24.5.2024 | Svátek má Jana


Diskuse k článku

Zemřel Ctirad Mašín

V sobotu zemřel ve Spojených státech ve věku jednaosmdesáti let Ctirad Mašín, jeden z lidí, kteří se postavili proti komunistickému režimu se zbraní v ruce. Do nedělního večera se žádný prvoligový český politik neodvážil vyslovit závazný úmysl, že by se zúčastnil pohřbu. Slyšeli jsme jen opatrné prohlášení, že záleží na stanovisku rodiny a dalších okolnostech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Rychlý 15.8.2011 20:26

Re: Představte si, že i já to myslím vážně,

S těmi komunistobijci máte pravdu, taky jim nevěřím. Ale Vy jste udělal chybu, že jste nevstoupil. Se svými názory a schopností nedostat se do zájmu STB byste udělal velkou kariéru !!! Toho posledního "kůla v plotě" byste strčil hravě do kapsy !

J. Láníček 15.8.2011 19:46

Kdoví, kdy vstanou noví hrdinové a bojovníci proti nenáviděnému režimu,

neb žádný režim nemají rádi všichni, protože ne ke všem je stejně vlídný. Pravdou je, že dnes nemusí "demokratické" režimy své odpůrce likvidovat fyzicky, oni je deptají mírovými prostředky a způsoby, a to natolik,  že v některých případech nezbývá, než se odpravit  sám. Též budou možná ti noví bojovníci hodně stateční, ale pravděpodobně se jim bude oficiálně říkat odporní teroristi, žádné špatnosti se neštítící, krutý trest zasluhující !

J. Václavíková 15.8.2011 19:49

Re: Kdoví, kdy vstanou noví hrdinové a bojovníci proti nenáviděnému režimu,

Pane Láníčku, můžete napsat svůj postoj ke zmíněnému článku?

S. Lazárek 15.8.2011 19:56

Re: Kdoví, kdy vstanou noví hrdinové a bojovníci proti nenáviděnému režimu,

Tak oni tehdy ty odpůrce  likvidovat musely? To je zajímavý myšlenkový pochod.....no asi o tom něco víte....

Z. Rychlý 15.8.2011 20:00

Re: Kdoví, kdy vstanou noví hrdinové a bojovníci proti nenáviděnému režimu,

Postoj formovaný otázkou - zajímavé vyjádření vlastního názoru. Na okraj, ... musely ... ženy, pane Láníčku, ti muži museli...

S. Lazárek 15.8.2011 20:03

Re: Kdoví, kdy vstanou noví hrdinové a bojovníci proti nenáviděnému režimu,

Pane Rychlý, zřejmě mluvíte ke mně......ty režimy...musely.....až budu chtít doučovat z češtiny, dám vědět.

Z. Rychlý 15.8.2011 20:14

Re: Kdoví, kdy vstanou noví hrdinové a bojovníci proti nenáviděnému režimu,

Krásná klička, leč v tom případě patří .. ony musely..

Jako absolvent techniky se necítím na výuku češtiny, ale tohle ...

S. Lazárek 15.8.2011 20:20

Re: Kdoví, kdy vstanou noví hrdinové a bojovníci proti nenáviděnému režimu,

Ano, máte pravdu, ony......dostal jste prostor, který jste beze zbyatku využil a tak je to správné......:-)

a pak že se necítíte, náš dialog (který jste mimochodem začal Vy) zatím o ničem jiném není, ale třeba někam pokročíme, společnýma sílami.......:-)

Z. Rychlý 15.8.2011 20:44

Re: Kdoví, kdy vstanou noví hrdinové a bojovníci proti nenáviděnému režimu,

Já jsem o té hrubce psal jako na okraj. Důvodem mého komentáře bylo, že jste dostal přímou otázku a Vy jste na ni odpověděl otázkou. To je hnusná diskusní hrubka. Ta čeština tam byla jen na okraj, dala se odbýt přiznáním chyby, jelikož ani já proti ní nejsem imunní. Občas se taky zapletu.

S. Lazárek 15.8.2011 20:48

Re: Kdoví, kdy vstanou noví hrdinové a bojovníci proti nenáviděnému režimu,

Pane Rychlý omlouvám se, ale trvám na tom, že "režimy musely" a ať se klidně propadnu do Západního Německa, jestli je to jinak, podívejte se na tu původní větu, z které jsem vyvházel.  Jak řekl klasik, vzhledem k tomu, že nejsem nikde organizován, můžu si říkat a psát co chci.....s vědomím toho, že můžu být kritizován. To jistě.....:-)

Navíc, mě se tu nikdo přímo na nic neptal, to já jsem se tak nějak....vmezeřil.

