17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Vstříc novému velkému třesku

Rvačka o katedrálu svatého Víta na Pražském hradě má další kolo. Hrad a kapitula různě vykládají rozhodnutí Nejvyššího soudu. Ten případ vrátil k obvodnímu soudu. Co to ale znamená? Že má církev chrám vrátit, anebo že si ho má nechat, dokud soud první instance nerozhodne?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
motýlek 7.3.2007 11:49

Re: Re: Re: V kauze Čunek vytváříme nebezpečný precedenc !

problém Doušy je v tom, že nedokáže přihodit třeba aspoň jednoho "provinilce" z jeho oblíbené skupiny - to se pak těžko "objektivně" hodnotí ... ale co už s tím dnes?:-)

podnikatel 7.3.2007 9:43

Díky nová vládo - Průměrný Čech bere poprvé přes 20 tisíc

Je to poprvé v historii České republiky, co se mzda dostala přes 20 tisíc korun.

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/cesko-a-ekonomika/clanek.phtml?id=372203&tro450_0_0

Teď ještě až začne vláda skutečně snižovat daně a odvody, pak budu věřit, že máme opět šanci na dobrou budoucnost. Jen je třeba toho nenasytného sockomanče poslat do věčných lovišť......

LID 7.3.2007 9:54

Re: Díky nová vládo - Průměrný Čech bere poprvé přes 20 tisíc

Děkujete CSSD ! Ti vaši ještě mimo zatloukání sama sebe nic neudělali:-D

dulcibelka 7.3.2007 10:34

Re: Re: Díky nová vládo - Průměrný Čech bere poprvé přes 20 tisíc

Děkujeme ČSSD, že zvyšovala daně a odvody(Y)

Béda 7.3.2007 10:35

Re: Díky nová vládo - Průměrný Čech bere poprvé přes 20 tisíc

Škoda, že Vašek Klausů musel odstoupit po tom Sarajevu. Tehdá před volbama sliboval 20 tisíc průměrného platu v roce 2000. Skoro mu to vyšlo, ta inflace po tej i jím zaviněnej měnovej a bankovní krizi rostla poměrně utěšeně.

rezy 7.3.2007 9:43

pamatujte si, všichni jak to tu čtete

že být  mezi prvími na semaforu coby řidič, zavazuje ten proklatej semafor sledovat a podle toho se chovat. Prospějete snížení CO2 víc než Bursik.

LID 7.3.2007 9:52

Re: pamatujte si, všichni jak to tu čtete

rezy překroč svuj stín a napíš......Je to jako za CSSD horší o to že všichni se chovaji tak jako by se nic nedělo....I já rezy jsem pokrytec!!!!

Zakokot 7.3.2007 9:42

alias Dizzy Dent, Charles, Chameleon, atd, atd

Loucim se vy modros*acky, jiz zitra nastupuji na lecbu. Podle dostupnych zdroju tam neni pripojeni, jen mrize a komunikace morseovkou busenim do esusu. Bude se mi styskat. Budu tam sam ale se svymi exkrementy, tak to nejak zvladnu

P.S. Nejlepsi barva je hneda!!!

Lea 7.3.2007 9:35

Žakokot a Béda?

Sexuálně motivované útoky na pět dětí v Praze, které na konci minulého roku vzrušily veřejnost, nemá na svědomí jen jeden pachatel. Útočníci jsou minimálně dva, jak Právu potvrdil dobře informovaný zdroj obeznámený s vyšetřováním.

http://1.im.cz/n/photo//08/71/87hinlc-top2sirka.jpg

Lea 7.3.2007 9:37

Re: Žakokot a Béda?

s tebou je to marný.

Honza 7.3.2007 9:26

To, že kostel patří církvi je scela samozřejmá věc,

ale je zcela pod úroveň, aby se o to s někým handrkovala. Kardinál Vlk dělá církvi ostudu tím, že se nedokáže nad podobné blbosti povznést. Vždyť katedrála zůstane stát na svém místě a bude sloužit svému účelu bez ohledu, kdo bude na papíře jejím vlastníkem. Pokud je důvodem, proč se tak o katedrálu perou, vybírání vstupného, pak nezbývá panu kardinálovi dopručit, aby si znovu prostudoval Evangelium - speciálně tu pasáž, kdy Pán Ježíš vyhání z chrámu "stánkaře".

