9.6.2024 | Svátek má Stanislava


Diskuse k článku

Však víme za co

Jisté je, že by úředníci ministerstva zemědělství potažmo úředníci další včetně vysokých vládních činitelů neměli šanci stát se mušketýry na dvoře krále Ludvíka XIII. Máme-li věřit Dumasovi, platilo tam heslo „všichni za jednoho, jeden za všechny“. To byl princip soudržnosti a cti a jistě také hrdosti. Toto vše v ostudné kauze vazalství vůči Číně chybí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vobr 3.11.2016 9:36

Re: Ad KLAUS A LISABON

Když podepsal... nese zodpovědnost !!! A tím spáchal morální suicidium !!!

P. Smutný 3.11.2016 9:43

Re: Ad KLAUS A LISABON

To ovšem Moravcová nechápe, chybí jí úchopové instrumentárium.

M. Moravcová 3.11.2016 9:59

Re: Ad KLAUS A LISABON

vidíte a já jsem ráda, že byl dále prezidentem. A dobrým prezidentem. A pokud jde o mne, nejdříve hodnoťte sám sebe a až potom druhé. Je to čestnější.

P. Smutný 3.11.2016 10:18

Re: Ad KLAUS A LISABON

Vaši nálepku vidím zdaleka a pochybuji, že vám dělá čest. Budu si ovšem hodnotit podle svého uvážení koho chci kdy chci do doby, než zde zase zavedete totalitu, s tím se musíte smířit.

K. Janyška 3.11.2016 9:34

Re: Ad KLAUS A LISABON

Máte na howno paměť. Řvali jste po něm jako zvířata, aby podepsal. Všichni, rudočerná hovada jedna. A teď se mu posmíváte. Byl poslední ze všech z EU a stejně by ten zločin u nás podepsal druhý v pořadí... Dzp.

J. Vobr 3.11.2016 9:39

Re: Ad KLAUS A LISABON

Rozhodující byl enormní tlak EK, resp.Barrosa a spol.

Klaus ho neustál, ani to nešlo. Ale abdikací si mohl zachránit charakter !!! Leč sám před sebou selhal !!!

J. Vobr 3.11.2016 9:41

Re: Ad KLAUS A LISABON

Za presidentskou výplatu zradil sám sebe !!!

J. Růžička 3.11.2016 9:43

Re: Ad KLAUS A LISABON

Je to tak. Měl nepodepsat a abdikovat. Jenomže nebyl státník, jenom politik, pachtící se po moci a funkcích, od jednoho volebního období k dalšímu. Jiné ani nemáme. A nejen u nás. Posledními státníky snad de Gaulle, Khol, Reagan...u nás pusto, prázdno...

P. Lepew 3.11.2016 9:49

Re: Ad KLAUS A LISABON

Ano. Já s Vámi souhlasím. Jen bych něco takového od Klause nikdy neočekával, takže mne nemohl zklamat. Mám pocit, že u spousty z vás hraje roli v posouzení jeho chování, že jste ho za "státníka" předtím pokládali.

J. Vobr 3.11.2016 9:58

Re: Ad KLAUS A LISABON

Neřešíme naše osobní zklamání .... řešíme morální selhání p.Klause !!!

NEODKLÁNĚT !!! KLAUS SPÁCHAL MORÁLNÍ SEBEVRAŽDU !!!

P. Lepew 3.11.2016 10:03

Re: Ad KLAUS A LISABON

No právě. Morální sebevraždu může spáchat jen někdo kdo je morální autorita - takže to asi ve Vašich očích byl.. Takovej Zeman může dělat cokoliv a nublíží mu to u nikoho :). U mne Klaus už dávno nebyl autorita a tak nemohl spáchat morální sebevraždu, prostě odolával dokud mohl a pak udělal co musel.

P. Vaníček 3.11.2016 9:49

Re: Ad KLAUS A LISABON

Kristepane,vy jste troubové!!!

P. Götze 3.11.2016 9:59

Re: Ad KLAUS A LISABON

to je zase mudrlantuuu. Rozhodl na zaklade nalady spolecnosti, vetsina lidi by ho povesila, kdyby nepodepsal. o tom je politika. Niko, NIKDO ho nepodporil.

P. Portwyn 3.11.2016 10:02

Re: Ad KLAUS A LISABON

Teda fakt bych nečekal, že se ta diskuze tak rychle změní v komedii :)

F. Navrátil 3.11.2016 9:19

Kdo žije na obláčku mimo realitu

Přezíravý postoj společenstva pravdy a lásky k zemědělství demonstruje někdejší Žantovského výrok, že není třeba nic pěstovat, protože to dovezeme. Je lehké prskat morální rozhořčení z obláčku mimo prostor a čas. Když se podíváte na hlavy ze seriálu pražských kraválů, zjistíte, že v čele stojí lidé, kteří jsou napojeni na státní rozpočet, pobírači grantů, příspěvků, dotací a koncesionářských poplatků. Oni si na svůj veselý život nemusí vydělávat, stačí hodně řvát a dělat pouliční kravály. Ale tak ekonomika nefunguje. Každý podnikatel vám potvrdí, že se bojuje o každého zákazníka a vybudování dobrého jména trvá roky. A také vám potvrdí, že ztráta dobrého jména a obchodních kontaktů může být záležitostí okamžiku.

