3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Významné místo

Poprvé v našich dějinách zaujmeme jako stát významné místo v obranném úsilí. Doposud to vždycky byli jednotlivci, naštěstí mnoho jednotlivců, kteří zvolili to správnou stranu - bez ohledu na vládní stanovisko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
www racek 4.4.2008 9:36

Re: Re: Jestliže Rusové měli utrpět porážku, pak to znamená, že radar je namířen proti nim!

na to se nás nikdo ptát nebude :-P

gandalf 4.4.2008 9:36

Re: Re: nejde tu jen o radar

ne, tu americkou, s genocidou původního obyvatelstva, válkami o území s okolními státy, Monroeovou doktrínou a tím, co znamenala pro Latinskou Ameriku a samozřejmě tím co představuje dnes ;-D

Copak, vysnil jste si za oceánem báječný nový svět? .-)

www racek 4.4.2008 9:36

Re: "překládala z francouštny. Vždyť trávila své dětství jako dcera velvyslance v Tunisu. A to chození do zahraniční školy se takhle zúročilo. Nehledal bych v tom nějakou známku inteligence"

hmm, tak mám pocit, že autor připomíná sopku, jež svou erupcí zasypala sama sebe...

Pavla B. 4.4.2008 9:35

Re: aha, tak to jo

Ano, je celkem jasné, že NATO radar "bere".  A taky důležité. Nějakou schválnost "USA + ČR proti všem" bych určitě nechtěla.

Cryton 4.4.2008 9:35

Re: aha, tak to jo

R^ Ano, to je commitment NATO vůči USA jako "prase" !  ;-D

Jak málo stačí našim US-patriotům s modrou krví ....8-o

www racek 4.4.2008 9:35

Re: Chránit Českou republiku a světovou civilizaci je jedno a totéž !

to bych sice podepsal, ovšem tedy bychom tu českou republiku měli chránit. třeba protiraketovým systémem, jako chtějí a dostanou poláci, nebo se staví na více místech v evropě. tenhle systém ale nic nechrání, je určen jen a výhradně pro usa. rakety středního a krátkého doletu totiž není schopen zachytit.

gandalf 4.4.2008 9:34

Re: Re: nejde tu jen o radar

nevím, proč si oníkáš.  Jsem nestraník, i když ty to asi nepochopíš.  V posledních volbách jsem volil ODS. Poté, co podvedla voliče a tom, co dnes předvádí, to už nikdy neudělám.

Díky za výlev emocí, sdělil jsi nám toho o sobě hodně. :-)

Jsem občan ČR, věřím v rozhodnutí českého národa, ne zkorumpovaným jedincům, co se dostali podvodem k moci VV>-

Kajan 4.4.2008 9:32

Re: Chránit Českou republiku a světovou civilizaci je jedno a totéž !

Radar v Česku je mimořádně důležitý v tomto smyslu ! Dzp.

www racek 4.4.2008 9:32

Re: Re: Fascinuje mne ...

hmm, tak to jo ... aha ... mám ale takovej dojem ... pár jich tedy bylo. no a taky trochu na cizím území... :-D 

Kajan 4.4.2008 9:31

Chránit Českou republiku a světovou civilizaci je jedno a totéž !

Není divu, že se tohoto bohulibého úkolu nechtějí zúčastnit bojovníci s civilicací, tedy komunisté, Zelení, socialisté a fašouni !!! Dzp.

corund 4.4.2008 9:30

astone

tobe kape na carbid, mas osmasedesatnickej kopmplex, prober se! usaci nebo rusaci vyjde na stejno. ten radar neni potreba a hlavne je urcenej pro usacky ucely a nikoli na nasi obranu. uz bys mel mit pri svym veku trochu rozumu. zkus si nekdy precist noviny

gandalf 4.4.2008 9:30

Re: Re: Re: Re: radar

volil jste je taky. Kompenzováním viny propagací  politiky Neocons, která kopíruje bývalou sovětskou, se neočistíte.

Navíc dnešní Rusko není SSSR vašich mladých let, pokud jste si nevšiml.  Proto mi ten kampf připadá poněkud dětinský.  Komunismus tam už není. Ale, bohužel USA vašich mladých let také nejsou USA dnes.  

Tonevadí 4.4.2008 9:29

"Dohoda o výstavbě amerického radaru v Brdech... je nastoupení správné cesty."

AstoNeff si život dobře posichroval na obou stranách: Těsně před pádem jednoho režimu měl vidinu soustředěného státníka Gottwalda, za kterým byl cítit mlžný opar táboru lidu.  A teď v jiném režimu (možná že taky před pádem) má zase vidinu o správné cestě.  (ještě by to chtělo trošku vylepšit - nic tam necítíme? - no není všem dnům konec).

