16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Vjíždíme do roku 2016

Včera jsme do něho vstoupili, ale také vjeli. Dálniční známku teď máme kulatou, to jistě usnadní kontrolu, protože sám tvar známky upozorní na její aktuálnost nebo neaktuálnost. Podle policejní statistiky ale zahynulo na silnicích o 40 lidí víc, než v roce 2014. To je špatná zpráva, o něco lepší pak ta, že pořád je ten rok 2015 podstatně lepší, než bývalo u nás zavedeno – počty klesají od roku 2008.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hofman 2.1.2016 8:20

Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi

Jan měl, nejspíš po mamince, psychické problémy s depresemi. Přikláněl bych se k tomu, že skočil sám.

P. Rajman 2.1.2016 8:27

Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi

Jen dodám, že v měl k těmto deoresím na jaře 1948 i jiný důvod než somatický.

P. Hofman 2.1.2016 8:39

Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi

Honza M. je taková zvláštní postava českých dějin. Nebylo o něm napsáno vcelku nic negativního, ale ani se neví nic pozitivního. Každý si ho může zařadit kam sám chce.

J. Kombercová 2.1.2016 8:53

Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi

Zasvěcenější než my zde (čímž se nechci nikoho dotknout, zvlášť těch, co vědí všecko) sebevraždu vylučují. Jen na pachatele nemohou ukázat přímo prstíkem, tohle tajemství by prý mohlo odhalit otevření moskevských archivů. Ale ty se zřejmě neotevřou.

P. Hofman 2.1.2016 9:01

Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi

Jistě. Stejně tak, jako ti druzí vylučují jeho vraždu.

R. John 2.1.2016 9:07

Na druhou stranu...

... co tím bolševik získal ?... Vždyť jim šel Masaryk j. na ruku... opět se mohl ujmout své hlavní pimprlové role a dělat "demokratickou" stafáž... na to byl mistr...

P. Hofman 2.1.2016 9:10

Re: Na druhou stranu...

Jo, to je jeden z mých argumentů, proč nevěřím vraždě. Druhým je, že možností, jak ho odstranit a nevolit tak složitý zákrok přímo v Černínském paláci, bylo hafo.

M. Prokop 2.1.2016 9:24

Re: Na druhou stranu...

Pokud by pokračoval v poválečné politice ustupování komoušům, tak ano. Pokračoval by?

R. John 2.1.2016 9:40

Toť otázka....

... není jediný důkaz , že by se najednou pochlapil a postavil na odpor.... nebo se k němu chystal... vše kolem něj v těch letech jsou jen takové fantazijní dohady a fabulace...

M. Prokop 2.1.2016 9:48

Re: Toť otázka....

Důkaz není na žádnou verzi, proto uvažuji jen o více či méně pravděpodobných možnostech. Jen Rajman s Hofmanem vědí. :-P

M. Prokop 2.1.2016 9:21

Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi

Já bych to na sebevraždu také neviděl, ač důvody by se našly.

Bylo by třeba vědět, zda hodlal konečně odejít nebo ne. Podle některých ano, pak by vražda měla logiku.

M. Prokop 2.1.2016 9:16

Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi

Téma vaší dnešní posedlosti?

P. Hofman 2.1.2016 6:40

Good morning Böhmen und Mähren i Śląsk

Ať kulatá či hranatá, spíš by se měl Aston ptát, jakto, že i takoví Slováci zavádějí dálniční známky elektronické, a my furt papír?

České silnice jsou skutečně osázeny nesmyslným množstvím značek, přečetl si ale Aston nějakou studii, která jasně říká, kolik značek oko řidiče ještě je schopno vnímat, a kolik už ne? A ptá se Aston, proč k tomu všemu je u nás ještě čtvrt století po Listopadu povoleno tolik různých reklam podél cest, které celou situaci ještě neúnosně zhoršují?

Co je tak zajímavého na tom, jestli se někde silnici říká dálnice či rychlodráha, jestli se tam smí jezdil 110, 130 či 150, když zásadním problémem je, že máme oblasti, kam žádná taková cesta vůbec nevede a tudíž je nulový zájem podnikatelů tam něco vybudovat. I taková Ostrava čekala, k totální ostudě všech předešlých vlád, 20 let na dálniční spojení. A když už ho vybudovali, tak takové kvality, že se po pár letech musí všechno předělávat.

