4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Vzývání Adenauera

Odvolává se na situaci z roku 1955, ano, deset let po válce, kdy se k NATO připojila i Spolková republika Německo. Stalo se to pod vedením tehdejšího kancléře Konráda Adenauera, proto je tato legenda poválečné politiky dnes vzývána.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Černý 17.7.2023 15:04

Tak už se rozhodněte mezi fašismem a nacismem. Máte to v hlavě popletené.

J. Václavíková 17.7.2023 15:08

Ruský režim představuje obojí.

J. Černý 17.7.2023 15:19

A banderovský režim na Ukrajině představuje co ?

L. Novák 17.7.2023 15:30

Idi ote komunistický, na Ukrajině je "banderovský režim" jenom podle vylhané RUSKÉ PROPAGANDY. ;-D

J. Václavíková 17.7.2023 15:30

Slaďte si noty, Vaše soudružka Machálková praví, že tam jde o národně- osvobozenecký boj.

V. Machálková 17.7.2023 16:44

Nepraví. Už se vám to plete, národně osvobozenecký boj byl v Indii a Irsku, na Ukrajině nacismus. Nedivím se, že se do svých lží zamotávate.

F. Doušek 17.7.2023 15:45

Vy taky.

V. Machálková 17.7.2023 15:07

Kolik že národů žije v Rusku? A Rusové je násilně nacisticky vyvražďují? To už tam asi nikdo, kromě Rusů, nežije, neni liž pravda?

J. Václavíková 17.7.2023 15:10

Můžete mě citovat, kde tvrdím, že Rusové vyvražďují všechny národy v Rusku? Kam vy na ty krávoviny chodíte! Tohle je i na ruského trolla dost pitomé!

J. Černý 17.7.2023 15:21

A vy jste zcela pitomá banderovská fanatička

L. Novák 17.7.2023 15:33

Zalezte do děr, ruský zrádný bolševický odpade! !!Rv

V. Machálková 17.7.2023 15:21

Vy tvrdite, že je tam nacismus a ten se vyznačoval vyvražďováním jiných národů.

S logikou jste na štíru, urážkami to nedohoníte.

J. Václavíková 17.7.2023 15:33

Ne, nacismus se automaticky nevyznačuje vyvražďováním všech ostatních národů. Pěkný pokus o podsunutý argument! Ale ten lze najít prakticky v každém vašem komentáři.

L. Novák 17.7.2023 15:36

Tady si, blbko ;-O Putinova, přečti, co je to NACISMUS a jaké má charakteristické znaky:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Nacismus

A tady je FAŠISMUS:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Fa%C5%A1ismus

Z. Grabec 17.7.2023 15:40

Pane Bože, že dopustíš, aby takový blb a udavač jako L.Novák šlapal po tvé hroudě.

L. Novák 17.7.2023 15:57

Ruský "užitečný idiot" Z. Grabec z Putinovy páté kolony se dovolává "Boha"? ;-D

J. Kombercová 17.7.2023 15:57

Dal odkazy na wiki, měl byste mu poděkovat, že se můžete dovzdělat a netrousit tady kydy prdy...

D. Laurencikova 17.7.2023 15:19

Uz zase zacinate, Vaclavikova? Ruska Federace je vlasti ca 160 narodu, ktere nalezi ke krestanstvi, islamu, judaismu, budhismu... Jak si ten "nacismus" v Rusku prestavujete? Ne "Putlerjugend", to jste si spletla. Na Ukrajine jsou tabory, kde vychovavaji ukrajinske deti k nacionalismu a nenavisti k "Moskovitum". Adorace valceni dnes patri i ve vasich kruzich k dobremu tonu. Jakykoliv nesouhlas s valcenim a vrazdenim na Ukrajine a snaha o diplomaticke reseni je ihned lidmi jako jste vy smetena ze stolu a "chcimir" je hrube urazen degradovan na "ruSSkou onuci" - vami osobne! Tak drzte hubu a zbran!

L. Novák 17.7.2023 15:38

Už je tady i Putinova děvka D. Laurencikova!!!... ;-D

D. Laurencikova 17.7.2023 16:42

Dekuji za demonstraci, ze je to jeste horsi, nez jsem napsala. I "Putinovou devkou" vas nazve hlupak a primitiv, spicl, ktery si dela seznamy lidi, kteri se z jeho plazi perspektivy provinili tim, ze stoji vys, nez on. Ze jsou chytrejsi nez on. Ale to posledni neni zadny kumst. Zatimco byt jeste zabednenejsi nez L. Novak - to uz by byl vykon!

D. Laurencikova 17.7.2023 15:29

Nasledny text mela napsat ukrajinska zena. To nemuzu potvrdit, ale s tim textem se da souhlasit, at ho napsal kdokoliv.Pise se v nem pravy opak tech vasich zaujatych, nekompetentnich zvastu. Tex je dlouhy, takze ho musim rozdelit. 1. cast:

Ztratili jsme Ukrajinu. A není to vina Putina. A mohou za to naši rusofobové.

