5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

Z nesmyslu kauza

Hodinu od hodiny narůstá napětí vyvolané osobními vlastnostmi jednoho jediného člověka, prezidenta republiky Miloše Zemana. Ale je to možná dobře. Zatuchlou omáčkou se zamíchá, škraloup na povrchu praskne a snad i smradu ubude. Otázka je, co po zamíchání zůstane.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Green 31.10.2016 16:14

Re: Duka

Nazdar vy rudá svině. Netykat!

O. Uživatel 31.10.2016 16:21

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 31.10.2016 14:48

Re: Duka

Nechtěl nechat církve okrást?

D. Habina 31.10.2016 14:43

Re: Duka

Zorganizoval pohřeb Havla , co chcete víc ?

O. Uživatel 31.10.2016 14:00

Uživatel požádal o vymazání
F. Doušek 31.10.2016 13:55

Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

tvrdí zde někteří.

https://www.novinky.cz/domaci/419131-herman-dohodu-o-cine-neporusil-ministra-kultury-se-zastali-belobradek-jurecka-i-jourova.html

Podle tohoto jen diskuze na vládě.

J. Anděl 31.10.2016 14:01

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

Hmmm, pěkné.

P. Lepew 31.10.2016 14:01

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

Už předtím říkali - ohledně setkání - gantlemanská dohoda. Herman tedy odmítl držet basu veřejně už tehdy.

Ohledně jednotné číny a "zbytečně nenasírat Číňana" je to vládní/státání politika.

J. Anděl 31.10.2016 14:04

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

Jarda Matuška zde nadhodil, že (jestli) pan Hermann nedodržel slovo.

Ono to pozvolna vylézá a nevím, jestli je venku 5 procent nebo 90 procent. Ale podle tohoto to teď vypadá, že slovo dodržel.

Tak uvidíme, co zase povyleze za pár dní.

P. Lepew 31.10.2016 14:30

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

Souhlas, aktuálně to vypadá, že držel svůj, pro mne nesmyslně morální, postoj od začátku. Já si dokážu živě představit jak to probíhalo. Půlka ho neposlouchala, půlka myslela že změkne..

M. Prokop 31.10.2016 14:38

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

"Nesmyslně morální postoj", krásný pojem. :-P

P. Lepew 31.10.2016 14:42

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

Zelený mi večer dá kartáč za bezcharakternost :))

L. Písařík 31.10.2016 14:18

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

Kolik ti je? Zbytečné nasírat Čínu ? S takovými názory jsme se již jednou dostali do područí "ochránce". Lepší je zásada Já pán, ty pán. Za úvahu stojí, jestli tu Čínu skutečně tak potřebujeme. Vždyť stát nic z Číny nedováží, to všechno obchodníci. Když nebude šunt z Číny , bude odjinud. A Čínské investice - jen prázdná slova, slova, slova. Jak dopadla ta čínská dálnice v Polsku?

P. Lepew 31.10.2016 14:26

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

Já pán ty pán nespočívá v tom, že já je budu zbytečně nasírat pane Písaříku. Bylo jasné, že je to setkání nasere (reagují nma jakékoliv setkání tohoto typu už 30 let ve všech zemích stejně a Herman to nesporně věděl), pokud bychom to chtěli setkejme se, jestli jsme to nechtěli tak jsme se neměli scházet.

Já nevím jestli Čínu potřebujeme a musím říct, že pochybuju o tom, že potřebujeme schůzky s dalajlámou, nicméně byl bych rád kdyby si v tom vláda (to je totiž jejich byznys) udělala jasno a podle toho se jako celek chovala.

M. Prokop 31.10.2016 14:41

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

Ano, reagují stejně. Nějaké ty kecy a dál nic. Ono, co taky? Prodat své zboží potřebují a nakupují taky jen to, co potřebují. Na ty "strategické spolupráce" jsem zvědav, ale nejspíš taky jen v tom, co potřebují.

"Gang čtyř" se lekl Tvrdíka! :-P

P. Lepew 31.10.2016 14:54

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

Gang čtyř pěkně vysvětlil Zaorálek. Pokud to setkání nebylo pouze s Hermanem ale i místopředsedy obou komor za KDU, pak museli použít vyšší kalibr při omluvě. Smysl to dává.