Z. Rychlý 15.8.2011 20:54

Re: Kdoví, kdy vstanou noví hrdinové a bojovníci proti nenáviděnému režimu,

Kašlem na to. Ti pejsci jsou důležitější :-))

S. Lazárek 15.8.2011 20:56

Re: Kdoví, kdy vstanou noví hrdinové a bojovníci proti nenáviděnému režimu,

Tak.....:-)))

J. Slanina 15.8.2011 20:25

Re: Kdoví, kdy vstanou noví hrdinové a bojovníci proti nenáviděnému režimu,

I ty jeden kluku zdeptanej.

J. Václavíková 15.8.2011 19:46

Pane Láníčku a Maršálku,

mohli byste si ten článek přečíst a pak napsat svůj názor?

J. Slanina 15.8.2011 20:32

Re: Pane Láníčku a Maršálku,

Paní Václavíková. Opravdu o to tak stojíte? Nebo opravdu ani netušíte co Vám ausgerechnet tihle dva asi tak mohou napsat?

S. Maršálek 15.8.2011 21:10

Re: Pane Láníčku a Maršálku,

Zalez prde!

J. Slanina 15.8.2011 21:17

Re: Pane Láníčku a Maršálku,

Úžasná slovní zásoba, frajtře. Šimpanzi prý, na rozdíl od tebe, dokáží prý rozeznat až na padesát slov.

J. Václavíková 15.8.2011 19:43

Pro popírače zločinů komunismu ještě jednou

http://neviditelnypes.lidovky.cz/politika-o-cem-sni-a-co-chteji-nasi-komuniste-fma-/p_politika.asp?c=A100504_212236_p_politika_wag

J. Slanina 15.8.2011 20:47

Re: Pro popírače zločinů komunismu ještě jednou

Ano ano. Tož něco z diskuze pod tímto článkem pana Wagnera:

Autor: P. Jirka Datum: 05.05.2010 19:16

No kdo se posledních 20 let neflákal, tak to je na jeho životní úrovni vidět zcela zřetelně. Posun v oblasti materiální stránky života k lepšímu je vidět na každém kroku. Samozřejmě kdo se flákal, tak ten je v ři..i. To je snad docela spravedlivé. To přece bylo jedno z hesel komunistů, že kdo nepracuje ať nejí :-)) Nevzpomínáte si?!

Bohužel co se nezměnilo a jen těžko se bude měnit je morální bahno, co tady soudruzi mezi lidmi zanechali. To nějakých 20 let jen těžko může změnit (jestli se to může vůbec někdy napravit).

A jestli nejste člen KSČM? To je snad celkem jedno. Kecy máte jako pořádně kovaný soudruh a to zda na to máte rudou knížku je celkem jedno. U mě jste normální darebák..

L. Brabencová 15.8.2011 19:38

Tři Turci těžce zranili

na Slovensku hokejistu a další dva mládence ulomenými větvemi. V okolí ubytovny se jich místní bojí. Multikulti na Slovensku.

M. Varadinková 15.8.2011 19:38

No fakt obdivuhodní hrdinové

"To, jak se píše, že jsme chtěli zbraně a nikomu nic neudělat, tak to je hloupost. Tohle jsou všechno darebáci. Na co potřebujeme zbraně? Ty jsou od toho, aby se s nima stříleli lidi, tak můžeme začít hned s těma, komu ty zbraně bereme," tvrdí o přepadení stanice v Chlumci nad Cidlinou, při které jeden strážník zemřel.

S bratrem prý měli dva plány, jak při přepadení postupovat. "Já jsem říkal, že nejlepší bude esenbáka okecat, pak mu říct ruce vzhůru, odzbrojit ho, svázat, uspat chloroformem a pak ho oddělat."

