6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Za hranicemi únosnosti

Teď už se celá země nezabývá ničím jiným, než privátním problémem Andreje Babiše. Bylo to už dříve, v podstatě od chvíle jeho vstupu na půdu politiky. Neoficiální zveřejnění předběžného auditu Evropské komise o premiérově střetu zájmů posunulo celou věc za hranici únosnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 3.6.2019 22:23

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Ano. Já tomu říkám hajzloviny.

M. Jandáková 3.6.2019 22:26

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Lež je matkou zmíněného útoku.

M. Prokop 3.6.2019 22:33

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Spíš nenávist k lidem s jiným názorem.

M. Jandáková 3.6.2019 22:59

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Strach o výsledek obhajoby svého.

J. Venc 3.6.2019 21:41

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Nepřipadá Vám hajzlovské, cpát sem výsledky "anket" (vesměs 90% pro a zbytek proti, cca) když i samotný autor odkazu ví, že jde o cinknuté falsum? Tak jo. Nerad bych Vám ovšem nabourával představu o jiných účastnících diskuse.

:-)

M. Prokop 3.6.2019 21:47

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Považuji to spíše za hloupé, což je u mne v hierarchii prohřešků méně významné, než ty vědomé hajzloviny. Těmi míním hlavně lživé obviňování, které se bohužel začíná dost rozmáhat.

Nenabouráte mi nic, tuhle stupnici mám dlouho zažitou a ověřenou.

M. Prokop 3.6.2019 21:55

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

A mimo to, já se nedomnívám, že je to "cinknuté falsum". Jediné, co nevím, je, zda pan Matuška neví nebo vědět nechce příčiny toho "cinknutí". Můj osobní odhad je, že čtenáři PL takhle skutečně hlasují. Z "cinknutí" bych podezíral někoho, kdo by to uváděl jako průzkum "lege artis". Je-li poznamenáno, že je to průzkum PL, je jasno atěžko se tím nechat zmýlit a považovat to za průzkum veřejného mínění. A i ty mohou být "cinknuté" mnohem nebezpečněji, viz třeba volební průzkum preferencí Zelených před volbami 2006.

J. Venc 3.6.2019 22:11

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Pan Matuška zde sám psal, že u většiny (sám se ho zeptejte, co to znamená a jak to funguje) hlasování tam lze odkliknout vícekrát souhlasím/nesouhlasím.

Možná donekonečna, nespecifikoval. Hnus. A hnus na entou, cpát sem výsledky takových "anket", když to ví. Původně mi bylo jen podivné, jak jednoznačně tam ty "ankety" dopadají - po jeho vysvětlení již chápu. Proč to sem i tak pere nechápu, včetně údaje "kolik" lidí hlasovalo. Tak trochu si z Vás dělá (_!_), řekl bych. Ale jistě to nemyslí hajzlovsky, když to tedy říkáte.

:-)

M. Jandáková 3.6.2019 22:25

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Takže to tady čestně a na férovku všem přiznal???-))

M. Jandáková 3.6.2019 22:28

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Já bych se ho zeptala, "jak to myslí", kdyby mi to vadilo. Ale když člověka zajímá pravda, nemá pak s čím pracovat při manipulaci. )

J. Venc 3.6.2019 22:54

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Ano. Přiznal. Dohledejte si (někdy začátkem minulého týdne)

Nechal jsem to ostatně být - považoval jsem ho za oběť, stejně jako ostatní. Jenže to sem fakt pastuje i nadále - přestože ví ...

Hnus, paní Jandáková. Hnus.

:-)

M. Jandáková 3.6.2019 23:09

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Osobně neznám hnusné NEOSOBNÍ jeVY, pane Venci. )

J. Venc 3.6.2019 23:17

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Možná Vám jen nevadí, když se Vám tak nějak lže. Byť jde o prkotinu.

Co už s tím.

:-)

M. Jandáková 3.6.2019 23:30

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

MNĚ pan Matuška ještě nic neadresoval. Ani prkotinu.

