6.7.2024 | Den upálení mistra Jana Husa


Diskuse k článku

Zákony pro rozptýlenou válku

Doufejme, že extempore poslankyně ODS Černochové na protiislamské demonstraci je projevem změknutí mozku poslankyně Černochové a nikoli definitivního kolektivního zblbnutí celé ODS. Že se na páteční demonstraci v duchu Islám v České republice nechceme exponovali Okamurovi výlupci, je pochopitelné a očekávatelné. Od poslankyně někdejší významné politické strany by se dalo čekat více vkusu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Drobková 17.1.2015 18:18

Re: Informace pro Kopretinu.

Co si budu plést já, tak do toho je vám uplný howwno, milá paní Boublíková.Pokud souhlasíte s tím, že odchod 13000 tisíc lidí z 494 000 je masový exodus, tak se nemáme o čem bavit a doporučuji vám znova navštívit základní školu.

P. Boublíková 17.1.2015 18:41

Re: Informace pro Kopretinu.

Co se vztekate? Já to číslo neznám - vy ho, jak to vypada, znáte. Jenom ho nechcete prozradit.

S. Netzer 17.1.2015 18:13

Re: Informace pro Kopretinu.

To není poprvé, co si Kopretina něco plete.

Víte vůbec, co se stane s IVAREM, až se muslimové uchopí vlády?

Kopretina Vám to barvitě vylíčí.

H. Lukešová 17.1.2015 18:29

Re: Informace pro Kopretinu.

Ok, paní Boublíková se ptala paní Drobkové, já si dovolím zeptat se vás, od kolika lidí se jedná o masový exodus? Od 10000 nebo méně, nebo více? Mně by to zajímalo. Vážně, takže od kolika?

H. Lukešová 17.1.2015 19:01

Re: Informace pro Kopretinu.

Co se stane s Ivarem? Zemře. Pes je nečisté zvíře. Chtěla jste mou odpověď, máte ji mít. V Íránu zbičovali člověka majícího psa. A pes mu byl odebrán. Pejskaři by islám hájit neměli.

M. Mařák 17.1.2015 17:19

Tesáku, ženy v

normálním světě muslimského Momo tradičního typu například drží finance a dávají muži kapesné. Někteří mají štěstí, že si mohou dát ráno v práci kávu z automatu, jiní ne, mají bandasku a jídlo v baťohu.

Co se týče mých tureckých kolegů z práce, tak jejich ženy rozhodují i o tom, koho budou volit. Prostě jim ty volební lístky vyplní a oni to tam šoupnou, neboť francouzsky tak úplně neumí a podobně.

Arabové jsou tady již delší dobu a muži volí sami podle svého přesvědčení. Ale i oni mají ke svým ženám vesměs pěkný vztah.

Na Evropanky se však vesměs všichni dívají jako na ku-vy, to je fakt. Občas se jim snažím vysvětlit, že když budu také hvízdat na ošátkovanou muslimku, která jde po chodníku, tak se jim to ani jí asi nelíbí, což platí i pro ženy v Evropě, ale nevím, jestli to chápou. jsou to jižani jako Italové a Balkánci, prostě horká krev...

M. Ilsner 17.1.2015 17:21

Re: Tesáku, ženy v

A právě proto, že to nechápou, musí přijít osvěta. Už jste s ní začal? :-)

M. Mařák 17.1.2015 17:24

Re: Tesáku, ženy v

No jistě, dlouhodobě s nimi diskutuji o všem možném. V něčem se shodneme, v něčem ne, ale vzájemně se respektujeme.

Jinak, samozřejmě, blbci a extrémisté jsou všude, s těmi to prostě nejde...

R. Tesařík 17.1.2015 17:25

Re: Tesáku, ženy v

Takže chudáci jsou tam chlapi...

J. Václavíková 17.1.2015 17:27

Re: Tesáku, ženy v

:-)))

M. Mařák 17.1.2015 17:31

Re: Tesáku, ženy v

Ano i ne, je to prostě jiná kultura a mají jiné rodinné vztahy, než my. Ale je to jejich kultura a ženy jsou na ni zvyklé.

Mne třeba překvapilo, že si syn, který má třicet let, nedovolí zapálit cigaretu před otcem, jenž je také kuřák. No a na druhé straně přecpaný záchod na turecké svatbě, kde manželky a dcery pokoutně pokuřují, aby je nikdo neviděl.

M. Ilsner 17.1.2015 17:35

Re: Tesáku, ženy v

Můžete objasnit, proč nezůstali ve svém kulturním prostředí?

M. Mařák 17.1.2015 17:40

Re: Tesáku, ženy v

Historie lidstva je poznamenána neustálým pohybem obyvatel této planety do všech možných stran. Vaše otázka má asi stejnou úroveň, jako byste se mne zeptal, proč přišli Slované ke Keltům do Bohemie a podobně...

