Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Vláda bude, nebo nebude
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K. Janyška 26.6.2018 11:18Re: ZÍTRA Vy jste islamista ? Dzp. |
V. Hájková 26.6.2018 9:29Z JINÉHO SOUDKU SKVĚLÝ - ČLÁNEK z Aktualně.cz https://nazory.aktualne.cz/komentare/putin-si-vstrelil-vlastnaka-rusove-diky-fotbalu-dychaji-dous/r~edd1b88e753a11e886d70cc47ab5f122/ |
F. Šimek 26.6.2018 9:35Re: Z JINÉHO SOUDKU 383-je vidět, že sportu rozumíte stejně, jako náš kocour KUBA .....-))))) |
V. Hájková 26.6.2018 9:45Re: Z JINÉHO SOUDKU Jako vždy- opět ze sebe děláte pitomce! To není článek o tom- kolik kdo střelil branek :-)))))))))) |
F. Šimek 26.6.2018 9:57Re: Z JINÉHO SOUDKU 383-já na rozdíl od vás,něco o sportu vím. Dělal sem závodně...box- dorostenecká 1 liga-fotbal-1a třída-hokej-krajskej přebor-nohejbal-krajskej přebor a hlavně volejbal....vy akorát chodíte s řehtačkou na kyry vary. Taková blbost-fotbal je o brankách-tam nejni zakázaný uvolňování.:-) Jiáč-soudružko máte zase pravdu sem pitomec....váš PEPEK VYSKOČ !!! |
R. Brzák 26.6.2018 9:36Re: Z JINÉHO SOUDKU Ano, toto je dobrý vliv - a je samozřejmě oboustranný - tak jako je oboustranná i propaganda. Proto je důležité, abychom se s lidmi žijícími v nedobrých režimech co nejvíce setkávali. A mezilidské setkávání je nejpřirozenější prostřednictvím obchodu. Sankce například docela vyhovují Putinovskému režimu - může je využívat k propagandě a utužování režimu prostřednictvím povzbuzování vlasteneckého étosu. Nebo S.Korea - obchodu je s ní třeba, bohatnoucí Korejci budou chtít i více svobody... |
M. Prokop 26.6.2018 9:38Re: Z JINÉHO SOUDKU S tou KLDR nevím ... blbli a blbnou je dlouho a kdo ví, zda by si to bohatnutí nepřičetl k dobru Kim III. |
R. Brzák 26.6.2018 9:39Re: Z JINÉHO SOUDKU všeho dočasu... |
K. Berka 26.6.2018 9:37Re: Z JINÉHO SOUDKU Co se dá čekat od Justa, každý úspěch Ruska překrucuje a kdyby Vladimír Vladimírovič spáchal sebevraždu, tak to popíše jako oslavu svobody. |
M. Prokop 26.6.2018 9:39Re: Z JINÉHO SOUDKU Překrucování úspěchů i neúspěchů je přece dávná ruská tradice. |
V. Hájková 26.6.2018 9:42Re: Z JINÉHO SOUDKU Blbečku - vy, že jste si ten článek přečetl?? Pokud ano co je na něm překrouceno? To muže napsat jen idiot! |
P. Hlosta 26.6.2018 9:49Re: Z JINÉHO SOUDKU Jen idiot nevnímá snahu toho autora jakkoliv využít mistrovství ve fotbale z Ruska k propagandě proti Rusku. Ne že by nebyly viditelné propagandistické snahy Ruska. Kdo není idiot, ten vnímá obé! |
R. Brzák 26.6.2018 9:53Re: Z JINÉHO SOUDKU souhlas - až na toho idiota, idiot ani nad článkem nepřemýšlí... Řekněme zaslepený (a jak jinak, vlastním strachem). |
V. Hájková 26.6.2018 10:00Re: Z JINÉHO SOUDKU V čem ta propaganda AUTORA - SPOČÍVÁ?? Dejte příklad jediné věty , která potvrzuje vaše SLINTY? |
R. Brzák 26.6.2018 10:06Re: Z JINÉHO SOUDKU já sice autora chápu a i s ním v drtivé většině souhlasím - ale používá (vlivem svého strachu) obraty evidentně propagandistické, viz - "rozkaz zněl jasně", nebo tvrzení, co je a co není v zájmu Putinova režimu a s čím nepočítal atd. |
P. Hlosta 26.6.2018 10:07Re: Z JINÉHO SOUDKU Rouro, už jen nadšení z toho článku je důkaz propagandistické úrovně toho textu. Pro roury nemá smysl dávat příklad z článku. Jednak roura neuzná jediný argument, krom svého. |
