6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Zeman nezklamal

Miroslava Němcová je pořádný chlap, a proto odmítla dál poslouchat samožerný blábol Miloše Zemana při příležitosti jeho inaugurace. Je to velká škoda, že ona nestojí v čele ODS, asi by to všechno vypadalo jinak, ODS i Česko. Samotný Zeman předčil očekávání, tedy nezklamal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rajman 9.3.2018 6:30

Re: Na Hradě pravda nevítězí

To nebyly byty horníků, ale OKD. To je prostá bolševická lež.

D. Habina 9.3.2018 6:36

Re: Na Hradě pravda nevítězí

Víte já jsem v tom bytě bydlel. Tak co lžete. Ten byt jsem měl dostat jako výslužné po 10 letech za 50000. Pak se to změnilo po převzetí Bakalou a ten slíbil , že získáme byty v odkupních cenách stanovených OKD, tedy řádově tak jak bylo slíbeno. Zase nevíte a plácáte.

P. Rajman 9.3.2018 6:55

Re: Na Hradě pravda nevítězí

Chápu pobouření. Bydlící doplatili na déle na dolech pracující. Doly šli do háje a vláda volila mezi větším a menším zlem. Proces zavírání jen oddálila. Něco jako Ostravký Mnichov, nutné zlo.

D. Habina 9.3.2018 7:17

Re: Na Hradě pravda nevítězí

No jestli Mnichov považujete za nutné zlo , tak to je jasný přístup "pražské kavárny", co se netýká Pražáků jako by nebylo.

P. Rajman 9.3.2018 7:53

Re: Na Hradě pravda nevítězí

Nikdo Vám nebrání hrát si na hrdinu.

D. Habina 9.3.2018 6:43

Re: Na Hradě pravda nevítězí

Jinak já jsem neřekl , že byty patřili horníkům. "šlo o byty horníků" , bylo myšleno, že v těch bytech bydleli zejména rodiny horníků.

D. Habina 9.3.2018 6:44

Re: Na Hradě pravda nevítězí

Na tomto je krásně vidět jak se dá manipulovat s pravdou a nazvat bryskně někoho lhářem.

P. Rajman 9.3.2018 6:33

Re: Na Hradě pravda nevítězí

Uhlí je a bude pochopitelně stále komodita. Její propad byl ale v minulých letech drastický. Teto fakt apelem na údajné mé plácání vašimi kecy o "kouzelném proutku" nezaplácnete.

D. Habina 9.3.2018 6:40

Re: Na Hradě pravda nevítězí

Žádný propad se nekonal. To že se hýbne burza komodit je uměle vytvořené. Po určité době se cena ustálí na původních hodnotách. V době kdy Bakala vyváděl miliardy , cena uhlí nijak drasticky neklesala, každý podnikatel se brání poklesu tím, že jednak zeefektivňuje své podnikání a jednak má rezervy a ty Bakala v podstatě vytuneloval. Navíc rezervy mohl kdykoli převést z bytového fondu.

L. Němec 9.3.2018 7:04

Re: Na Hradě pravda nevítězí

Možná máte pravdu, ale je třeba tyto věci tahat do slavnostního inauguračního projevu ?

Nepatří to spíš k soudu ?

P. Kučera 9.3.2018 7:05

Re: Na Hradě pravda nevítězí

Pravda je opravdu taková, že cena uhlí je na zlomku té z devadesátých let. Bakala je samozřejmě vychytralý šíbr, ale ceny na burzách opravdu, ale opravdu netvoří.

D. Habina 9.3.2018 7:21

Re: Na Hradě pravda nevítězí

Tak to se vám rád vysměji. Právě na burze se tvoří ceny komodit a především je určují velcí hráči a pokud ti se domluví, tak drobní akcionáři mají smůlu. Samozřejmě kontrola burzy a mechanismy jejího fungování fungují, ale jen uvnitř burzy. Všechno na světě se dá zmanipulovat a obejít když víte jak a takových manipulací s burzou je známých nesčetné množství.

B. Rameš 9.3.2018 8:04

Re: Na Hradě pravda nevítězí

A vy jste havíř, odborník na velkokapitál nebo profesionální tlachal?

