Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Vjíždíme do roku 2016
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R. John 2.1.2016 8:42Ale zase .... ... výrobci koloběžek a tříkolek by si přišli na své... |
P. Hofman 2.1.2016 8:39Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi Honza M. je taková zvláštní postava českých dějin. Nebylo o něm napsáno vcelku nic negativního, ale ani se neví nic pozitivního. Každý si ho může zařadit kam sám chce. |
P. Hofman 2.1.2016 8:35Re: Good morning Böhmen und Mähren i Śląsk Vždyť to píšu, jen ta Ostrava mi připadá ze všech krajů jako nejotřesnější důkaz toho, jak amatérsky a necitlivě jsme si v posledním čtvrtstoletí vládli. |
P. Rajman 2.1.2016 8:30Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi O bolševicích toho víme prachbídně málo a ještě méně toho víme (nebo chceme vědět) o jejich infiltraci do jiných partají a struktur. |
P. Kmoníček 2.1.2016 8:30Re: Good morning Böhmen und Mähren i Śląsk Copak město Ostrava,ale Pardubický kraj nemá dálnici ani jeden kilometr dálnice a konšelé nejsou schopni to změnit. |
P. Rajman 2.1.2016 8:27Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi Jen dodám, že v měl k těmto deoresím na jaře 1948 i jiný důvod než somatický. |
J. Myslivec 2.1.2016 8:26Re: Good morning Böhmen und Mähren i Śląsk To podepisují! Dobrá připomínka!!! |
P. Hofman 2.1.2016 8:26Re: Slováci zavádějí Netroufnu si hodnotit hospodářský vývoj na Slovensku, neb to vůbec nesleduji. Některé kroky však udělali líp, než my. |
P. Rajman 2.1.2016 8:25Re: Mladej Masaryk .... Myslíte pimprle až do hořkých konců? Obávám se, že máte z velké části pravdu. Pouze jste příběh otce a syna Masarykovÿch nedomyslel. |
P. Hofman 2.1.2016 8:23Re: Zdař lenoši.... vstávat ! To by u nás ovšem automobilový průmysl dočista zkrachoval. |
P. Hofman 2.1.2016 8:20Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi Jan měl, nejspíš po mamince, psychické problémy s depresemi. Přikláněl bych se k tomu, že skočil sám. |
P. Rajman 2.1.2016 8:18Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi Svět podle Vobra a sool. |
P. Rajman 2.1.2016 8:17Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi Komunista Nagy byl za odopor vůčí bolševikům popraven. Demokrat Beneš byl za kolaboraci a bezproblémové předání moci jem, stejně jako před nimi Hitlerovi vyznamenán "demokratickým" zákonem. |
R. John 2.1.2016 8:16Mladej Masaryk .... ... byl jen taková stafáž , líbivá opona pro Beneše...takové pimprle ... ale prej uměl vyprávět báječně košilaté vtipy.... zejména, když se nalil... |
D. Polanský 2.1.2016 8:16Slováci zavádějí Se Slováky jsou jenom problémy. Podle českých ekonomů před rozdělením republiky měla slovenská koruna v krátkém čase padnout oproti české v poměru 1:3. A zatím ne a ne. A ještě si drze zavedou Euro a dobrý. Dokonce důchodci a studenti nemusí platit vlak. A stále fungují, ale ono na ně časem taky dojde. |
Z. Bureš 2.1.2016 8:15Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi Pane Rajmane - s ohledem na skutečnost, co víme o bolševicích z CCCP a jejich NKVD...a co víme o Janu Masarykovi ... a jeho životě a myšlení - tak je na 99,999% jasné, že jej zavraždili (za souhlasu českých bolševiků) sovětští bolševici !!! Kdyby žila svině všech sviní futrál - tehdejší velvyslanec CCCP Valerián Zorin.....a my jej dali na skřipec a řezali mu koule tupou, rezavou pilou - ten by panečku zvonil..... |
R. John 2.1.2016 8:10Zdař lenoši.... vstávat ! ... stejně je to divný, že je někdo blb a rozbije se v autě, tak já musím jezdit pomalu... prý stopade na dálnici je moc, říkají hlavy umazané... pro některé, co jim dají papíry , je moc i osmdesát... prostě každému auto do rukou nepatří... jak jednoduché... |
