Otázka zní:  Pokud by se Česko nacházelo v podobné situaci, jaká by  byla politika Izraele ve vztahu ke stranám konfliktu ?

borek 17.7.2006 10:00

Takova je pravda

Ano, pane Koanici.Pravda je bohuzel takova.Nezbyva nez s Vami a s jednanim Izraele souhlasit.Nerad souhlasim se zabijenim, ale kazdy ma pravo na svoji obranu.Ze banda idiotu z novinarske branze musi mit co "nejkrvavejsi" nadpis sveho clanku na prvni strane, to je bolest snad vsech novinaru. Bohuzel jedna z mala objektivnich stanic - BBC uz prestala vysilat cesky. Mozna prave proto, ze byla az moc objektivni.Vas clanek by si meli precist vsichni, jak obcane,novinari tak i v soucasne dobe aktualne politici, nebot kdo seje vitr,sklidi bouri!!!

17.7.2006 10:28

Re: Takova je pravda

BBc přestala být objektivní během událostí v Jugoslávii, kdy, i díky rozsáhlým personálním změnám, začala podporovat propagandu USA a NATA. V současné době neupozorňuje na problémy, nedělá nezávislé analýzy událostí, ale (zvláště k muslimům), je hlásnou troubou tzv. politickoé korektnosti

borek 18.7.2006 10:02

Re: Re: Takova je pravda

ano,a proto mozna nekdo utahl kohoutek, aby posledni objektivni stanice zmizela s povrchu zemskeho!B.

Hledajíci 17.7.2006 9:46

Zionistický stat Israel 1

Skupina lidí, roztroušená po celém světě a spojená pouze svým náboženstvím, si vymyslí, že si založí vlastní stát, na území obývaném již po staletí jinými. Důvodem k tomu, je jakýsi příslib jejich boha, že toto území je  jim navěky dané k uživání. A celý svět jim to odsouhlasí, protože má výčitky svědomí pro provádění pogromů na svých spoluobčanech, kteří vyznávají toto náboženství. A nazývá původní obyvateltsvo území teroristy. A to vše ve 20-tém století. --- Nezdá se to nikomu podivné? --- Mohou tedy na přiklad hladovějící obyvatele černé Afriky, kde již mnoho let nepršelo, se také rozhodnout, že se přestěhují z nehostinných krajin Afriky na území nyní se nazývající ČR, svým parlamentem si odhlasovat veškerá domovský práva v ČR, a pojmenovat ČR  například Nová Afrika? ---  Ne! A proč ne? Vždyť souhlasíte s tím když to dělají zionisté v Israel? Dle http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/

se 59.3% obyvatel Israel židovského vyznání se v Israel vůbec nenarodila, jsou to emigranté z celého světa,  a přesto si přisvojují plná práva na Israel, dle nich zemi Jahve na věky zaslíbenou dětem Israel. --- Anebo to může dělat jenom panská rasa, a jacísi smradlaví černoši na to nemají právo? Anebo to mohou udělat, ale ne na území ČR? Anebo jsou vaše mozky vymázány denodenní reklamou ve FoxNews?  --- To že nejste schopni argumentovat je všem známo, že místo argumentů používáte nejapné narážky a sproté urážky je také známo. Tak se prosím pořád neopakujte.

Em 17.7.2006 10:11

Re: Zionistický stat Israel 1

Jen malá poznámka :"A celý svět jim to odsouhlasí, protože má výčitky svědomí pro provádění pogromů na svých spoluobčanech," arabů se nato tenkrát, při ustanovení Izraele prý ani neptali. Jestli právě tam není začátek problémů. Jinak souhlasím.

StandaU 17.7.2006 10:41

Re: Zionistický stat Israel 1

když si už vymýšlíte, tak kvaloiikovaně, z vás by nackové neměli radost. I lhát se musí umět. Všichni vědí, že tam Židé za kalifa žili, tak nemůžete psát, že tam nežili. Chtěl bych se s nickem "Hledající" sejít. Je to možné? Rád bych poznal člověka, který píše tyto věci. Jestli nejste z Prahy, tak vaši cestu a ubytování a stravování na jeden den uhradím. Za to chci pouze právo si vás vyfotit, protože takové názory jsem už neslyšel velmi dlouho a rád bych vás viděl in nature. Předem Děkuji za možnost vás poznat osobně.

Dag Badman 17.7.2006 10:59

Re: Re: Zionistický stat Israel 1

Na území USA žije hromada Čechů, ale pochybuji, že jim to dává právo k založení svého státu na tomto území.

Em 17.7.2006 11:10

Re: Re: Re: Zionistický stat Israel 1

Buďte v klidu;-D. Na to se nikdo nechystá;-D. Ale co indiáni?

Harpyje 17.7.2006 12:45

Re: Re: Zionistický stat Israel 1

R^!Podle IP Nr. a jeho předchozích výroků žije Hledající v Německu, tudíž si myslím, že by ty cestovní výdaje byly nepřiměřeně vysoké vzhledem k nabízené protihodnotě.

bobo 17.7.2006 20:30

Re: Re: Zionistický stat Israel 1

Zpráva:

V r.199X při nepokojích v Kosovu (kosovská narkomafie unesla srbského vojáka do Albánie.) Proto Jugosl.armáda bombardovala příhraničné prostory Albánie a vyzvala alb. vládu, aby přestala podporovat kosovskou drogovou mafii a vydali vojáka. Při negativní odpovědi Tirany bomardovali Tiranu a obsadily albánské přístavy, bombardovali mosty, městská centra, továrny, televizní a rad. vysílača...atd(co na to Izrael dnes? ten může?????)

