2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Zákony pro rozptýlenou válku

Doufejme, že extempore poslankyně ODS Černochové na protiislamské demonstraci je projevem změknutí mozku poslankyně Černochové a nikoli definitivního kolektivního zblbnutí celé ODS. Že se na páteční demonstraci v duchu Islám v České republice nechceme exponovali Okamurovi výlupci, je pochopitelné a očekávatelné. Od poslankyně někdejší významné politické strany by se dalo čekat více vkusu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 17.1.2015 11:08

S Astonem nesouhlasím.

Podstatné spočívá v omylu Evropanů, že posuzuje Islám, jako náboženství. Islám je totiž státní zřízení se zákonem Šaría. Toto nedorozumění je způsobeno historickou zkušeností Evropy s křesťanstvím, které naštěstí, ač o to mnozí usilovali (např. Husité) nelze použít, jako formu státního zřízení, neb žádná pravidla státu nedefinuje. Tudíž nyní si mnozí pletou svobodu víry a svobodu volby státního zřízení. Islám, jako víra je "neškodný" , jako víra v komunistické zítřky, ale jako státní zřízení je Islám stejně nebezpečný, pokud ne hůře. :-):-):-)

J. Tolman 17.1.2015 11:19

Re: S Astonem nesouhlasím.

Přesně tak. Evropu postavila dichotomie, vyplývající z výroku "Bohu, co jest boží a císaři, co jest císařovo!"

J. Tolman 17.1.2015 11:28

Re: S Astonem nesouhlasím.

Ukazuje s také, že velkou vadou islámu je skutečnost, že islám nemá žádné duchovenstvo žádnou církevní hiearchii, která by nad věřícími dohlížela a říkala, co se má nebo nemá dělat. Záleží pouze na rozhodnutí muslima, na kterého učence bude spoléhat a které ho si vybere k následování jednotlivých názorů či v případě rad. Výsledkem je velké množství imámů, vykládajících si Korán po svém.

M. Franková 17.1.2015 11:28

Re: S Astonem nesouhlasím.

No, vysvětlil jste vlastně vysvětlitelné, a ve své podstatě i logické. Průser vašeho vysvětlení je zřejmě ve vašem křesťanském vnímání světa. Grázla je prostě třeba vzít u rypáku, ohledy nebraje!!!

S. Netzer 17.1.2015 11:32

Re: S Astonem nesouhlasím.

Pozor, aby se ty vaše silácké řeči jednou neobrátily proti vám, dámo.

K. Drobková 17.1.2015 11:47

Re: S Astonem nesouhlasím.

Ano, jistě.Grázla je třeba vzít u rypáku, ohledy nebraje.S tím se dá souhlasit do puntíku. Jenom nastává takovej malej problémek. Kdo určí, kdo je grázl a kdo ne a podle čeho se to bude určovat. Podle barvy vlasů, podle vyznání ...... ?

S. Netzer 17.1.2015 11:51

Re: S Astonem nesouhlasím.

Jak se můžete tak naivně ptát?

To určí samozřejmě diskutérka Franková.

P. Boublíková 17.1.2015 11:54

Re: S Astonem nesouhlasím.

Třeba podle toho, jakého náboženského vyznání jsou grazlove.

J. Švarda 17.1.2015 11:05

Kapitulovat před islamem?

Pan Neff bohužel propaguje kapitulantskou taktiku, spíš strategii.Snad ta Evropa, nebo civilizace vůbec se bude poddávat surovosti islámu, jeho nejnebezpečnější odrůdě. Nejsem příznivec radikalismu z naší strany, ale dávám za pravdu paní Černochové a dalším.

J. Slanina 17.1.2015 11:03

Najednou chceme zakázat islám.

Při tom jsme nebyli dodnes schopni zakázat jinou zrůdnou ideologii (víru) - komunismus.

P. Boublíková 17.1.2015 11:15

Re: Najednou chceme zakázat islám.

Kvůli tomu, ze jsme nedokázali na 100 % vymýtit jedno svinstvo máme tolerovat další?

Nikomu nemůžete zakázat aby se klanel Leninovi, Allahovi nebo Satanovi doma v obyvaku, ale ve veřejném prostoru by tyto agresivní ptakoviny neměli mít misto. Ostatně, ve Francii je zakázáno noseni muslimských šátků, přestože islam je povolen - což moc nechapu. Asi je to podobné jako s kouřením :-)

S. Netzer 17.1.2015 11:23

Re: Najednou chceme zakázat islám.

Zakázán je "voile intégral", tedy zahalení celého těla a obličeje.

O šátku ve školách se vedou spory.

P. Boublíková 17.1.2015 11:23

Re: Najednou chceme zakázat islám.

Děkuji za upřesnění.

J. Slanina 17.1.2015 11:24

Re: Najednou chceme zakázat islám.

