4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

Výhled do roku 2050

Eurokomisařka pro energetiku Kadri Simonsová uvedla na nedávném Evropském jaderném fóru v Praze, že do roku 2050 si investice do jaderných kapacit vyžádají až 450 miliard eur.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Venc 22.11.2022 20:37

Ste si zachoval tu svou andělskou integritu a ste ke svejm diskusním oponentům slušnej a zdvořilej - já už ne.

Už ne.

:-)

J. Anděl 22.11.2022 20:37

Taky jak kdy. Dneska snad.

:)

J. Venc 22.11.2022 20:53

Sám si za to můžete.

:-)

A. Jaroš 22.11.2022 19:38

Jó p.Lazárku v pekle je aspoň teploučko, ale na ukr bude asi řádit děda Moroz

J. Venc 22.11.2022 19:40

Skvělá zpráva.

:-)

S. Lazárek 22.11.2022 19:40

V tomhle pekle teplo nebude, ale oni ty svině ruský nakonec z Ukrajiny vypakujou.

A. Renjascu 22.11.2022 20:07

A co Iráčanů, kterým tohle udělaly USA hned v prvních dnech okupační války, těch vám líto nebylo?

S. Lazárek 22.11.2022 20:10

Ne, tam své předky nemám a co tu tvrdíte vy není důležité ani tomu nevěřím (dvěstě kilo odkazů otvírat nebudu).

A. Renjascu 22.11.2022 20:12

Nemusíte otvírat žádné odkazy, když jde o info všeobecně známé. Nakonec i v EU probíhal slabý odpor vůči této agresi USA, která byla na základě zfalšovaných důkazů. A okud rozumím vašemu vyjádření dobře, tak váz zajíma vraždění jen v zemi svých předků, ale vraždění jinde vás ponechává chladným. Super!

S. Lazárek 22.11.2022 20:16

Vy mi tu zrcadlo nastavovat nebudete milý pane Renjascu, vy fakt ne.

P. Černý 22.11.2022 20:23

Děláte to sám. Jinak byste v první řadě viděl, že tu jeden agresor vede zástupnou válku s jiným agresorem prostřednictvím Ukrajinců, kteří navíc nemají, co získat. Mohou jen ztratit.

L. Novák 22.11.2022 21:42

P. Černý a A. Renjascu, dva SPROSTÍ PUTINOVI LHÁŘI A DEZINFORMÁTOŘI. Táhněte do p*dele oba, grázlové!!!Rv

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/

A. Renjascu 22.11.2022 20:41

Zrcadlo si nastavuje každý sám...

S. Lazárek 22.11.2022 21:06

To máte pravdu, v tom svém máte hubu křivou až to není pěkný, každopádně zrovna vy mě před morální dilemata opravdu nestavte trolle.

A. Renjascu 22.11.2022 21:22

Máte pro své tvrzení nějaké relevantní argumenty a nebo jste se jen špatně vyspal či si potřebujete léčit své svědomí plivnutím na druhého?

Z jakého důvodu usuzujete, že jsem troll. Máte i pro toto nějaký relevantní argument a nebo vás jen sejří, že svá tvrzení dokládám údaji z meinstreamových masmedií?

L. Novák 22.11.2022 21:36

Jsi DEBIL a PROLHANÝ LHÁŘ VE SLUŽBÁCH PUTINA. Opakovaně přistižen při šíření LŽÍ A DEZINFORMACÍ...

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/

A. Renjascu 22.11.2022 22:37

Až se vás budu chtít na nco zeptat, tak dám vědět. Zatím si můžete opakovat, že dezinformace je lež a že lhát se nemá a dát si pak slib, že už lhát dále nebudete

V. Církva 22.11.2022 21:36

Tak pokud bys měl mozek v palici, to je naprosto samozřejmé, že válka velkého Ruska v Evropě proti nešim spojencům je něco reálnějšího než válka v Iráku, kde byl jeden tyran u kterého opravdu nebylo jasno jestli má ZHN, kterými bude ohrožovat všechny až k nám.

Válka v Iráku na začátku znamenala kolem 20 tisíc mrtvých Iráčanů, že se to zvrtne k statisícům mrtvých civilistů nebylo v plánu. Nicméně právě proto byla válka v Iráku fiaskem a dnes by ji asi málokdo podpořil. I proto jsem proti Ruské invazi (tak jako jsem byl proti zásahu USA v Sýrii).

Přesto všechno, na BV je jiný svět kde se lidé vraždí a lidský život nemá cenu. Bohužel takový středověk vytváří i Rusové v Evropě

Co na tom tvůj mozeček nechápe, nebo kolik ti Putler platí?!

A. Renjascu 22.11.2022 22:14

Zbytečně se pane Církvo hněvate, když víte, že nad svým hněvem nemáte nechat zapadnout slunce. O urážkách pomlčím, to si vyřešte sám ve svém svědomí.

