1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Žádost o vydání Babiše znovu na scéně

Policie doručila nově sestavované poslanecké sněmovně žádost o vydání dvou poslanců, Andreje Babiše a Jaroslava Faltýnka, ve věci Čapího hnízda. Babiš se veřejně podivil nad rychlostí, s jakou policie jedná. Asi se takto ohradit musel, nicméně objektivně vzato je dobře, že policie v tak citlivé věci neotálela. Rozhodnout musí soud a čím dřív se to stane, tím líp.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 22.11.2017 12:06

Re: V 9.54

už si nepamatuju, jak to s ním nakonec dopadlo. Měl jsem pocit, že ho úplně nakonec nějak sejmuli, ale až po opravdu hodně dlouhé době.

J. Schořík 22.11.2017 12:15

Re: V 9.54

Byl odsouzen k obecně prospěšným pracem.. Jestli se nepletu.

P. Vandas 22.11.2017 11:12

Re: V 9.54

Jako důkaz uvádím :- 1.)Čapí hnízdo existuje, stojí a funguje. Takže dotace ukradena nebyla. 2.) Čapí hnízdo je provozováno k účelu, ke kterému byla udělena dotace. 3.) Čapí hnízdo je krásné a je ozdobou české architektury. 4.) Řízení o udělení schválily opakovaně státní orgány k tomu určené a ani po dokončení nebylo udělení dotace nikým zpochybněno.

:-):-):-)

J. Schořík 22.11.2017 11:15

Re: V 9.54

1) Nesouvisí s otázkou zda byla dotace zneužita. 2) Není a nikdy nebylo. Způsob využití i samo hnízdo neodpovídá plánu v rámci žádosti o dotaci. 3) Souhlasím, ale nevidím souvislost :). 4) Ano, standardní český programový šlendrián, nekontrolovala se ani struktura ani soulad konečného projektu s deklarovaným..

:)

P. Vandas 22.11.2017 11:20

Re: V 9.54

1.) Zneužití dotace bylo nějakým trestným činem v době kdy měl být zločin spáchán? 2.) Nemohu se přít, vycházím pouze z informací médií. 4.) :-) 5.) Je snad nejednání státních orgánů zločinem Babiše? :-):-):-)

J. Schořík 22.11.2017 11:26

Re: V 9.54

1) Vždycky to byl minimálně podvod )pokud to řekne soud). Do té skutkové podstaty to dostaneš bez ohýbání. 2) Já také. Asi čteme jiná média. Pro příklad uvádím že Čapí hnízdo v rámci dotace byla "samofinancující se ekofarma s příjmem od zákazníků" a zároveň v rámci žádosti o úvěr "kongresové centrum skupiny Agrofert placené z 80% touto finanční skupinou". 5) Určitě ne, ale také to není nějaký ultimátní argument, opakovaně bylo deklarováno, že se vlastnická struktura nekontrolovala a jednoduše věřili čestnému prohlášení žadatele, to že v rámci hnízda je tam soukromá residence a pro veřejnost nepřístupná část také není nikde formálně popsáno..

P. Vandas 22.11.2017 11:32

Re: V 9.54

Mé argumentační zásoby se vyčerpaly. Z důvodu nedostatku munice opouštím bojiště. :-):-):-)

J. Schořík 22.11.2017 11:33

Re: V 9.54

Nějak mne to ani netěší.. Sakra život..

M. Vondráček 22.11.2017 11:17

Čapí hnízdo existuje, stojí a funguje. Takže dotace ukrade

Vtip spočívá v tom, že dotace byla vylákána patrně podvodem . Vaše argumenty jsou opsány od AB.

Pevně doufám , že to je z Vaší strany provokace a ne přesvědčení ...

P. Vandas 22.11.2017 11:21

Re: Čapí hnízdo existuje, stojí a funguje. Takže dotace ukrade

ABC je kdo? :-):-):-)

M. Vondráček 22.11.2017 11:32

Re: Čapí hnízdo existuje, stojí a funguje. Takže dotace ukrade

ABC nevím

AB=Andrej Babiš

Začínáte se chovat jako právníci. Ti se také ptají pouze na věci ma které znají odpověď :-)

J. Schořík 22.11.2017 11:33

Re: Čapí hnízdo existuje, stojí a funguje. Takže dotace ukrade

To bylo necitlivé :)

M. Varadinková 22.11.2017 10:20

Pochybuju, že každá lež o Rusku

v našich médiích vzbuzuje v Rusku stejné pozdvižení, jako ta ruská lež o invazi v roce 1968 vzbuzuje v našem mediálním mainstreamu.

Tato ruská lež byla vytvořena již v té době sovětskou komunistickou propagandou, která tím zdůvodňovala svým občanům, proč sem jejich vojska vtrhla. Dnes ji v Rusku už jenom nějací neznalí hlupáci opakují, čímž konají své zemi medvědí službu. Dnešní ruská politická reprezentace se od této lži už několikrát distancovala. To nic nemění na tom, že by se dnes Zeman (pakliže se vůbec o té věci dozví, protože nepředpokládám, že má čas procházet různé zapadlé weby) měl rázně proti této lži postavit.

S lhaním o Rusku a vytvářením obrazu Ruska jako nepřítele u nás je to o dost horší, protože se stále vytvářejí lži nové a nové a vytváří a omílají je jak politici (předevčírem například Bublan v TV), tak mediální mainstream. Ať už jde o Ukrajinu, o Krym, o Gruzii, o ovlivňování všeho možného (Brexitu, voleb v USA, voleb kdekoliv, Katalánska....) údajnými ruskými hackery či agenty, o označování kdekoho, kdo na to lhaní upozorní, za agenta Kremlu atd. atd.

