15.6.2024 | Svátek má Vít


Diskuse k článku

Zápas o Teličku

Nevíme koho, ale nesmí to být Pavel Telička, to je postoj sociální demokracie vůči člověku, který pro evropskou věc udělal v zájmu České republiky vůbec nejvíc. Když pak šlo o to, zdali Pavel Telička má být eurokomisařem, sociální demokraté v duchu zásady, že je třeba podržet přátele přátel, prosadili do role eurokomisaře Vladimíra Špidlu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 11.2.2014 15:24

Re: Jsem to ale trubka p. VANDAS

Vím to přímo od pana Václava Klause osobně. :-):-)

O. Uživatel 11.2.2014 15:23

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 11.2.2014 15:21

Re: to: p. VANDAS

Nevím, mně prostě připadá, že do tohohle by se neměl pouštět NIKDO.

J. Kombercová 11.2.2014 15:21

Re: to: p. VANDAS

Odkud vědí jiní, že rodiče toho a toho byli komunističtí papaláši... nikdo to zřejmě ve svém CV neuvádí, byli-li rodiče ve straně... namátkou vezmu otce paní Livie, kdyby se nesrala do KS (spíš Klaus ml.), tak  by se také o Mištinovi nikdy nepsalo...

O. Slavík 11.2.2014 15:21

Re: TATÍNEK p.V.Klause v kroji

Rodina Klausů bojovala za české zájmy od nepaměti .   :-)

P. Vandas 11.2.2014 15:20

Re: Jsem to ale trubka p. VANDAS

To je tříčtvrtka? :-) Pozink? :-):-)

M. Varadinková 11.2.2014 15:20

Re: Jsem to ale trubka p. VANDAS

Ano, proč by se mělo psát. O to podivnější ovšem je, kde jste si to přečetl Vy. Nejspíš někde v diskusi na webu, kde to má stejnou "váhu" jako výmysly o Pružinském, homosexualitě apod.?

Zatím to vypadá na další z mnoha Vašich křivých svědectví.

F. Šimek 11.2.2014 15:18

Re: Jsem to ale trubka p. VANDAS

pí.Varadinková-V.Klaus se "nikdááá"-jak říkáme MY jihočeši nezmiňoval, že jeho předci pochází z JČ! Bydlel v 2+1 a pádil skoro 80 desátkou v trabantu na rekreaci ROH. Byl totiž předsedou v tom podivným ústavu. Říkal -je to nejlepší auto na světě.....:-(

J. Kombercová 11.2.2014 15:18

Re: Jsem to ale trubka p. VANDAS

V současných CV, na rozdíl od předplyšákových, toto není důvod ke chlubení se. :))

P. Vandas 11.2.2014 15:18

Re: to: p. VANDAS

Pane Prokope, jsem dotčen. Já si nezačal. Vraťte se tam, kde to vzniklo. To jest k tomu co napsal pan Vítek 13:59 a k mé replice 14:05. Ostatní jsou pindy paní Hájkové, která se v tom matlá. :-):-)

J. Kombercová 11.2.2014 15:17

Re: TATÍNEK p.V.Klause v kroji

Spis mate smulu, ale chodský kroj je známý... a možná jste i viděl film Psohlavci, tak si představte.

O. Slavík 11.2.2014 15:15

Re: Eurohujer jako eurohujer

Prachy a židovský zlato by měly být deponovány u Šlachty a Ištvana. O tom žádná.  :-)

J. Kombercová 11.2.2014 15:13

Re: to: p. VANDAS

Tady ale jde o princip, že... když kádrují (a teď mám na mysli Hajkovou a Vítka) kde koho, musí připustit i toho Klause, to se nedá, někoho, koho nemají v oblibě ano a koho milují, tak na toho se nesmí ukázat prstíkem.

M. Prokop 11.2.2014 15:13

Re: Eurohujer jako eurohujer

Ano, bohužel.

Nebo snad, výsledky eurovoleb i jakýchkoliv voleb zde i jinde vida, považujete "když občané navolí do EU parlamentu schopné a zodpovědné politiky" za reálně splnitelné?

S tím co už o kandidátních listinách víme?

Keller, Gajdůšková, Telička, Rouček?

http://1url.cz/glJ7

P. Vandas 11.2.2014 15:13

Re: Jsem to ale trubka p. VANDAS

No a? To, že byla jeho maminka v KSČ se tam nikde nepíše a tatínek taktéž. A proč by se mělo psát? :-):-)

I. Gellner 11.2.2014 15:11

Re: GELLNER mne navedl na myšlenku

pokud tam máte feste Aufenthalt, pak ano. Mimo jiné.

