16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Zase Velikonoce

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Bobo 9.4.2007 11:41

JAG a jeho zhnusenost

Že by moderní pojetí žití. Co nic nestoji, za nic stoji, řekl jeden moudrý stařec. Na rozdíl od JAGA mám svátky rád nejen pro jejich kouzlo, ale že se jako velká rodina sejdem. A v tom je ten uzasný půvab.

tich@dohoda 9.4.2007 11:16

na lichotky si ja AndyO nehraju, jde o jednoduche konstatovani

ze zde na Psu patrite k tem malo komentatorum, kteri se jako pravicove orientovani daji cist a vase argumeny vetsinou nepostradaji logiku, coz o komentarich modrych komunistu neplati ani nahodou. Na druhou stranu je ale pravda to, ze jste zamenila virtualni realitu internetovych diskkusi za realny zivot. Nikdo po vas nechce abyste nakopala do zadku "vam sympaticke lidi" , slo mi jen o to, aby jste merila vsem stejne podle stejneho metru a zdeje prave hranice stinu, kterou vy nikdy neprekrocite. Vy jste nedilnou soucasti tzv. mlcici vetsiny , tj. onech 95 % obcanu CSFR , kteri drzeli hubu a kolaborovali, resp. ti horsi donaseli a hlavne pomahali udrzovat komouse u moci tech dlouhych 42 let. Prave Vaclav Klaus je zosobnenim vas tzv. "slusnych lidi", proto ten popularni/bezbolestny  nazev "nekomunista" protoze antikomunista je o odvaze a ta se u lidi vaseho  druhu zasadne projevuje dlouho po dvanacte. Vite AndyO, ono za ta leta je vcelku snadne odhadnout kdo je kdo a pokud zde narazite na typky co zde hlidkuji 24/7 , hrabou se v IP adresach a soukromi komentatoru, je vcelku vysoce pravdepodobne, ze se obdobnou cinnosti zabyvali i pred "sametem" a zacerstva se s tim bezeli s "nekym podelit" . Je dost s podivem, ze prave kadrovanim a spehovanim se zde vyzncuji "nejvetsi obhajci demokracie a svobody"  . To jenom abychm si jednou provzdy rozumeli s tim "lichocenim" draha soudruzko, pouze se snazim vam merit stejnym metrem jako ostatnim, takze ano jste dobra komentatoraka a rad ctu vase komentare, vzdor tomu, ze nekdy mam na veci jiny nazor. Cest :-)

F.VÍZEK 9.4.2007 11:22

Na boj proti komunismu jsem tu já,nekraďte mé myšlenky !!!

F.VÍZEK 9.4.2007 11:26

"nejvetsi obhajce demokracie a svobody" jsem taky já,důrazně vás žádám NETUNELUJTE !!!

AndyO 9.4.2007 11:44

hlavně

že to všechno víte, člověče. Tak si to užijte, škatulky mne vážně nebaví.

jarda 9.4.2007 12:22

Re: hlavně

no to jste me teda rozesmala - i kdyz jsem zrodvna na Slovensku ;-D

AndyO 9.4.2007 12:49

Re: Re: hlavně

mně připadá Slovensko jako země, kde se celkem umí lidi bavit, takže  jaksi nechápu, proč to "i když jsem zrovna...ble ble". Ale kdo musí, ten musí, že? Pokud vám to udělá radost, vaše věc. Pozdravujte své trollí bratry.

jarda 9.4.2007 12:55

Re: Re: Re: hlavně

jasne skatulko :-D - pamet naroda je dobra - lhat sice muzete, ale znam Vase skatulkovani velmi dobre - takze se neprekabatite - komunisti se nezaprou ;-P

AndyO 9.4.2007 13:04

Re: Re: Re: Re: hlavně

no, to jste skoro přehnal, že ?

Ale máte pravdu, nezapřou. A protože se s nimi nerada bavím, tak sbohem.

Bokokot 9.4.2007 13:25

Pozdravujte Fica Luft Jardo :-)

clay 9.4.2007 13:46

Re: na lichotky si ja AndyO nehraju, jde o jednoduche konstatovani

to jako škemráte, aby tu někdo uznal, že "zde na Psu patrite k tem malo komentatorum, kteri se jako levicove orientovani daji cist"? ;-D;-D;-D;-D

Bokokot 9.4.2007 10:58

Vůdče co je s tebou? Jyrkovo požehnání Urvi et Orvi,nebude?

