30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

Vzešla hvězda?

Ivan Pilný se stal ministrem financí tak trochu, jako se Claudius stal císařem. Po zavraždění Caliguly ho objevili, jak se skrývá zamotaný do záclony a tak stanul v čele impéria a je dnes jedním z císařů, jejichž jména si pamatujeme. Ve své podstatě splňuje to, co si lidé slibovali od Andreje Babiše.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vobr 24.5.2017 11:06

Re: Hromádko-kerej ty si ?

HA !!! Bublan by to mohl bejt !!!

__________________________________________

JE FEŠÁK !!! A MÁ VLNKU Z VLASŮ !!!

:-)))

D. Ondrejkovič 24.5.2017 10:20

Argumentační konstrukce

Ne všichni muži jsou sexuální násilníci, ale 97,8% VŠECH sexuálně motivovaných zločinců mají na svědomí muži (zdroj - policejní statistiky za posledních 10 let).

Není to ani první, ani poslední znásilnění (zneužití, sexuální vražda) tohoto typu. Skutečnost je taková, že k nim bude docházet všude tam, kde se vytvořila masová mužská komunita. Vraždí extrémisté, tedy vyznavači toho krajního. Ale abyste měli něco krajního, musíte mít masivní střed, a to je právě ta komunita, nepochybuji že většinově složená ze slušných, milých lidí. V půlmiliardě obyvatel unie tvoří muži padesát procent, ve Francii je to 34 miliony, v Německu 40,5 v Británii 63 miliony. Kdyby desetina promile z nich byli extremisté, pak jich mají v Británii šest tisíc tři sta...

J. Anděl 24.5.2017 10:43

Re: Argumentační konstrukce

Jojo. I kvůli tomu stojí za to ten poměr ještě více nezahušťovat mladými Araby s ajfouny :-)))

Ale vážně - to přirovnání by sedělo, kdybychom dva roky řešili invazi mužů, kteří doposud byli spíše menšinou.

D. Ondrejkovič 24.5.2017 10:47

Re: Argumentační konstrukce

Sedí i tak. O žádných muslimech jsem nenapsal ani slovo a ani jsem na ně při tom psaní nepomyslel, tak mi nepodsouvejte své dojmy a nevydávejte je za mé názory :-) A nekrmte trolly! :-D

J. Anděl 24.5.2017 10:49

Re: Argumentační konstrukce

Dobře :-)

M. Krátký 24.5.2017 10:43

Re: Argumentační konstrukce

Kdysi - asi tak před 15 lety Miloš Zeman pronesl památnou větu - shrnutí o teroristech - cituji volně jak mi má paměť dovoluje : Ne všichni Arabové jsou teroristi ale všichni teroristi jsou Arabové ( za Araby si v současné době dosaďte "muslimové" ). Miloš měl a má pravdu - nejsem jeho propagátor ale tohle jeho hodnocení nemá chybu a je dobře, že občas se k muslimům vyjadřuje stále stejně. Hezký den

D. Ondrejkovič 24.5.2017 10:45

Re: Argumentační konstrukce

Ano, tuhle větu také uznávám a obdivuji, proto jsem ji napsal hned na začátek svého příspěvku.

J. Anděl 24.5.2017 10:52

Re: Argumentační konstrukce

Něco jako že ne všechny ženy jsou děvky, ale všechny děvky jsou ženy?

Ano, na té konstrukci je cosi univerzálně geniálního.

D. Ondrejkovič 24.5.2017 10:52

Re: Argumentační konstrukce

Přesně tak :-)

J. Anděl 24.5.2017 11:02

Re: Argumentační konstrukce

:-). Ale u lidského druhu nemůžete pomíjet zvyk a reakce na náhlé odchylky od zvyku. To dělá ten rozdíl.

M. Prokop 24.5.2017 11:07

Re: Argumentační konstrukce

prostě Miloš kecal, jak je jeho zvykem.

L. Severa 24.5.2017 10:08

Ještě horší?

