3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Významné místo

Poprvé v našich dějinách zaujmeme jako stát významné místo v obranném úsilí. Doposud to vždycky byli jednotlivci, naštěstí mnoho jednotlivců, kteří zvolili to správnou stranu - bez ohledu na vládní stanovisko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Trouba 4.4.2008 8:15

Re: Astone, docela rád jsem si včera poslechl od lingvistů jak sumit "přijal" radar v Brdech....

Ale to už budou v pohodě:-D

MLOK1 4.4.2008 8:14

Re: Re: Panské manýry a třídní rozdíly ,to bych u socanů opravdu nečekal :-)

Co máš "taky Honzo" proti (citace výrobce): "ve své kategorii svižnému a temperamentnímu automobilu"???

       Mimochodem - z  "Traboše" se pomalu, ale jistě stává ceněný veterán;-D

Trouba 4.4.2008 8:13

Re: Re: Re: soudruzi

O tom to neni....tak to skus znova:-D

Jacques the Devil's Advocate 4.4.2008 8:12

Re: Re: Nechat instalovat cizi armadu radar je vyznamna udalost v obrannem usili? Neposral se nahodou Neff?

Nekulturni nadvladu Rusu. Hm. Zajimave.

Je jiste ze upoceni smradlavi rusti muzici frustrovani z faktu ze jsou naproste nuly na periferii civilisace a jmuli se aplikovat jejich bolsevicke vize na zbytek sveta nebyli nic o co by clovek dvakrat stal. Rovnez dokazu rozumet tomu ze nihilisticky Rusky pristup k zivotu ktery lze sledovat v te kvalitni a opravdove Ruske kulture se nemusi libit kazdemu navzdory tomu ze kultura cechu ma mnohem bliz ke kulture ruske nez ke kluture americke.

Rovnez chapu ze lidi mnoho lidi je stejne pomatenych jako ty a nejsou schopni zit na casove ose v pritomnosti natoz v budoucnosti, ale neustale si slintaji na bradu ohledne neceho co se stalo v daleke minulosti. Dost dobre ale nechapu jak chces sam sebe dekomunizovat kdyz ten samy vyvoj odmitas Rusum. Co je komunismus (ci lepe receneo ten paskvil ktery zde existoval) v praxi za zvrhly system vsichni vime, stejne jako vime co byl fasismus za zvrhly system a to nam nebrani / nebranilo aby se Nemecko stalo po cca 50 letech nasim nejblizsim ci velmi blizkym spojencem. Proc by nemohlo byt za podobne dlouhou dobu nasim spojencem rovnez?

Co se tyce tvych zkusenosti s Rusy, ja mam zase osobni zkusenosti z zivota po boku Americanu a mohu te ujistit ze jsou to arogantni rotahovacna prasata ktera si mysli ze jim patri svet. Neni zadny duvod se s nimi nepratelit - ale dej si velky pozor na podavani prsticku; sezerou ti celou ruku.

gerontusinza 4.4.2008 8:12

Astone, docela rád jsem si včera poslechl od lingvistů jak sumit "přijal" radar v Brdech....

řada expertu potvrdilo že jej nevítal, ale vzal na vědomí...... Co to znamená......?..... že radar nevítá nesouhlasí s nim ale bere jej na vědomí vzhledem k USA akcím.....takže vazalové kývli a vy z toho máte radost.... Já nikoli a USA hoši si zadělávají na stejnou popularitu jakou měli a dosud mají Rusové....;-D jen pár přiblblíků a užitečných idiotů se s podrazu na našich občanech a naší zemi může radovat...... Doufám že to této podvraťácké vládě bude sečteno, podtrženo a vyrovnány účty co nevidět.....:-/..

wow 4.4.2008 8:11

je v poradku ze Tamas s Neoralem

uz nedostanou zadnou pomoc z ruske ambasady ... mozna ze je ted bude platit Kotrba s Culikem!;-D

Trouba 4.4.2008 8:10

Re: Re: Kdo vyhrál.........Rusové troubové

Ano máte pravdu,,ale záleží na rozhodnutí toho druhého..Ten výbuch je jistota...Dalekosáhlá puška odstřelovače taková jistota není...Tamara---tak tam se také počítalo že se jí protivník zkusí zrusit puškou-----:-DMáte pravdu

wow 4.4.2008 8:09

Re: Chybné rozhodnutí udělali tentokrát Američané, když uznali Kosovo a část Evropy v jejich sledu. Takže břicho Evropy mohou pižlat - jak se to stalo už mnohokrát - z balkánské strany.

a "hejslovani" maji popi ci! :-D;-P;-D(Y)

dr Turnovský 4.4.2008 8:09

pane Paroubku, pane Tvrdíku

mockrát děkuji, že jste ten radar konečně zařídili. Tak ještě ty patrioty, a pár stovek vojáků od spec. jednotek. A budu spokojen. Jak jste říkali...vítězný duben je pro nás mladé trvalou výzvou....

tich@dohoda 4.4.2008 8:08

Chybné rozhodnutí udělali tentokrát Američané, když uznali Kosovo a část Evropy v jejich sledu. Takže břicho Evropy mohou pižlat - jak se to stalo už mnohokrát - z balkánské strany.

