29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Zeman řekl své sladké ano

Zpravodaji Reuterovy agentury sdělil Miloš Zeman, že Bohuslav Sobotka splnil všechny jím stanovené podmínky a tudíž že on, prezident, ho samozřejmě pověří postem premiéra. Mohlo by se to stát už v pondělí, ale spíš by k tomu mělo dojít koncem týdne, jelikož prezident plánuje návštěvu Karlovarského kraje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Franková 10.1.2014 21:43

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Jo , tam jsem byla.

M. Prokop 10.1.2014 21:42

Re: Tunel Blanka se prodražuje o dalších 22 milionů

Pak to ovšem musí být v původní smlouvě a ta se navíc nesmí měnit ....

P. Vandas 10.1.2014 21:42

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

Na mladický entuziazmus, jsem svými spoluobčany příliš zklamán. Pro tenhle lid a voličstvo se vrhat do zápasu podruhé nemíním. Takže si myji ty ruce a dělám to, co mne naplňuje více. To však neznamená, že si na svou ústa nemohu dělat srandu z těch, kteří mi chtějí vládnout. :-):-)

M. Prokop 10.1.2014 21:41

Re: Tunel Blanka se prodražuje o dalších 22 milionů

Nemusíte létat či plout tak daleko: Berlínské letiště. Také dosud nefunguje, náklady se násobí.

Jo, někdo to zaplatí. Otázka je jen, kdo, kolik a kdy.

Viz Šlachtov a Ištvanistán.

M. Franková 10.1.2014 21:40

Re: Tunel Blanka se prodražuje o dalších 22 milionů

No a jsme u jádra pudla-na více náklady se spoléhá každý gauner.Problém tví v tom, je , tedy ty víve náklady a gaunery netolerovat.

M. Prokop 10.1.2014 21:38

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

To máte jako agitovat o potřebě gravitace.

Prostě je.

Když ji respektujete, méně si natlučete.

P. Vandas 10.1.2014 21:37

Re: Tunel Blanka se prodražuje o dalších 22 milionů

Pane Doušku, u takto rozsáhlých a komplikovaných staveb je překročení nákladů zcela obvyklé v celém světě. Příkladů najdete dostatek. Legendární je Sydneyská Opera. Ta stavba je nádherná a je třeba ji zaplatit.

M. Franková 10.1.2014 21:35

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

No, to , co jste napsal má logiku pouze zdánlivou. Pokud mám na něčem zájem , tak dohlížím, z povzdálí, by to nebylo zdevastováno. To, co jste napsal, je čistý alibismus.A o tom je, Bohu žel, i česká politická scéna. O Vás Vám podobných. Neboli---myji si ruce, ale pořád kritizuji.

K. Janyška 10.1.2014 21:35

Re: ?

S režimy nemá SŘLI nic přímo společného. Jen ho vždy krátkodobě vyvedou z rovnováhy. Ale on s nimi zase časem zatočí... Dzp.

M. Prokop 10.1.2014 21:34

Re: Tunel Blanka se prodražuje o dalších 22 milionů

Souhlas.

M. Prokop 10.1.2014 21:33

Re: Tunel Blanka se prodražuje o dalších 22 milionů

Pokud by zde nebyl Kocourkov, tak zapravení ceny požadované Metrostavem, snížené o sporné částky, zvýšené o úhrady právníkům.

Ta díra už prostě je a nedodělat ji a nepoužívat je nějak surrealistické.

Jelikož zde je Kocourkova, Šlachtov a Ištvanistán, je jakýkoliv výsledek možný, leta se táhnoucí spor kolem nevyužívané díry pravděpodobný.

Bod pro Svobodu, že blbnul také, ale ne tak moc.