Jaksi jste mne nepochopila. Já psal o tom, že najednou by se Češi měli pochlapit a nekompromisně vymýtit islámské nebezpečí a při tom se dodnes hrabeme v těch komunistických sra..ách.

P. Boublíková 17.1.2015 11:26

Re: Najednou chceme zakázat islám.

Tak to jo - souhlas.

J. Anděl 17.1.2015 10:53

chytré

Tak bráno dle diskuze na Neviditelném Psu, většina lidí by zakázala islám jako nebezpečnou ideologii.

Zajímavý vývoj. Nelíbí se nám plíživá totalita zakazující Vánoce a prasátka, tak zakážeme islám. To není plíživá totalita :-)

R. Houška 17.1.2015 11:03

Re: chytré

Andílku, doma ať se vyvražďují dle libosti.

J. Anděl 17.1.2015 11:14

Re: chytré

No jistě. A ti, co jsou doma tady a jsou to třeba Češi? Souhlasím, že se tu nemají co vyvražďovat. Ptám se, zda zákaz víry není dalším krokem v postupné likvidaci svobody za nadšeného potlesku davu tak jako třeba u nás po 2. světové. A myslím tím svobody mojí nebo vaší. Nejde o to, že ani jeden z nás není muslim.

P. Boublíková 17.1.2015 11:17

Re: chytré

Prectete si příspěvek pana Vandase - islam zdaleka není jen víra nebo nabozenstvi.

J. Anděl 17.1.2015 11:45

Re: chytré

To je pravda. Upřímně ani křesťanství není jen o víře, a hlavně žádná věc na světě není stejná, jako jiná. A křesťanství se lépe snese se sekulární státem.

Bohužel vím také to, že totalitní stát se nesnese s jinou než povolenou ideologií. A to je také riziko.

P. Boublíková 17.1.2015 12:01

Re: chytré

To jsou v současnosti mnohé islámské státy - nesnesou nic jiného než islám.

Tady v Česku se celkem v pohode snášel ateismus s mnoha náboženstvími /nějaké spory byly kolem církevních restituci, ale myslím si, že odpůrci restituci už se s nimi smířili/, znicehoz nic vadí islám. Je ta netolerance vůči islámu opravdu bezduvodna, skutečné všem dosud tolerantním najednou ruplo v bedně? Asi ne.

J. Anděl 17.1.2015 12:10

Re: chytré

Ne, hrozba tu opravdu je, to nepopírám. Nestraší mě, když dosud tolerantní najednou mají pochyby. Straší mě, když odjakživa netolerantní zavětří krev.

Všechny diskuse o víře doposud ukazovaly, že netolerantních tu vždy byla celá řada. Teď, když existuje skutečně ohrožení, cítí příležitost. A budou-li to oni, kdo bude u kormidla, u islámu se nezastaví.

M. Kosejk 17.1.2015 11:05

Re: chytré

Ani největší exodus vystrašených Židů z Francie od doby založení Izraele s evropským politicko-novinářským mainstreamem nehne. Hlavně si to vyřídit islamofoby (přičemž islamofob je asi každý, kdo nesouhlasí s politickým mainstreamem, který islámu umožňuje prosazovat se nad idee naší civilizace).

L. Křivan 17.1.2015 11:26

Nezakazujeme islám

Zakazujeme islámu dobýt Evropu a zlikvidovat naší civilizaci.  Jinak islám v arabské poušti nikdo zakázat nechce.

J. Anděl 17.1.2015 11:57

Re: Nezakazujeme islám

S tím obsahově nemám problém, dokud se dokáže rozlišovat.

R. Houška 17.1.2015 10:53

A ty statisíce muslimů solidarizující se po celém

světě s vrahy z Paříže, si také vymyslela Černochová s Okamurou? Český muslim co neví, jestli je ukamenování trest přes čáru, neno jestli by místo něj za nevěru mělo být doživotí, ten to nikdy neřekl? Čím dřív všem dojde, že muslimové proti nám vedou totální válku, tím méně mrtvých v ní bude.

P. Pokorný 17.1.2015 10:59

Re: A ty statisíce muslimů solidarizující se po celém

Až vystřízlivíte, pochopíte, co píšete za kraviny.

R. Houška 17.1.2015 11:09

Re: A ty statisíce muslimů solidarizující se po celém

Takže ty reportáže a fotky z muslimských demonstrací v mnoha muslimských zemích, jsou co? Fotomontáže? A toho českého muslima jsem citoval. Takže až vystřízlivíte, a budete schopen konkrétního proti argumentu, tak se ozvěte.

J. Slanina 17.1.2015 11:09

Re: A ty statisíce muslimů solidarizující se po celém

Prohlásil notorik.

L. Křivan 17.1.2015 11:29

Re: A ty statisíce muslimů solidarizující se po celém

Pane Houško, máte recht. Naprostý souhlas !