9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

Zaorálkovo NE referendu

Důrazně se proti referendu o vystoupení z Evropské unie vyjádřil volební lídr ČSSD Lubomír Zaorálek a ve té věci ho před televizními kamerami podpořil i předseda TOP 09 Miroslav Kalousek. Svědčí o naprosté nezodpovědné bezskrupulóznosti Miloše Zemana, že tuhle myšlenku vůbec nastoluje, třebaže alibisticky dodává, že by hlasoval proti vystoupení z EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 3.7.2017 21:32

Uživatel požádal o vymazání
P. Boublíková 3.7.2017 21:44

Re: Evropa a zbytek světa... Rádi zapomínáme?

Toto tvrzení považuji skutečně za velmi, velmi sporné, tak jako celý model "kulturního imperialismu".

Jinými slovy, myslím si, že nejen americkým Indianům, ale všem původním národům, kterým Evropa přinesla "dobro", by bylo bez Evropy líp.

Ovšem týká se to národů západní Evropy, střední ani východní bych do toho netahala.

M. Prokop 3.7.2017 22:22

Re: Evropa a zbytek světa... Rádi zapomínáme?

"ale všem původním národům, kterým Evropa přinesla "dobro", by bylo bez Evropy líp."

To není nijak jisté. Třeba by se vyhubily mezi sebou. Třeba by je ovládl někdo méně skrupulozní než Evropani.

Na "by" se nehraje.

D. Švik 3.7.2017 21:16

Re: Evropa a zbytek světa... Rádi zapomínáme?

Co s tím mají společného Češi?

F. Vízek 3.7.2017 21:31

No, mají...

Praha byla ve středověku významným městem, kde přímo kvetl obchod s otroky.

Potomci těch ponižovaných a utlačovaných dnes ve světě televize, mobilů a internetů mají informace, vědí, z čeho bohatství Evropanů také vykvetlo a málo rozlišují, kdo vinen více.

Španělé? Angličané? Portugalci? Francouzi? Belgičané? Němci?...

Spravedlnost nekvete ani v diskuzích na NP, natož ...

D. Švik 3.7.2017 21:37

Re: No, mají...

A černoši se v té době navzájem pojídali a dodnes mrzačí svým dětem genitálie....ty vaše bolševické bláboly jsou celkem zábavné :-)

F. Vízek 3.7.2017 21:41

Co je bolševické?

Především umlčování menšiny,

potlačování oponentů,

kriminalizace odpůrců až jejich likvidace.

Jedna pravda, jeden názor, jeden vůdce.

Co z toho čtete v mých příspěvcích?

D. Green 3.7.2017 21:54

Re: Nekrmit soudruha Vízka!

Do not feed the trolls.

http://jdem.cz/b8tse9

M. Prokop 3.7.2017 21:25

Re: Evropa a zbytek světa... Rádi zapomínáme?

Problém je v tom, že ty příčiny jste vesměs způsobili vy komouši a socani.

Americké zbraně by nemusely do Afghanistánu, kdyby ho nerozbordelili Rusové (tehdy sověti). Kteří vyzbrojovali i Irák, Sýrii (tam dodnes), Libyi i část toho Jemenu.

Dokud byla Afrika kolonizována, byl tam pořádek a ne války. Ty nastaly až podporou "národních hnutí" Sovětským svazem.

"Víme čím" - vy víte, učili to v KSČ a na VUMLu.

Mrkněte do jiných učebnic, než komunistických, když už před volbami vylézáte z kamenolomu.

F. Vízek 3.7.2017 21:53

Mohu upřímně?

Milane Prokope,

vy jste ten typ diskutéra, kterému skoro nemá smysl cokoliv vyvracet a vysvětlovat. Pro vás pravda, realita nic neznamená. Vstřebat je nedokážete.

Vy jste ten typ člověka, který - mít v rukách moc - by byl velmi nebezpečným, protože by se neštítil ničeho. Zatím - jak vidím na vašich vstupech do diskuze - vraždíte verbálně... Zatím.

Doufám, že při tom zůstane a skutečná demokracie nedovolí, aby lidé vašeho typu mohli rozhodovat.

Je mi vás líto.

M. Prokop 3.7.2017 22:36

Re: Mohu upřímně?

Popsal jste se věrně.

Není mi vás líto, podobní lidé mi kurwili půl života. Tak se nedivte, že k vám a jiným celoživotním komoušům nebudu vlídný, ledaže byste se kál a nepokračoval v tom socanském sjrajtu a lhaní. Ve skutečné demokracii sice můžete, ale já to nemusím trpně snášet.

P. Boublíková 3.7.2017 22:06

Re: Evropa a zbytek světa... Rádi zapomínáme?

Pane Prokope, ten koloniální pořádek ovšem obnášel mimo jiného i genocidu.

No, budiž vám útěchou, že váš oponent pan Vízek má v hlavě guláš o několik řádů větší :-)

F. Vízek 3.7.2017 22:13

Guláš v hlavě?

Pak byste mi měla problém vysvětlit.

Pokud ovšem míníte, že jsem vzdělavatelný.

M. Prokop 3.7.2017 22:42

Re: Evropa a zbytek světa... Rádi zapomínáme?

Ano, občas i genocidu, ač ne příliš často. A konala se jen za kolonialismu, nebo sem tam i u těch později kolonizovaných? Aztékové/Olmékové, Inkové mají taky pár předchůdců "na triku" ...