J. Václavíková 17.1.2015 17:19

Pane Němci,

co se první části Vaší reakce týká, myslím, že se vlamujete do otevřených dveří. Jakékoliv projevy radikalizace jsou přece bedlivě sledovány a přestupky proti zákonům postihovány. Spíš jde o to, že u nás se zatím nic moc neděje. Co se našich zákonů týká, máme v ústavě svobodu náboženského vyznání, proto i muslimové můžou beztrestně praktikovat svou víru, stejně jako křesťané a židé, nekodifikovali jsme jakékoliv zvýhodnění tradičního náboženství. Tady máte cestu, pokud o to budete stát :-)

K. Němec 17.1.2015 18:42

Re: Pane Němci,

Pokud jsou bedlivě sledovány. nechápu jak je možné aby docházelo k demonstracím, kdy jsou neseny veřejně hesla typu "Evropo zaplatíš", "11. září je naše" a podobné.

Víru ať si každý praktikuje podle libosti, to je v pořádku a o tom není řeč. Řeč byla o tom, že spousta lidí se proti muslimům radikalizuje možná i z toho důvodu, že slyší jen jak mají být tolerantní, ale o tom jak zabránit hrozbám nezní (skoro) nic.

V. Horák 17.1.2015 17:17

ICC

zahájil vyšetřování "zločinů" v "palestině".Škoda že se toho nedožili syflák Arafat a jeho kolega Bin Ládin,určitě by měli radost.

J. Novak 17.1.2015 17:09

Modlitební kobereček

Z úvodníku usuzuji, že pan Neff už má doma připravený modlitební kobereček i turban, přestává se holit a konzumovat vepřové..., prostě trénuje na budoucnost.

V. Horák 17.1.2015 17:26

Re: Modlitební kobereček

Umírnění muslimové někdy dovolí nevěřícím dokonce i konzumovat alkohol,v Teheránu jsou i synagogy a židé si můžou vyrábět domácí kořalku,ale pak musí v před kamerami odříkat prohlášení odsuzující sionistické zločince v Izraeli.Takže to nebude zas tak hrozné,Sáňka,Větrovec a Alrawi nevěřícím psům hlavy řezat nebudou,jen si holt budeme muset nechat na některé věci zajít chuť.Třeba na svobodu slova nebo na ženský v plavkách.

A. Bytová 17.1.2015 19:17

Re: Modlitební kobereček

Zřejmě máte potíž porozumět psanému slovu, že?

P. Hofman 17.1.2015 17:03

Tak jak, čeští náckové

...už jste to s tím KONEČNÝM ŘEŠENÍM muslimské otázky vymysleli ???

S. Vaněček Šauerová 17.1.2015 17:06

Tady bych se neptala. :-)

Zkuste ale Novinky, Parlamentní listy, nebo taky idnes, jen se to tam jimi hemží.

J. Václavíková 17.1.2015 17:07

Re: Tady bych se neptala. :-)

Kdeže! Tady taky.

S. Vaněček Šauerová 17.1.2015 17:14

Fakt ? Tak to mám nedostatky. Moc to tady nečtu.

No nazdar. :-(

S. Vaněček Šauerová 17.1.2015 17:18

Jo, a víte, čeho jsem si (jinde, ne tady) všimla ?

Kupodivu, docela dost často jsou ti nejhlasitější podporovatelé Putina současně největšími a nejagresivnějšími potírači islámu. Není to jenom F. Matějka nebo J. Hermánek, ale mnohá stále stejná, neustále se okapující jména v podpalubí článků, v diskusích. Zde jsem si všimla p. Boublíkové a Kaniokové. Jak je na tom p. Varadinková ?

J. Václavíková 17.1.2015 17:20

Re: Jo, a víte, čeho jsem si (jinde, ne tady) všimla ?

Co byste řekla? :-)

S. Netzer 17.1.2015 17:26

Re: Jo, a víte, čeho jsem si (jinde, ne tady) všimla ?

Diskutérka Kanioková je obzvlášť vášnivá obhajovatelka "pravicových hodnot".

Je informovaná, čte převážně cizojazyčné články.

P. Boublíková 17.1.2015 17:23

Re: Jo, a víte, čeho jsem si (jinde, ne tady) všimla ?

Já ze jsem podporovatel Putina? Na to jste, nesťastnice, prisla jak?

S. Vaněček Šauerová 17.1.2015 17:26

No, jen se, tetka, nestyďte ... :-)

Vypůjčeno z Ferdy mravence.

P. Boublíková 17.1.2015 17:29

Re: No, jen se, tetka, nestyďte ... :-)

Jo, toho Ferdy Mravence se držte.

R. Tesařík 17.1.2015 17:27

Re: Jo, a víte, čeho jsem si (jinde, ne tady) všimla ?

Choboty se nasazují snadno.