A ještě by nebylo marný si to pro budoucno posichrovat u té třetí strany, až ti se sem jednou dovalí, těch jsou miliardy - i jen s jednou holčičkou v rodině...

(Státník tu soustředěně hledí do listin svého projevu. Baterie mikrofonů čeká na jeho slova a v mlžném oparu v pozadí cítíme tábor lidu.)

www racek 4.4.2008 9:29

aha, tak to jo

Usnesení summitu v Bukurešti k americké protiraketové obraně

Šíření zbraní hromadného ničení představuje rostoucí hrozbu pro alianční síly, území a obyvatelstvo. Protiraketová obrana tvoří jednu ze součástí širší odpovědi k odvrácení této hrozby.

Tak je to naprosto jasné?:-D

F2 4.4.2008 9:29

Re: nejde tu jen o radar

A jakou demokracii máte na mysli ? Tu Evropskou ? Za posledních 100 let 3 války, nespočet válek občanských, koncentrační tábory, genocida, ...

Malý Aston 4.4.2008 9:28

Re: Jestliže Rusové měli utrpět porážku, pak to znamená, že radar je namířen proti nim!

Takže když si rusáci a amerikánci plácnou,budete pro radar?:-D

Jacques the Devil's Advocate 4.4.2008 9:27

"překládala z francouštny. Vždyť trávila své dětství jako dcera velvyslance v Tunisu. A to chození do zahraniční školy se takhle zúročilo. Nehledal bych v tom nějakou známku inteligence"

Obecni idiote Turnovsky, je predevsim potreba aby sis uvedomil ze ty nemas mozkovou kapacitu na to abys posuzoval neci inteligenci i ve svetle toho ze nejen nejsi schopen komunikovat svym rodnym jazykem ale nejsi ani sto porozumet jednoduchemu anglickemu textu navzdory tve deklraovane residenci v USA (zrejme problem prstu na mape).

Cteni tvych prispevku je podobne utrpne jako sledovani humoru Jary Cimrmana. Stejne jako cela postavicka Jary Cimrmana vzesla z absolutni neschopnosti autoru vymyslet neco skutecne humorneho navzdory urputne snaze a naslednemu se uchyleni k paskvilu ktery muze impornovat jen lidem podobne deprivovanym  jako autori sami, tak tve slintani reflektuje upornou snahu vystupovat jako odusevnely clovek nad veci, coz se ti nikdy nemuze podarit protoze jsi ten debil kterym jses.

Stejne jak cimrmanovsti niemani mas nicmene kolem sebe partu tobe podobnych deprivantu trpicich podobnym problemem (naprosta demence) jako ty kteri ti rozumi a od kterych se vzdy dockas poplacani po zadech.

;-D;-D;-D;-D;-D;-D Preklad: Jsi debil

Malý Aston 4.4.2008 9:26

Re: nejde tu jen o radar

My Vás chápeme,chtěli jste vládnout ČSSD+KSČM. No tak musíte počkat na další volby a jistě vyhrajete,neboť jedině komouši vědí co je pro nás nejlepší s kým máme být kamarádi a kdo je našim nepřítelem.Já osobně věřím občanům a jsem pro dvě referenda. Jedno s otázkou zda občané chtějí zrušení všech daní a druhé jestli chtějí nebo nechtějí radar.Jedině tak může být potvrzeno ale současně,zda těch 70% je pro radar nebo proti radaru a zda za zrušení daní nebo zvýšení daní. Já českému občanovi věřím,jistě rozhodne moudře.:-D

Zebra 4.4.2008 9:25

Ránko, honzaku,

vyspalej do růžova, chlívek v hlavě uklizenej ? Už jse si vzpomněl, kterej zebře podobnej cicavec tady poletoval nad Brdy ?

F2 4.4.2008 9:24

Re: Fascinuje mne ...

Fascinuje, mne jací jsme tady v Evropě pašáci. 150 let se na severoamerickém kontinentě neválčilo. A nebude to asi zásluhou Kanady. V Evropě jen za posledních sto let 3 války, nespočet válek občanských, komunistické a jiné diktatury, koncentrační lágry, programové vyhlazování, plynové komory, ... no a teď se nám Evropanům do toho se..rou Američani se svým radarem ...

Malý Aston 4.4.2008 9:21

Re: Re: Re: radar

V tom nemáte pravdu.Ještě si vzpomínám jak 100% občanů volilo komanče v rámci Národní Fronty a minimálně 50% jich řvalo " Se Sovětským Svazem na věčné časy a nikdy jinak":-D

gandalf 4.4.2008 9:21

nejde tu jen o radar

jde tu hlavně o demokracii.

Vládnoucí státostrana ve volbách podvedla své voliče, když před nimi zatajila svůj program.  Lidé její skutečný program nevilili. Vládne díky 2ma podplaceným, nebo zastrašeným, přeběhlíkům. Při volbě prezidenta vyhrožovala ostatním. 