J. Vobr 2.1.2016 8:09Re: V rámci bezpečnosti provozu Ano ... jelikož na co není předpis, tak udělat nelze !!! ___________________________________________________ Viz. NEÚSTAVA V ANGLII !!! RAJMANŮV ROZUM DO KAPSY """ :-))) |
J. Vobr 2.1.2016 8:07Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi A proto jsme zase nebojovali !!! ____________________________________________ Páč Maďaři nejsou muzikanti,tak v 56 bojovali a na rozdíl od Beneše tu bitvu nad bolševikem vyhráli !!! SVĚT PODLE RAJMANA !!! |
P. Rajman 2.1.2016 8:04V rámci bezpečnosti provozu by měl být počet značek na 100m a s ohledem na rychlost projíždějícího vozidla stanoven předpisem. |
P. Rajman 2.1.2016 7:57Šovinistický mýtus Janu Masarykovi Poté, co Češi vinili z jeho smrti Rusy, zkoušejí nyní totéž hodit na Brity. České přesvědčení, že oni sami jsou neviní (vulgo "muzikanti") nezná mezí. Janův otec Tomáš svého syna až dogmaticky nabádal, sby se držel Beneše. Ten tak činil jak za války, tak i po ní, kdy se v zemi děla na demokracii neuvěřitelná zvěrstva. Poté co "vždy prozíravý", ve skutečnosti však Stalinem zaslepený a posléze už i dementní dr Beneš předal vládu bolševikům a udělal právě z Masaryka jejich totálního vazala, rozhodl se Masaryk jr. skoncovat se svým životem, aby ze své vlastní vůle demonstroval národu nemožnost pokračovat v otcově díle a odkazu. |
J. Vobr 2.1.2016 7:34Ještě,že tu jsou SVĚTÁCI !!! https://www.youtube.com/watch?v=ZtI4sFFxsog _________________________________________________ :-))) :-))) |
P. Hofman 2.1.2016 6:40Good morning Böhmen und Mähren i Śląsk Ať kulatá či hranatá, spíš by se měl Aston ptát, jakto, že i takoví Slováci zavádějí dálniční známky elektronické, a my furt papír? České silnice jsou skutečně osázeny nesmyslným množstvím značek, přečetl si ale Aston nějakou studii, která jasně říká, kolik značek oko řidiče ještě je schopno vnímat, a kolik už ne? A ptá se Aston, proč k tomu všemu je u nás ještě čtvrt století po Listopadu povoleno tolik různých reklam podél cest, které celou situaci ještě neúnosně zhoršují? Co je tak zajímavého na tom, jestli se někde silnici říká dálnice či rychlodráha, jestli se tam smí jezdil 110, 130 či 150, když zásadním problémem je, že máme oblasti, kam žádná taková cesta vůbec nevede a tudíž je nulový zájem podnikatelů tam něco vybudovat. I taková Ostrava čekala, k totální ostudě všech předešlých vlád, 20 let na dálniční spojení. A když už ho vybudovali, tak takové kvality, že se po pár letech musí všechno předělávat. Ale to Aston jistě ví, autem jezdí, po světě cestuje, a tak je záhadou, proč to nenapíše a místo toho zase přijde s trapným úvodníkem, dokonce, jak už je u něj zvykem, zdaleka ne prostým faktických chyb. |
J. Vobr 2.1.2016 6:36Re: ISLÁM NENÍ STŘEDOVĚK !!! Na to bacha ... !!! :-))) |
J. Vobr 2.1.2016 6:33ISLÁM JE MODERNÍ ... protože ve středověku katolická církev vedla čarodějnické procesy !!! ________________________________________________ SUMMARY NOČNÍ DISKUSE !!! A VÍTAT !!! :-)))) |
R. Veselý 2.1.2016 0:23Den sváteční již pominul takže se mohu zase vyjádřit srozumitelně: H O V N O ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! |
H. Gene 2.1.2016 0:18Re: To jsou zase bláboly. Protože ty bláboly Aston v parlamentě nezveřejňoval. |
J. Lepka 2.1.2016 0:14Re: To jsou zase bláboly. Proč jste to tedy zavčasu nepřipomínkoval v parlamentě ? |
F. Žůrek 2.1.2016 0:08Re: To jsou zase bláboly. No, také se tomu říkalo "silnice dálničního typu", které již byly před stavbou dálnice D1. Ono je někdy těžké se přesně (matematicky) vyjádřit. |
H. Gene 1.1.2016 20:53To jsou zase bláboly. Na žádných "rychlostních komunikacích" 110 nebylo, byly jen silnice pro motorová vozidla, kde bylo 130 stejně jako na dálnici. Dálnice jsou nejbezpečnější silnice a limit 150 by na tom nic nezměnil. |