30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

Všichni jsme odboráři!

Tedy, abychom nepřeháněli, titulek je samozřejmě nadsazený, ve skutečnosti je v této republice v odborech pouze 88 % všech zaměstnanců. K tomuto překvapujícímu zjištění došel v pondělí Jiří Hanák, komentátor deníku Právo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Brabencová 6.7.2011 17:13

Re: Zajímavý článek pro dámy.

je to pomůcka, která může předejít zánětu močového měchýře, ledvin a následně ledvinových konkrementů. Tak a máte to odborně.

V. Hajková 6.7.2011 17:19

Re: Zajímavý článek pro dámy.

UŽASNÉ!!!!!!!!!!!!!!!!

H. Lukešová 6.7.2011 17:31

Re: Zajímavý článek pro dámy.

:-)))

P. Hofman 6.7.2011 17:44

Re: Zajímavý článek pro dámy.

Mladý holky něco takovýho nepotřebují, ty ještě mají střik. Ale znám jednu bábu tady na Psu, ty by se ta věc v růžovém provedení dokonce hodila za ikonku.

H. Lukešová 6.7.2011 16:55

Je mi jedp, co říká televize zejména ČT soudruha Janečka, je mi jedno, co píší noviny, Právo, MfD, Haló noviny, je mi jedno, co hlásá rozhlas,

důležité je, že je Izrael v právu, že bojuje o své přežití, že zvelebil svou nádhernou Svatou zemi Izraelskou!

Kdyby na nás Čechy pálili Sudeťáci rachejtle, také by se nám to nelíbilo! Nebo Mexikánci, kdyby na Američany pálili rakety, také by se to Američanům nelíbilo, kdyby Sudeťáci nebo Mexičani posílali sebevražedné atentátníky, nastrahovali nálože...Na každém kroku Svaté země Izraelské promlouvají dějiny, dýchá posvátno...

V. Hajková 6.7.2011 16:47

PRAKTIKY - BULVÁRU

šokují  GB!  Kdy  se  někdo  v  naší  zemi  začne   o této   šílenosti   též  zajímat?? Je  však  užasné-  že  přes   neskutečné  utoky   tisku-  zvláště  toho  ""  duvěryhodného"- koaliční  vláda   schvaluje   jeden  reformní  a  potřebný  zákon   za druhým!  Prostě  -  i  ALTNERÁK-  se  klepe  strachy   aby  na něj  nic  z  nutných  reforem   nezbylo!!

Z. Rychlý 6.7.2011 16:42

Mlčící většina

Je zajímavé, jak si tu mlčící skoropolovinu nevolících každý přivlastňuje pro své výpočty.  Podle toho, jak se to hodí. Přitom, kdo nevolí - ztrácí právo kritizovat. Mlčení se vždy považuje za souhlas, tedy nevolič má automaticky ten výsledek, jaký chtěl/nechtěl. Jinak by snad volit šel. Jestli pan Hanák provádí v Právu takovéhle krkolomé výpočty, pak je to stejný vůl, jako ti, co nechtějí politické strany, neb nakonec nás prý zastupuje strana, která má třeba jen 20 tisíc členů. Úžasné vývody.

Jestliže někdo nevolil, není ani Nečasův nepřítel, stejně jako to není jeho příznivec. Je mu to jedno a není správné ho řadit ani do jednoho tábora. Já bych řady těchto nevoličů, kteří dobrovolně vyjadřují souhlas/nesouhlas, ještě rozšířil (jistě nedobrovolně) i o ty, kteří chtějí tu např. demokracii zakroutit krkem, a také i o ty, kteří chtějí, aby jim stát rozdal více, než státu přispívají, přestože jim v tom nic nebrání a pracovat schopni jsou, jen je pro ně pohodlnější pobírat sociální dávky.

M. Martinovská 6.7.2011 16:48

Re: Mlčící většina

Ano, přesně tak. Volební census už tady je a je dán osobním rozhodnutím. Jen ten, komu na věcech záleží aspoň natolik, že jde volit, rozhoduje.

P. Vandas 6.7.2011 16:50

Re: Mlčící většina

 Mě nevoliči nijak nevadí, neb jejich laxností má můj hlas větší váhu.

M. Martinovská 6.7.2011 16:53

Re: Mlčící většina

Ano, ale v celku  asi vadí -zdá se, že je tu velká skupina lidí buď bez elementární důvěry ve volby, nebo v jakoukoli organizaci, nabízející své názory na správu státu - nebo obecně otrávená či ignorantská skupina, a to není moc povzbudivé, ale asi to tak bylo vždycky.

J. Tolman 6.7.2011 16:58

Re: Mlčící většina

Máte nějaké váhy, kterými můžete tu větší váhu vašeho hlasu zvážit, nebo jde pouze o váš pocit?

M. Martinovská 6.7.2011 16:59

Re: Mlčící většina

No, myslím, že je to logické? Když půjdeme volit jen my tři, tak každý z nás obsadí třetinu parlamentu, já bych věděla, jak.