Mimo jiné hrozby, které byly spojeny s nacistickou okupací, bylo největším ohrožením života v posledním roce války bombardování Brna. Nebylo téměř dne aby nebyl vyhlášen letecký poplach. Ovšem většinou to bylo spojeno s nálety na Vídeň, Brno bylo Američany bombardováno jen dvakrát, jestliže pominu jedinou bombu na náměstí Svobody, kde si ulevil zbloudilý pilot. Jinak skoro pravidelně po hlášení, že nepřátelské svazy jsou v oblasti Korutany- Štýrsko, přestal vysílat vídeňský rozhlas a ozval se hlas kukačky. To už bylo pro Brňany signálem, aby se přichystali a raději nelezli do tramvaje, protože, při vyhlášení poplachu, se každá rozjela-bez zastávky- až na konečnou. To vše se odehrávalo kolem desáté hodiny. Proto jsme chodili do školy na šestou s půlhodinovými vyučovacími hodinami. Po obědě byl již naprostý klid a občané se mohli věnovat jakékoliv činnosti, kino, koncert, kopaná a pod. Nějak se mi tato vzpomínka vynořila, když jsem uslyšel jaká nutná bezpečnostní opatření nás možná čekají, že to tedy bude horší než tehdy před léty, že návštěva veřejných vystoupení bude, jak autor uvádí, ruskou ruletou.

P. Hlosta 24.5.2017 10:23

Re: Ještě horší?

Celkem dobré srovnání se současným stavem rizik. ;-) Houkat sirény nám jistě nebudou před teroristickým útokem. V souvislosti s tím se mi jeví ubezpečování našich představitelů(třeba Chovanec), že není znám našim úřadům žádný možný útok teroristů na našem území, jako výplod chorých mozků. Či v Manchesteru dopředu mohli vědět o chystání toho útoku? Oni se ohlásí teroristé snad dopředu, že něco chystají? Stálé uklidňování občanů sice lze pochopit, ale nepodnikat žádné kroky k změně té hrozby je trestuhodné, ba řek bych vlastizrádné!

Při válce s terorismem, kterou přiznávají už všichni, je znatelně nerozpoznatelnější riziko ohrožení života, než například v tom Brně na konci války, protože nic nevaruje, krom vědomí, že k tomu může i dojít. Může a ne že ne! Politici se tváří, že mají kontrolu nad tím, ale mají kulové. Hlavně jsou ale zákonodárci a podle toho by měli i myslet a tvořit zákon, co upevní ochranu svým občanům, ne před nimi samotnými, jako při kouření, ale před cizinci, co jsou nekontrolovatelní a následně před jejich dětmi, protože ty jsou přeci frustrované!

O. Uživatel 24.5.2017 10:39

Uživatel požádal o vymazání
K. Zelený 24.5.2017 9:47

„Není to ani první, ani poslední masová vražda tohoto typu.

Skutečnost je taková, že k nim bude docházet všude tam, kde se vytvořila masová muslimská komunita.“

No já nevím, jsem jen prostý sekáček trávy ale k masovým vraždám dochází co je lidstvo lidstvem, minimálně od té doby co si pořídilo náboženství. Že dneska frčí masové vraždy vyfutrované islámem je pravda, stejně jako že v minulosti frčely masové vraždy vyfutrované tu křesťanství, tu hinduismem, tu šintoismem, tu animismem, tu jiným vyznáním či sektou a nejsem si jist, že se současný trend v budoucnu nemůže změnit.

Podstatné je co s tím. Ano, u nás je muslimů málo a jsou pro příslušné služby přehlední a je rozumné tuto přehlednost udržovat. V zemích, kde jich jsou miliony je to o hodně těžší ale je to asi jediné reálné řešení, pokud tedy nechceme, aby se vydaly ve stopách Sovětů s jejich masivními deportacemi menšin (ovšem i tak by měly problém s nalezením francouzské nebo britské Sibiře či uzbecké stepi), nebo Turků či Hitlera s jejich vyvražďováním Arménu či Židů.

P. Vandas 24.5.2017 9:50

Re: „Není to ani první, ani poslední masová vražda tohoto typu.