Jinak ještě k našim ctihodným soudům - nebylo by mnohem levnější si v případech jakýchkoliv sporů jenom hodit korunou? V konečném efektu by to vyšlo naprosto nastejno a lidi by na rozhodnutí nemuseli čekat několik let.

Vlad 7.3.2007 9:37

Re: To, že kostel patří církvi je scela samozřejmá věc,

Jo. A že Hradčana patří mně, je taky samozřejmé. I když na to taky nemám žádný papír a nikdy jsem (kromě daní) do provozu Hradu nic nedal. Jako církev. 8-o

Vlk včera prohlašoval za církevní majetek i korunovační klenoty a vyhrožoval vykradením katedrály. Měli by ho dát už konečně do blázince. Tolik ho mrzí, že mu utíká ročních sto milionů ze vstupného a možnost rozprodat vybavení chrámu.A k tomu teplí husiti. Je to bída..

Od té doby, co katolíci přestali být předhazováni lvům, se jejich církev projevuje stále stejně: lačná peněz a prebend a pro moc udělá cokoliv.  Je to stejný spolek jako zahrádkáři. Až na to, že zahrádkářů je víc a jsou užitečnější. Zahrádkáři si svůj spolek platí sami. Nechť totéž dělají i katolíci.

gerontusinza 7.3.2007 9:42

I když nemusím se vším souhlasit, závěr glosyhovoří i za mě.Re: Re: To, že kostel patří církvi je scela samozřejmá věc,

R^;-)

motýlek 7.3.2007 10:02

Re: Re: To, že kostel patří církvi je scela samozřejmá věc,

za zahrádkáře souhlasím :-P

Karel II 7.3.2007 10:07

Re: To, že kostel patří církvi je scela samozřejmá věc,

Kdyby patřil církvi,tak by mě to nevadilo, ale že má patřit Vatikánu, to mě vadí.Podle vnitřních církevních zákonů veškerý majetek patří Vatikánu, a o to jde.Jde o výši důchodu Vlka.Ten se  ještě nenažral!

Pavel41 7.3.2007 10:19

Re: Re: To, že kostel patří církvi je scela samozřejmá věc,

A kromě toho - ne jistě v poslední řadě - jde "také" o 15 dalších budov na Hradě včetně pevnostní věže... tu zvláště potřebuje církev svatá k liturgickým účelům!

motýlek 7.3.2007 10:29

Re: Re: Re: To, že kostel patří církvi je scela samozřejmá věc,

není podstatné, zda církev něco potřebuje či nepotřebuje - podsatné je, zda jí to patří ... i když samozřejmě vnímám rozpor slov a konání církevních představilelů - ale podobně to platí i o jiných politických stranách - bez rozdílu které části voličů se líbějí :-)

Robin 7.3.2007 19:10

Re: To, že kostel patří církvi je scela samozřejmá věc,

Když si na dvoře postavíš kostel, bude patřit církvi?

Béda 7.3.2007 9:15

Zase mám utkvělou představu

VAE VAE VAE VAE VAE VAE VAE ,Eltodo Eltodo Eltodo Eltodo Eltodo

PRASI DENT 7.3.2007 9:13

ASI TAKTO

 KATEDRÁLA TO JE TÉMA - KTERÉ VÍTÁ HRADNÍ VÉNA.....stálý boj a stálá vřava, sílu do dalších mu dává......Jednou zde a jindy tady, chytrý ví si vždycky rady, osli, nechtˇ jen hýkají, vždy mu hlasy přidají.....

Lea 7.3.2007 9:12

nejvíc

se mi líbilo včerejší vyjádření kuřáky nesnášejícího Janečka,který zdůvodnil,proč nadále KDU ČSL podporuje Čunka.Média jsou schopna vytvořit falešný obraz člověka.Takže co s tím? Media nám píšou na politickou objednávku? A jaká?Média se honí za senzací? A proč? Kdyby Čunek nemlžil hned od počátku,mohlo bejt dávno po aféře.Po tom,co se advokátka Čunka angažovala v senátě a přes tisk si vyřizovali,zda o tom Čunek věděl, se Čunek nechal slyšet,že s advokátkou končí.Jak vidno,jejích služeb využíval nadále.Nyní se dozvídáme,že ale teď už fakt utrum.Ale jen tak napůl,paní Čunková zůstává nadále klientkou Rejžkové.Tak tohle nemá chybu.