H. Balzám 3.7.2017 20:16

Základem změny

je pochopit, že celý koncept založený na "státnících" je už přežitek a hloupost. Nepotřebujeme moudré báťušky a blahorodí, kteří nám budou s blazeovaným úsměvem říkat, co si máme myslet. Já sakra potřebuju politika akorát na to, aby z ministerstva dopravy včas odešly prachy na vejplaty cestářům a ti dobře opravili silnice. Námi placení zaměstnanci, nic jiného nejsou. A díky dnešnímu systému jsou to většinou ti horší z nás, viz studie o vysokém zastoupení psychopatů v politice.

J. Vobr 3.7.2017 20:18

BALŽÁM,dnes ti to pálí !!!

:-)))

P. Vandas 3.7.2017 20:36

Re: Základem změny

Faktem je, že elektronizace komunikace a státní správy zásadně mění strukturu řízení státu. Možná budeme mít jednou prezidenta korespondenčního, e- vládu a e-kriminály. Všechno se odehraje on line a virtuálně. Dokonce i volby by mohly být průběžné, neb petrifikovat jakoukoli vládnoucí sestavu na celé čtyři roky je pomalé.Zatím jsem tento blbý nápad nijak hlouběji nepromýšlel, ale mladý Ivan Bartoš z Pirátů by to zavést prý uměl. Ovšem jsou tu nezamýšlené důsledky onoho a tak třeba namátkou, kdyby mne e-systém deletoval, tak bych asi chcípnul hlady. Karty by byly zablokovány, doklady neplatné a to by bylo na věšák a nebo naopak možná úžasný zážitek z nově nabyté prvobytně čisté svobody. :-):-):-)

H. Balzám 3.7.2017 20:40

Re: Základem změny

Ten klasický cimrmanovský úkrok stranou se vám docela povedl! :-)

M. Prokop 3.7.2017 21:00

Re: Základem změny

Panebože nedopust. Vládnoucí sestava, měnící se elektronicky i jinak den ode dne, zaručeně neudělá nic užitečného. I ty čtyři roky jsou na něco podobného málo (za poněkud idealistického předpokladu, že někdo něco užitečného udělat chce, umí, smí).

M. Prokop 3.7.2017 20:58

Re: Základem změny

Souhlasím, ale obávám se, že je nás na to málo.

Většina si žádá státní opečovávání, neuvědomovavši si, že je to ta nejdražší a nejméně konfortní cesta zaopatření věci.

D. Švik 3.7.2017 20:10

Astonovy bláboly

a úvaha moudrého člověka...porovnejte rozdíl.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Evropska-unie-skonci-tragicky-Alexander-Tomsky-vysazel-argumenty-na-ktere-v-Bruselu-nemaji-co-rict-494700

J. Vobr 3.7.2017 20:12

TY ŠVIK,DOBŘE TU RUBEŠ !!!

:-)))

:-)))

D. Švik 3.7.2017 20:12

Re: Astonovy bláboly

Pardon, zde je ten odkaz

http://www.reflex.cz/clanek/rozhovory/79231/nepotrebujeme-byt-soucasti-nejake-nadnarodni-rise-rika-politolog-alexander-tomsky.html

J. Vobr 3.7.2017 20:15

Re: Astonovy bláboly

Kura,ten Tomsky to má zeštudované !!!

D. Švik 3.7.2017 19:57

Vy tupci,

snad si nemyslíte, že by jste mohli vědět, co je pro vás dobré. To ví jenom soudruh Aston, soudruh ředitel Juncker a móóóžna soudružka pionýrka Merkel...ale VY ROZHODNĚ NÉÉÉ!!!

J. Vobr 3.7.2017 20:04

Signatáři "VÝZVY" to taky ví !!!

:-)))

:-)))

M. Berka 3.7.2017 20:11

Re: Signatáři "VÝZVY" to taky ví !!!

No, nějak moc to začíná připomínat ten systém, který tady už byl. Tam taky někteří věděli fšecko a ostatní je měli jen poslouchat... Tam nebyli elity a kavárenětí povaleči, ale tam byl "předvoj" dělnické třídy... Tam také nějaké tkadleny a předleny podepisovaly nějaké výzvy...

Je to jaksi pořád dokola.

J. Vobr 3.7.2017 20:13

Re: Signatáři "VÝZVY" to taky ví !!!

A Sakmar překonával sám sebe !!!

:-)))

D. Švik 3.7.2017 19:50

Planeta opic

Nehrál tento opičák náhodou v Planetě opic? Je mi nějaký povědomý.

http://www.lidovky.cz/19lety-terorista-chtel-vrazdit-v-londyne-11-zari-na-koncertu-eltona-johna-dostal-dozivoti-guy-/zpravy-svet.aspx?c=A170703_173937_ln_zahranici_gib

J. Vobr 3.7.2017 19:39

DOBŘE UTAJOVANÁ NÁVŠTĚVA ANEB TRUMP V POLSKU

Jako velký úspěch polské diplomacie prezentuje Varšava návštěvu amerického prezidenta Donalda Trumpa, který do Polska zavítá dříve než do tradičních spojeneckých zemí v západní Evropě. Trump má k cestě, během níž se ve čtvrtek setká s polským prezidentem a promluví k Polákům, řadu dobrých důvodů.