obavam se, ze jste vedle Astone /viz. titulek/ . Zrejme jste prehledl jednoho z cekatelu na clenstvi v NATO a sice albanske soudruhy. V tomto kontextu totiz vypadaji uplne jinak zpravy o budovani US zakladen v Kosovu a vcelku logicky se da predpokladat postupne pripojeni Kosova k Albanii , za nejaky cas mozna americti soudruzi usoudi, ze Makedonie zbytecne svou existenci drazdi recke soudruhy v NATO a bylo by lepsi ji zaclenit do Velke Albanie. US soudruzi jsou nepoucitelni, stejne jako sveho casu byli nepoucitelni sovetsti soudruzi. Doporucoval bych Astone vnimat svet a udalosti v sirsich souvislostech , USA si hraji svou show na evropskem dvorku. Bohuzel z toho plyne posilovani Islamu a zejmena islamistu , prakticky vsude kde USA chtely naroubovat demokracii se posili vliv militantniho Islamu pod plastikem "narodniho sebeurceni" . Nacionalisticke Chorvatsko, navazujici na tradice ustasovskeho fasistickeho statu je dalsi "darecek" pro NATO. Cest :-)

wow 4.4.2008 8:08

Re: Re: soudruzi

Mas spravnej nick. Kdy se stehujes do Moskvy za Milosevicevou vdovou?:-P

MLOK1 4.4.2008 8:07

Re: Rusko je dnes již klasická kapitalistická země,

NAOZAJ! ZVONKU TO TAK VYZERÁ!

Trouba 4.4.2008 8:06

Aco takhle se zastydět bez těch hloupích výlevůůůůůůů

Venda Vyskočil 4.4.2008 8:06

Re: Nechat instalovat cizi armadu radar je vyznamna udalost v obrannem usili? Neposral se nahodou Neff?

V Rusku vládne tvrdý kapitalismus? Už jste tam byl?;-D;-D;-D

MLOK1 4.4.2008 8:04

Re: Kdo vyhrál.........Rusové troubové

Malý nukleární výbuch v atmosféře???????? Že vy Troubo zabíjíte doma mouchu výstřelem z dalekonosného děla;-D;-D;-D;-D;-D. Proboha, proč zrovna "malý nukleární výbuch v atmosféře", když ke zničení radiolokátoru (byť o něco většího, než si představoval Jyřýk) stačí nesrovnatelně menší konvenční zbraň?????

       Kromě toho pochybuji, že by Rusové riskovali, že za jejich (Vámi inzerovaný) "malý nukleární výbuch v atmosféře"  v Čechách by mohli očekávat podobný "malý nukleární ...." na ruském území - třeba v blízkosti Moskvy.

Trouba 4.4.2008 8:04

Re: soudruzi

A druhý který se stydí...Já ti pomužu,muže za to Paroubek..............;-D;-D

Trouba 4.4.2008 8:03

Re: Díky Bohu, že máme rozumnou vládu...

No pokud nemáte nic lepšího na obhajobu radaru;-DNeutekl Vám nějaký seriál v TV..Máte špatný den a myšlení:-D

wow 4.4.2008 8:02

soudruzi

Cely svet se trese zdejsi bolsevici mobilizujou ;-D;-D;-D;-D(Y)

Venda Vyskočil 4.4.2008 8:01

Díky Bohu, že máme rozumnou vládu...

Nedovedu si představit, jak bychom vypadali vůči světu, kdyby nám vládli komunisté a jejich kašpárci na niti z ČSSD.

Pavla B. 4.4.2008 7:57

Re: Panské manýry a třídní rozdíly ,to bych u socanů opravdu nečekal :-)

Uznejte ovšem, že kromě řidiče se ani do Audi s Paroubkem už nikdo další nevejde.

Trouba 4.4.2008 7:57

Re: Rusové utrpěli porážku.

Neni akorád je namydlený:-D

xyz 4.4.2008 7:55

Rusové utrpěli porážku.

Je Neff až tak hloupý? Ať si přečte nějaký komentář od Robejška - třeba mu něco dojde.

MLOK1 4.4.2008 7:55

Re: Čunek, čunek, chacha, chacha, chachacha.

Myslíte tím taky Honzo, že pan Čunek je milovníkem tance ča-ča????????????

Trouba 4.4.2008 7:53

Kdo vyhrál.........Rusové troubové

Jak je starej tak je zblblejj...Tak co troubo co tomu říkáš ty....Utrpěli porážku..Kdo tu prohrál..Tak Rusko ani omylem..Radar pro rusi neznamená velké nebezpečí a v případě blížícího se střetu by prostě radar zlikvidovalo a velmi lehce.Malý nukleární výbuch opravdu malý ,například v atmosféře..................

Tak proč--- Rusum jde především o jeho bývalé státy aby nedostali příležitost se dostat do aliance a to se povedlo...;-D..Jo Astone to jsou věci;-D

Tak kdo prohrál....Vondra a Topolánek.A čas nám ukáže co za ten malý atomový výbuch v atmosféře vyjednali.....:-DA v případě USA jsme to vždy doplatili my.......

