22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

Výsledek policejní práce

Sobotní pražské kravály vyvolaly dle očekávání námitky a vlnu podezření. Ona je ta fa a antifa vizuálně od sebe těžko rozeznatelná a chová se více méně stejně, takže role policistů na bitevní čáře je hodně nezáviděníhodná. Úsudek si těžko činit, když jsme tam nebyli a kdybychom byli, nebylo by to nic platné, protože je to mela na velkém prostoru a nikdo si nedokáže udělat úplný obrázek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Kmoníček 9.2.2016 8:21

Re: Všimli

Já si toho všiml,ale od těch dvou mne to nepřekvapuje.Jen čekají co pro ně bude výhodnější.Myslím tím,který názorový proud dá víc hlasů.

B. Mráz 9.2.2016 8:21

Re: Stačily záběry z televize!

Těžko mlátit svět maskované kolegy, p.Gabrieli.

P. Lepew 9.2.2016 8:20

Re: pane Grambličko

A až Němci a Švédové vyhostí ty , kteří na azyl právo nemají? Odhadem to bude tak 500 000 ks, kteří už jsu uvnitř Schengenského prostoru. Ani pak se nemusíme obávat, že by třeba přešli do sousedních zemí? A co s těmi miliony dalších, třeba také bez nároku na ochranu..

Chytrej tím způsobem - ještě se nic neděje, ono se to nějak vyvrbí, umí být každý a pak bývá překvapený..

Ne že bych šel pochodovat za Bartošem nebo Konvičkou, ale tady ten přístup nechápu.

P. Vandas 9.2.2016 8:20

Re: Vítači? - izolovaná část občanů od reality

Děkuji za Váš Raníček, pane Hlosto. Stále Vás čtu rád, neb mluvíte o tom, jak se to jeví nám, co pracujeme svýma rukama, bez státního cecku. :-):-):-)

P. Kmoníček 9.2.2016 8:17

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Nějak si nemůžu vybavit některou současnou pravicovou diktaturu.

P. Vandas 9.2.2016 8:15

Re: Aston se diví

Ano pane Zikmunde, popsal jste to i za mne. Díky. :-):-):-)

S. Lazárek 9.2.2016 8:15

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Proroků není nikdy dost.

P. Hlosta 9.2.2016 8:15

Vítači? - izolovaná část občanů od reality

Za zmínku stojí to, že z Česka se v nové vlně vydávají za prací dělníci. Tedy ti, co něco umí, pochopitelně. Odcházejí za platem třikrát - čtyřikrát vyšším, než je možné dostat v Česku i při tom nejvyšším možném pracovním úsilí. To se zdá komu v pořádku? Vystěhovávání se z republiky a možný příliv nových pracovních sil, které jsou ovšem naprosto nepoužitelné tam, odkud odešli zkušení. Pochopitelně, že zaměstnavatel s prachmizernými podmínkami pro zaměstnance jistě zajásá, že může nalézt aspoň dočasně nové pracovníky a pokračovat ve svém podnikání, co je pod civilizační úrovní. Matoucí při tom je, že takové firmy se prezentují nablýskaně, kdy nahoře huj a dole fuj.

Možná vítači nadšeně obhajují práva imigrantů. Vůbec ale nejeví nadšení při možnosti ochrany práv svých spoluobčanů. Maximálně tak akorát projeví laxní souhlas s oprávněností kritiky stávajícího stavu. Toto lze pozorovat zvláště u osobností, jako je například herečka Vašáryová, či jiné osobnosti, co zabrousily do vrcholné politiky z pozic, kde původně byla jen státem dotovaná možná obživa. Tihle jsou ovšem naprosto mimo mísu v posuzování stavu majoritní občanské společnosti. Jsou vlastně v izolaci co do zkušeností, jak ta spodní vrstva vůbec vegetuje. Tohle pochopitelně platí i o těch, kteří osobnostmi nejsou, leč pod státním cecíkem dřepí a "statečně pracují" na tom, aby cucli co nejvíc. Též pochopitelně nemají šajn o skutečném pracovním vypětí a sociálních problémech jiných.

S. Lazárek 9.2.2016 8:15

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Já to znásilnění taky v žádném případě nespojuji ani s muslims a ani s islámem, ale jen s uprchlíky bez idendity, bez kontroly a bez bázně z našeho systému.

M. Šejna 9.2.2016 8:14

Richarde, co řešíte?

Loni se k nám přistěhovalo 30 tisíc cizinců. Z imigrantské vlny, která se valí k našim sousedům, se ale k nám přivalilo jen asi 200 "muslimských imigrantů".

Proti totmuto nepatrnému počtu protestujeme?

Kdo tady odklání?