K. Janyška 10.1.2014 21:33

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Nemáš. Můj ne. A bylo to tak, že jsem se po volbách 1990 rozhodl zrušit OF, protože bylo pro mně nemožné, aby vedle zvoleného parlamentu byla jakási paralelní struktura, a založit Občanskou pravici, tak se měla pravicová politická stran jmenovat. Byl jsem předsedou OKC OF a navrhl jsem postup, který OKC schválil. Byli jsme s jednou kolegyní pověřeni, a jsou o tom zápisy, které mám doma, oslovit VK s návrhem jeho kandidatury na předsedu OF. Předpokládali jsme, že to bude on, který OF politicky rozdělí a zruší. On o tom však nechtěl v prví fázi ani slyšet. Takže ve sklepení budovy, kde se celostátní sněm OF konal, jsme ho už za pomoci těch, kterým se náš návrh líbil, lámali. Řekl nakonec ano a další už všichni znají. Mimochodem, na první tiskové konferenci to VK potvrdil a je někde v archívech určitě k mání. Tak to bylo s OF. A ODS jsme domlouvali, možná jsi tam byla, po skončení rozlučkového sněmu OF v Lucerně. A jistě víš, že na první stránce Bulletinu zakládacího kongresu v Olomouci byly články Klause a můj... Dzp.

M. Luňák 10.1.2014 21:29

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

Něco podobného se mi stalo na ÚMČ Praha 2. Vyhodil jsem to do vzduchu a šel do hajzlu.

Mají docela kliku, že se se mnou domluvili a já je nezažaloval. Takže Tě docela chápu.

F. Doušek 10.1.2014 21:25

Re: Tunel Blanka se prodražuje o dalších 22 milionů

Nevsadil, jen mi změna donekonečna omílaného tématu SŘLI přijde zajímavější.

P. Vandas 10.1.2014 21:24

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

Má. Neb jsem stavěl , ale sešrotovat jsem ji nenechal. Jenom se v té stavbě objevili noví majitelé, támhle něco ubourají, jinde něco zničí a ještě novou hnusnou fasádu udělají, nábytek vyhází a koupí dřevotřískový laminovaný. A co já s tím?

M. Franková 10.1.2014 21:22

Re: Tunel Blanka se prodražuje o dalších 22 milionů

Jakýkoli tip a jakákoli předpověď je mimo logickou realitu. Stejně tak, jako je mimo realitu je Váš dotaz. Mám dotaz. Vy jste si vsadil a nyní testujete procento výhry?

F. Doušek 10.1.2014 21:19

Tunel Blanka se prodražuje o dalších 22 milionů

za právní služby pro pražský Magistrát. Troufne si zde někdo tipnout výsledek sporu?

M. Franková 10.1.2014 21:19

Pan Vandas pomáhal stavět

jako stavitel pak nechal stavbu sešrotovat? Má to logiku? Pohřbít vlastní dítě?

P. Vandas 10.1.2014 21:15

Re: ?

Kajane. Ten režim, který jsme stavěli na nohy právě skončil. Tak se s tím smiřte. :-).-):_) Pindy o SŘLI přijdou na pořad aktuální diskuze, zase za dvacet let. :-):-)

M. Franková 10.1.2014 21:15

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Cinálfagot. Až já tě potkám, vlastní máma tě nepozná. Kašpare.

K. Janyška 10.1.2014 21:13

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Cimrman je jen cimrman... Dzp.

P. Vandas 10.1.2014 21:13

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

To máte tak, paní Franková. Dnes agitovat o potřebnosti SŘLI je stejně zajímavé, jako když se komunisti hádali v roce 89. o správné aplikaci marxizmu-leninismu na národní hospodářství. :-):-):-)

M. Franková 10.1.2014 21:12

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Není problém. Tedy, z mé strany. Na jakýkoli dotaz odpovím. Navíc, kdo u toho opravdu byl, má alespoˇn nějaké důkazy, doklady, no. prostě ...cosi...Můžu poslou¨žit. Mám archív.....no. Hodně plnej.

M. Luňák 10.1.2014 21:12

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Proč myslíš? Zkus to rozvést...

K. Janyška 10.1.2014 21:12

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

On tam lozí schválně, aby v ní nedej bože nebyl... Dzp.

M. Ilsner 10.1.2014 21:11

Re: Zeman je trestem idiotům, kteří chtěli přímou volbu.

1 ***

K. Janyška 10.1.2014 21:10

Re: ?

Koukám, že noční výři se slétají... Dzp.

K. Janyška 10.1.2014 21:10

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Ano, mně. Vždyť si řekla, že to, co říkám je nepravda, čili, že to bylo jinak. Tak jak ? Dzp.

P. Vandas 10.1.2014 21:09

Re: ?

Také se mi zdá, že nic nevěděl a teď toho ještě polovinu pozapomněl. :-):-)

P. Vandas 10.1.2014 21:08

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

No a? Kde to uplatníte?