28.5.2024 | Svátek má Vilém


Diskuse k článku

Vláda bez důvěry dnes odstoupí

Občan aby nevěděl, co dřív sledovat, zdali peripetie Babišovy vlády anebo prezidentské volby. Nejspíš udělá to, že hodí všechno za hlavu a bude koukat, aby se ráno na neposypané silnici nenaboural. Politická scéna je natolik náročná na koukání, že ji vydrží sledovat jen velmi otrlý divák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 17.1.2018 10:00

Re: Kancelář prezidenta republiky

Hotovej svatej ... :-P

Státník je úplně jiná kategorie, než ruskočínský poskok, doplňující radu ČNB EUrohujery.

A. Trick 17.1.2018 10:05

Re: Kancelář prezidenta republiky

Dočkáte se jiného poskoka se kterým budete velmi spokojen.

M. Prokop 17.1.2018 10:08

Re: Kancelář prezidenta republiky

To je na vás složité, tak to raději "nechte koňovi".

A. Trick 17.1.2018 10:14

Re: Kancelář prezidenta republiky

Pokud si sundáte klapky zjistíte, že je to velmi jednoduché.

M. Prokop 17.1.2018 10:18

Re: Kancelář prezidenta republiky

Viz výše.

A. Trick 17.1.2018 10:21

Re: Kancelář prezidenta republiky

To neožvaníte.

P. Hlosta 17.1.2018 10:08

Re: Kancelář prezidenta republiky

Ruskočínský poskok je příliš velká nadsázka tomu, co vlastně kdy řekl a udělal. ČNB, co vím, není odpovědná ani prezidentovi, ani jinému. Je odpovědná ve faktu jen Evropské bance. Od ní dostává doporučení, kterými se sice nemusí řídit, ale řídí se jimi zatím.

Snížením ceny koruny bylo napácháno tolik škody, že by bylo vhodné vyhodit ty, kdo to způsobili. Na toto ale nemá nikdo ve státě právo!

M. Prokop 17.1.2018 10:15

Re: Kancelář prezidenta republiky

Jo, ale je to reakce na taktéž přehnaný paján páně Matuškův.

ČNB není zodpovědná, ovšem president ji ovlivňuje tím, koho do ní jmenuje, o čemž jsem psal. Kouknete-li na CV Oldřicha Dědka, nemusím dál nic vysvětlovat.

"V první polovině roku 2006 zastával funkci poradce ministra financí Bohuslava Sobotky a byl vedoucím české delegace v evropském Výboru pro hospodářskou politiku. V březnu 2007 jej druhá vláda Mirka Topolánka jmenovala národním koordinátorem pro zavedení eura.[4]Veřejně se angažoval podpisem Dřevíčské výzvy. Byl členem vědecké rady Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze (na této univerzitě také přednáší problematiku finančních trhů) a členem představenstva České společnosti ekonomické.[5] Má bohatou publikační činnost zejména v oblasti monetární ekonomie. Jakožto poradce předsedy vlády Josefa Tošovského stál v roce 1998 v čele autorského týmu, který připravil dokument Hospodářská strategie vstupu do Evropské unie: východiska a směry řešení. V roce 2008 pak vydal publikaci Historie evropské měnové integrace: Od národních měn k euru.[6]"

https://cs.wikipedia.org/wiki/Old%C5%99ich_D%C4%9Bdek_(ekonom)

Snížení ceny koruny mělo výhody i nevýhody. IMHO nevýhody převážily, ale na vyhazování to není a škody nikdo vyčíslit neumí. Právo na to Řada ČNB měla, to se mýlíte.

P. Jirkovský 17.1.2018 10:46

Re: Kancelář prezidenta republiky

Pane Hlosto, co vy všechno nevíte? Za jedno dopoledne zhodnotíte celoživotní vědeckou práci J. Drahoše (jako nulovou, tedy neprošel), pak dokonce prdnete ČNB odpovědnost vůči ECB. Je celkem jedno, že jak první, tak druhé je naprostá pitomost. Co mě zaráží je fakt, že čím méně o čemkoli víte (myslím tim skutečnou znalost a kompetenci), tím jste kategoričtější. A protože za tu dobu, co sem píšete, jste prokázal, že nerozumíte vůbec ničemu, že jste schopnej jen (navíc zpravidla blbě) citovat titulky z novin, jste pro zdejší diskusi skutečným osvěžením.