Jeho bratr Josef chtěl strážníka rovnou praštit po hlavě. "To nevyšlo, i přesto, že ta ocelová tyč byla pěkně těžká. Dal jsem do toho vší sílu, ono ho to nezabilo ani neomráčilo, ale začal se otáčet," vykládá o dramatické situaci

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/ctirad-masin-komunisty-jsme-zabijet-chteli-na-co-bychom-meli-zbrane-1f4-/domaci.aspx?c=A110815_144259_domaci_js

J. Kanioková 15.8.2011 20:01

No, tak nevím, jak na tento článek reagovat,

jestli je to napsáno přesně jak říkal, jestli byl v té době ještě intelektuálně naprosto fit. Moje mamka, když byla strarší, tak hodně zkreslovala, už se jejím slovům moc věřit nedalo. Takže bych s takovým hodnocením moc nespěchala. Mám dva články, kde je toho víc a tak je možné leccos porovnat.  A zamyslet se, jestli jim nešlo o život, když památku jeho otce naprosto ututlali.  

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/exkluzivne-na-ct24/textove-prepisy-na-ct24/100-masinove/

http://kyklop.bloguje.cz/467573-odkaz-barbara-masin-update.php

Přesto všechno si jich vážím a můžete mi klidně nadávat, proč? Protože především ctím posloupnost.  Kdo vraždil první?                                                          

Komunisti!  - H. Píka 1949, M. Horáková 1950 + další ze skupiny obžalovaných, pak dalsí a další na uran.  V období teroru (1948-1954) bylo popraveno 241 lidí - obětí justičních vražd. Další stovky lidí zemřely ve vězení nebo při pokusu o útěk za hranice. Až do konce komunistického režimu byly sta tisíce lidí nespravedlivě vězněny. Obětmi represí byli členové západního (ale částečně i východního) odboje, dále kněží, soukromí rolníci a intelektuálové. Mnoho režimu nepohodlných lidí bylo vyhozeno ze zaměstnání. V rámci stalinské teze o zostřování třídního boje byli popraveni i někteří členové KSČ, včetně generálního tajemníka Rudolfa Slánského                                          Útěk Mašínů - 1953 !   

J. Jílek 15.8.2011 19:33

Na jednani našeho Pantáty se hodi prohlaseni ruskeho provládního deníku Kommersant: "Éto náš čelovjék!"

J. Tolman 15.8.2011 19:22

Rodí se noví hrdinové

Předseda Mladých konzervativců zbil řidiče a kopal mu do auta, hrozí mu osm let

Předseda Mladých konzervativců Jiří Fremr (ODS) se v pondělí ocitl před plzeňským soudem coby výtržník a rváč. Student pátého ročníku plzeňských práv podle žalobce loni v květnu surově zbil řidiče Knedlhanse a kopal mu do auta.

U soudu také vyšlo najevo, že Fremr při výpovědi na policii lhal. Tvrdil, že ho Knedlhans napadl první a že od něho dostal zezadu ránu do hlavy, až upadl a úplně se mu zatmělo.

Mladí konzervativci se hlásí ke konzervativnímu a liberálnímu proudu české pravicové scény s důrazem zejména na svobodu a odpovědnost jednotlivce. Z jejich řad vzešli například ministr spravedlnosti Jiří Pospíšil, primátor Plzně Martin Baxa nebo exministři Petr Gandalovič, Ivan Langer či Pavel Drobil.

J. Láníček 15.8.2011 19:26

Re: Rodí se noví hrdinové

To je někdo z té Zahradilovy pravicové talentované mládeže, co se tak proslavila svého času při vajíčkyádě proti Paroubkovi ?

J. Václavíková 15.8.2011 19:32

Re: Rodí se noví hrdinové

Kdepak, proti Paroubkovi to házeli normální nasraní studenti.

P. Hofman 15.8.2011 19:32

Re: Rodí se noví hrdinové

Blbci a násilníci se vyskytují všude.

Z. Rychlý 15.8.2011 19:57

Re: Rodí se noví hrdinové

Fakt mě fascinuje, že mu za ublížení na zdraví hrozí 8 let. Absurdistán 1.kategorie. Možná, kdyby ho zavraždil, tak by mu třeba dali jen 6.

J. Jílek 15.8.2011 19:19

vy jste nějak hrrr s tím čezem, ještě víte prd, proč to je, ale už "národohospodaříte"?

už jste aspoň někdy dělali uzávěrku? Těch příčin může být celá řada a vůbec to nemusí být nic tragického....rozhodující je, co je za náklady a výnosy

J. Láníček 15.8.2011 19:23

Re: vy jste nějak hrrr s tím čezem, ještě víte prd, proč to je, ale už "národohospodaříte"?

Tragické můžou být až jejich nové ceny, protože zisku musí býti dosaženo za každou cenu, ať jsou ty důvody jakékoliv. Zůstane to zas na koncovém spotřebiteli, jako vždy a ve všem !