4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

Zaorálek ke Španělsku

Velmi rozumně vyhlásil český ministr zahraničí neutrální postoj k událostem ve Španělsku, kde vláda silou zabránila konání soudně zakázaného referenda o nezávislosti Katalánska. Neutralita je zcela na místě. Je to příklad problému, ve kterém mají obě strany pravdu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 3.10.2017 11:51

Re: Neutralita

Tomu rozumím. Osobně nemám Zaorálkovi jeho vyjádření za zlé, neměl bych mu za zlé ani ostré odsouzení zásahu. Připadá mi klíčové, jak se k tomu postaví Španělé (a jak se zdá, už se k tomu nějak staví).

Odlišuju svůj názor, své požadavky na názory své politické repreneztace (a technicky vzato Zaorálka jsem nevolil, takže...) a pak jakýsi svůj subjektivní pohled na svět.

Můj názor: nemlátit lidi, co chtějí v referendu vyjádřit svůj názor a nerozbíjejí přitom výlohy a nezapalují auta (v takovém případě naopak i mlátit, nelze-li jinak). Co se týče Zaorálka, stačí mi, že policii nepochválil a neuvedl, že se k nim pojedeme učit způsobům řešení krizových situací. Můj subjektivní pohled na svět: vyvolá to změny a děje, ale nebudou až tak radikální, protože prostě ve Španělsku se něco takového děje pořád. Horká jižní krev.

M. Prokop 3.10.2017 11:51

Re: Je to příklad problému, ve kterém mají obě strany pravdu.

A nedalo by se vyvažovat někým méně pitomým? Tohle je Janyška naruby.

O. Uživatel 3.10.2017 11:50

Uživatel požádal o vymazání
L. Novák 3.10.2017 11:50

Re: Agenta Bureše si StB nevymyslela...

Jste blb. Jako obvykle. On nežaloval úřad, jako je třeba jeho Ministerstvo financí (mimo jiné po jeho odchodu muselo řešit omluvy a odškodnění za nesmyslné zablokování peněžních prostředků firem, které snad měly patřit mezi Babišovy konkurenty).

On žaloval slovenský Ústav paměti národa, který archivuje důkazní materiál o tom, že babiš rozsáhle spolupracoval s StB, za to, že jej v souladu se zákonem zveřejnil.

To se samozřejmě agentu Burešovi nehodí do krámu a kazí mu to renomé... Má však dost peněz na to, aby si to "zařídil". Vždyť on přece nekradne, kradnou ti ostatní...

M. Prokop 3.10.2017 11:49

Re: Agenta Bureše si StB nevymyslela...

Ano, stejně ho zvolí. Ke "zvolíme" se připojit nemohu. Protože si na rozdíl od Tebe jsem jist, že darebák (přinejmenším) je.

Kdo jsou ti "my"?

M. Prokop 3.10.2017 11:46

Re: Stát se to v Polsku, to už by komentoval nejen Juncker,

Ovšem nemýlí se v tom, že v případě Polska nebo Maďarska by reakce byla dost odlišná.

Stačí, kdo všechno nadával feferonům, že dělají to, co mělo udělat Řecko.

O. Uživatel 3.10.2017 11:45

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 3.10.2017 11:45

Re: Když teče krev a policie mlátí lidi,

Bruseli by v podstatě oslabení i posílení vlády v Madridu mělo být buřt, prd jim do toho je. Rozpad zbytků španělského impéria je věc tamních občanů.

O. Uživatel 3.10.2017 11:45

Uživatel požádal o vymazání
A. Trick 3.10.2017 11:44

Re: Zajímavé..

No a?

A. Trick 3.10.2017 11:43

Re: Agenta Bureše si StB nevymyslela...

ODS rozdává klobásy. To bude volební sukces!

M. Prokop 3.10.2017 11:43

Re: Stát se to v Polsku, to už by komentoval nejen Juncker,

A mýlí se v něčem?

A. Trick 3.10.2017 11:41

Re: Agenta Bureše si StB nevymyslela...

Kdo zažaluje instituci je darebák? Kde jste zastydnul Nováku475?

M. Vondráček 3.10.2017 11:38

Re: Agenta Bureše si StB nevymyslela...