A dál? :-):-):-)

K. Zelený 24.5.2017 10:07

Re: „Není to ani první, ani poslední masová vražda tohoto typu.

"...nás je muslimů málo a jsou pro příslušné služby přehlední a je rozumné tuto přehlednost udržovat. V zemích, kde jich jsou miliony je to o hodně těžší ale je to asi jediné reálné řešení."

Ode mě už dál nic.

A. Trick 24.5.2017 10:14

Jistě, že nic

Zmohl jste se pouze na politickou proklamaci.

A. Trick 24.5.2017 10:15

Re: Jistě, že nic

Laskavý čtenář si opraví gramatickou chybu.

K. Zelený 24.5.2017 10:26

Re: Jistě, že nic

Nebudete se zlobit, když vaše hodnocení budu považovat za bezvýznamné, že ne ?

A. Trick 24.5.2017 10:47

Re: Jistě, že nic

Zlobit se nebudu, protože Vaše sebestřednost je mi dobře známa.

K. Zelený 24.5.2017 10:53

Re: Jistě, že nic

Tak to je fajn, hněv kazí karmu.

Nj, každému není dána vaše skromnost, tolerance a velkorysost.

A. Trick 24.5.2017 11:14

Re: Jistě, že nic

Že jóóó!

J. Anděl 24.5.2017 10:25

Re: „Není to ani první, ani poslední masová vražda tohoto typu.

Tlak na země, aby přijímaly zpět deportované migranty, kterým byla zamítnuta žádost o azyl.

Tlak na tytéž země, aby trestaly teroristické činy.

A dál určitě spousta dalších věcí.

Jaký tlak? Diplomatický, ekonomický, případně vojenský, nepůjde-li to jinak.

K. Zelený 24.5.2017 10:30

Re: „Není to ani první, ani poslední masová vražda tohoto typu.

A teď ještě doplňte, jak tyto tlaky, jakkoliv správné a potřebné, zabrání dalšímu rodilému Britovi / Francouzi / Němci muslimského vyznání nechat se někde odpálit.

J. Anděl 24.5.2017 10:36

Re: „Není to ani první, ani poslední masová vražda tohoto typu.

Nezabrání nijak. Ale je to správné a potřebné.

K. Zelený 24.5.2017 10:44

Re: „Není to ani první, ani poslední masová vražda tohoto typu.

Bezva že aspoň někdo se apriori neštětí když si přečte "Zelený". Myslím, že něčemu může zabránit ta "přehlednost komunity", schopnost tajných služeb se do ní infiltrovat a vytipovat a sledovat potenciální vrahy. Řešení vydedukovaná logikou mrtvé kočky jsou v civilizovaném světě neuskutečnitelná.

J. Anděl 24.5.2017 10:48

Re: „Není to ani první, ani poslední masová vražda tohoto typu.

Ano, tato schopnost a práce tajných služeb je nutná, potřebná a správná.

Nikdy se však nedozvíme, kolika činům zabránili, zato budou mít na talíři každý případ, kdy se jim to nepodaří.

Úplně tomu zabránit nelze bez silného policejního státu a totality (což jsou taková frázovitá označení, ale zkrátka jen plnou kontrolou nad pohybem a komunikací občanů tomu lze zabránit stoprocentně nebo skoro stoprocentně).

Což já zase nechci.

A. Trick 24.5.2017 9:56

Re: „Není to ani první, ani poslední masová vražda tohoto typu.

Po každém teroristickém útoku nasvítíme vybrané objekty v příslušných barvách, vyzveme obyvatelstvo aby se semklo a nenechalo zastrašit a ještě se projdeme po liduprázdné ulici hlídané ze střech odstřelovači abychom (my politici) ukázali, že se nebojíme.

A dále budeme radostně přijímat miliony migrantů s neznámou totožností.

Že budou vznikat další no go zóny? No a co, my politici se o svoji ochranu přece dobře dovedeme postarat.

K. Zelený 24.5.2017 10:08

Re: „Není to ani první, ani poslední masová vražda tohoto typu.

Jak myslíte, ale mě z toho vynechte.