A Poláci,tak to je jiná liga ta ví co chce a bude čekat..Dáš nedáš.No ty se musí nad naší horlivostí jen pochechtávat.....Ale je to ryze české,možná za čas se dovíme proč byli naši vyjednavači namydlený od hlavy až po paty a měli na spěch....V té době už třeba ani tady nebudou bydlet:-D:-D:-D:-P................Zdravím trouby.

rezy 4.4.2008 7:53

díky Pavlíku za odpověd na otázku Co to je střední třída

Re: jde na stredni tridu :-))):

Autor: Autoritativni Zdoj IP: 206.221.184.xxx Datum: 03.04.2008 19:35

Pro tyto ucely jsou to mily...

Mám jednu doplnující otázku: co to je za účely????  Kde se ty účely vzaly???

MLOK1 4.4.2008 7:51

Re: Nechat instalovat cizi armadu radar je vyznamna udalost v obrannem usili? Neposral se nahodou Neff?

Advokáte ďábla, to co jste napsal, vypadá sice velmi hezky. Ale já OSOBNĚ zažil nekulturní nadvládu Rusů a následně i okupaci v r.1968 a můj skromný názor je: "JIŽ NIKDY VÍCE!"

       Ono, když mě jako malému klukovi "nalejvali" do hlavy "výhody" komunismu - tak i ty vypadaly velmi krásně a lákavě. Jako malý kluk jsem to bolševikům sežral i s navijákem. Ale po tom, co jsem poznal, co je to V PRAXI za zvrhlý system, stal se ze mě jeho velký odpůrce.

eTony 4.4.2008 7:45

Re: Rusko je dnes již klasická kapitalistická země,

ale no tak, Rusko zdaleka není kapitalistickým státem, i když zvenku to může tak vypadat......

dr Turnovský 4.4.2008 7:45

Re: Re: Dobrý pláč na špatném hrobě.

je to i u nás....je problém sehnat "čechy" bez agentury....

Jacques the Devil's Advocate 4.4.2008 7:39

Nechat instalovat cizi armadu radar je vyznamna udalost v obrannem usili? Neposral se nahodou Neff?

Za predpokladu ze occidentalni demokraticka/kapitalisticka civilisace bude nadale pokracovat ve vicemene tom stavu v jakem je (coz zcela jiste nebude na veky a je jen otazkou jestli konec prijde driv nebo pozdeji), tak vyznamnou udalosti v obrannem usili nasi zeme by bylo hlavne zvysovani urovne vzdelanosti a obrana pred debilisaci (prichazejici hlavne z tech glorifikovanych USA) ktera by ultimativne zajistila ze cesi budou vysoce kompetitivni, pekuniarne i intelektualne bohati, a nejen schopni sami sebe branit (inteligentni clovek se snadno ubrani debilovi byt by debil byl rambo) ale i si koupit obranu od USA, ktery do jiste miry nejsou nic jineho cizinecka legie nehlede na to ze jejich cena rapidne klesa.

Nic z toho vsak lidi s modrym hownem misto mozku nechapou a nechavaji nadale sve psyche operovat v dobe pred cca 30-50 lety v marne snaze zmirnit jejich palcive mindraky z faktu ze jsou naproste postkomunisticke nuly.

Jakysi boj proti Rusku skrze US radar je debilita na entou protoze nejenze Rusko je zeme kde vladne tvrdy kapitalismus (zatimco USA je politicky korektni zeme v mnohem o hodne horsi nez ta modrymi svinemi tak kritizovana EU) proti cemuz bychom nemeli nic namitat, ale radar nemuze v zadnem pripade zabranit tomu aby Rusaci nekupovali v CR korporace, pudu, ci nemovitosti, aby CR nebylo do znacne miry zavisle na Ruskem NG.

V dlouhodobem horizontu je samozrejme Rusko mnohem vhodnejsi partner pro CR nez USA ktere jsou na druhem konci sveta a pro ktere je Evropa sice spojenec v tom smyslu ze sdilime honoty (ci jejich nedostatek) occidentalni civilisace, ale v ramci tohoto spojenectvi jsou nase respektivni teritoria kompetitory a potencialnimi neprateli.

Nadseny uprk do analniho otvoru Americe tedy naprosto neni namiste i kdyz je pravda ze od imbecilu s modrym hownem misto mozku by clovek tezko mohl ocekavat neco jineho.

Kamkam 4.4.2008 7:39

Re: Dobrý pláč na špatném hrobě.

Tyhle agentury dovážejí pracovníky i k nám do regionu. A musí se brát už i ti Vietnamci, abychom vůbec měli pracovníky ke strojům. Protože místní lidi pracovat moc nechtějí. Slováci už se vracejí zpět, to samé je s Poláky. Podobné agentury zaměstnávají i Čechy, takže jestli je u Vás nezaměstnanost, klidně se nechejte zaměstnat agenturou a tady můžete pracovat, až se z Vás bude kouřit. A zákoník práce se dodržuje, nebojte se. Ale to byste nemohl za různé dávky polehávat na kanapi a stěžovat si, že Vám Stát dává málo. ;-)