Vy si zvolte koho chcete drazí kobliháři . To , že ho nepovažujete za darebáka bude nejspíš tím, že jste stejní darebáci jako on ...

O. Uživatel 3.10.2017 11:31

Uživatel požádal o vymazání
L. Novák 3.10.2017 11:30

Re: Jako obvykle jde o peníze. Tak třeba Baskicko

Svoboda v EU. :-)

J. Chaloupka 3.10.2017 11:28

Jako obvykle jde o peníze. Tak třeba Baskicko

a Navarra mají finanční autonomii, ačkoliv spolu nemají ani 3 miliony obyvatel. Katalánsko tuto autonomii nemá, ale má kolem 7 milionů obyvatel. Teď vidí, co je to dvojí metr. Jako Východ a Západ. Alespoň vidíme, jak by to dopadlo, nebýt český národ tak velkorysý ke svým slovenským bratrům.

R. Tesařík 3.10.2017 11:28

Re: Je to příklad problému, ve kterém mají obě strany pravdu.

:-)).

J. Anděl 3.10.2017 11:28

Re: Zao je za 6l6a.

Žádný zásadní rozdíl tam možná není. A Španělé s Katalánci si to musí vyřešit co nejvíc sami. Jinak jim tam budou tvrdit, že to celé spunktovali cizáci, jak se to tvrdí o naší "sametové revoluci".

K. Němec 3.10.2017 11:26

Co on to tedy ten Zaorálek

vlastně řekl: "Brutální útoky španělské policie proti Kataláncům jsou podle něj politováníhodné. „Věřím, že španělská vláda se bude snažit, aby se nic podobného neopakovalo. Nemyslím si ale, že by lidé v Katalánsku byli pod útlakem,“ uvedl Zaorálek."

Dodal, že postoj Česka by v této chvíli měl být neutrální: „Není naše role, abychom posuzovali a vážili, na čí straně je více argumentů.“

S tím dodatkem bych souhlasil. Ovšem ten zásah rozhodně nebyl "politováníhodný". Ten zásah byl odsouzeníhodný a v tom by postoj Česka měl být jasně vyjádřen.

Zaorálek jen čeká, až jak se k tomu postaví velcí kluci z EU a pak se přidá.

L. Novák 3.10.2017 11:23

Re: Agenta Bureše si StB nevymyslela...

Ano, lidská blbost není trestná, ale je schopna ovládnout celé státy i kontinenty. A proto je potřeba s ní vést neustálý a nekompromisní boj. Žít s darebáky, kteří vládnou díky hlouposti svých voličů, je znechucující.

H. Balzám 3.10.2017 11:21

Re: Neutralita

Já pořád vidím tu nuanci mezi vměšováním a mezi vyjádřením, že je něco špatně. Nikdo přece nechce po Zaorálkovi, aby organizoval dodávky samopalů do Španěl. Jak se říká, zlo vítězí, když dobří nedělají nic.

J. Chaloupka 3.10.2017 11:21

Stát se to v Polsku, to už by komentoval nejen Juncker,

ale i Macron a zejména Merkelová. To by se mohli pominout.

O. Uživatel 3.10.2017 11:21

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 3.10.2017 11:18

Uživatel požádal o vymazání
J. Anděl 3.10.2017 11:12

Re: Je to příklad problému, ve kterém mají obě strany pravdu.

Šlo by se na to dívat i tak, že ačkoliv Aston souhlasí s postojem Zaorálka a uznává, že obě strany mají pravdu, stejně si tam najdete příležitost pro odsouzení EUfobního stáda a dokonce tam nacpete i islám.

Zatímco EUfobní obecenstvo se činí a lze to trochu chápat, islám se tohoto opravdu prostě netýká.

Což o to, jsem rád, že sem píšete aspoň občas, vyvážení si toho žádá :-)

D. Švik 3.10.2017 11:10

Re: Když teče krev a policie mlátí lidi,

Souhlas

V. Klepetko 3.10.2017 11:10

Re: Agenta Bureše si StB nevymyslela...

Stejně si ho zvolíme - protože si na rozdíl od Vás myslíme, že není žádný darebák. Před volební urnou jsme si rovni, každý má právo na svůj vlastní názor!

O. Uživatel 3.10.2017 11:08

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 3.10.2017 11:05

Uživatel požádal o vymazání