24.5.2024 | Svátek má Jana


Diskuse k článku

Zemřel Ctirad Mašín

V sobotu zemřel ve Spojených státech ve věku jednaosmdesáti let Ctirad Mašín, jeden z lidí, kteří se postavili proti komunistickému režimu se zbraní v ruce. Do nedělního večera se žádný prvoligový český politik neodvážil vyslovit závazný úmysl, že by se zúčastnil pohřbu. Slyšeli jsme jen opatrné prohlášení, že záleží na stanovisku rodiny a dalších okolnostech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Heidlerová 15.8.2011 22:39

A komunisté byli vojáky?

Ti rudí šmejdi, kteří nám ukradli celý život, nebyli vojáky, země nebyla ve válce, a přesto ti zmetci vedli permanentní válku proti vlastnímu lidu. Ostatně k tomu měli ozbrojené  a represivní složky, takže jejich režim nebyl režimem normálním. Proto čin bratří Mašínů byl velkým hrdinstvím a já a moji blízcí vždy budeme k nim vzhlížet s úctou. Je k smíchu poslouchat ruďochy, kteří vřískají o vrazích, ač sami jsou členy zločinecké vrahovské organizace. Nevím, proč se jim a jejich uslintaným tlamám dává prostor, aby pokračovali v linii zahájené r. 1917.

H. Lukešová 15.8.2011 22:44

Re: A komunisté byli vojáky?

Milá paní Heidlerová, napsala jste to moc hezky...Rudochům je těžké něco vysvětlovat...Tak jak Himmlerova dcera Gudrun nikdy neodsoudila činy svého otce, tak synové a dcery komunistů nikdy komunisty neodsoudí...

V. Heidlerová 15.8.2011 22:50

Re: A komunisté byli vojáky?

Trošku nesouhlasím. Boží trest dopadá na hlavy těch rudých přisluhovačů v tom, že většina jejich dětí odjíždí studovat do USA, pěstuje západní kulturu, k ideologii svých rodičů se nehlásí, spíše naopak. Vycestovávají na nenáviděný západ za prací a buď tam zůstávají nebo se vracejí s dolárky . které jim vůbec nesmrdí. Můj spolužák, zažraný komouš, má dceru, která se provdala za misionáře některé z amerických církví a působí v náboženské společnosti na Floridě. Neznám lepší pomstu  - a těch případů znám více!!! Dobře se tím bavím.

J. Jílek 15.8.2011 22:51

Re: A komunisté byli vojáky?

to vysvětlujte, jak říkáte, "rudochovi" Sedláčkovi :-))))))

R. Sedláček 15.8.2011 22:55

Re: A komunisté byli vojáky?

Jílkobraní 20.6.2011

J. Jílek 15.8.2011 23:03

Re: A komunisté byli vojáky?

Sedláčku, sleduji s útrpným pobavením vaši marně upocenou snahu dostat mě na váš blog...

spousta ubožáčků vám tu sice bude přitakávat (10. Je tvou povinností recipročně podpořit toho, kdo tě jednou pochválil. Nevadí, že je to blb. „Jsme přece jedné krve, ty i já“, to je prvním zákonem smečky), nicméně vy jste byl, Sedláčku dotazován explicitně na něco jiného: Tesařík: "tak teď nevím..kupříkladu za druhé světové války...jak se na to díváte?" a vy na to odpovídáte: "Stejně. Válka je svinstvo. Střelné zbraně pro mne končí u praku, dál už to jsou vražedné nástroje. A život opravdu nemá nikdo právo nikomu brát."

zkruťte se třeba do vývrtky, ale to je stupidní pacifismus...

R. Sedláček 15.8.2011 23:09

Re: A komunisté byli vojáky?

Tento příspěvek jste zde dnes již vytapetoval. chybí myšlenka a zůstaly jen pšouky? No nic. Když na to nemáte, tak si to pište, ať máte co kopírovat i zítra.

J. Jílek 15.8.2011 23:14

Re: A komunisté byli vojáky?

jasně, není nad "myšlenku",ale kde ji v tom hledat, že:

Autor: R. Sedláček Datum: 15.08.2011 13:03 "Tak Jílku co jste?? Fašoun, nebo komouš? Pokud někdo vyslový prostý názor, že nikdo nemá právo brát druhému záměrně život, tak je to pro vás pacifistický žvást. Hlavně že tu do krve melete o bezzásahoivosti v souvislosti s kůrovcem. Je snadb kůrovec víc než člověk?"

