3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Zákony pro rozptýlenou válku

Doufejme, že extempore poslankyně ODS Černochové na protiislamské demonstraci je projevem změknutí mozku poslankyně Černochové a nikoli definitivního kolektivního zblbnutí celé ODS. Že se na páteční demonstraci v duchu Islám v České republice nechceme exponovali Okamurovi výlupci, je pochopitelné a očekávatelné. Od poslankyně někdejší významné politické strany by se dalo čekat více vkusu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Vaněček Šauerová 17.1.2015 16:50

Odpověděla bych Vám Hubálkem, paní Václavíková.

Řekla bych, že o nic jiného nejde. Budou bojovat (a bojují !) s islámem, ne s teroristy, s agresivním islamismem, ale s náboženstvím ... :-) Chytráci. A ODS, ta se tedy zase předvedla.

J. Václavíková 17.1.2015 16:53

Re: Odpověděla bych Vám Hubálkem, paní Václavíková.

Je ta naše politická scéna přepestrá zoologická zahrada :-)

J. Láníček 17.1.2015 17:00

Re: Odpověděla bych Vám Hubálkem, paní Václavíková.

ODS, strana v úpadku, se chytne každé příležitosti, jak se zviditelnit. Už skoro tak směšní, jako Kalousek s knížetem Hajajou. Ti zas startují na jakýkoliv počin vlády. Vládní když řeknou Á, Kalousek s knížetem okamžitě nasadí vysoké Bééééé!

S. Vaněček Šauerová 17.1.2015 17:12

To bych nekritizovala, pane Láníčku,

to je normální politika, ba povinnost opozice, vzpomeňte na soc. dem. v době, kdy vládly ODS a TOP. To není nic, nad čím bychom se měli pozastavovat. Ale veřejně říkat, že "tak tedy jo, 15 dětí, ale jak je vyléčíme, tak nechť se pakují", to je tedy docela síla. Dokonce i za Klaus v 90. letech jsme dokázali přijmout 3.500 uprchlíků z Bosny a Hercegoviny a ještě k tomu 1.000 Kurdů. Je také nesmysl tvrdit, že na uprchlíky "nejsme připraveni" (soc.dem.). Uprchlická zařízení máme, kde a s jakou kapacitou, lze snadno dohledat na Správě uprchlických zařízení. A Černochová na straně České suverenity a Úsvitu ? Vlastně nic nového, už měli taky nějakou Řápkovou, pokud se pamatuji dobře.

K. Němec 17.1.2015 17:00

Re: Souhlasím, Astone,

Možná se do té druhé varianty hrne tolik lidí paní Václavíková, že ze všech oficiálních stran zní jeden hlas o tom, jak nesmíme házet Islám a Muslimy do jednoho pytle (což je správně) a na druhou stranu jasně nezaznívá současně, že bude bez pardonu potlačován jakýkoliv nátlak na změnu zavedených zvyklostí v našich zemích, že pobyt ve výcvikových táborech teroristů bude důvodem k vyhoštění těch co tu nemají občanství a dlouholeté vězení pro ty, kteří tu občanství mají. Že naše země jsou sekulární a náboženství nemá a mít nebude žádný vliv na zákonodárství.

U těch "našich" Němců jste podle mého zcela mimo. Nebyla to čistě NAŠE aktivita. Bylo to na základě dohody vítězných stran a tedy celé Evropy, USA a Sovětského svazu. Navíc to byl jen důsledek podpory nacistického šílení, které přivedlo celou Evropu do totálního rozvalu.

J. Václavíková 17.1.2015 17:05

Re: Souhlasím, Astone,

Otázka vysidlování tu byla diskutována už tolikrát, že se mi do vysvětlování popravdě nechce. Jen ve zkratce. Zaměňujete příčinu a následek. Vyhnání bylo aktivitou prezidenta Beneše a chystal jej (i schválení mocnostmi) už za války. Ty pak pouze stvrdily daný stav.

K. Němec 17.1.2015 17:18

Re: Souhlasím, Astone,

Což nic nemění na faktu, že odsun byl proveden na základě mezinárodních dohod. Mimochodem nebyl proveden jen v tehdejším Československu, ale i v jiných státech.

J. Václavíková 17.1.2015 17:26

Re: Souhlasím, Astone,

Dohody vznikly až poté, co divoký odsun dávno probíhal. To, co se dělo, je naše ostuda.

V. Horák 17.1.2015 17:05

Re: Souhlasím, Astone,

Mezi "obyčejným muslimem" a "extrémistou" je stejný rozdíl jako mezi Dolejšem a Semelovou.

E. Erat 17.1.2015 16:24

Dnes v LN nazval včerejší demonstraci

"Pedigou ubohých" novinář Zbyněk Petráček a píše důvody.Je smutné,že se Jana Černochová mezi tyto ubožáky zařadila.

S. Netzer 17.1.2015 16:37

Re: Dnes v LN nazval včerejší demonstraci

Jmenovec pana redaktora, šéfredaktor německých bulvárních novin "Bild Zeitung"´, Franz Josef Wagner, oslovil demostrující pegidovce: "Ihr PEGIDA Idioten". :-)))

Myslím, že to nemusím překládat.

P. Boublíková 17.1.2015 16:49

Re: Dnes v LN nazval včerejší demonstraci

Jenže skutečnou Pedigu Petráček nekritizoval, takže jste poněkud mimo.

A když už jsme u těch LN, hlavni zprava dne je, ze islam v ČR nejméně do roku 2024 nedostane práva přináležející církvím.

Předpokládám, ze oba články budou nejpozději zítra na Lidovkach.

S. Netzer 17.1.2015 16:52

Re: Dnes v LN nazval včerejší demonstraci

Zminuji se snad o nějakém Petráčkovi?