K. Filek 9.3.2018 8:04

Re: Na Hradě pravda nevítězí

Proč placaš o něčem čemu vůbec nerozumíš.Uhli u nás vydrancovali za komoušů.My co jsme pracovali na šachtě o tom něco víme.Ty hornické byty nebyly nikdy horníků.Byly šachty a ta si s nimama mohla dělat co chtěla.

Zeman to je mumie,kterou musí podpírát,aby neupadlá.Takového prezidenta si většina čechů nezaslouží.

M. Vondráček 9.3.2018 8:05

mýlíte se

https://www.kurzy.cz/komodity/uhli-us-index-graf-vyvoje-ceny/nr_index.asp?A=5&idk=116&od=9.3.2015&curr=&default_curr=&unit=&lg=1

Z. Rychlý 9.3.2018 6:05

Je mi to jedno.

Miloš dokonale zvládá pavlačové prostředí, takže co jiného asi mohl přednést. Nevidím jediný důvod, abych se na to cirkusové představení díval. Co by mohl ješitný a pomstychtivý stařík vyprodukovat?

Z jiného soudku, poslouchat falešné vzletné kecy o evropských hodnotách pána protikandidáta, tak raději cinty zavilého staříka.

Naštěstí se nic závažného neděje. Jen různé skupiny po sobě hází lejna a bláto - což je takový kolorit nejen českého původu. Ty bouře ve sklenici vody mě jen ujišťují, že alespoň u nás je svět relativně v pořádku.

Nad čím jsem lehce zvedl obočí, je inaugurace paní Němcové do jakési nadpozemské bytosti. Paní Němcová patří mezi jakobíny, kteří také světu nepřinesli nic dobrého, ač to měli v úmyslu.

P. Kučera 9.3.2018 7:44

Re: Je mi to jedno.

Včerejšek měl dva hrdiny: Miroslavu Němcovou zčásti v sálu a v sále nepřítomného Mikuláše Beka v Brně. Němcová vyjádřila svůj protest razantně, ale velmi slušně a důstojně. Podobně pan rektor Bek. Pozvánku předsedy Vondráčka, která mu přišla asi 18 hodin před ceremoniálem, s omluvou odmítl.

Z. Rychlý 9.3.2018 7:54

Re: Je mi to jedno.

Nebudu vám to brát, ale já mám pro hrdinství úplně jinou definici. Kromě toho bych si troufl říct, že to hrdinství bylo dobře plánované divadýlko.

P. Kučera 9.3.2018 9:28

Re: Je mi to jedno.

A co by divadýlko nebylo? Snad atentát na Zemana? Vždyť ten pán, když si opakovaně utíral nos holou rukou, vzbuzoval mj. taky soucit: žlučovitý prdůch nad hrobem, který neví, že už má skoro 16 let po sezoně.

Z. Rychlý 9.3.2018 11:04

Re: Je mi to jedno.

V tom máte pravdu. Prezidentem se opětovně stal zlolajný skrček. To jo, ale kde vidíte to hrdinství Němcové, která si tento krok jistě pečlivě připravila.

Tahle morální autorita je trapná, pečlivě nafasádovaná. Dobrotruska zprava. Nemusela tam vůbec chodit, protože dobře věděla, že prezident bude prskat jedovaté sliny. Ale to by nebylo tak okázalé. Taky si mohla dát do uší pecky a pouštět si empétrojky s Beatles, to by ale taky postrádalo tu pseudovznešenost okázalého opuštění sálu. Kdepak hrdinství!

J. Pospíšil 9.3.2018 14:49

Re: Je mi to jedno.

Němcová tam nebyla na pozvání Zemana, ale na slavnostní společné schůzi sněmoven, která měla na programu jediný bod a to slib prezidenta.

T. Kubín 9.3.2018 6:03

to je blábol

Aston už píše úplně z cesty. Nebo Němcovou viděl poprvé v životě. Kdyby ta stála v čele ODS, tak ta kdysi skvělá partaj skončí brzy jako TOP a STAN.

D. Habina 9.3.2018 6:11

Re: to je blábol

Myslím si , že Zeman nemá šanci , i kdyby měl dva životy, nalhat tolik co za dobu působení nalhala lidem ODS a TOPka.

