14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

Vláda bez důvěry dnes odstoupí

Občan aby nevěděl, co dřív sledovat, zdali peripetie Babišovy vlády anebo prezidentské volby. Nejspíš udělá to, že hodí všechno za hlavu a bude koukat, aby se ráno na neposypané silnici nenaboural. Politická scéna je natolik náročná na koukání, že ji vydrží sledovat jen velmi otrlý divák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Sorge 17.1.2018 9:23

Re: SELSKÝ ROZUM - svědectví o Babišovi

Nic jsem Vám nedoporučoval, naopak pouze upozornil, že je to slátanina. Klidně se na to dívejte, mně je to úplně jedno.

P. Hlosta 17.1.2018 9:23

Re: bureš a prognostik

Každej je nějakej. Hlavně v očích neúspěšných, co dávají za to vinu druhým. ;-))

J. Václavíková 17.1.2018 9:21

Re: Bez hysterie

Antifa se, pokud je mi známo, vyhraňuje proti fašismu. Nemíním se proti tomuto postoji vyhraňovat, sorryjako!

P. Hlosta 17.1.2018 9:21

Re: poznamka okamura klaus ml. je spravna

Ano! Není v ní kolektivistický alibismus. Ten je znakem levice.

M. Šejna 17.1.2018 9:21

pane Brzáku

na sjezdu ODS se o víkendu všichni plácali po ramenou, jak jsou skvělí a jednotní. Poté si zvolili jednomyslně a nerozborně Fialu za jejich "generálního tajemníka". A aby se v ODS při volbě "generálního tajemníka" projevila ta "bezbřehá" demokracie, tak volili svého "generálního tajemníka" z pouze jednoho jediného kandidáta, aby se náhodou nějaký delegát nepomýlil a nehodil svůj hlas někomu jinému.

:-D

Cože jste to psal o jakémsi jednotném bloku se stádní morálkou?

V. Hájková 17.1.2018 9:20

Re: bureš a prognostik

100% souhlas.

P. Hlosta 17.1.2018 9:20

Re: Zemanova otočka.

Ne, Zeman nerozdělil svými názory občany, protože on své názory převzal od lidí, které odmítali vládnoucí politici a veřejnoprávní média slyšet a tyto názory pak prezentoval ze své funkce. Názory valné většiny občanů tak zazněly mnohem silněji, což se pochopitelně té menší části nelíbí. Cítí se být ohrožena tou většinou, že nebude moci na imigrantském utrpení vydělávat, kdyby došlo na uplatnění požadavků od většiny společnost a přeneseně Zemana.

J. Venc 17.1.2018 9:19

Re: poznamka okamura klaus ml. je spravna

"pravicová demokracie"?

Něco výjimečně speciálního anebo jak?

:-)

J. Schořík 17.1.2018 9:19

Re: Pane F. Navr8tile

To byla určitě ta pravdoláska, odjeli do Třince aby tam udělali tuhle provokaci :)). Všem je přece jasný, že to nemohli být třinečtí, ti jsou slušní a tolerantní.

J. Václavíková 17.1.2018 9:19

Re: Bez hysterie

S překvapením jsem zjistila, že u nás, na dálném Východě, měl Zeman ještě horší výsledek.

E. Erat 17.1.2018 9:19

Re: Pokud Zeman prohraje mohl by

To já dobře vím, proto jsem psal, že je příliš inteligentní, aby sám kandidoval. Ale, Drahoš není Bárta i když ho podporuje. Tedy svoji volbu nebudu měnit.

J. Venc 17.1.2018 9:18

Re: Bez hysterie

A soustavně jim zde nevolíme Zemana, navíc. Jsme nějací prapodivní.

:-)

V. Heidlerová 17.1.2018 9:17

Re: SELSKÝ ROZUM - svědectví o Babišovi

Pane anonyme, Vy nám nic nedoporučujte, nejste kritik, my se rozhodneme sami a Vám absolutně nevěřím.

J. Růžička 17.1.2018 9:17

Pane F. Navr8tile

včera v Třinci vypískali Drahoše...ta nenávist určitých třineckých kruhů je šílená, viďte...

J. Václavíková 17.1.2018 9:16

Re: Bez hysterie

Lipník nad Bečvou je od Prahy dost daleko. A opravím vás. Nejde o nenávist, ale nesouhlas s vykonáváním prezidentského úřadu tak podlým a lidsky odporným způsobem, jako když např. Zeman z tribuny pomlouvá obyčejnou ženskou, která v klidu protestuje s červenou kartou. Nejdřív přihlíží, jak ji jeho dav napadl, a pak o ní lže, že se rozvádí a trpí stihomamem.

J. David 17.1.2018 9:15

Re: Kurňa, co ti politici furt melou?

