30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

Zeman vyhrál

Miloš Zeman porazil Jiřího Drahoše, vyhrál o 150 tisíc hlasů. Nad slušností a argumenty zvítězily lži o Drahošově vítačství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 29.1.2018 22:17

Re: Dobrou noc všem

Dobrou.

J. Schořík 29.1.2018 22:18

Re: Dobrou noc všem

Dobrou.

M. Kolář 29.1.2018 22:19

Re: Dobrou noc všem

Dobrou

J. Blahová 29.1.2018 22:19

Re: Dobrou noc všem

Sladké sny.

O. Uživatel 29.1.2018 22:20

Uživatel požádal o vymazání
V. Klepetko 29.1.2018 22:21

Re: Dobrou noc všem

Dobrou!

PORAŽENÉMU - ČEST! Hmm.. :-))To zní dost blbě... Raději -

ČEST PORAŽENÉMU!

O. Uživatel 29.1.2018 22:29

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 29.1.2018 22:45

Re: Dobrou noc všem

Dobrou noc všem. :-):-):-)

V. Klepetko 29.1.2018 21:40

Můj závěr z diskuze...

„Znovuzvolení Miloše Zemana českým prezidentem je varovný signál, který by měla EU brát vážně“ (Švýcarský list Tagesanzeiger)

Vyslali jsme do světa právě tento jasný signál, protože

"Lidé jednoduše odmítli pětileté neustálé dehonestování toho, který za ně měl tu odvahu vyslovit to, co si oni myslí." (Autor: P. Hlosta Datum: 29.1.2018 9:23)

Prosté odmítnutí - to ale není program. Někteří z nás mají i pozitivní očekávání: http://1url.cz/7t577 Jiní váhají ,a s nesmělým úsměvem dávají panu prezidentovi několik týdnů hájení aby ukázal, že naše důvěra v něj je spíše půjčka důvěry - a nikoliv legitimace k mocenské aroganci!

Tam či onak, po prohrané volbě si pan Drahoš vyslechl mnoho kritických slov od svých podporovatelů a voličů. V mých očích naopak jako člověk velmi získal - svým civilizovaným s klidným přístupem k prohře, svým blahopřáním vytězi a klidem. Je lepší než ta squadra, co ho tlačila k moci! Eticky porazil zejména a především své fandy - a v tomto smyslu skutečně neprohrál. ČEST PORAŽENÉMU!

V. Klepetko 29.1.2018 21:42

Re: Můj závěr z diskuze...

"Vítězi":-))

M. Mařák 29.1.2018 21:46

Re: Můj závěr z diskuze...

Drahoš je bohužel jen politické křoví u cesty, nemá na to, vyjevilo se to v plné nahotě.

M. Kolář 29.1.2018 21:57

Re: Můj závěr z diskuze...

Zde si dovoluji s Vámi nesouhlasit.. Jak by se úkolu ujal bychom viděli až po eventuálním zvolení. Byla to křižovatka ve věci politické kultury. Porážka bude mít tentokrát veliké dopady .. Když slušný člověk prohraje s demagogem, vypadá vždycky jako trouba...

M. Mařák 29.1.2018 22:01

Re: Můj závěr z diskuze...

Neumí okamžitě argumentovat, je politický amatér a nezná řemeslo, není tribun, není mu to dáno. Mohl by být možná senátorem, nebo poslancem, nebo možná poslancem v EU parlamentu. Na vyšší post podle mne zatím nemá.

M. Kolář 29.1.2018 22:08

Re: Můj závěr z diskuze...

Jistě, Fisher, Horáček jistě umějí lépe okamžitě argumentovat a přesto by proti Zemanovi dostali méně než Drahoš.

Obávám se, že debatu a volby se Zemanem by projel na celé čáře i TGM.. Také nebyl dobrý řečník .. Problém je jinde.. M.j. v tom, že většina voličů při svém rozhodování ignoruje charakter ústavní funkce do které volí ... Atd ..

J. Schořík 29.1.2018 22:10

Re: Můj závěr z diskuze...

Ano.. Havel by nesehnal ani podpisy.. A kdyby tak by se nedostal z prvního kola.

Zeman by ho v případné debarě zcela rozdrtil..

Prostě je nás méně.

M. Kolář 29.1.2018 22:13

Re: Můj závěr z diskuze...

Ano.

V. Klepetko 29.1.2018 22:24

Re: Můj závěr z diskuze...

Omyl. Zeman by Havla v debatě nerozdrtil. Zkuste o tom přemýšlet! Jsem si jistý že je to tak.

M. Prokop 29.1.2018 22:10

Re: Můj závěr z diskuze...

To vše je ovšem realita, daná převážně těmi voliči.

M. Kolář 29.1.2018 22:14

Re: Můj závěr z diskuze...

To je ..

M. Prokop 29.1.2018 22:21

Re: Můj závěr z diskuze...

Takže by bylo zdrávo z ní vycházet.

Nejsa povahy spiklenecké, nedomnívám se, že Drahoše instalovali nějací "oni". Přihlásil se sám, našel sponzory, vzbudil naděje, ačkoliv už dlouho předem dost lidí psalo, že "antizeman" nestačí. Tak holt si ho lidé (včetně mně) vybrali z devíti, mnozí právě proto, že není Zeman, ne proto, že je Drahoš (opět včetně mne). Poučení pro strany, hnutí nebo podnikavé jedince, aby příště vybírali lépe.