Válka v Iráku v žádném případě není něco jiného než válka na Ukrajině. USA i Británie přiznaly, že od počátku věděly, že Irák žádné ZHN nemá a jediný Colin Powell se za to před smrtí omluvil. O tom jaký režim byl tyranský se lze dohadovat, ale rusky mluvící části Ukrajiny vám o Ukrajině zcela jistě nic dobrého říkat nebudou, když tam Ukrajina ostřelovala civilisty po osm let. A zkorumpovanost systému si s tím Iráckým zcela jistě nezadala. Pokud Vám vadí konflikt na Ukrajině, tak se Vás musím zeptat, kdo učinil USA a Britanii nějakým mezinárodním arbitrem, který si leze do cizích zemí jak je napadne a svrhává vlády jak je napadne. Vaše poznámka o tom, že se to zvrtlo je rozkošná. Tím zvrtlo máte na mysli těch minimálně 460.000 civilních obětí, jak udávají naše zápdní zdroje popř více než 1.000.000 milion civilních obětí, jak udává samotný Irák? To je opravdu moc hezký eufemismus pro genocidu civilního obyvatelstva a osmiletou okupaci suverenní země. Odkazů z mainstreamových masmedií jsem zde k tomuto dával dost, ale pokud vám nestačili, tak můžu dodat další. (mimochodem, že Turecko již několik let okupuje část Sýrie a vraždí tam ve velkém vás taktéž nechává chladným a nebo zde proti tomu protestujete stejně vehementně jako proti válce na Ukrajině?)

Jinak na blízkém východě se lidé nevraždí ani zdalek tak jako třeba v Mexiku či některých částech USA, ale pokud máte na mysli ten bordel, který umožnil vznik různých ozbrojených skupin, tak ten bordel jsme tam vytvořili my (západ).

A. Renjascu 22.11.2022 22:15

Rusko je velmoc (a iluze si o něm nedělám) a hají své zájmy podobně jako ostatní velmoci, středověk s tím nemá co dělat. O Rusku si iluze nedělám, ale teď si už nedělám iluze ani o západu. Je to sice stále lepší místo k životu, ale jsou zde stejně amorální vlády jako v Rusku. Západ zcela odhodil své hodnoty a už je používá jen jako klacek na jiné, porušil veškeré sliby vůči Rusku, měřil a měří dvojím metrem, financoval převrat na Ukrajině, odmítl respektovat bezpečnostní požadavky Ruska, ačkoliv sám po Rusku bezpečnostní záruky požadoval, USA stavěly na Ukrajině vojenskou základnu, ... 6el dnešní rusofobní hrdinové se velice zajímají o to co vše porušilo Rusko ačkoliv žijí zde a měli by se primárně zajímat o to, aby rovnou páteř a morálku měl západ. I o současném konfliktu lžou, stačí si otevřít indický tisk a najednou čtete úplě jiné zprávy. A Indie je stejně tak proruská, jako proamerická...

A že mě Putler platí? Tak pokud o víte, tak mu prosím pošlete nějakou upomínku, protože se s placením nějak zpozdil...

V. Sember 22.11.2022 19:27

Dodělávající kobyla nejvíc kope.

M. Pivoda 22.11.2022 19:44

Nepodceňujte tu "kobylu".

J. Černý 22.11.2022 19:14

Je dobře, že FIFA nepodlehla na MS v Kuvajtu tlaku homosexuální lobby. Stačí, ze Angličané klečeli :-P

A. Jaroš 22.11.2022 19:44

Ano, angláni klečeli, ale bylo to kratce, jako ti Ostravaci, to se ani nepočítá.

V. Pavelka 22.11.2022 20:14

Kde sou ti slavní Angličtí "Huligans ",Fanoušci před jejímiž chorály se třásli stadiony v celé Evropě ! Dnes jsou z nich ponížení poklekávači ,fuj.EURv

J. Havelka 22.11.2022 19:14

Po tomhle, může tůdlencto, volit jen total bezmozek :

https://www.ceskatelevize.cz/porady/10095426857-interview-ct24/222411058041122/

M. Pivoda 22.11.2022 19:10

Opakuji diskusní příspěvek, na který odpovídám po více jak dvou hodinách. Zde:

Zcela upřímně: Diskuze na Neviditelném psovi (navíc psaná v jazyce českém) určitě nic vlivného ve světě nezpůsobí. Zde se uspokojují jen potřeby důchodců si pokecat, když už se jim nechce do hospody.

Význam umělé inteligence (AI), dnes dominantního směru strojového učení AI, zejména její vojenských aplikací, si Vladimír Putin uvědomuje určitě od září roku 2017. Ekonom, prezident Miloš Zeman, se dnes dost ztrapňoval před vojáky, jakýže on, ekonom(!), má vhled do pozemské technologické budoucnosti, když už před lety upozorňoval na význam bezpilotnich dronů. Ha. Ha. Ha.

Ten dron samotný je jen levný nosič, důležitá je především ale ta inteligence, která nahrazuje člověka pilota. Dron je levný a k zabití člověka příliš vysokou inteligenci nepotřebujete. Takže i při relativně nízkém stupni inteligence, mohou být ty vojenské drony pro vojáky velmi užitečné. I v průmyslu či lékařství. Bylo by to dlouhé téma.

USA mají dnes evidentní technologický náskok a zakázali svým špičkovým odborníkům diskuze na internetu. Číňané se z toho učili. Jenže těch Číňanů je miliarda, tzn. alespoň třikrát více, než Američanů.

L. Novák 22.11.2022 19:33

Ty můžeš plácat kolik chceš, Číňani na tvoje hloupé žvásty se*ou... :-P

P. Černý 22.11.2022 18:57

Blogger Vidlák.

Tož co k tomu dodat. Snad enem komentař jedineho naštvaneho Polska, který směrem k temu ukrajinskemu hercovi, co furt chodí v zelene teplakovce, poznamenal: "Provokuješ a lžeš. Chceš, abychom šli do války. A ani se nemluvíš, žes zabil dva Poláky."

P. Černý 22.11.2022 19:01

jedneho