R. Brzák 26.6.2018 10:12Re: Z JINÉHO SOUDKU ale přeci jenom, "roura" je také diskutér. A jak diskuze probíhá, záleží na obou stranách. Pokud je na jedné straně "roura" a na druhé straně inteligentní člověk, nebude se snažit diskuzi vést tak, že protistranu označí za "rouru"... |
P. Hlosta 26.6.2018 10:19Re: Z JINÉHO SOUDKU Když neustále čte, že píše senilní slinty, pak jen odvětí dotyčné ne-dámě, že je rourou, což není vulgarita, jen invektiva. ;-) |
R. Brzák 26.6.2018 10:22Re: Z JINÉHO SOUDKU člověk útočí vždy ve strachu - paní Hájková útočí, tedy se něčeho obává...potřebujete také zaůtočit? Nebo se jejím SLOVŮM bránit protiůtokem? V reálném životě bych to respektoval... |
M. Jandáková 26.6.2018 14:25Re: Z JINÉHO SOUDKU Na téma podání chleba na vrhatele šutru jsem po mnohaletém experimentu změnila názor. Lze se o to pokoušet jen dočasně. Pokud se ukáže, že dotyčný to není ochoten (není připraven!) zpracovat a dál to jen využívá, a Vy následně nechcete vyklidit svou část pole, musíte ten kámen zvednou a poslat zpátky. Stejně dávno umíte mířit líp. ) Lituju, že jsem na to nepřišla o dost dřív... |
J. Holíček 26.6.2018 10:22Re: Z JINÉHO SOUDKU Jak se přikolíbá Hájek je diskuze v tahu. Škytavka to úplně zaplevelí. :( |
J. Chaloupka 26.6.2018 9:19No, myslím, že po téhle zkušenosti už příští volební období se Babiš na nějakou vládu vy.. kašle. (všimněte jsi, jak slušně se vyjadřuji). |
M. Moravcová 26.6.2018 9:22Re: No, myslím, že po téhle zkušenosti už příští volební kéž by |
R. Brzák 26.6.2018 9:26Re: No, myslím, že po téhle zkušenosti už příští volební Vy jste naivní - vždyť Babiš má vše, co potřebuje (je v čele státu a rozhoduje o penězích) a přitom nemá plnou odpovědnost (jeho voliči budou slyšet na argumentaci typu - "já vyjednávám a ostatní mi hážou klacky pod nohy"). Toto je pro něj mnohem výhodnější, než nějaká vláda s důvěrou... |
M. Prokop 26.6.2018 9:28Re: No, myslím, že po téhle zkušenosti už příští volební Zajímavé, jak málo lidí pochopí úplně elementární souvislosti. |
R. Brzák 26.6.2018 9:29Re: No, myslím, že po téhle zkušenosti už příští volební zřejmě my lidé dlouho (po období svého dospívání, které se někdy dosti protáhne...) jednoduše potřebujeme věřit ve spasitele... |
R. Neveselý 26.6.2018 9:36Re: No, myslím, že po téhle zkušenosti už příští volební Právě proto, že má vše co potřebuje, ba mnohem mnohem víc. Proč by se měl trápit ve Strakovce a neužíval si ve svém věku jinde? To je také elementární logika. |
R. Brzák 26.6.2018 9:39Re: No, myslím, že po téhle zkušenosti už příští volební U moci exponovaný (a Babiš má moc finanční, moc mediální i moc politickou) je na moci závislý - to je elementární fungování lidského organizmu... Vaše elementární logika je založena na poznání normálně fungujícího běžného - tedy na moci téměř nezávislého - jedince. |
R. Neveselý 26.6.2018 9:47Re: No, myslím, že po téhle zkušenosti už příští volební Měl byste pravdu, pokud je opravdu na moci závislý. Jinak disponuje takovou finanční silou, že může cokoliv, i když by se zbavil moci politické (ty ostatní dvě měl už před vstupem do politiky). |
R. Brzák 26.6.2018 9:50Re: No, myslím, že po téhle zkušenosti už příští volební byl by zcela výjimečná bytost, pokud by korupčnímu vlivu moci (která zakládá závislost na ní) nepodléhal. Znamenalo by to totiž, že jako vůdčí samec NEMÁ ZVÝŠENOU PRODUKCI TESTOSTERONU - což je ale jedním ze základů úspěchu vůdčího samce ve skupině jeho volitelů.... |