J. Venc 3.6.2019 23:35

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Přirozeně. Nevadí Vám tedy podsouvání ani lhaní, což prostě pan Matuška dělá.

Tisíc Matušků a tisíc Jandákových miluje Babiše - zdroj, anketa Parlamentních listů.

Amen.

:-)

M. Prokop 3.6.2019 22:26

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Nevím, pouze se domnívám. Ale mám-li informaci, že jde o hlasování z PL, očekávám prostě klasických 99,99% a neberu to vážně.

Jak výše podotknuto, některé prohřešky prostě považuji za horší.

J. Matuška 3.6.2019 22:15

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Pane Venci, já zase nemohu pochopit, že kvůli jedné anketě se vede poměrně dlouhá ́diskuse ́. Jestli si dobře pamatuji, poctivě jsem napsal, že anketa není důvěryhodná, protože za určitých okolností lze si kliknout znovu. Sám jsem si to vyzkoušel, /pro jistotu asi 2x/, abyste mě nepodezíral, že naklikám několik tisíc + za den. Přehlédl jste, že jsem přiznal aspoň určitou hodnotu těch čísel a že hlavní důvod je v provokaci. Máte obavu, že na NP chodí lidé hloupí, takže mohou být anketou ovlivněni? Považujete to za nefér?

Srovnejte si možné ovlivnění s vysíláním cinknutého vysílání médií vyřejné služby, které se týká statisíců lidí. To vám nevadí, protože přeci moderátor Václava Moravec a spol. mají pravdu, kterou vy s nimi sdílíte. Jste schopen pochopit ten rozdíl? Kolik hodin věnují média přípravou na zítřejší demonstraci proti premiérovi České republiky? Možná, že po vzniknu nové strany 10. června, budu vítat ataky na Babiše,,, Souhlasím s tím, co napsal Petr Hampl o menším zlu /mimochodem nevím, jestli strana VK jr. bude mít zájem o tohoto radikála.../.

J. Venc 3.6.2019 22:59

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Považuji to za nefér, pane Matuško.

Hážete sem permanentně obskurní, cinklá čísla bez doprovodného komentáře.

Od Vámi začasté kritisované ČT se nelišíte ničím. Vyvažujete lež lží?

Ach jo.

:-)

P. Hofman 3.6.2019 21:18

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Rve to sem proto, že mu to pošlou z ruské trollí farmy, aby to sem narval. Co by vysvětloval? Zaprvé netuší, o co jde, a za druhé ani nesmí. Tím jsou tady pověření jiní trollové.

Normální dělba práce.

J. Venc 3.6.2019 21:25

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Ale jděte. Pan Matuška jest našinec (byť z donucení)

:-)

P. Hofman 3.6.2019 21:41

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

O tom nepochybuji. On, Kykina a Ovar milují svou zem a zemřeli by pro ni.

I. Kellner 3.6.2019 21:28

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Jak dlouho si s tou hračkou ještě vystačíte?

M. Prokop 3.6.2019 21:50

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Klidně do nekonečna. Taktika je staletími ověřená. A pořád stejně hajzlovská.

P. Hofman 3.6.2019 22:00

Re: Vysvětlí mi někdo, když pan Matuška vysvětlit nechce

Ááá, rusáčci si notují. Jak hezké.

K. Janyška 3.6.2019 20:48

Proč vy, kostelní myši, jste tak sprosté ?

To vás učí faláři ? Dzp.

R. Neveselý 3.6.2019 20:51

Re: Proč vy, kostelní myši, jste tak sprosté ?

Vidláku ??

R. Neveselý 3.6.2019 20:40

Čermák 376 je debil !..

Kdo je pro, nechť zvedne ruku a zmáčkne tlačítko.

J. Schořík 3.6.2019 20:41

Re: Čermák 376 je debil !..

Jsem s epřhmátl pane předsedající. Chtěl jsem se zdržet, protože jsem podjatej!

K. Janyška 3.6.2019 20:46

Re: Čermák 376 je debil !..

Ano, stejný jako vy... Dzp.

R. Neveselý 3.6.2019 20:54

Re: Čermák 376 je debil !..

Burane ??