LID 7.3.2007 9:26

Re: nejvíc

Nevíte náhodou kdo je jeho nadřízený ve vládě;-€

AndyO 7.3.2007 9:27

Re: nejvíc

trochu mi připadá ten váš okomentář zmatený, ale určitě máte pravdu. Čunek je další neschopný pitomec, který si nahrabal větší sousto než je schopen přežvejkat. Nemá to nic společného s nějakou politickou stranou, tato blbost jde napříč stranami. Bohužel je vidět, že by nepomohla ani přímá volba politiků - Čunek vylezl nahoru právě díky pomateným voličům, kteří kvitovali s povděkem, jak zamával s neplatícími nájemníky a opovrhovanými cigoši. Co dělají média ? Hledají, vymýšlí si, doplňují informace vlastními názory, které vydávají za názory odborníků.

Co by pomohlo ?  Asi jen Vlado Napichovač.

Lea 7.3.2007 9:46

Re: Re: nejvíc

Rejžková zastupuje Čunkovou v případu vydírání.Ta aby se z týhle familie zbláznila.Jinak s vámi souhlasím v tom,že se jedná o populistu,který si získal přízeň způsobem,jaký zmiňujete.

Douša Josef 7.3.2007 10:22

Re: nejvíc

No, ona výměna advokáta i pro paní Čunkovou má jednu zásadní chybu - a to finanční náklady pro klienta. Žádný advokát nepřevezme (a když převezme, stejně si to nechá zaplatit) podklady od minulého advokáta. To bych viděl jako hlavní důvod. Zřejmě příjmy rodiny, i když nemalé, nejsou stavěnyna hrátky s advokáty! Na Sokola mají jen opravdoví několikanásobní milionáři. Také viz Altner!

hodne neRath 7.3.2007 9:06

holt se cirkev katolicka

rozhodla donasr.t i ty, co ji jeste trochu fandili...

" koho chteji bohove znicit, toho zbavi rozumu"...

vita 7.3.2007 9:03

Nejvyšší soud naprosto zřetelně objasnil,

že katedrála se má vrátit do stavu před zrušeným rozhodnutím , tedy do vlastnictví státu. Církev katolická si jenom řeže kšandu. Stát zareagoval promptně na pravomocné rozhodnutí soudu, pan Vlk by měl taky.

Jenže Vlk je halt nad státem - vždyť jako druhý po papeži je třetí po Kristu...

Jaara 7.3.2007 8:50

Ještě jednou Čunek

Jistý bývalý zubní lékař velmi vtipně připodotknul na svém linku, cituji:

"Není nad to mít neznámé kamarády "do deště": Jiří Čunek takové má. Jmenují se Roman Vaškůj a Petr Šmířák. Čunek, kterého v životě neviděli, se jim prostě moc líbil, kdežto jeho bývalá sekretářka Urbanová, kterou Vaškůj také nikdy neviděl, zato Šmířák ji trošku od vidění znal, se jim naopak vůbec nelíbila. I rozhodli se, že neznámému kamarádu pomohou. A tak si řekli, že Urbanovou jako svědkyni proti Čunkovi znemožní. Jak? Ryze česky: nabídnou jí úplatek, ona ho přijme a oni to zveřejní. A tak to (dle vlastních slov) se svými právníky připravili a provedli. Aby jim Urbanová věřila, vyhověli jejímu přání a donesli ji zfalšovaný dokument: Čunkovu omluvu, kterou vyrobili na počítači a opatřili falešným podpisem. Protože však pojali podezření, že jsou nahráváni a ví o nich policie, nakonec předali Urbanové jen papír, ve kterém byly místo nabízené sumy jen tečky na vyplnění sumy....

Že vám to připadá jako strašlivý blábol? Ale no tak: když už jste spolkli tu historku o tom, jak Grossovi půjčil strýc Vik, kterému půjčil stejný Grossův kamarád do deště Rod a směnka shořela v rukou jakéhosi Simkaniče...."

loula 7.3.2007 10:21

Re: Ještě jednou Čunek

Mohu vás ubezpečit, že jsem nespolkl ani tu historku Grosse, ani historku Srby o nalezených milionech pod postelí, ani historku o Pepovi z Honkongu s pytlem zlaťáků, ani historku o malíři pokojů, který zdědil půlku Prahy atd atd.  Stále více a více jsem utvrzován v tom, že politikům nelze věřit víc než moji osmileté vnučce, když tvrdí, že byla ve škole opravdu, ale opravdu hodná. a dávala pozor.

MQ 7.3.2007 8:48

Velký třesk

Od kdy materialisté pledují pro velký třesk ?