J. Růžička 3.11.2016 9:13

Obchod s Čínou

Proč ne, ale zásadně na principu já pán, ty pán. Chovancovo a Zaorálkovo tvrzení, že setkání Hermana s dalajlámou ohrožuje vývoz škodovek do Číny je směšné. Že by přeci jenom bylo něco pravdy na tom, že prostřednictvím luftjardy mají socani od číńanů cosi přislíbené a tak koho chleba jíš, toho píseň zpívej?

F. Navrátil 3.11.2016 13:00

Re: Obchod s Čínou

Lidé jako Jurečka, Herman nebo Gazdík jsou škůdci našeho zahraničního obchodu. Nejraději by zcela sabotovali obchod s Čínou a z Tibetu dováželi žluté čepice a modlící mlýnky!

M. Růžička 3.11.2016 9:06

Slabýa silný

Zde nejde o to zda je někdo slabý či silný dohody se mají dodržovat,když dovedeme papouškovat tvrzení USA a militaristické organizace NATO ve vztahu v RF nikdo nikoho neobviňuje ze slabosti.Stejné je to i u dohod s ČLR ,ministr Jurečka dostal co si zasloužil nehledě na to,že tvrdí,že obchod s Čínou je minimální tak o nic nejde.

p.Jurečka se může obrátit na svého kolegu Hermana a od zařídí u Dalajlámy všechny obchodní záležitosti,tak že nakonec z toho stát a potažmo obyvetelé vyjdou vítězně.

K. Janyška 3.11.2016 9:12

Re: Slabýa silný

NATO je nejúctyhodnější organizací lidského světa. Brání civilizaci a civilizované. Pravda, někdy všelijak, ale to na věci nic nemění... Dzp.

J. Fridrich 3.11.2016 9:20

Re: Slabýa silný

To všechno přece zařídí " supermanažer " Tvrdíííííííííííík..

K. Janyška 3.11.2016 9:05

Je velmi smutné, že naše hloupá, většinou rudočerná,

pravdaláska si ne a ne uvědomit, že tady opakovaně a s velkou pompou vítá jednoho z nejznámějších marxistů světa Dalajlámu. To, že je v Číně stále odporný komunistický režim je pravda, ale Dalajláma ho ideově podporuje. Civilizace, tedy obchod, komunisty v Číně přitom drtí přesnými vývojovými a neosobními zásahy a všichni, kdo věci trochu rozumějí, to chápu a připravují se na novou situaci. Britská královna se čínskému komunistickému prezidentovi zavrtala až bůhvíkam, jen, aby Velká Británie nezmeškala využítí té obří síly, kterou dnes Čína už disponuje a teprve disponovat bude. A my ? Pustíme se do ní jako blázni, namísto toho, abychom až neuvěřitelné změny v Číně podporovali... Dzp.

M. Prokop 3.11.2016 8:57

Klausův úlet

bylo podepsání LS. :-P

S. Lazárek 3.11.2016 8:59

Re: Klausův úlet

To tu my pravdoláskaři píšeme už dlouho....:-P

M. Prokop 3.11.2016 9:00

Re: Klausův úlet

Četl jste toho Nachera níže?

S. Lazárek 3.11.2016 9:00

Re: Klausův úlet

Ne.

M. Prokop 3.11.2016 9:01

Re: Klausův úlet

Doporučuji.

K. Janyška 3.11.2016 9:09

Re: Klausův úlet

Ano, jste souborem komunistů z 50.let a Vzroných vojáků rudé ČSLA a všelikých jiných marxánů, zejména rudočerných... Dzp.

E. Erat 3.11.2016 9:04

Re: Klausův úlet

To byl hlavně úlet, tedy zrada ODS a Topolánka. Zradili jak svůj volební program, tedy voliče, tak vnitří usnesení ODS - mimochodem stále platné. Klaus nikomu nikdy nesliboval, že LS nepodepíše, a měl maximální snahu se z toho nějak dostat. ODS to voličům slíbila, a pak je brutálně zradila. Tím u mě na vždy skončila. A dnes kvokají, že nemáme přijímat uprchlíky, když to podpisem LS v podstatě umožnili.

K. Janyška 3.11.2016 9:06

Re: Klausův úlet

Ano, s tím souhlasím... Dzp.

S. Lazárek 3.11.2016 9:07

Re: Klausův úlet

Stačila snaha minimální. Položit pero vedle toho dokumentu a říct:: "tohle nepodepíšu".