Můžeme si za to sami. Byli jsme to my, Ukrajinci z Poltavy, Čerkasy, Kyjeva, Chmelnického, Žytomyru, Černigova z celé střední Ukrajiny, kdo umožnil těm idiotům z Galychu zavést své nacistické řády nad celou Ukrajinou. Vzpomeňte si, Ukrajinci! Vzpomeňte si, jak jsme je nechali, když během státních svátků zpívali banderovské písně, jak se s nimi smáli vtipům na „Moskviče“, přivírali jsme oči nad jejich mandlováním ukrajinského jazyka. Bylo nám lhostejné, že se v jejich městech a vesnicích zřizovaly pomníky těm, kteří ve druhé světové válce stříleli do zad našim dědům. Pak „náhodou“ začali na svá setkání přinášet portréty Bandery a Šukevyče. A pak už otevřeně pochodovat, nejprve ve svých, a pak v našich městech s vlajkami SS a s nacistickými hesly. Přimhouřili jsme oči: "No, mají svou historii, musíte pochopit ...".A pak se ty JEJICH pomníky se začaly objevovat i u nás...

D. Laurencikova 17.7.2023 15:37

Pro Vaclavikovou cast II.:

"Říkali nám "šidňakové", celému jihovýchodu - "otroci", a "potomci stalinských katsapů" a horníkům „banda banditů“. A my je jen přátelsky je poplácali po rameni: "Nojo, ale taky jsou to normální lidi... " Byli jsme to my, kdo je pustil do Kyjeva. A Kyjev, Kyjev! Už jen tiše jsme sledovali hostující Haličany a studenty ZU pochodující s pochodněmi na počest Banderových narozenin po Kresčatiku. A tyto pochody byly rok od roku početnější. Přepsali celou naši historii.

Naši předkové se podle tohoto příběhu stali bezcennými „poturakamy ruského impéria“ a jejich spolupracovníci, raguli a nonentity, novými hrdiny Ukrajiny. Taky jsme jim to zbaštili. Když v Kyjevě na Majdanu začali bít lidi v metru za to, že mluvili rusky (a to v rusky mluvícím KYJEVU), rusky mluvící obyvatelé Kyjeva byli přesto stále ještě shovívaví: „Jsou to děti“, dovádějí, jsou proti Janukovyčovi.“ Podělali a zničili celé centrum Kyjeva – protože my jsme mlčeli. Nyní dostáváme odpověď. Za naši lhostejnost, za naši zbabělost a za naši hloupost – ztratili jsme Ukrajinu.

Už nikdy nebude. Nejen v jejích bývalých hranicích. Pohár trpělivosti na jihovýchodě byl plný a přetekl. Ukrajina se pro ně ukázala jako zlá macecha s knírkem pod nosem a nacistickou svastikou na rukávě...."

Tak nejak, Vaclavikova. Dale je tam otazka, "Proč se na Mírové konferenci v Mnichově jednalo jen o válce a navýšení výroby zbraní a munice a vývozu na UA? Dokonce nas pan prezident, soudruh general Pavel vi, ze Rusko nelze vojensky porazit. Tak k cemu to krveproliti a zadna diplomacie?

D. Hubáčková 17.7.2023 16:14

👍👍

V. Machálková 17.7.2023 16:55

Ano, takto to vidím i já. A je mnoho důkazů, že se takto Ukrajina postupné vyvíjela.

A co my? Také podlehneme těm L. Novákůvm, Divišum, Vaclavikovym, Machům? A těm politikům, kteří slouží proti České republice?

Jak z toho ven, než bude pozdě?

D. Laurencikova 17.7.2023 17:35

Pokud necemu podlehnu, tak krase, moudrosti a sarmu.... Nikoliv primitivismu, osklivosti, hlouposti a sprostote L. Novaka, Divise, Vaclavikove a Macha. ;-) Jak z toho ven? Tezko rict. Moje metoda je, psat, mluvit a jednat sama za sebe. Rict a napsat co si myslim, volit, jak povazuji za dobre, ozvat se, kde je potreba. Vic delat nelze. Ja jsem mela pres vsechny turbulence kus krasneho zivota, pani Machalkova. Jak si ti mladi svuj zivot znici, tak ho budou mit, bohuzel.

V. Machálková 17.7.2023 17:56

Tu poslední větu, paní Laurenčíková, používám často. I to bohužel.

D. Laurencikova 17.7.2023 18:04

Neudelate nic, pani Machalkova. 30 let vymyvani mozku udelalo sve. I tady jsme Nemecko dohnali a predehnali. Tam na to potrebovali 80 let.

J. Černý 17.7.2023 14:57

Co navrhuje náš generalisimus na Hradě a politolog z Brna ?

P. Spáčil 17.7.2023 16:03

Generalisimus kouká, odkud vítr zafouká a politolog sleduje signály.

M. Kolář 17.7.2023 14:57

Pro české rusoidní prolhané vypatlance o vypálení Českého Malína v r. 1943 :

https://www.fronta.cz/kalendar/vypaleni-ceskeho-malina