Bokokot 9.4.2007 10:50

1ist socialistická Čunkiáda,žádné Velikonoce si nenechte vnutit soudruzi :-)

ortelius 9.4.2007 10:42

Velikonoce

Mně se naopak na svítcích líbí především to, že se všechno zastaví. Nikdo nepracuje, Praha se vylidní ... letos dokonce +- už od čtvrtka. Nádhera.

F:VÍZEK 9.4.2007 10:41

ČSSD je Velikonoční beránek

V době, kdy jsem byl v ČSSD a i senátorem a poradcem v parlamentu se ČSSD  nelišila od KSČM?  Připomenu to v barvě pro lepší přehlednost:  

1)  KSČM odmítala vstup do EU, ČSSD pro vstup silně horovala a pomohla prosadit referendum. 2) KSČM zásadně odmítala a odmítá členství v NATO, zatímco ČSSD vstup v době své vlády dokonce realizovala. 3) KSČM odmítala a odmítá jakoukoli účast Česka ve vojenských misích v zahraničí, ČSSD jako vládní strana to prosazovala a organizovala. 4) Celá EU vnímá zcela rozdílně komunisty a socialisty už proto, že socialisté tvoří druhou nejsilnější frakci v Evropském parlamentu a v rozhodujících zemích se celá desetiletí účastnili vládnutí a sama evropská integrace je doslova "jejich dítě". 5) Ve volbách 2002 měli komunisté s ČSSD pohodlnou většinu 111 křesel v Poslanecké sněmovně a dohromady je to NEDALO! 6) Nikde na světě po vítězných volbách socialisté svoje vítězství nepovažovali za vhodné uzákonit do Ústavy "na věčné časy". 7) Za osm let vlády ani naše ČSSD neměla jediné nedemokratické "nutkání" (zavést cenzuru, šikanovat politické oponenty, zpochybňovat volby, přidusit tisk, rozhlas, televizi atd.).

VladaPing 9.4.2007 10:55

Re: ČSSD je Velikonoční beránek a Vízek velikonoční VŮL !

Protože napsat tohle : "7) Za osm let vlády ani naše ČSSD neměla jediné nedemokratické "nutkání" (zavést cenzuru, šikanovat politické oponenty, zpochybňovat volby, přidusit tisk, rozhlas, televizi atd.). " dokáže snad pouze František Vízek.

Zřejmě již zestárl a kromě stařecké senility trpí i hluchotou, neb k vyvrácení jeho tvrzení v bodě 7 jím psaného příspěvku (zvýraznil jsem schválně jenom a jenom jediný bod a to červeně, barvou Vízkovi libou) si stačí vzpomenout na rok minulý, na povolební projev Jiřího Paroubka a na to, že se vláda sestavoval několik měsíců, neboť Jiří Paroubek & comp. nedokázali, nechtěli a nepochopili, že volby tedy oni nevyhráli, vytáhli do boje s naprosto vágním argumentem součtem hlasů pro ČSSD a KSČM (i když jim ""Bohumínská deklarace" tuto spolupráci zakazuje) a do poslední chvíle blábolili cosi o druhém vítězi voleb.

Jestli tohle není zpochybňování výsledků voleb, tak pak už zbývá snad pouze a jenom levicový puč.

Ovšem, Vízku, pro komunisty (což jaksi dobře víš), vždy byla nejhorším možným nepřítelem (bohatě před imperialisty, kapitalisty, národními socialisty a fašisty) právě sociální demokracie ! Tak s tím pučem opatrně....

divana 9.4.2007 12:18

Re: Re: ČSSD je Velikonoční beránek a Vízek velikonoční VŮL !

asi toho člověka omylem dnes řezali od rána -

Bobo 9.4.2007 12:56

Re: Re: Re: ČSSD je Velikonoční beránek a Vízek velikonoční VŮL !

Zřejmě asi málo.;-D

janda 9.4.2007 13:17

Re: Re: ČSSD je Velikonoční beránek a Vízek velikonoční VŮL !

ale to se hrozně pletete... sám velký přece jasně prohlásil, že je "druhý vítěz" ;-D

Bobo 9.4.2007 12:55

Re: ČSSD je Velikonoční beránek

F:Vízek si nějak poplet beránka s kozlem. Co jí vím, ke kozlovi není radno se stavět zády. To raději kozla rubnout mezi rohy.