K. Drobková 9.2.2016 8:09

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Hned mně došlo na co narážíte. Ale to je dost zásadní omyl.Samozřejmě znásilnění kohokoli odsuzuji, to je nepochybné. Mně ale šlo o to, že se ten čin okamžitě spojil s celým islámem, se všemi muslimy, jako přece nelze spojit znásilnění křesťanem ( a že se to stalo mnohokrát ) se všemi křesťany. Taky nespojuji atak na Kliniku se všemi kdo mají holou lebku, nebo nosí kanady a koženou bundu.Mít nějaký názor, vyznávat nějaké náboženství přece neznamená nést odpovědnost a souhlasit se všemi extrémními výstřelky,rasismem .... což se vyskytuje ve všech komunitách, společenstvích, stranách, náboženstvích.

P. Rajman 9.2.2016 8:07

Srbsko-Albánie, Rusko-Turecko

Tato paralela, i když je velmi nepřesná, se vtírá v souvislosti s dnešním děním v Sýrii. Rusko tím, že útočí na Asadovu opozici sitaci žene neúnosně do krajnosti podobně jako tehdejší Srbsko hnalo do extrému siruaci kosovských Albánců. Přátelé Ruska a Srbska by se měli z dějin poučit.

R. Tesařík 9.2.2016 8:03

Re: Richarde

Neodklánět...Byli to převážně muslimové?? Teď jsou to v drtivé většině muslimové.. Reagoval jsem na vašich 700000...Takže proti muslimům, když před tím neprotestovali...

M. Zikmund 9.2.2016 8:00

Aston se diví

Aston se diví, že největší kravál se děje v zemi, kde žádní uprchlíci (v porovnání se zahraničím) nejsou. Já se zase divím, že se tomu diví - je přece rozumné řešit problémy v době, kdy jim lze předejít a ne až v době, kdy už budou neřešitelné. A kravál je zde proto, že vláda svým chováním zjevně nevládne za občany, kteří si ji ustanovili, ale vládne občanům, protože zastupuje zájmy Unie v Česku a chová se proto tak, že problém neřeší, ale odsouvá. A ještě skrze vládní "veřejnoprávní" média občany manipuluje a obelhává je. Takže se Astone nedivte.

P. Gabriel st. 9.2.2016 7:59

Stačily záběry z televize!

Policie byla naprosto nepřipravená! Strážníci v brigadýrkách, proti maskovaným raubířům s dlažebními kostkami v rukou. Měli okamžitě nastoupit těžkooděnci, všechny maskované a útočníky pochytat do antonů a soud je měl na místě odsoudit k pořádkovým trestům! Nechť si každý vyjadřuje své názory, ale pokojně a bez agrese. Raubíři, psychicky narušení, kteří jdou jenom něco rozmlátit, nebo někoho zmlátit, patří za mříže a k těžké práci do lomů a do dolů! To, že policajti nechali zakuklence mlátit do přenosového vozu ČRO, je na okasmžité odvolání pražského policejního velitele. A chovance odvolat za to, že neumí v policii udělat pořádek!

F. Doušek 9.2.2016 7:57

Re: Já bych sem ty utečence nepouštěl

Horníci z Ostravy pak budou dojíždět do Polska za prací?

P. Hlosta 9.2.2016 7:55

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Už tomu je víc než rok, co jsem prorokoval, že naše demokracie se změní na diktaturu. Ať už pravou, či levou. Nezáleží na tom, jestli se demonstruje právem, či ne, jestli vládu drží levice, nebo pravice. Rozhodné pro další vývoj k diktátu je nespokojenost sociálního postavení naprosté většiny a izolace vládnoucí moci od občanů.

Protiimigrandské protimuslimské demonstrace jsou vyústěním celkové nespokojenosti občanů se systémem, na kterou tu nespokojenost jim stávající moc neodpovídá patřičnými kroky. Ke vší tomu bídnému propadu v zaměstnanosti i sociální úrovni, se přidává imigrace v EU s hrozbou i našim občanům, třebaže to ještě není akutní hrozba.

Že se vezou na vlnách nespokojenosti občanů i politické špičky? To je přeci jev naprosto v demokracii normální. Normální v demokracii není ale to, že politická reprezentace nechce s občany komunikovat, vyhýbá se všemožně střetu s občanským veřejným prostorem, manipuluje médii a později z toho vyplývá i nečinnost v oblasti, která je veřejností záporně kritizovaná.

Extremistické činy jsou vždy extrémní. Do doby, než z extrému se stane norma. Co vládní moc udělala kdy proti extrémismu, než jen žvanila?!

M. Šejna 9.2.2016 7:53

pane Grambličko

žádný příval muslimských běženců se u nás nekoná. A konat nebude, protože téměř všichni imigranti, které tu policie zadržela, chtěli co nejrychleji přes Česko jen cestovat a nikoli se tu usadit.

Tuhle realitu si uvědomuje i česká vláda a proto je zásadně proti imigrantským kvótám. Ministerstvo vnitra totiž řeší problém, jak tady udržet přidělený počet uprchlíků, když oni tady být nechtějí.