Bylo by dobré už konečně přestat lhát a vytvářet negativní virtuální realitu.

F. Doušek 22.11.2017 10:21

Re: Pochybuju, že každá lež o Rusku

Tohle píšete na pozadí ruské lži?

M. Varadinková 22.11.2017 10:24

Re: Pochybuju, že každá lež o Rusku

Nerozumím. Proč na pozadí? Píšu to proto, že si to dlouhodobě myslím.

O. Uživatel 22.11.2017 11:36

Uživatel požádal o vymazání
M. Varadinková 22.11.2017 10:22

Re: Pochybuju, že každá lež o Rusku

A než jsem to stačila napsat, tak už to Zeman udělal. Přesně, jak jsem od něj očekávala.

J. Matuška 22.11.2017 11:00

Re: Pochybuju, že každá lež o Rusku

Paní Varadinková, příjemně mě překvapil dneska ráno v Českém rozhlase Plus komentátor Hospodářských novin Ondřej Soukup. O článku hovořil zasvěceně a bez propagandistické snahy vymýt mozek. Měl jsem už několikrát možnost se přesvědčit o tom, že se jedná o PANA NOVINÁŘE.

J. Kombercová 22.11.2017 10:30

Re: Pochybuju, že každá lež o Rusku

Zeman se už ohradil proti lživému dokumentu, promítanému na ruské televizi, k nám, na požádání, nepůjčeného... víme to vlastně od Slováků z jejich tisku.

U nás je dost pamětníků, co zažili na vlastní kůži, tady se obelhávat (tedy nás v ČR) nedá. A Rusové s tou lží žijí od roku 1968. Pořád stejné, nesdílím vaše sympatie, to se nedá.

M. Varadinková 22.11.2017 10:34

Re: Pochybuju, že každá lež o Rusku

Jaké moje sympatie?

Já nesdílím Vaše sympatie k novodobé studené válce.

J. Kombercová 22.11.2017 10:42

Re: Pochybuju, že každá lež o Rusku

Já tu za žádnou studenou válku nebojuji, nevšimla jste si?

Proč se, sakra, například baltské státy Ruska bojí a žádají, opakuji, žádají ochranu NATO? Taky asi slyší trávu růst.

M. Varadinková 22.11.2017 11:34

Re: Pochybuju, že každá lež o Rusku

Napsala jsem, že by bylo dobré přestat lhát a vytvářet negativní virtuální realitu.

Vy jste na to odvětila, že mé sympatie nesdílíte. Z toho mi logicky vyplývá, že Vám ta uměle vytvářená negativní virtuální realita (neboli propaganda studené války) nevadí.

"Žádají ochranu NATO" - i to je přece ta studená válka. Rusům bylo slíbeno, když kývli na sjednocení Německa, že základny NATO se nebudou přesouvat k ruským hranicím. Ve skutečnosti se ale systematicky dělal a dělá pravý opak.

Co by za to dnes Katalánci dali, kdyby k nim Španělsko přistupovalo tak, jako Sovětský svaz počátkem 90. let k pobaltským státům, že?

D. Polanský 22.11.2017 10:32

Rusko je ideální nepřítel pro

vojenské kruhy a zbrojní průmysl. Z takových migrantů není pro ně žádný kšeft, takové Rusko to je již jiné kafe.

F. Doušek 22.11.2017 10:17

Výstižný článek:

https://nazory.aktualne.cz/komentare/rusove-ponizili-cesko-zeman-podleza-putinovi/r~1fd721e4cf1d11e7aabeac1f6b220ee8/?utm_source=atlasHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_content=editor1&utm_term=position-1&redirected=1511341846

M. Moravcová 22.11.2017 9:57

Doufám, že

Zeman v Rusku řekne, my Češi chápeme sovětskou invazi v roce 68 jako invazi a okupaci.

K Babišovu souzení budou třeba účetní a daňové doklady, smlouvy. Tedy vše papírově doložené - povinnost archivace. U jmenovaných souzených je to tak trochu na jedna paní povídala. Úplatky se totiž nedokladují. Janoušek - v porovnání s ostatními podobnými zločiny - politicky a mediálně dokreslené.

M. Prokop 22.11.2017 10:02

Re: Doufám, že

Ten DRáth byl zdokladován dost čitelně, tedy alespoň těch 7 melounů, to další nevím.

M. Berka 22.11.2017 10:03

Re: Doufám, že

Bude to víc než 10 let, takže ty doklady fakt chci vidět... :D :D :D Povinost doby archivace stanovuje Zákon...

M. Moravcová 22.11.2017 10:17

Re: Doufám, že

myslím že nemáte pravdu, dotace se čerpala 5 let a až poté by se mělo počítat 10 let. Navíc po dostavění díla se minimálně pět let musí dodržovat podmínky poskytnutí dotace.

F. Doušek 22.11.2017 10:20

Re: Doufám, že

Máte pravdu, o to víc mě zaráží, když policie tvrdí, že Babiš nespolupracoval a doklady nepředkládal. Přitom je jasné, že ty samé doklady musí mít poskytovatel dotace a finanční správa.

J. Schořík 22.11.2017 10:32

Re: Doufám, že

Všechny ne pane Doušku.