26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Všeobecné šokování

Spojené státy daly najevo, že jsou šokovány rozhodnutím české vlády vydat Alí Fajáda nikoli jim k vyšetřování a soudu, nýbrž ho vydat kamsi jinam výměnou z životy pěti českých občanů. Je to reakce očekávatelná. Bylo by překvapující, kdyby nám Američané k našemu rozhodnutí zatleskali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Tesařík 5.2.2016 9:06

Re: Zdař... já to tušil.....

Nebo naopak, když se do toho začal srát Šlachta s Ištvánem.

R. John 5.2.2016 9:16

Tak tak... škůdci...

... Ivoušek a Dbalej říkají, že tu zničli prostředí pro poctivé! zdůrazňuji.... podnikání... Salačová je z toho na mrtvičku... A jen ze závisti, zničili Dalíkovi pěknej mezinárodní obchod... škůdci to jsou... :-)

R. Tesařík 5.2.2016 9:20

Re: Zdař... já to tušil.....

Nemotejte kauzy dohromady.

R. John 5.2.2016 9:25

Jen reprodukuji , co poctivej lid říká...

... jinak tuhle nějaká herečka spadla v divadle pr...elí do trombónu... asi neměla podepsanou bezpečnost práce.. nebo jak si to vysvětlit... :-)

R. Tesařík 5.2.2016 9:31

Re: Jen reprodukuji , co poctivej lid říká...

No, za mého kulisování spadla do orchestřiště Gabriela Beňačková, páč když osvětlovači zhasli , ona si to poslepu srala dál.. Já jsem se právě vracel z venku a na schodech na mě vyběhl Kočí..přemysl, zřejmě v šoku, protože na mě začal řvát, že mě nechá oběsit... Netušil jsem co se stalo a myslel jsem, že mu definitivně prdlo v bedně.

J. Franke 5.2.2016 9:37

Re: Jen reprodukuji , co poctivej lid říká...

Tím jménem jste mi asocioval jeden stařičký vtip:

Víte, proč se na střeše ND splašili koně? ........ Protože kočí je vůl.

R. Tesařík 5.2.2016 9:38

Re: Jen reprodukuji , co poctivej lid říká...

To je mi líto toho trombonisty, páč mohl přijít o zuby a musel by hrát na bicí.

J. Franke 5.2.2016 9:41

Re: Jen reprodukuji , co poctivej lid říká...

Třeba to nebylo až tak zlé, mohla mu taky jen v pauze nasednout na nátrubek...

R. Veselý 5.2.2016 9:42

Re: Jen reprodukuji , co poctivej lid říká...

Trombonista potřebuje zuby?

P. Lepew 5.2.2016 8:49

Hobitín

Už jsem to tady psal včera. Je to spíš takový nástřel naší celkové pozice (podle mého samozřejmě, ale není to nějaká fantazie - mám dostatek zkušeností k těmto vrzením). Z toho vyplývá i můj souhlas s akcí (nikoliv provedením).

ČR je takový Hobitín (bezpečná země mezi východem a západem) - máme tady na návštěvě, nebo jako už i jako residenty všemožné mocné muže východního bloku (včetně hlav organizovaného zločinu UKR a RUS), máme tady na návštěvě zástupce arabského světa (včetně "radikálů"), máme tady taky třeba Hells angels, velmi bohaté Albánce, Kosovce, Saudy, bohaté chlapce bez historie z Jižní Ameriky, dokonce tady máme i mezi předními businessmany lidi s identitami některých zmizelých v divokých 90tých atd. Všichni (výjimek je skutečně málo) se chovají slušně a žijí tady své druhé životy - jako vážení obchodníci, majitelé apod. Nemáme tady války, nestřílí a neunáší se tady. Organizovaný zločin se tady jednoduše netluče mezi sebou - jednotlivé organizace neválčí..

ČR prostě je taková neutrální zemička - Hobitín (nic přesnějšího než angl. slovo "sanctuary" mne nenapadá). Je tomu tak zejména proto, že jsme malí, tolerantní, že se neptáme, nezkoumáme a moc nepomáháme jiným zemím s jejich vendetami (nikomu proti nikomu). Pokud bychom se jasně postavili na nějakou stranu, jistě potěšíme daného partnera, ale silně znejistíme velkou část těchto hostů a časem ztratíme tuto pozici.

Just my 2 cents.

J. Anděl 5.2.2016 9:01

Re: Hobitín

Tento pohled na věc se mi líbí.

V. Novák 5.2.2016 9:03

Re: Hobitín

Něco jako dohoda amerických mafiánů "Ve Vegas se nepracuje"?