Haf 9.4.2007 13:43

Re: ČSSD je Velikonoční beránek

je nejvyšší čas podříznout velikonočního beránka, česnek. cibule, nádivka, brambory

clay 9.4.2007 13:51

Re: ČSSD je Velikonoční beránek

a terazky ste majorom?;-D

Brmboš 9.4.2007 10:29

Nic nového pod sluncem ani v republice.

Až na vyjímky máte pravdu. Těmi vyjímkami myslím vesnice a dědiny, kde ještě dnes jsou svátky vánoční i velikonoční stále slaveny podle tradic a je tam co nejméně komerce. I tady se však snaží různí kreténi, kteří zbohatli kupovat dokonce celé slavnosti i zvyky. Že to obvykle zkazí je jasné stejně jako, že vůl zůstane volem i kdyby mu vemeno transplantovali.I dnes jsou však k vidéní nádherné tradice. Měl jsem možnost navštívit oslavy velikonoc u Lužických Srbů. Nádhera a bez komerce. Např. v Chrošticích jede na koni desítky a postupně se spojují ve stovky až najednou tisíce jezdcu pozdravit svátek valké noci. Navíc v Německu i ty velké řetězce se musí podřídit dnům svátečním a mají zavřeno. U nás je to spíše vyjímkou. Ale to vypovídá o lidech a národech spíše než o zlodějských řetězcích. Jsme prostě národem prodejných děvek. Děda Mráz nebo Santa Klaus vše jedno jen když to sype. A to se najdou mezi námi i tací, že jim vadí i Ježišek. Co dodat tam kde vládnou peníze a stupidní blbci se nic nedá změnit.

Janda 9.4.2007 13:21

Re: Nic nového pod sluncem ani v republice.

zajímalo by mne, co proti mně máte! Strčte si Ježíška do prd/ele i se Santou a Mrazíkem!

Jste stejný jako všichni, ale hlavně že to nese, že mám pravdu?

A trochu se pokuste studovat dějiny s tím vaším ježíškem...Rv

F.VÍZEK 9.4.2007 10:24

Zajímá Vás můj doktorát na Karlově univerzitě? No když jinak nedáte....

Státní zkoušky jsem složil sice už v roce 1967 a opravdu, ano, z matematiky (!) mi jako kamenickému dělníku bylo umožněno po dlouhých tahanicích konečně složit i rigorózní zkoušky v roce 1985, kdy vzhledem ke gorbačovskému tání našim husákovcům "sklapl poněkud hřebínek". Co je na tom pobuřujícího a nevysvětlitelného, zejména když jsem žádné úlevy neměl ani od zaměstnavatele? I poté jako doktor jsem dalších pět let makal manuálně (!) v žulovém kamenolomu a jako dřív v úkolové mzdě.  Kameníci na mě mohli přátelsky volat: "Doktore, podejte mi pajsr!"

PS:  Pro úplnost, ať máte jasno: Také jsem po ročním studiu získal výuční list v Lipnici nad Sázavou (to mi bylo 38 let) a bez jakýchkoliv úlev (!) rovněž při zaměstnání vystudoval kamenosochařskou průmyslovku v Hořicích v Podkrkonoší (to mi bylo 42 let)... Stačí, kádrováku ?   Jak vidíte, nebyl jsem líný, myslel jsem na stará kolena a skoro už nevěřil, že se za svého života ještě vrátím k vlastní profesi...

Malý Aston 9.4.2007 10:47

Re: Zajímá Vás můj doktorát na Karlově univerzitě? No když jinak nedáte....

Když Vás ti komouši tak trestali,proč je dnes obhajujete.Proč hájíte kolaboraci ČSSD+KSČ? Znám spoustu těch,kteří pozdě převlékli kabát po roce 1968 a dnes se staví do role mučedníků.Copak Jičínský je jiný než ten který posluhoval komančům? Paroubek je jiný než ten který rozpracovával usnesení ÚV KSČ do podmínek své strany Socialistické?Každý,kdo se v mládí zapletl s komanči tak nebo jinak,by měl držet hubu a nesráti se do politiky zejména té vrcholové.A Vaše práce v kamenolomu? Aspoň jste poznal,co to znamená pracovat a ne mlátit hubou na schůzi komančů o světlé budoucnosti pod vedením nerozborného přátelství se Sovětským Svazem.:-D

Bokonon 9.4.2007 10:22

JAG je idiot

v jednom článku je popsaný přesně problém Neffovy partičky. Staří zapšklí starci vychovaní a pokřivení v komunismu. Celý svět popisují jen nenávistně. A z pozice jen jedné pravdy.  Normální člověk v normální společnosti  svátky potřebuje. Jsou oslavou života.  A že jsou komercializované - to je směšné.  My češi (a věřím že  i  ostatní  národy)  máme  písemné  památky už ze 16  stol ve které jsme napomínáni z přílišného zesvětštění svátků. No a co. Svátky slavili i vojáci na frontě i vězni v - třebaže tajně v lágrech. Svátky přežily i komunismus a přežijí v klidu i Neffovu a Jagovu generaci.

