30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

Zeman vyhrál

Miloš Zeman porazil Jiřího Drahoše, vyhrál o 150 tisíc hlasů. Nad slušností a argumenty zvítězily lži o Drahošově vítačství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Klepetko 29.1.2018 22:19

Re: Můj závěr z diskuze...

Ano, jsem nedokonalý. Někdy i hřeším. Bývám i směšný, vím... Ale já vlastně chci říci něco jiného, pane Schoříku, nic Vám nevyčítám, uznávám že jste morální génius, ale není to o nás... Pane profesore Drahoši, slyšíte? Vážím si Vás a děkuji Vám za poctivý souboj.

ČEST PORAŽENÉMU!

J. Schořík 29.1.2018 22:26

Re: Můj závěr z diskuze...

Ale o tom to také není. A já nejsem moc morální a určitě ne génius pane Klepetko. Jen v poslední době zjišťuji že má otřískanost je asi ještě pořád malá..

Jen tato Vaše akce je zase dost podivná. Otíráte se o způsob jeho kampaně, jeho spolupracovníky, jeho podporovatele a nic tom jak to bylo nevíte. Děkujete teatrálně Drahošovi za jeho slušnost a poctivost, přičemž to byly vlastnosti které Váš kandidát proti Drahošovi otočil a sám se neštítil ničeho..

V. Klepetko 30.1.2018 1:42

Re: Můj závěr z diskuze...

Neděkuji "teatrálně". Jen kompenzuji defecit Vašeho vděku...

Pokud jde o Zemana - žádnou "podpásovku" vůči oponentovi jsem nezaznamenal, z "tábora podporovatelů" - ano, ale na diskutabilní overžbluňky to fakt bylo vyrovnané. 1:1!

Nevidíte to jen protože jste byl součástí jedné z kampaní - a když surfujete na hřebenu vlny, necítíte její drtivou sílu.

O. Uživatel 29.1.2018 22:04

Uživatel požádal o vymazání
J. Schořík 29.1.2018 22:08

Re: Můj závěr z diskuze...

Ale ne pane Čepku, přece nenaskočíte ne tu hru, jak Drahoše zneužili jeho zlý poradci.. To je přece to, co Klepetko skrývá za svá slova. Drahoš zneužitý pravdoláskou.. Nesmysl. Amatéři, ano. Vsadili na to, že ho přebudují a neměli na to čas.. Nevíme jak by dopadl kdyby byl přirozený, riziko že by odradil velké množství svých voličů bylo velké..

Prost nás jeho podporovatelů bylo méně, třeba je nás prostě méně..

J. Schořík 29.1.2018 22:10

Re: Můj závěr z diskuze...

Nebudu to ani opravovat, ale stydím se..

O. Uživatel 29.1.2018 22:13

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 29.1.2018 22:12

Uživatel požádal o vymazání
J. Schořík 29.1.2018 22:14

Re: Můj závěr z diskuze...

Není dobrý herec. Je ale otázkou zda mohl vyhrát kdyby byl přirozený. třeba by dopadl ještě hůř. Riziko ztráty některého z protestních táborů bylo velké. Zemanovci na druhou strany šli volit Zemana, bezohledu na protivníka, myslím že je získat na svou stranu jednoduše nemohl..

O. Uživatel 29.1.2018 22:20

Uživatel požádal o vymazání
J. Schořík 29.1.2018 22:21

Re: Můj závěr z diskuze...

Znáte to s tím po bitvě :). Já nevím. A nikdo z nás tady předpokládám taktiku pro Drahoše nevymýšlel. Nevyšlo to..

O. Uživatel 29.1.2018 22:05

Uživatel požádal o vymazání
J. Anděl 29.1.2018 22:22

Re: Můj závěr z diskuze...

Snad "jsme" moc chtěli, aby tu už nefiguroval Zeman. Je osobou mnoha asociací.

Že to nechápete je logické, nemáte to tak. Můžete se nad tím i pozastavovat jako nad nemravností a lehce tak pohrdat skoro polovinou voličů (a ještě si pochvalovat Drahoše, aby to povýšení obzvlášť mlasklo).

Tak ale, jako píšu, že podepisovatelé "Výzvy" by místo kritiky spoluobčanů měli zkusit pochopit, čeho se obávají, a řešit to, pomohlo by i těm inteligentnějším z voličů Zemana pochopit (netvrdím, že souhlasit), proč je pro ně Zeman tak obtížně přijatelný. Protože jinak vyvoláváte velice podobné emoce, jako měli lidé, když si přečetli výzvu vědců proti xenofobii, protože oni jsou racionální a vidí to všechno správně.

Vzpomeňte si na upozornění "vy to nevidíte, protože jste součástí toho tlaku". I vy jste něčeho součástí.

L. Kolman 29.1.2018 21:58

Re: Můj závěr z diskuze...

No jo, ti paraziti, co se na něj nalepili s vidinou jeho výhry a dobrých fleků, chtějí kout železo, dokud je žhavé. A pan profesor podlehl představě, že ho národ miluje a chce založit jakési hnutí. Teda to se spíš zrodilo v hlavách těch jeho poradců. Když už do toho investovali svůj čas a možná i peníze, ať z toho vybouchají nějaký kapitál. Možná se pan profesor ale šeredně plete, co se té jeho obliby týče. By mu měl někdo vysvětlit, že velká část jeho "příznivců" volila hlavně proti Zemanovi, když už se to tak vyvrbilo, ne že by pana profesora tolik milovali.