J. Jelínek 17.1.2018 10:11

Re: Kancelář prezidenta republiky

Jo čurčil, to je hlava a čembrdlejn to je taky hlava.......Doufám, že někdo namaluje obraz - Matuška píše list Prezidentovi.

V. Hájková 17.1.2018 9:52

to. HLOSTA

Vy nejste jen senilní hlupák .- ale ještě i lhář ! Ve svém příspěvku z 8.34 HODIN, píšete , takové nehoráznosti , a ani si neuvědomujete jakou ZHOVADILOST jste o p. DRAHOŠI napsal! Napsal jste , že po studium chemie/ mimochodem FYZIKÁLNÍ CHEMIE- jednoho z nejtěžších oboru/ NA VĚDU UŽ JEN KOUKAL ! Doslova jste si nakadil do své prolhané huby! Tvrdíte, že jste četl jeho životopis- PAK BYSTE TUTO LEŽ a lež tak ubohou s příhlédnutím k jeho věku nemohl HLUPÁKU nikdy napsat! On toho prezidenta AV - dělal od roku 2009- 2017!!

A to se tu nenašel nikdo - kdo by na toto vaše zhovadilé ŽVANĚNÍ byl schopen reagovat- duševní IMPOTENTE!

ZDE je životopis p. prof DRAHOŠE!!!

P. Spáčil 17.1.2018 9:56

Re: to. HLOSTA

není tam životopis, milá "dámo"

V. Hájková 17.1.2018 10:14

Re: to. HLOSTA

https://cs.wikipedia.org/wiki/Ji%C5%99%C3%AD_Draho%C5%A1

P. Hlosta 17.1.2018 9:57

Re: to. HLOSTA

Od vás to zastání se Drahoše zní, jakoby z kanálu. To mu moc nepomůžete, když budete tak sprostě argumentovat.

Váš příspěvek postrádá pro poslední větu smysl. Není tam odkaz. ;-)))

V. Hájková 17.1.2018 10:15

Re: to. HLOSTA

https://cs.wikipedia.org/wiki/Ji%C5%99%C3%AD_Draho%C5%A1

PÍŠI O VÁS JEN NAPROSTOU PRAVDU- JSTE ŠPÍNA A KŘIVÁK

K. Berka 17.1.2018 10:05

Re: to. HLOSTA

Nejtěžší obor ve vědě je ekonomie! Ekonomie není a nikdy nebyla věda. V mikroměřítku jde o evidenci

majetku, účetnictví a podnikové řízení, v makroměřítku se záměrně

vypouští neoddělitelný přívlastek „politická“ a tím se zastírá, že jde o

nástroj k prosazování skupinových anebo třídních zájmů.

M. Prokop 17.1.2018 10:19

Re: to. HLOSTA

To je každá věda, zabývající se lidským konáním.

A. Alda 17.1.2018 10:08

Tož fysikální chemie je, dle mého názoru, nejsrozumitelnější

obor chemie. Ale lidé s jinými duševními vlohami to jistě mohou vnímat jinak - někdo umí počítat, jiný má velkou prostorovou představivost, jiný pak skvělou paměť.

Ovšem Váš příspěvek, paní, je nepochybně nežádanou podporou pana Drahoše, která mu může ublížit, nikoli však pomoci. Lze předpodkládat, že kdyby Neviditelného psa četl stejný počet lidí, jako čte Blesk, znamenal by Váš příspěvek konec jeho ambicím být hradním pánem.

R. Brzák 17.1.2018 9:44

Co vypovídá o stavu novinařiny lépe, než to, že pro

Lidovky je důvodem pro zprávu občanům vyjádření jednoho z jejich stavu, že nechce moderovat prezidentskou debatu... To, že onen "novinář" v titulku v podstatě odmítá kritiku své televize, je sice signifikantní, ale zcela nedůležité...

Opravdu mne má zajímat, co si myslí novinář? Není role novináře mne prostě informovat o věcech veřejných? Moderátor, ne soudce! Služebníci, hlídací psi, demokracie!! Nikoliv její ustanovatelé...

M. Prokop 17.1.2018 9:47

Re: Co vypovídá o stavu novinařiny lépe, než to, že pro

To je právě ten základní Moravcův problém, víme mnohem lépe co si myslí on, než mnoho těch, které vůbec pozve ....