Pokud někdo o Velikonocích cítí potřebu křesťanského odkazu, proč ne, pokud se někomu líbí pohanský dozvuk v lidové tradici bezva, pokud někdo ztráví Velikonoce s rodinou a přáteli výborně a kdo chce mít pár dní volna a odpočinout si - skvěle. Každý si může vybrat. A to je dobře.

A že nabourávají přežívání ze dne na den - Ano proto se slaví.

Pokud se Jagovi svátky nelíbí nic mu nebrání se na ně nechat najmout jako nádeník na stavbu a vesele je prostavět (kdybych byl hodně krutý tak bych mu doporučil stavbu rodiného domku přispěvovatelky JANABOK). Určitě to bude lepší než aby psal články.

F.VÍZEK 9.4.2007 10:18

Moje Velikonoční meditace aneb "Komu chybí pokora?"

Komu chyběla či chybí pokora a koho je potřeba si vážit?   Komunistů, jako byli Emil Zátopek, Jaroslav Seifert, Milan Kundera, Ludvík Vaculík, Ivan Klíma, Jaroslav Marvan, Jindřich Plachta ,F.Vízek... ?   Nebo komunistů z doby normalizace (za Husáka, Jakeše) jako byli např. Ivan Kočárník, Vladimír Dlouhý, pánové Tošovský, Čalfa, Dyba, Tříska, Tlustý, Janeček ... a další a další, kteří tahají za nitky nejen politické, mediální a ekonomické.  Mnozí mají zvláštní metr pro měření viny a možných napáchaných škod, ale o to hlasitěji útočí a křičí Hrrr na ně!  Ale na koho to vlastně křičí?  Na koho míří mediální lavina?  Do koho se strefuje někdejší česká mlčící (či kývající) většina?

Malý Aston 9.4.2007 10:37

Re: Moje Velikonoční meditace aneb "Komu chybí pokora?"

Pokud se oprostíme od jmenování těch nebo oněch,dojdeme k poznání,že komunistická ideologie byla ideologie zločinecká.Kdo se dnes hlásí k odkazu Lenina,nebo Stalina je zločinec a potomek těch,kteří v rámci své ideologie popravovali ty,kteří s nimi souhlasili i nesouhlasili.Já Vás bývalé komouše chápu,dnes říkáte všichni jste kolaborovali,měli jste povstat se zbraní v rukou a bojovat proti komoušům,kteří řídili a úkolovali Stb a další silové složky.Váš systém,který byl nefunkčí byl jako první zrušen v Sovětském Svazu.Rusko bylo a je imperiální velmoc,které je jedno jaký systém pro prosazení své touhy po moci využívá.Dnes,kdy již každý zná,jaká to byla zločinecká banda a ještě tam zůstat,nebo s touto bandou spolupracuje jako jsou socky,je stejný jako byl kat Stalin.Vy pane Vízku jste byl komanč a komančem jste zůstal.A nepište nám,že jste pracoval v kamenolomu aspoň jste poznal jak se komančové o své ovečky,pracující lid starali.:-D

matra 9.4.2007 13:15

Re: Re: Moje Velikonoční meditace aneb "Komu chybí pokora?"

Leccos pamatuju, jsem šedivka, z velké rodiny, směsice starých socanů, pár prvorepublikových komunistů, farářů a 2 strýců továrníků. Východečeský venkov. Tak jak si pamatuju strýce a tetu komunisty - měli to jako zástup víry, můj otec se jim smál a říkal, že vyměnili Boha za komunismus. Je fakt, že nikdy z toho nic neměli, i když si myslím, že strejda byl nějakým funkcionářem okresního formátu, bydleli pořád v přízemním venkovským domku. Otec z druhé sstrany barikáda s nimi dost diskutoval. Nikdy se ale ani jedna strana nesnížila k urážkám.k