Zdravím a děkuji za "sukces" mého expozé. Jsem technokraticky vzdělán (mám diplom Ing.), asi nevzdělanec a magor, "anóbrž" jsem volil Zemana. Chuť je ale chuť, někdo rád holky, jiný vdolky. Jsem o krapánek mladší pana akademika Drahoše, jsem ročník 1950. Víte, studoval jsem také VŠCHT, ale pouze anorganiku, pak jsem se vrhl na IT (tehdá se to jmenovalo ASŘ - automatizované systémy řízení), dodnes logicky uvažuji, byť třeba přiblblou boolovou algebrou, kterou humanitníci příliš neberou (True/False), prý se to musí brát dialekticky, ve smyslu náhledu na problém. Kterak se na prasklý vodovod dá nahlížet dialekticky, když se sklep plní vodou? Bádat teoreticky, co s tím, nebo to radikálně řešit? No comment dále, aby vynadání bylo přiměřené (jako penzista si s ničím již hlavu nelámu),

J. Schořík 17.1.2018 9:14

Re: Kurňa, co ti politici furt melou?

A další z nepřeberné řady voličů ANO vysvětluje ODS co by měla dělat.. Uznávám ale že zábavnjěí než obvyklou formou.

J. Kombercová 17.1.2018 9:14

Re: V Třinci prý vypískali Drahoše...

Kdo by to byl čekal, že?

P. Hlosta 17.1.2018 9:13

Re: Bez hysterie

Co lze očekávat od lidí, co Antifu považují za relevantní názorové uskupení a proti ní se nevyhraňují. Je to prostě levicové

J. Schořík 17.1.2018 9:11

Re: Bez hysterie

Přesně tak. I tady je cítit, jak jsou lidé mimo Prahu mnohem klidnější a slušnější a rozhodně nemohou patřit k té strašné pravdolásce. TO dá rozum..

M. Valenta 17.1.2018 9:11

Re: Pokud Zeman prohraje mohl by

Včera jste se kladně zmínil o egyptologovi Bártovi, dokonce byste ho prý volil. On je nově členem Drahošova týmu a jeho poradcem. Já jen, že v případě nevolby Zemana, byste tímto mohl usmířit Vaše svědomí.

J. Růžička 17.1.2018 9:11

bureš a prognostik

elita národa českého: jeden zloděj, podvodník a lhář, druhý lhář, pomstychtivý narcis, loutka proruských šmejdů

J. Schořík 17.1.2018 9:10

Re: Babiš možná také není hazardér ...

A podle policie, státního zastupitelství a OLAFu, jen velký právní znalec Šejna ví, že je to nesmysl protože neeistoval paragraf :)).

P. Hlosta 17.1.2018 9:10

Re: poznamka okamura klaus ml. je spravna

Ten o pravicové demokracii ani netuší nic!

M. Moravcová 17.1.2018 9:10

Re: Bez hysterie

jo, nenávist pravdaláskařů - tedy lidí, zaštiťujících se láskou, pravdou, tolerancí a všeobecným dobroserstvím.

M. Šejna 17.1.2018 9:08

pane Langře

to je úhel pohledu. Pro některé hurápravičáky jsem dnes kovaný bolševik. Já mnoho těchto hurápravičáku znám. Před sametem měli rudou knížku a plnili závazky x-tého sjezdu KSČ. Po sametu se z nich stali velcí bojovníci za pravicové hodnoty.

Jeden takový zakládal místní buňku ODS. Ten samý mě chtěl coby člen závodního výboru KSČ vyhodit z práce za hlásání pravicového oportunismu.

R. Brzák 17.1.2018 9:07

Re: poznamka okamura klaus ml. je spravna

Mám pro Vás důležitou zprávu, pane Jánský. Ona Vámi kritizovaná "bezbřehá" demokracie v rámci ODS je právě zárukou, že se nějaké uskupení lidí bude ve vnitrostranické diskuzi dobírat k nejpravděpodobnějšímu názoru na konkrétní věc. Proto je vždy lepší (když už musíme volit zastupitele) volit pravicovou stranu s mnoha názory uvnitř, než jednolitý blok se stádní morálkou, ve kterém je jasné, že co řekně majitel (pardon, šéf strany), přes to nejede vlak...

M. Valenta 17.1.2018 9:06

Re: Zemanova otočka.

A není to spíše důsledek hloupé Zemanovy politiky rozděleného národa, která mu, jak správně píšete, zřejmě nevyjde.

M. Šejna 17.1.2018 9:03

Re: taváryš Kohoutek

tak jo, jsem tupý šašek na placeté zeměkouli.

Nejste náhodou volič Drahoše? Ti jsou tady známi svou noblesou, slušným vystupováním a diskuzí na úrovni.

F. Navrátil 17.1.2018 9:02

Bez hysterie

Zeman se opravdu neodváží na Václavák. Nenávist určitých pražských krůhů je šílená. Drahoš může klidně vystoupit kdekoliv. Jsem přesvědčen, že i když s jeho názory lidé mimo Prahu většinově nesouhlasí, nikdo nebude ukazovat kartičky, metat vejce nebo pouštět z amliónů častušky. Lidmi mimo Prahu necloumá hysterie.