M. Valenta 17.1.2018 9:53

Re: Co vypovídá o stavu novinařiny lépe, než to, že pro

Každý má svoji představu o moderování politické diskuze. Úplná nestrannost je zrovna taková iluze, jakože existuje pouze korektní svět. Ovšem ve srovnání s tou komedií na TV Barrandov je Moravec génius.

M. Prokop 17.1.2018 10:03

Re: Co vypovídá o stavu novinařiny lépe, než to, že pro

Jak už jsem psal včera, Barrandov nehodnotím, protože na něj nekoukám ani ho neplatím. S ČT je to věc jiná, ta funguje i mým jménem a za mé peníze.

Co se týče Moravce, je mi jasné, že neexistuje ÚPLNÁ nestrannost, ale IMHO svou strannost příliš přehání, což mu mimochodem status ČT zapovídá.

R. Brzák 17.1.2018 9:55

Re: Co vypovídá o stavu novinařiny lépe, než to, že pro

Jenže to není jen Moravcův problém. Ten člověk má svého nadřízeného, který více zohledňuje zisk, jaký mu generuje aktivistický mudrolín, který se skrývá pod fasádou novinářského stavu. Což je sice pochopitelné, ale je zcela zřejmé, že takto se z novin stává jen další mocenská úroveň - protože se všechny postupně tomuto trendu podřizují, začnou se sobě podobat a nakonec si budou potvrzovat jen jednu společnou pravdu.

M. Prokop 17.1.2018 10:07

Re: Co vypovídá o stavu novinařiny lépe, než to, že pro

Kdyby šlo o zisk, tak bych na to pohlížel méně nepříznivě (ačkoliv ČT by právě měla být na zisku nezávislá), než že jde pravděpodobně o převládající "duch" celé instituce.

R. Brzák 17.1.2018 10:10

Re: Co vypovídá o stavu novinařiny lépe, než to, že pro

Ziskem v případě veřejnoprávní televize je vliv, který ředitel takové televize získává na své dohližitele, správce, nebo jaké najít skutečně výstižné slovo...

M. Prokop 17.1.2018 10:20

Re: Co vypovídá o stavu novinařiny lépe, než to, že pro

Jo, to souhlasím.

J. Václavíková 17.1.2018 10:11

Re: Co vypovídá o stavu novinařiny lépe, než to, že pro

Pokud ví, že by byl kamenem úrazu, je dobré, že chce ustoupit. A nevím, co může kdo namítat např. proti moderování Železným.

Co se výtek VM stran zaujatosti týká, nesdílím je, já mu vytýkám to, že odpovídajícím skáče do řeči, i když mluví zcela k věci. Po shlédnutí Soukupa ovšem musím říct, že VM se pro mě stává etalonem profesionality. Poměřováno Soukupem. A vlastně i Primou, kam jsem minule zabloudila.

R. Brzák 17.1.2018 10:18

Re: Co vypovídá o stavu novinařiny lépe, než to, že pro

Nesleduji televizi dlouhodobě zcela záměrně. Jen si na netu pouštím obvykle veřejnoprávní (protože si ji platím a tudíž mne zajímá, jak je vedena).

Jen upozorňuji, že zpráva o tom, že jeden moderátor nechce moderovat, je technikálie pro jeho nadřízeného, nikoliv zpráva pro veřejnost! Kde to jsme? Tady nevládne novinář, ani politik - ten je jen zástupcem Vás a mne, paní Václavíková! O Vás a o dalších mých sousedech se potřebuji dozvídat, jaké máte názory na naše společné věci, naše společné vlastnictví - to je na naši zemi. Jaký je názor zprostředkovatele informací na důležitou informaci mne nezajímá.

A. Alda 17.1.2018 9:43

Vláda odstoupí a bude pověřena spravovat zemi

do doby, než bude jmenována vláda nová, což se stane až po té, co někdo přinese presidentovi 101 podpisů.

Může s tím politicky naprosto nezkušený Drahoš něco udělat? Nemůže, nemůže, nemůže.

M. Prokop 17.1.2018 9:48

Re: Vláda odstoupí a bude pověřena spravovat zemi

ZATÍM nemůže. A Zeman s Burešem ZATÍM mohou dělat co je napadne.