P. Vítek 11.2.2014 15:09

Re: TATÍNEK p.V.Klause v kroji

Nastesti to nemuzu na mobilu otevrit

O. Slavík 11.2.2014 15:09

GELLNER mne navedl na myšlenku

Autor: I. Gellner Datum: 11.2.2014 14:55

V EU volbách bych v Německu volil AfD, v Belgii Vlámský zájem, v Holandsku Wilderse, v Anglii Farrageo partu, ale co kruciš u nás..?

_____________________________________________________________________________

VÍTE VŮBEC O TOM, ŽE V TOM NĚMECKU atd. můžete jako EU OBČAN volit????

I. Gellner 11.2.2014 15:08

Re: Jsem to ale trubka p. VANDAS

..jestli jste bezešvá, o vnějším průměru 31,8 mm, tak vás potřebuju.

J. Franke 11.2.2014 15:08

Tak to já budu zcela jistě ropovod...

Jsa rozespalý a nemyslící, moje dutina bude mnohem objemnější... ;-))

M. Prokop 11.2.2014 15:08

Re: to: p. VANDAS

Pravda, u něj mne to trochu udivuje, ale Klausovi rodiče do toho zapletl on.

J. Václavíková 11.2.2014 15:08

Já jsem se také začetla do diskuze a upřímně mne pobavilo,

jak paní Varadinková argumentuje výroky o církvi ve prospěch SŘLI: Pakliže prodlévá v jednotlivých lidech, pak prodlévá i v jejich interakcích.

Jan, kap. 21: http://biblesvata.webzdarma.cz/knihy/jan.html

21 Aby všickni jedno byli, jako ty, Otče, ve mně, a já v tobě, aby i oni v nás jedno byli, aby uvěřil svět, že jsi ty mne poslal.

22 A já slávu, kterouž jsi mi dal, dal jsem jim, aby byli jedno, jako my jedno jsme.

23 Já v nich, a ty ve mně, aby dokonáni byli v jedno, a aby poznal svět, že jsi ty mne poslal, a že jsi je miloval, jakožs mne miloval.

F. Šimek 11.2.2014 15:08

Re: Jsem to ale trubka p. VANDAS

Starej Klaus a stará Klausová pochází z jižních čech.....nikdááá sem je tam nepotkal....to nemá chybu....teto už máš dneska dost.......:-))))))))))))))))

P. Vandas 11.2.2014 15:07

Re: Eurohujer jako eurohujer

Aha. Tak "nesplnitelná podmínka"? Zvolit si tam kretény je tedy splnitelné. :-):-)

M. Varadinková 11.2.2014 15:07

Re: Jsem to ale trubka p. VANDAS

Tady máte celý Klausův rodokmen

http://zpravy.idnes.cz/klaus-profesor-z-chalupy-0hc-/domaci.aspx?c=A080207_102842_domaci_adb

M. Prokop 11.2.2014 15:06

Re: Eurohujer jako eurohujer

Budte muset

a. zkousnout

b. založit

c. nevolit (pak jste ovšem spolupachatel) :-P

O. Slavík 11.2.2014 15:06

Re: Člověk míní vnouček mění...

Dnes je to zde obzvláště náročné... i pí.Hájková je z toho trubka.   :-)  :-)

P. Vandas 11.2.2014 15:05

Re: Vysvětlení pro pana Vandase

Ano, toto zaslíbení je určeno těm, kteří v něj věří. Nikoli z něj nevyplývá, že se týká Vás, natož kohokoli. :-):-)

M. Prokop 11.2.2014 15:04

Re: Eurohujer jako eurohujer

"Ale něco se s tím dá dělat jenom tehdy, když občané navolí do EU parlamentu schopné a zodpovědné politiky. "Nejsem si jist, zda by odpor úřednických struktur i některých členů Rady EU zvládlo i splnění této spíše nesplnitelné podmínky.

Jistěže voliči a nejen naši.

Ale zase, celá EU je stavěna a řízena tak, že je na voličích takřka nezávislá.

Přeslavný Europarlament bez celoevropských stran se může shodnout metodou handlování jedné lumpárny za druhou neplechu o pitomostech typu žárovky nebo CO2. ale nikdy na reformě, která by problémy alespoň minimalizovala. Vždyť by si kapři vypouštěli rybník.

Onehda mne napadlo, co by to bylo za legraci, nechat do Europrdlamentu kandidovat jen celoevropské strany. Mělo by to jistou logiku a byla by to dost legrace, vůbec je ustanovit a zvolit jejich vedení.

P. Vítek 11.2.2014 15:03

Re: to: p. VANDAS

At jdou do prace a ne do statni spravy(k nasi pokladne)-je to tak strasny kadrovani?Ja jsem Vam uvadel,ze ze zasady s nimi nedelim MOJE prachy.(A proto bych klidne prijal zakon proti komunistum u penez-kde uz jsme mohli byt! Az uvidime nekdy puvod lidi,kteri tady delali bordel,tak se mozna budeme divit(treba seznam majitelu fotoelektraren bych chtel videt)