Sedláčku, za taková specifická moudra není žádná cena dost velká....

H. Lukešová 15.8.2011 23:07

Re: A komunisté byli vojáky?

Pane Sedláčku, nemá to cenu, uklidněte se, nestojím vám za to se rozčilovat...nic s tím nezmůžete...Nejdůležitější je zdraví...S některými lidmi se nedomluvíte, budou donekonečna otevírat již vysvětlené téma a tím diskusi rozmělní...

J. Jílek 15.8.2011 23:09

Re: A komunisté byli vojáky?

vysvětlené téma? Tak se toho "rudocha", jak říkáte, zeptejte na Mašíny a právo Izraelců bránit se zabíjením.... :-)))

H. Lukešová 15.8.2011 23:15

Re: A komunisté byli vojáky?

Je moje věc, koho se budu ptát či neptat... "právo Izraelců bránit se zabíjením..." to je LEŽ jako VĚŽ...Izraelci jednají jen v nutné obraně a nikoho nikdy zbytečně nezabíjí...Lokální Arabové co si říkají Palestinci pálí rakety, posílají sebevražedné atentátníky na území Izraele a nikdo a žádný jiný mudrland věci nerozumí...A číst vaše příspěvky? Prohrabovat diskusi se stovkami příspěvků je ztráta času...

H. Lukešová 15.8.2011 23:17

Re: A komunisté byli vojáky?

A pan Sedláček není antisemita, takže by nezpochybnil právo Izraele na sebeobranu...

R. Sedláček 15.8.2011 23:18

Re: A komunisté byli vojáky?

Neumíte číst vy diskuzní lejno?????? MYSLÍM, ŽE JSEM SVŮJ NÁZOR POPSAL CELKEM JASNĚ JIŽ RÁNO. Nehoním si tu pinďoura celý den jako vy. Ještě že na vás ta manželka vydělává. Tak znovu, jsem proti jakémukoli zabíjení. To myslím rudoši nebyli. Ti naopak zabíjeli s chutí. Nemáte divný pocit, že jste těm rudochům mnohem blíž, než kdokoli jiný???, Přihlédneme li ještě k nenávisti k ODS, Klausovi, bratříčkování se s místní diskuzní levicí??? Že vždycky tak hloupě pšoukáte a tvrdíte, že vy ne, protože ten tichý smrad vypustil někdo jiný.

H. Lukešová 15.8.2011 23:24

Re: A komunisté byli vojáky?

Ano, Váš názor znám, chtěla jsem odpověď od pana Jílka...Takže zase nic...Nechce se mi pročítat celou diskusi o tisících příspěvcích...nestojí mi to za ti, je to ztráta času...Líbí se mi Váš protikomunistický postoj, leč zastávám názor, že je nutné proti komunistům bojovat jakýmikoliv prostředky...Ale chci vědět názor pana Jílka na Mašíny, odpovědět mi nechce...

J. Jílek 15.8.2011 23:39

Re: A komunisté byli vojáky?

vylháváte se, Tesařík se vás ptal na nutné zabíjení na výš názor na něj, třeba během druhé světové války. Vaše odpověď: "Stejně. Válka je svinstvo. Střelné zbraně pro mne končí u praku, dál už to jsou vražedné nástroje. A život opravdu nemá nikdo právo nikomu brát."

:-))))) pacifistický žvást....

R. Sedláček 15.8.2011 23:48

Re: A komunisté byli vojáky?

Kecy. Na vojně jsem při nácviku boje byl na stanovišti velitelů, kteří stříleli s dětskou radostí světlice a dýmovnice mezi kluky. Ti si podle barev nasazovali plyn a zase sundavali. Když se mi zeptali, jestli si chci také vystřelit z pistole na světlice, odpověděl jsem, že ani z luku. Je to 25 let a názor jsem nezměnil, zatímco vy jej měníte i během jedné diskuze. O vašich politických přebíhačkách ani nemluvím zasloužilý poslanče ODS.

H. Lukešová 15.8.2011 23:54

Re: A komunisté byli vojáky?