J. Tolman 6.7.2011 17:12

Re: Mlčící většina

Váhu hlasu voliče také dělá ochota stran dodržovat svoje převolební sliby. Pokud volíte velké strany, aby váš hlas nebyl ztracen, volíte kandidáty, které do kandidátky dosadili jiní lidé, a to často nedemokraticky a s velmi různými úmysly. O mnohých z těch kandidátů nemá běžný volič ani potuchy, co jsou zač.  Pokud volíte malé strany, je velké riziko, že váš hlas bude ztracen zcela.  Tady zlomky moc nepomůžou. 

Jakou váhu má váš hlas, když po vítěztví vaší strany si tato strana ani nevzpomene na to, co slibovala pře volbami a pokračuje ve staré politice?

M. Martinovská 6.7.2011 17:19

Re: Mlčící většina

Ano, všechny možnosti jsou více-méně špatné, ale máte nějaký lepší návrh?

Okamžikem volby se aspoň rozhodnu pro jednu z možností - nevolím nadlidi, ale lidi, jejichž názory na správu věcí veřejných se blíží těm mým. Vím, že někteří z nich mohou být dokonce více - méně.... různí, stejně jako my, voliči. Vím, že kandidátky jsou sestavovány nedemokraticky - jak mají být sestavovány? Čistě hlasováním členské základny? Strana je podnik částečně hierarchický, musí mít své vedení, jinak by nebyla schopná akce. Pokud prohraje, vedení někdy odstupuje.

J. Tolman 6.7.2011 17:26

Re: Mlčící většina

Nemám lepší návrh, volit chodím, ale účelnost nevidím, kromě toho, že volit je nutné. Soudím, že i volby mají nějakou svou histori a historickou paměť a časem to k něčemu  dospěje. Ty minulé už zdánlivě nebyly tak úplně špatné, ale zase to stávající systém nějak zvládl.

M. Berka 6.7.2011 17:40

Re: Mlčící většina

Volit moc nechodím, je to jen ztrátta času. Vybrat si mezi jedním volem a druhým volem je celkem zbytečné. Pokud bude nějaká jiná alternativa, jistě volit půjdu.

M. Martinovská 6.7.2011 17:43

Re: Mlčící většina

Možná ji dokážete najít, když se pokusíte  opustit kravín. Seberte odvahu! Půjde to!

J. Kanioková 6.7.2011 20:50

:))))))))

J. Kombercová 6.7.2011 17:28

Re: Mlčící většina

Tak prvně takhle odstoupila Alena Hromádková, tehdy jsem ji volila, projeli jsme volby, no a druhý snad už jen Paroubek.

M. Martinovská 6.7.2011 17:31

Re: Mlčící většina

Bursík odstoupil po prohře ve zcela okrajových volbách. 

J. Kombercová 6.7.2011 17:34

Re: Mlčící většina

Ano. Docela škoda.

M. Martinovská 6.7.2011 17:54

P. S. Jak jsem to doplsala,

odeslala, hned vidím, že je to trochu blbost - ostatní taky nahráváním zpestřili tok běžných politických řečí, ale Veverky vedou v kvalitě i kvantitě.

M. Martinovská 6.7.2011 17:52

Re: Mlčící většina

No, já si myslím, že Veverky se za použití vyspělých zpravodajských metod likvidují samy. Nikdo jiný než Veverky přece nenahrával kdekoho?

J. Tolman 6.7.2011 17:44

Re: Mlčící většina

Bursík byl velmi dobrý politik. Stranu zelených zlikvidovali předem nastražení lidé, jako Zubová a další. Stejná metoda, jako v případě Veverek.

M. Martinovská 6.7.2011 17:35

Re: Mlčící většina

Ještě někdo kromě mě měl rád Bursíka? Já myslela, že nikdo.

P. Vandas 6.7.2011 17:20

Re: Mlčící většina

 Tak takové strany raději nevolte, nebo nevolte vůbec, abyste se nakonec nedočkal nějakého zklamání. Já takové maximy od své strany neočekávám, neb vím, že politika jest umění možného.

J. Tolman 6.7.2011 17:27

Re: Mlčící většina

Nejít volit nemohu, protože by potom váha vašeho hlasu narostla přes všechny meze a to nemohu dovolit.

P. Vandas 6.7.2011 17:34

Re: Mlčící většina

 No vidíte, alespoň jsem přispěl k vyšší účasti občanů ve volbách. Minimálně o jednoho.Kdybyste zůstal doma, byl bych raději.

J. Kombercová 6.7.2011 17:24

Re: Mlčící většina

Asi tak, pane Tolmane.

J. Tolman 6.7.2011 17:19

Re: Mlčící většina

Jakou cenu má váš hlas, když po volbách se údajná levice spojí s údajnou pravicí a vládnou společně?