P. Boublíková 17.1.2015 16:55

Re: Dnes v LN nazval včerejší demonstraci

,pan redaktor' je vašem příspěvku je tedy kdo?

J. Václavíková 17.1.2015 16:57

Re: Dnes v LN nazval včerejší demonstraci

:-)))

P. Boublíková 17.1.2015 17:01

Re: Dnes v LN nazval včerejší demonstraci

Sorac, už mne to došlo.

On je cely ten vas příspěvek ve stylu osobo, šly tudy deti', a to me zmatlo.

J. Václavíková 17.1.2015 17:07

Re: Dnes v LN nazval včerejší demonstraci

:-)))))))))))))))))))))))))))

E. Erat 17.1.2015 17:13

Re: Dnes v LN nazval včerejší demonstraci

Je to trošku jinak.Nebude mít všechna práva.V článku také je,že třeba již dnes mohou provozovat soukromé náboženské školy atd.,akorát nedostanou státní příspěvek na jejich provoz.Nejedná se tedy o to,že nedostanou práva které přináležejí ostatním náboženským společenství,ty již z velké části mají po první registraci - 1.1. 2014,ale jedná se o rozšíření kompetencí,které mohou dostat (jako všichni ostatní),až po deseti letech činnosti,kdy splní zákonné náležitosti.

J. Valhová 17.1.2015 16:16

Janičáři

Velice jste mne zklamal Astone,není to sice poprvé, ale nyní to přesáhlo únosnou míru !  Vaše, bohužel publikované žvásty , mne  nutí použít jedno zdejší známé rčení : Poturčenec horší Turka "!     A byla to pravda , přestože janičáři byli nejlepší bojovníci Osmanské říše ! Ale nezvítězili ! Evropa se ubránila a doufám a věřím, že se ubrání ! A to vzdor všem "janičářům" kteří nám radí abychom byli slušní a ohleduplní k muslimům a islámu, protože on se přece o pořádek v  Evropě již sám postará !!!

J. Láníček 17.1.2015 16:31

Re: Janičáři

Zkuste se vlastním rozumem propracovat ke kořenům problému, možná se vám pak nebude zdát ten Astonův názor až tak moc mimo. Ba přímo zhovadilý, jak tady jódlují ti, co se ani nesnaží namáhat si rozum a zapátrat po faktech a souvislostech. Nic nevznikne jen tak samo od sebe, všechno má nějakou příčinu. Že je zrovna populární spílat muslimům, to ještě nemusí být směroplatné.

R. Tesařík 17.1.2015 16:42

Re: Janičáři

Vy , Jožine, raději nic nezkoušejte.

J. Láníček 17.1.2015 16:46

Re: Janičáři

Vy se také nepouštějte do větších akcí, ať si nevybijete baterky.

I. Dekyský 17.1.2015 16:16

Astone

jediný, komu tu změkl mozek, jste Vy. Jste neuvěřitelný hlupák a ničema.

J. Matuška 17.1.2015 15:27

Perex není nutný, celý článek stojí za přečtení od A do Z

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Neprijatelna-verejna-reakce-a-popreny-stret-civilizaci-Zkuseny-novinar-je-ohromen-slovy-ktera-padla-v-CT-354654

M. Mařák 17.1.2015 15:52

Co se týče Francie, naprostý blábol,

ti lidé vůbec neví, co se tady děje.

Minuta ticha za oběti teroristů byla držena ve všech školách a v celé státní sféře. Děti a dospělí, kteří k tomu měli provokační poznámky, mohly být nahlášeny nadřízeným, kteří tyto informace mohli předat policii. Ta momentálně vyhodnocuje, kdo může vzhledem k svému okolí inklinovat k terorismu a kdo ne.

V Lille budou patrně ze státních služeb kvůli podobným výrokům propuštěny dvě muslimky, které se ve školce staraly o děti a podobně, ve Strasbourgu policisté sebrali mladého Turka, syna představitele MHP (turecká nacionalistická strana) ve Francii, jenž při manifestaci strhl a zničil karikaturu z CH-H a měl při tom proti francouzské řeči. Policie u nich doma udělala šťáru, zabavila mu počítač a podobně. Mladík nyní tvrdí, že reagoval ve vzteku a nemyslí si to, co řekl...

A podobně.

M. Mařák 17.1.2015 15:56

Re: Co se týče Francie, naprostý blábol,

Přesněji řečeno se jednalo o tento plagát, nejedná se o karikaturu z Charlie Hebdo:

http://www.dna.fr/edition-de-strasbourg/2015/01/12/il-s-en-prend-aux-manifestants-un-jeune-homme-interpelle

Je na něm napsané: "Prorok se kreslí, ať se to líbí, nebo ne."

17.1.2015 16:11

Re: Co se týče Francie, naprostý blábol,

V USA bezprostředně po 9/11 se děly taky hnusné věci, pravda, hnusné trochu jiným směrem. Moc dobře to nedopadlo, ale v zásadě to mohlo dopadnout mnohem hůř

M. Mařák 17.1.2015 16:18

Re: Co se týče Francie, naprostý blábol,

Jako liberálovi klasického evropského typu, který má u Vás blízko spíše k libertariánům, než k americkým liberálům, mně vadí, že se svoboda občana opět zmenší a moc státního aparátu opět zvýší.

Západ je ovšem bohužel ve válce nejen proti islamismu.

J. Václavíková 17.1.2015 16:28

Re: Co se týče Francie, naprostý blábol,

V této situaci s tím souhlasím.

17.1.2015 16:37

Re: Co se týče Francie, naprostý blábol,

Tohle vadí skoro každému, ale zdá se mi, že se s tím realisticky nic moc nenadělá. Jsme příliš žárliví na svůj klid na tvořivou práci