Neohlíží se na své voliče. Nenávidí demokracii. Brzy se objevily totalitní prvky, slogany známé ze 3tí říše, apod. Zastrašování poslanců a občanů  se stalo běžnou praxí. Toto nejsou pravicové hodnoty. Pouze totalitní. Dnešní neobolševici se až příliš podobají bolševikům.

NEJDE TU O NĚJAKÉ KOSOVO, RADAR, NEBO ZDRAVOTNICTVÍ, LEZENÍ DO ŘI*I USA. JDE O MNOHEM VÍC.  V SÁZCE JE DEMOKRACIE.   

Haf 4.4.2008 9:19

Re: Re: Astone, odhaduji to na předčasný jásot

V Kremlu komouši nevládnou ? Ale vládnou, jen ne ty ortodoxní a naši komouši dodnes ještě nepochopili, že KGB nabralo jinej směr ! ;-D

Cryton 4.4.2008 9:18

Jestliže Rusové měli utrpět porážku, pak to znamená, že radar je namířen proti nim!

To přece říká logika. Proto bych si s fanfárami počkal až na dnešní projev Putina na summitu NATO a na jeho jednání s Bushem přes víkend.  Zatím jen vycházíme z toho, co nám do hlavy vrtají  pouze čeští zastánci radaru (Topolánek, Klaus, Parkánová, Schwarzenberg), resp.  z toho, co připustil gen. tajemník NATO (ostatně jako už mnohokrát před tím), žádné relevantní důkazy po ruce nejsou.  Avšak "litera scripta manet", takže si počkejme, co bude o podpoře NATO tomuto americkému projektu v oficiálních závěrech summitu NATO (neutají-li je nám opět naše média). Stačí, že už i bratři Poláci nás posílají s naší horlivostí a vlezdoprd/electvím "k šípku". O Slovácích a dalších Evropanech ani nemluvě ...

Celé je to podezřelé i z hlediska náhlé praktické využitelnosti radaru, deklarovaného dosud jako "oči" stejného systému jako jsou "pěsti" polských raket, i bez toho, že by se nakonec Polsko s USA o raketách na svém území dohodlo. Původně spor dvou oddaných amerických slouhů, kdo se více zavděčí a získá pro sebe celou základnu, vyřešený oddělením "očí od pěstí" MDS, je zapomenut a věc se nyní prezentuje tak, že proti raketám z Íránu či Palestiny ochrání USA i český radar samotný (jak, když nebudou schopny zjištěné rakety včas zlikvidovat?). Toto poťouchlé tvrzení české vlády dále posiluje podezření, že faktickým účelem radaru u nás je šmírování vojensko-strategické situace v Rusku (to by i vysvětlovalo Astonovo tvrzení o porážce Ruska).

A s ohledem na tuto do očí bijící skutečnost bych právě proto volal po klidu, chce-li dneska už někdo otvírat šampáňo! ;-P 

Malý Aston 4.4.2008 9:17

Re: Re: Příchodem úředníků a placených debilů ze sekretariátů ČSSD+KSČM diskuze končí!

Proč by chodili na oběd? Stravenky pěkně prožerou a prochlastají večer v hospodě.:-D

Malý Aston 4.4.2008 9:16

Re: Postoj ČSSD k radaru

Je i další možnost,že poslanci za ČSSD zůstanou a Paroubek,Zaorálek,Rath,Hašek a Jandák přestoupí do KSČM a konečně i tam udělají pořádek.Jen nevím zda je tam Filip vezme.:-D

dr Turnovský 4.4.2008 9:15

Re: Příchodem úředníků a placených debilů ze sekretariátů ČSSD+KSČM diskuze končí!

ještěže v tom nemají započítaný oběd, takže jedou furt...bez pauzy :-))))

gandalf 4.4.2008 9:13

Re: Re: radar

vlastizrádci jsou vždycky v menšině .....

 vaši rodiče taky uvědoměle hajlovali na Václaváku, když vítali  Hitlera? :-D

-ferry- 4.4.2008 9:12

Fascinuje mne ...

... jak Aston přesně ví,která strana je ta správná.Doufám Astone,že naše generace o tom nepřesvědčí na vlastní kůži ...

Malý Aston 4.4.2008 9:12

Příchodem úředníků a placených debilů ze sekretariátů ČSSD+KSČM diskuze končí!

Takže úřednici placeni z našich daní se probudili,placení funkcionáři na sekretariátech ČSSD+KSČM dostali písemné pokyny a všechnu svou nenávist blijí tady aby si zajistili prachy.Tím končí diskuze a normální nastane až odpoledne,kdy se odeberou domů.:-D