Ale to Aston jistě ví, autem jezdí, po světě cestuje, a tak je záhadou, proč to nenapíše a místo toho zase přijde s trapným úvodníkem, dokonce, jak už je u něj zvykem, zdaleka ne prostým faktických chyb.

J. Vobr 2.1.2016 7:34

Ještě,že tu jsou SVĚTÁCI !!!

https://www.youtube.com/watch?v=ZtI4sFFxsog

_________________________________________________

:-)))

:-)))

P. Rajman 2.1.2016 8:04

V rámci bezpečnosti provozu

by měl být počet značek na 100m a s ohledem na rychlost projíždějícího vozidla stanoven předpisem.

J. Vobr 2.1.2016 8:09

Re: V rámci bezpečnosti provozu

Ano ... jelikož na co není předpis, tak udělat nelze !!!

___________________________________________________

Viz. NEÚSTAVA V ANGLII !!!

RAJMANŮV ROZUM DO KAPSY """

:-)))

D. Polanský 2.1.2016 8:16

Slováci zavádějí

Se Slováky jsou jenom problémy. Podle českých ekonomů před rozdělením republiky měla slovenská koruna v krátkém čase padnout oproti české v poměru 1:3. A zatím ne a ne. A ještě si drze zavedou Euro a dobrý. Dokonce důchodci a studenti nemusí platit vlak. A stále fungují, ale ono na ně časem taky dojde.

P. Hofman 2.1.2016 8:26

Re: Slováci zavádějí

Netroufnu si hodnotit hospodářský vývoj na Slovensku, neb to vůbec nesleduji. Některé kroky však udělali líp, než my.

M. Prokop 2.1.2016 9:27

Re: Slováci zavádějí

Podle kterých ekonomů, vy fantasto?

Euro a dobrý? Vy asi nikoho na Slovači neznáte, že?

On ten vlak někdo zaplatí ... jen na ty peníze není tolik vidět.

J. Myslivec 2.1.2016 8:26

Re: Good morning Böhmen und Mähren i Śląsk

To podepisují! Dobrá připomínka!!!

P. Kmoníček 2.1.2016 8:30

Re: Good morning Böhmen und Mähren i Śląsk

Copak město Ostrava,ale Pardubický kraj nemá dálnici ani jeden kilometr dálnice a konšelé nejsou schopni to změnit.

P. Hofman 2.1.2016 8:35

Re: Good morning Böhmen und Mähren i Śląsk

Vždyť to píšu, jen ta Ostrava mi připadá ze všech krajů jako nejotřesnější důkaz toho, jak amatérsky a necitlivě jsme si v posledním čtvrtstoletí vládli.

J. Vobr 2.1.2016 6:33

ISLÁM JE MODERNÍ

... protože ve středověku katolická církev vedla čarodějnické procesy !!!

________________________________________________

SUMMARY NOČNÍ DISKUSE !!! A VÍTAT !!!

:-))))

J. Vobr 2.1.2016 6:36

Re: ISLÁM NENÍ STŘEDOVĚK !!!

Na to bacha ... !!!

:-)))

H. Gene 1.1.2016 20:53

To jsou zase bláboly.

Na žádných "rychlostních komunikacích" 110 nebylo, byly jen silnice pro motorová vozidla, kde bylo 130 stejně jako na dálnici.

Dálnice jsou nejbezpečnější silnice a limit 150 by na tom nic nezměnil.

F. Žůrek 2.1.2016 0:08

Re: To jsou zase bláboly.

No, také se tomu říkalo "silnice dálničního typu", které již byly před stavbou dálnice D1. Ono je někdy těžké se přesně (matematicky) vyjádřit.

J. Lepka 2.1.2016 0:14

Re: To jsou zase bláboly.

Proč jste to tedy zavčasu nepřipomínkoval v parlamentě ?

H. Gene 2.1.2016 0:18

Re: To jsou zase bláboly.

Protože ty bláboly Aston v parlamentě nezveřejňoval.

R. Veselý 2.1.2016 0:23

Den sváteční již pominul

takže se mohu zase vyjádřit srozumitelně:

H O V N O ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

P. Manda 2.1.2016 9:12

Re: Den sváteční již pominul

Ilsner objevil obsah své lebeční dutiny.