Dodo 17.7.2006 11:31

Re: Zionistický stat Israel 1

Nemáte pravdu, Židé žili např. v Jeruzalémě několik století před Araby. POUZE se vrátili tam, kde žili. To Arabové se roztáhli, zválcovali Egypt a stejně tak chtěli zválcovat zemi Židů. Váš příměr s ČR proto nesedí, natož blábol o Afričanech!

Z vašeho příspěvku smrdí závist a komunistické myšlení na sto honů!

Akai 17.7.2006 14:44

Re: Zionistický stat Israel 1

Nevím jestli Nová Afrika, ale vžijte se do myšlení rakušáků, kteří na našem území vládli od roku 1420, a najednou se objeví nějací "Čechové" s Masarykem v čele a zakládají si tu mýrnyx-týrnyx nějaký svůj stát. Proč nejsou v novinách titulky "Ostré boje v podunajské nížině."? 

Em 17.7.2006 15:01

Re: Re: Zionistický stat Israel 1

Před jakýmikoli  příměry si dovolím varovat. Je to cesta do pekel nebo k demagogii. Vyjde to nastejno.8-o

Banjo 19.7.2006 8:15

Re: Re: Zionistický stat Israel 1

> Akai: Rakušané nám vládli od roku 1420? Ono Lucembursko tak zcela v Rakousku neleží... O půl století dál Poděbrady... To taky není Rakousko... Ten rok se vám moc nepovedl.

Hledajíci 17.7.2006 9:45

Zionistický stát Isreal ě

Nepleťte si anti-zionism a anti-semitism. Zionism je nacionalistické a rasistické hnutí, vymyšlené židovskými novináři a spisovateli povalujícimi se ve švýcarských kavarnách na konci 19-tého století. Něco podobného vymýšlel v stejných kavárnách i V.I.Uljanov znamý jako Lenin. --- Termím Zionism si vymyslel v roce 1890 pan Nathan Birnbaum http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/biography/Birnbaum.html .

Zionism je deklarován jako „the national movement for the return of the Jewish people to their homeland and the resumption of Jewish sovereignty in the Land of Israel, advocated, from its inception, tangible as well as spiritual aims. Jews of all persuasions, left and right, religious and secular, joined to form the Zionist movement and worked together toward these goals. Disagreements led to rifts, but ultimately, the common goal of a Jewish State in its ancient homeland was attained.” --- A panu Birnbaum jaksi ušlo, že jeho “ancient homeland” je už skoro 2000 let obýván jinými lidmi. 

RycPic 17.7.2006 9:34

Souhlas!!!

Chci jen podotknout, že Izrael by skutečně měl vybombardovat : 1. prezidentský palác v Damašku a ukončit tak Asádovskou dynastii diktátorů, 2. Iránský jaderný program a zlikvidovat prezidenta - teroristu Ahmadínežáda, 3. pro jistotu" i tři největší centra, odkud je šířena náboženská nenávist a podporován teror v oblasti. Je jistě hrozné, že při tomto řešení budou oběti na životech, ale v delším časovém horizontu naopak lidských obětí výrazně ubude. A OSN by se mělo jedině stydět za to, že místo ochrany demokratických zemí chrání spíš teroristy, samozřejmě ve jménu zachování míru. Vždyť oni jsou ti teroristé z Hizballáhu, Hamasu a ostatní podobní takoví chudáci, a vždyť jenom trošku vraždí...... A míru podle OSN trochu vraždění nevadí. Hlavně když je kryto tou "správnou" rétorikou.  Ale regulérní obranná akce proti vrahům , ta už vadí. A nejen některým členům OSN. Ostatním "mírotvorcům za každou cenu" vadí samozřejmě také.

Skepticus Maximus 17.7.2006 10:12

RycPici

A co takhle vybombardovat Izrael. Ubylo by ještě více lidských obětí v delším časovém horizontu a také teroristé, co už mají hotové jaderné zbraně :-)

Harpyje 17.7.2006 13:31

Re: 2 BOS MAXIMUS

Jak duchaplné!

Saša 17.7.2006 10:32

Hlavním cílem by měla být modlářská Kaaba v Mekca.

V klanění se meteoritu spadlému kdysi vedle pastevce koz je základ krvavosti a nesnášenlivosti islámu.

Sch.glosátor 17.7.2006 10:48

Jediné řešení : Operace Blackstone.

Přistát, naložit, odvézt...

Dag Badman 17.7.2006 11:02

Re: Hlavním cílem by měla být modlářská Kaaba v Mekca.

vidíte Sašo, já jsem myslel, že pro ně budete mít pochopení, když se sám klaníte tomu atletovi připíchnutému na kříž.

Jura Jurax 17.7.2006 12:00

Re: Hlavním cílem by měla být modlářská Kaaba v Mekca.

Sašo,

výrok V klanění se meteoritu spadlému kdysi vedle pastevce koz je základ krvavosti a nesnášenlivosti islámu by chtěl trošku podšprajcovat důkazy. On ten šutr za to asi nemůže.

Váš výrok je ve své třeskuté pitomosti ekvivalentní výroku, že ve vzývání jednoho blouznivého proroka kážícího (jiným) pastevcům koz, jistého Žida Jošuy, kdysi odsouzeného v jakémsi sporu sanhendrinem a ukřižovaného Římany je základ krvavosti a nesnášenlivosti křesťanství. Oba víme, že křesťanství takové bylo (jako islám) a není vyloučeno, že kdyby bylo puštěno z řetězu (jako islám), zase bude.

Em 17.7.2006 10:40

Re: Souhlas!!!

Zkuste se tam někdy podívat (Sýrie na př.)a až tam najdete náboženskou nesnášenlivost, tak se přihlaste. Nebo čtete jen zdajší noviny?;-(