Paní Varadínková psala, že byl na kandidátce ODS z OF (nebo nějak tak, neukládám si osobní informace o jednotlivcích, nejsem estébák a je mi to fuk) a že mu Klaus nenabídl žádnou funkci a od té doby spílá Klausovi a ODS a staví se na stranu diskusní levice (pan Maršálek, pan Láníček...).

V. Heidlerová 15.8.2011 22:33

A komunisté byli vojáky?

V. Hajková 15.8.2011 22:31

Tak mám pocit, že Kadáfí to má na pár dnu!

škoda-  že  tu  už  není  p.  Vandas-  zajímal  by  mě   jeho  názor  jak  to  vidí!  Já  špatně,  protože  ten  parchant   nechá  prolévat  krev   pro  své  "EGO"-  do  poslední  vteřiny!  Pak  sedne  do  letadla  s  finančním  zajištěním  a  odletí ! 

R. Sedláček 15.8.2011 22:16

Tak jsem kolem oběda prohlásil, že tohle téma není pro mne k diskuzi . A napsal svůj názor.

A pak jsem z diskuze odešel a až doteď ji ani nečetl. Teď jsem se podíval, co se dělo v okolí mého posledního příspěvku a dobře se pobavil. Ten diskuzní troll Jílek se pokoušel vyprovokovat hádku a znovu dojebat diskuzi tapetováním částí mých příspěvků. Zkusil to jednou a prd.  Zkusil to znovu a znovu jen plíživý pšouk. Já prostě splnil své slovo a diskuzi opustil a nikdo jiný mu na výpady vůči mně nezareagoval. To ho fakt muselo srštvát. Mám radost.

J. Jílek 15.8.2011 22:32

Re: Tak jsem kolem oběda prohlásil, že tohle téma není pro mne k diskuzi . A napsal svůj názor.

Sedláčku, odpověděl jste jednoduše Tesaříkovi jako pitomec....a teď to děláte zase....

R. Sedláček 15.8.2011 22:35

Re: Tak jsem kolem oběda prohlásil, že tohle téma není pro mne k diskuzi . A napsal svůj názor.

Drahý diškutére

J. Jílek 15.8.2011 22:42

Re: Tak jsem kolem oběda prohlásil, že tohle téma není pro mne k diskuzi . A napsal svůj názor.

viz 22:32

V. Hajková 15.8.2011 22:39

Re: Tak jsem kolem oběda prohlásil, že tohle téma není pro mne k diskuzi . A napsal svůj názor.

To  je  p.  Sedláček  neuvěřitelné-   on  tu  snad  stále  číhá  -  na  koho  by  mohl  nafat! Přeji  dobrou  noc.

R. Sedláček 15.8.2011 22:41

Re: Tak jsem kolem oběda prohlásil, že tohle téma není pro mne k diskuzi . A napsal svůj názor.

i vám

H. Lukešová 15.8.2011 22:45

Re: Tak jsem kolem oběda prohlásil, že tohle téma není pro mne k diskuzi . A napsal svůj názor.

Pan Jílek je pan Jílek, nevyjde ze svého stínu a tak Vás uráží...

J. Jílek 15.8.2011 22:49

Re: Tak jsem kolem oběda prohlásil, že tohle téma není pro mne k diskuzi . A napsal svůj názor.

opak je pravdou http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A110814_213330_p_cirkus_nef&razeni=&strana=20

H. Lukešová 15.8.2011 23:01

Re: Tak jsem kolem oběda prohlásil, že tohle téma není pro mne k diskuzi . A napsal svůj názor.

No nic, pane Jílku, zeptám se vás na názor, co si vy myslíte o bratří Mašínových? Zajímá mě i váš názor...

J. Jílek 15.8.2011 23:04

Re: Tak jsem kolem oběda prohlásil, že tohle téma není pro mne k diskuzi . A napsal svůj názor.

hajděte si ho v diskusi, vy mi za námahu nestojíte...

R. Sedláček 15.8.2011 23:06

Re: Tak jsem kolem oběda prohlásil, že tohle téma není pro mne k diskuzi . A napsal svůj názor.

Cože???? On se troll ještě ve svých stopadesáti dnešních příspěvcích ještě nevyjádřil. No asi to bude jako s tím kůrovcem Tam to z něj taky paní Boublíková nedostala.