L. Písařík 1.11.2016 9:03

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

Pane, ten případ je názornou illustrací, jak se dostat do područí. Protože svoboda jedince je omezitelná jen v zájmu národa a morálky. Nepovažuji za morální, říká-li nám Čína, co smíme nebo nesmíme ve své zemi dělat.

Taky nevím, jestli Čínu potřebujeme, žili jsme i před Čínou, slyším že skupují hlavně technologické fabriky a předpoklad je zavedení výroby v Číně a zrušení výroby u nás. Pokud se týká vývozu 1/3 Škodovek, pak zisk z toho mají majitelé Škodovky, nikoliv naš stát. Investice_ Banky jsou až po vrch plné peněz a nevědí, jak je investovat. Tak proč tedy nestavět za naše peníze, půjčovat si, dopadneme jak v případu mýtné brány. A když si půjčovat, tak v EU abychom podpořili evropskou ekonomiku.

Souhlasím s vámi, že stát musí vystupovat jednotně a v každém případě i statečně a ne padnout na zadek, když přijde čínská baba zadupat na Hrad.

M. Moravcová 31.10.2016 14:23

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

smutné je, že už ani ústní dohoda není dohoda. Nicméně myslím bylo jasně vysvětleno, že soukromě mohl Herman před Dalaj lámou metat třeba kozelce, ale ministerstvo není Hermanovo, ale státní, tudíž podléhající vládě. A Herman je státní úředník. A to je zásadní problém.

O. Uživatel 31.10.2016 14:26

Uživatel požádal o vymazání
M. Moravcová 31.10.2016 14:48

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

co není?

O. Uživatel 31.10.2016 14:52

Uživatel požádal o vymazání
M. Moravcová 31.10.2016 15:07

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

ale je, ministr skládá slib, nejedná jen za sebe ale za republiku. Tak to problém je. A samozřejmě "dobytek nečestný dohody neplní".

O. Uživatel 31.10.2016 16:22

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 31.10.2016 14:36

Re: Že prý závazné usnesení vlády to bylo,

Ovšemže diskuse. Rozhodnutí vlády bývá publikováno a tak vůbec.

J. Lehký 31.10.2016 13:46

Venca, Milouš-jako před r.1989..!

Klausové (jun.i senior)dnešní spol.situaci vidí obdobně, jako kdysi Milouš Jakeš, jenž mj.hlásal- "deklasované protispolečenské živly organizované reakčními kruhy ze Západu se pokouší destabilizovat naši socialistickou společnost..!A hlavně ti umělci!Podívejte, taková paní Zagorová, je to milá holka, ale nikdo z nás nebere takové peníze jako ona.."atd.., pamatujeme si to moc dobře ještě všichni! V dnešním elaborátu mlad. Klaus stejným způsobem hlásal mj. na adresu Jiřího Bartošky, že se mu ve funkci Presidenta MFF v K.Varech určitě nedaří špatně, tak proč vydává nějaké výzvy a min. Hermana přímo obvinil z kontaktů se sudetskými krajany..! Ta rodinka kompletně snad chodí na lekce rétoriky k Jakešovi..!

M. Moravcová 31.10.2016 14:19

Re: Venca, Milouš-jako před r.1989..!

lidé, kteří jsou závislí na penězích z ministerstva kultury, jsou v boji za čistý štít ministra kultury trochu diskvalifikováni, nemyslíte?

O. Uživatel 31.10.2016 14:34

Uživatel požádal o vymazání
P. Lepew 31.10.2016 14:41

Re: Venca, Milouš-jako před r.1989..!

Četl jsem to (Klause jr.) a tak fašounsky jako Vy ho nevidím. Herman se se sudeťáky stýká, o tom není spor. Jak se k tomu kdo postaví je jeho věc.

Bartoška jako ředitel významného příjemce dotací by se neměl takhle angažovat.

1) Není vhodné, aby veřejně podporoval svého chlebodárce (ministra kultury),

2) Zadělává tím na budoucí problémy MFF s tím, že jedna strana bude řvát, že si ho/je Herman a jeho lidi dotacemi kupují, druhá (pokud dojde ke snížení podpory) že jde o odvetu za jeho vyjádření.

Pokud řídím velkou neziskovku, neměl bych se míchat do politiky abych nezamazal svůj podnik.

O. Uživatel 31.10.2016 13:42

Uživatel požádal o vymazání
A. Trick 31.10.2016 13:45

Re: Bojovnící za svobodu,

Odložte to na později. Až po 17.20