P. Lepew 5.2.2016 9:06

Re: Hobitín

V podstatě ano. Je potřeba nějaké místo kde můžou mít rodiny a nemusí se bát.

Neříkám, že jsme jadiné takové místo, ale třeba východní blok nás pro tyto účely dost oblibuje. A pro všechny rusofoby tady - nebavíme se o KGBcích i když mezi nimi samozřejmě taky jsou.

K. Němec 5.2.2016 9:12

Re: Hobitín

Já mám při těch dostupných informacích stále nějak pocit, že celá takhle maškaráda je jen divadlo na odvedení skutečného stavu. To co píšete do toho zapadá, ale spíš z pohledu proč se to udělalo zrovna u nás. :-)

P. Lepew 5.2.2016 9:15

Re: Hobitín

Nic jiného neříkám. Podle mého jsme Libanoncům ty rukojmí poslali (zcela záměrně), abychom nemuseli narušit naši "neutralitu" (akorát se to prostě udělalo blbě a ještě se to dostalo ven - nejspíš kvůli nějakému vnitřnímu boji u tajných..). Ale samozřejmě to nevím.

K. Němec 5.2.2016 9:24

Re: Hobitín

Přesně tak. Když si vezmu kdo byl v Libanonu "zajat" tak to tomu odpovídá.

M. Malovec 5.2.2016 8:23

Můžeme

mít na krok názor ministra spravedlnosti, potažmo vlády, jakýkoliv názor, ale čeká-li Kalousek pochvalu a příliv voličů, opak je pravdou. Ke škodě opozice jako celku.

J. Vavruška 5.2.2016 8:22

Zabava

Je zabavne cist komentare lidi, kteri nemaji nejmensi tuseni, o cem pisi :-)

J. Anděl 5.2.2016 8:25

Re: Zabava

Hele, troll :)

Vítejte!

R. Tesařík 5.2.2016 9:06

Re: Zabava

Maskovanej bez diakritiky?

J. Anděl 5.2.2016 9:14

Re: Zabava

Jo, to já nevím, kterej to je, já to nikdy nepoznám, já to jen tak plácnul, když je tak chytrej.

P. Lepew 5.2.2016 9:16

Re: Zabava

Tak je dobře že se baví. Od toho tady ta diskuse je :)

J. Anděl 5.2.2016 9:17

Re: Zabava

To jo, to rozhodně :)

P. Harabaska 5.2.2016 11:59

Re: Zabava

Jsou jistě země, kde na klávesnici háčky a čárky nemají. Ty používají jen primitivní jazyky.

V. Kopta 5.2.2016 8:42

Re: Zabava

tady nikdo netuší o čem píše...

S. Donát 5.2.2016 8:46

Re: Zabava

Ano, ale každý si za tím pevně stojí :)

J. Franke 5.2.2016 9:11

Re: Zabava

Cože? Kolik?

Nevím...

J. Urban 5.2.2016 8:16

Primárně je za tím selhání tajných služeb.

Za selháním tajných služeb je primárně neschopnost, amatérismus a třeba i korupce těch, kdo je zřizuje a řídí.

J. Ptáček 5.2.2016 8:00

Budiž nám útěchou

Až nám tady teroristé něco nepěkného vyvedou, budiž nám útěchou, že i my jsme k tomu svou troškou přispěli.

A co těch pět trumberů? Pokud naše justice shledá, že nespáchali žádný trestný čin, pak by měl stát postupovat jako horští záchranáři v Tatrách, když jdou zachránit partu českých horolezců v lavině. Zachrání je, ale pokud bylo před tím vyhlášeno lavinové nebezpečí a zákaz vstupu do terénu, partička si pak vše do mrtě zaplatí ...

P. Čech 5.2.2016 7:54

Američané jsou drzí.

Jakkoliv s propuštěním Libanonských špionů nesouhlasím, jedná se každopádně o rozhodnutí suverénního českého státu a nikomu, ani američanům do toho nic není. Raději by se měli starat sami o sebe a vzpomenout si na akci Abel (sovětský špion), kterého vyměnili za pilota U2, sestřeleného nad územím SSSR. Prostě praxe vyměňování zadržených špionů je používána běžně po celém světě a nevidím důvod, proč by měla být právě ČR upírána.. Podle mne je tento "zvyk" špatný, ale my, občané s tím nic nenaděláme. Jedná se obecně o "zvůli mocných". Osobně to vidím tak, že pokud se nějaký špion nechá chytit, je hloupý a dobře mu tak. Za to, že je špionem je dobře placen a do čeho jde dobře ví.