S. Lazárek 9.2.2016 7:52

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Naprosto s Vámi souhlasím, já se tu něco podobného dočetl stran onoho znásilněného kluka ve Vídni. Přesně tohle je cesta do pekel.

M. Šejna 9.2.2016 7:49

Richarde

Oni ti demonstranti dnes protestují proti komu? Proti muslimům nebo proti imigrantům?

R. Gramblička 9.2.2016 7:47

Re: pane Grambličko

19000 muslimů za 16 let je v pořádku, stovky tisíc během jednoho roku (Německo, Švédsko) je pořádnej malér. A to je Švédsko co do počtu zhruba stejně velké jako ČR. O muslimské enklávy a problémy z nich plynoucí, jaké mají v západní Evropě zde opravdu nechci

M. Šejna 9.2.2016 7:47

pane Polanský

asi mám krátkou pamět, takže prosím o připomenutí:

on tehdy někdo na náměstích protestoval proti kosovským muslimům a jejich řádění v Kosovu?

Pokud se nepletu, tak místo toho, aby naše "uvědomělá veřejnost" protestovala proti muslimskému řádění v Kosovu, tak angažovaně podporovala "humanitární bombardování" Bělehradu.

P. Hlosta 9.2.2016 7:42

Re: Já bych sem ty utečence nepouštěl

http://archiv.ihned.cz/c1-65155150-delnici-stale-vice-utikaji-za-hranice-u-zapadnich-sousedu-si-vydelaji-az-ctyrnasobe

R. Tesařík 9.2.2016 7:36

Re: pane Grambličko

Oni to byli převážně muslimové?

D. Polanský 9.2.2016 7:32

Re: Xenofobů je v Česku víc než imigrantů

Xenofob? Tedy schvalujete vyhnání zbytku křesťanů z Kosova a zničení málem všech tamních křesťanských staveb?

Když bude více imigrantů než xenofobů to již bude pozdě.

M. Šejna 9.2.2016 7:29

pane Grambličko

v loňském roce získalo v Česku trvalý pobyt asi 30 tisíc cizinců.

Od roku 2000 do Česka imigrovalo zhruba 700 tisíc cizinců. Zhruba 250 tisíc Čechů se ze tu dobu z Česka vystěhovalo. Bilance stěhovaním je tedy kolem 450 tisíc. Podle ČSU je mezi těmi přistěhovalci asi 19 tisíc cizinců z muslimských zemí.

Jak jste byl předběžně opatrnej v posledních 16 letech, že jste ten příval 700 tisíc cizinců vůbec nezaregistroval a začínáte se plašit až letos?

J. Slanina 9.2.2016 7:26

Re: Já si toho všiml.

A šejno-lejno je samozřejmě na straně "normálně" uvažujících ovčanů, že?

K. Drobková 9.2.2016 7:22

Dobré ráno z Jihočeska.

Z čeho ale mrazí, to je mlčení Andreje Babiše, jenž dnes surfuje na uprchlické vlně stejně úporně jako před sněmovními volbami na vlně antikorupční. Přitom to není tak dávno, kdy se Babiš producíroval na Klinice, udělal si selfíčko s holkou v mikině a pak o něm na webu ANO psali, jak našel stejnou krevní skupinu s dvacetiletými nadšenci. Jenže teď k čertu s nějakými squattery! Šéf hnutí ANO přece našel stejnou krevní skupinu s prezidentem, jehož jméno o víkendu skandovali neonacisté v ulicích stejně často jako název samopalu Kalašnikov.

Více na http://www.reflex.cz/clanek/komentare/69173/co-vzkazuji-zapalne-lahve-politikum-cas-pro-antinackovskou-koalici-prave-nadesel.html?utm_source=reflex.cz&utm_medium=copy

Po přečtení včerejší " dišputace " jsem se dozvěděla, že vlastně o nic nešlo, plamínek od sirky uhasili hasiči za čtyři minuty, nebo že si to dokonce pokusili zapálit sami, jakýsi vjedec to přirovnal k zapálení Říšského sněmu nacisty. Zlehčováním takových odporných činů se řítíme tam, kam nikdo z nás nechce.Ta popálená cikánská holčička by mohla vyprávět.....

M. Šejna 9.2.2016 7:22

Já si toho všiml.

u Babiše mi je to ukradené. Ten není premiérem ani prezidentem, ale u Zemana mě to opravdu překvapilo.

Nejspíš teď Zemanovi podržtaškové analyzují, na kterou stranu se přidat, aby to Zemanovi vyneslo co nejvíc voličských hlasů. Tedy zda se přidat na stranu normálně uvažujících občanů, nebo na stranu imigrantofobních alarmistů.

J. Slanina 9.2.2016 7:19

Re: Já bych sem ty utečence nepouštěl

Co to má společné s běženci?

Asi zhruba tohle: https://www.youtube.com/watch?v=RJjsVckKUPI