P. Rajman 9.3.2018 6:23

Re: to je blábol

Když dostala paní Němcová od voličů nejvíc hlasů tak ji šoupla tehdy mafiány prolezlá ODSka na druhou kolej a od té chvíle až do téměř totálního debaklu projela ODS úplně vše na co sáhla. Tolik fakta.

D. Habina 9.3.2018 5:54

ZEMAN

Naopak jsem toho názoru , že Němcová a spol se zachovali nedůstojně a neupřímně sami k sobě a ke svým voličům. Nemám li někoho v lásce tak nepolezu ani tam kde jsem tímto člověkem pozván. Šli tam pouze proto aby učinili "GESTO" a to je velmi ubohé. Zemana nemusím, ale jsem na jeho straně. Z pohledu demokracie je v pořádku , že říká věci, které se nelíbí. Někdo říká že lže, jiný že plácá nesmysly, další říká že jsou to populistické žvásty. Jenže "držitelé pravdy" jsou na tom lépe, mohou beztrestně tyto lži vyvracet a mohou o tom podat lidem "pravdu" ! Jenže ve skutečnosti mnohdy pravdu neznají a často jen výroky doplňují o nepodstatné detaily, mnohdy pravdu vidí jinak a mnohdy manipulují s informacemi podle svých představ. Kolikrát jsem četl , že něco je lež na demagog.cz, zdůvodnění nakonec informaci nevyvrátilo ale jen uvedlo přesnější informace. atd. atd.

Z. Lapil 9.3.2018 8:30

Re: ZEMAN

O Zemanovi klidně řeknu, že je prolhaný hulvát, ale máte pravdu: jeho (prachmizerný, říkám já) inaugurační projev rozhodně nebyl dostatečným důvodem k narušení důstojnosti obřadu. Vlastně si nedovedu moc představit, co by musel (libovolný) prezident provést, aby bylo správné odejít. Možná začít plánovat všeobecné znárodnění nebo konečné řešení židovské otázky.

J. Kolouch 9.3.2018 17:16

Re: ZEMAN

K té důstojnosti: není to u nás ještě tak zlé, i v britském parlamentu došlo na fyzické souboje, a i jinde se dost často s podobnými jevy setkáváme. p)Podle mne udělala Němcová dobře, že jasně vyjádřila své hodnocení toho, co musela poslouchat, a totéž ostatní, co odešli.

J. Strakoš 9.3.2018 5:53

Přímost volby a referenda

Očividně by nemalé množství voličů chtělo přímou volbu a referenda. Není to třeba důsledek zklamání současné zastupitelské demokracie "klasických stran"? Kdy se politici ptají na nějaké téma jednou za čas při volbách a pak rozhodují tak nějak jinak, než by si jejich voliči přáli?

Mimochodem, v projevu Zeman mimo jiné kritizoval práci novinářů, kteří se snaží kázat, co si lidé mají myslet (a jak ubozí jsou, když si to nemyslí) - není ironií, že na webu je spoustu článku o odchodu Němcové, o hroznosti projevu, ale přepis samotného projevu je na méně známých serverech?

M. Čihák 9.3.2018 5:33

neúměrná reakce

je vidět, že frustrace z několika prohraných voleb a fakt že tito politici si uvědomují, jak se jim zmenšuje jejich klub je už asi k nesnesení. Jestli se někdo snaží rozdělit národ , tak jsou to právè tito aktivisti. Strany, které maji marginálni volební zisk by si rozhodně neměli dělat ambice na vedení státu.

P. Boublíková 9.3.2018 4:47

Zeman se poučil

a tentokrát přesně citoval práci "Analýza předvolebního vysílání České televize a Českého rozhlasu" autorů z Fakulty sociální věd Univerzity Karlovy – CEMES (Centrum pro mediální studia), takže ho nikdo, ani média, ani poslanci za TOP09, nemohl osočit ze lži. Potrefeným husám zbyla jen hysterická reakce - žvanění médií o tom, že se Zeman do čt "obul", že potlačuje svobodu slova a další plky, případně odchod ze sálu (což působilo dojmem, jakože dotyční musí nutně navštívit wc).