Zeman už sice nehrozí, ovšem nějaký klon se objeví snáze, než volitelný státník.

V. Klepetko 29.1.2018 22:30

Re: Můj závěr z diskuze...

Milane, pokud máme věřit mainstreamovému tisku, tak sám se nepřihlásil ani náhodou. Našel ho Kolář, který pochopil že sám nemá šanci a že gen. Petr Pavel svůj lukrativní post neopustí...

Klon Zemana? Nestraš :-))) Nic takového možné není. A Drahoš si zaslouží náš obdiv a úctu, že se obětoval a nechal vmanipulovat do této volby ve jménu toho, v co sám věří. Neuspěl. Já říkám - naštěstí. Ale-

ČEST PORAŽENÉMU!

J. Schořík 29.1.2018 22:34

Re: Můj závěr z diskuze...

Můj kandidát na něj vytahoval špínu, používal levné manipulace, lhal o vlastní kampani, žádný levný útok mu nebyl cizí. Ale vy pane Drahoši jste to všechno snesl a sám jste ani po prohře nenaříkal. Děkuju a zase přijďte ať vás můžeme opět zamáznout. Čest :))))

V. Klepetko 29.1.2018 22:46

Re: Můj závěr z diskuze...

Mluví z Vás emoce: pod jejich vlivem ztrácíte schopnost nadhledu. Kampaň je vždy tak trochu "špinavá" - no a letos se to navzájem tak trochu vyrušilo. Za pár měsíců to možná uznáte - nyní prostě vidíte podpásovky jen z té jedné strany.

Prohra - to je čas pro sebereflexi. Břevno v oku svém občas zastírá zrak. Pan profesor Drahoš si nezasloužil být "kýmkoliv" Hrozně jste mu ublížili! A proto říkám - tiše a pokorně, je už pozdní hodina, říkám to vlastně za Vás, terminátoři:

Čest a respekt. Čest poraženému!

J. Schořík 29.1.2018 22:54

Re: Můj závěr z diskuze...

Doufám že jste alespoň opilý. Vy břevno :)). Panebože, co jsem komu udělal? Takovou míru licoměrnosti jsem ještě nepotkal a to znám dost divnejch lidí.

Ještě několikrát poděkujte Drahošovi za to, že se do něj fakt dobře kopalo a

že nebyl moc šikovný protivník a vyzdvihněte přitom jeho čestnost a

úroveň..

A víte co? Končím.. Dostal jste mne, vzdávám to a poroučím se. Zkusím žít bez psa, věřím že to půjde :)).

V. Klepetko 29.1.2018 23:38

Re: Můj závěr z diskuze...

Blbost. Drahoš - to je především ČLOVĚK! Náš bližní! Vy jste z něj udělali svou pragmatickou zbraň!

Já to vidím, a skrze hnusné marazmatické shluky politického bahna mu říkám - člověče, já tě vidím! Chápu co si asi myslíš o svých "sponzorech", kteří Ti pochlebovali, když si byl součástí jejich taktické nebo mocenské hry, a kteří nyní na Vás plivou, pane profesore!

Hned když prohrál, když už nebyl pod tlakem sviní, kteří ho doslova štvali do konfrontace a kteři by ho i uštvali k smrti, aby jim "porazil Zemana", hned minutu po prohře jsme viděli a slyšel ČLOVĚKA DRÁHOVŠE - - který by nejspíše vyhrál, kdybyste mu DOVOLILI aby byl sám sebou a nedělali z něj ANTIZEMANA. Mamlase... "Kohokoliv" ...

Jinak, Váš předpoklad je správný. Z "voličů Dráhoše", kteří mu neumí ani poděkovat a špiní ho svým opovržením, je mi natolik zle, že zapíjím vítězství i prohru, ale myslím přitom především na toho, který prohrál. V dobrém...

ČEST PORAŽENÉMU!

M. Jandáková 29.1.2018 22:13

Re: Můj závěr z diskuze...

Horacek velice vyrostl, i v mych ocich, protoze vyzval k respektovani vysledku voleb a prohlasil, ze vitez je i jeho prezidentem. Budu si to pamatovat.

M. Jandáková 29.1.2018 22:14

Re: Můj závěr z diskuze...

TOTEZ BY UDELAL I VACLAV HAVEL. A PROTO PROSIM, NESROVNAVEJTE PANA PROFESORA DRAHOSE S VACLAVEM HAVLEM!"!"!

J. Schořík 29.1.2018 22:15

Re: Můj závěr z diskuze...

Václav Havel by byl Zemanem špiněn a v debatě ponížen ještě víc než pan Drahoš..

M. Jandáková 29.1.2018 22:17

Re: Můj závěr z diskuze...

...o jakem BY to premyslite? Ze Vy si vymyslite? ]

https://www.youtube.com/watch?v=SyXyz6k1F-Y

J. Schořík 29.1.2018 22:20

Re: Můj závěr z diskuze...

Rozumím že nerozumíte. A asi každý pamatujeme jiného Havla. Já si nevzpomínám na tvrdého diskutéra s ostrými lokty a podpásovkami..