M. Prokop 29.1.2018 22:02

" ti paraziti, co se na něj nalepili s vidinou jeho výhry "

Mynář, Nejedlý, Kruliš, další?

M. Kolář 29.1.2018 22:02

Re: Můj závěr z diskuze...

Neposuzujte okolí prof. Drahoše podle ubohé sešlosti okolo současného prezidenta ... Jsou to dva různé světy ..

L. Kolman 29.1.2018 22:08

Re: Můj závěr z diskuze...

Jsem to viděl u Witovské, když se Drahoše ptala na jisté "členy týmu", kteří se rychle stáhli do zákulisí. Naivní Drahoš neměl ani páru, kdo mu do mančaftu nalezl.

M. Prokop 29.1.2018 22:12

Re: Můj závěr z diskuze...

Zato Zeman jo, ví moc dobře, koho si k sobě natahal. Jen to nevidím jako plus pro něj.

L. Kolman 29.1.2018 22:16

Re: Můj závěr z diskuze...

Vy nevidíte nic, vy musíte jen vždycky kváknout něco opačného.

J. Schořík 29.1.2018 22:18

Re: Můj závěr z diskuze...

Přesněji jednoho člena, že? O kterém mluvil už předtím mnohokrát..

P. Zinga 29.1.2018 22:10

Re: Můj závěr z diskuze...

Ano, a mě osobně o tento signál šlo.Jsem spokojen.

M. Mařák 29.1.2018 21:30

Eurocorps ve Strasbourg,

aby to nezapadlo, tedy německá, belgická a jiná armáda ve Francii, má za úkol hlavně obranu, potom, udržení míru a nakonec humanitární akce.

M. Mařák 29.1.2018 21:31

Re: Eurocorps ve Strasbourg,

"Objectifs de l'organisme

L'Eurocorps représente une force pour l'Union européenne et l'Alliance atlantique. Il peut être engagé dans le cadre de l'UE, l’UEO ou dans celui de l'OTAN pour les missions suivantes: défense principal, maintien et établissement de la paix, actions humanitaires"

http://www.strasbourg-europe.eu/detail-d-un-organisme,4664,fr.html?eurodirectoryParam%5Bcmpref%5D=4940

K. Němec 29.1.2018 21:58

Re: Eurocorps ve Strasbourg,

Ale vy tam nemáte žádné bojové jednotky. U Vás je veliteství a u něj podpůrná brigáda. Nic víc. Bojové jednotky jsou v době míru ve svých národních lokacích a nastupují pouze do akcí po schválení příslušným státem. Ve Francii asi nikdy zasahovat nebudou.

https://en.wikipedia.org/wiki/Eurocorps

Proto tvrdím, že je to rozdíl od radaru v Brdech. Jinak třeba podobný radar je na Moravě v rámci NATO a nemá s tím nikdo problém.

M. Prokop 29.1.2018 21:32

Re: Eurocorps ve Strasbourg,

Obrana je jasná. Ovšem, udržení míru a nakonec humanitární akce je možno vykládat dle potřeby.

M. Mařák 29.1.2018 21:33

Re: Eurocorps ve Strasbourg,

Je to o tom, že pan Němec tady hlásil, že by si hrdí Francouzi doma žádnou cizí armádu nenasadili.

M. Prokop 29.1.2018 21:35

Re: Eurocorps ve Strasbourg,

Možná ne, ale co si tak pamatuji z historie, tak jednou se kamarádili s Turky, pak byli rádi, že pomohli Britové a Amíci, dokonce 2X. Pak už zase byli hrdí.

No a za Napoleona udržovali mír kam až dosáhli. :-P

M. Mařák 29.1.2018 21:47

Re: Eurocorps ve Strasbourg,

Ve Francii byly v kasárnách sultánova vojska? Nevím o tom.

M. Prokop 29.1.2018 22:00

Re: Eurocorps ve Strasbourg,

Námořnictvo, lodě v přístavu. Moc se o tom myslím nemluví.

Našl jsem zaín tohle: "Nepřítomnost uherských magnátů, rakouských vojáků a jen symbolická pomoc papežské kurie (1300 vojáků) ukazovala, že idea křesťanské Evropy stojící proti Turkům je opravdu jen ideou, zvláště když Francie vyjednala s Turky protihabsburské spojenectví (1528 - Francouzi vázali vojska Karla V.)"

www.mravenec.cz/henry/File-hist/OsmaneaEvropa.rtf

P. Szirotný 29.1.2018 21:28

Tak si tak říkám ...

Proč se tu ráchat v tom kdo volil jednoho nebo druhého. Volba je tajná a volební výsledek je v demokracii svatý. Někdo je nadšený, někdo zklamaný. Ale tak to přece musí být. Máme různé názory, různé priority a svět vidíme každý jinak. Přestaňme se už napadat kvůli tomu, že jeden volil kandidáta Z. a jiný kanidáta D. Koneckonců se nic nezmění. Nebudeme se mít hůř ani líp ať už vyhrál náš favorit nebo ten druhý. Když tohle pochopíme (a přijmeme) společnost bude míň rozdělená.