Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Vjíždíme do roku 2016
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Václavíková 2.1.2016 10:26Re: Hezký den přeji. Souhlasím, vzhledem k oné poloze těla je pravděpodobnější vražda, a to východní provenience. |
S. Lazárek 2.1.2016 10:25Re: Jsou úseky dálnic Takže opět typický český Kocourkov. Není ale vlastně je. Pokud mě ovšem policajt naloží do auta a odveze na odběr který potvrdí 0.3, jsem v řiti a žádná tolerance. |
D. Novak 2.1.2016 10:25Re: Rychlost 150 Navíc předkladatel uváděl, že to navrhuje k posouzení odbornou komisí a jen na cca 25 - 30 km nejmodernějších úseků. Tedy velmi zodpovědně! |
M. Prokop 2.1.2016 10:24Re: Jsou úseky dálnic To je částečné uvolnění buzerace oklikou přes techniku. Sice pánbůh zaplať i za to, ale jinak má pan Lazárek v tomhle pravdu. |
A. Nikoloki 2.1.2016 10:24Re: Jsou úseky dálnic Vždyť jste to měl správně - bez vína jsou to pouze vinné cykloStesky ;-) ... |
P. Vandas 2.1.2016 10:23Hezký den přeji. Dovolím si poznámku k diskusi o smrti Jana Masaryka. Objev spisu Václavy Jandečkové, kde je "doznání" Jana Bydžovského nepokládám za překvapivý. Nic to nemění na mé jistotě, že zavraždění Masaryka má na svědomí NKVD. Stb se pro jistotu snažilo najít verzi, jak to hodit na "imperialisty". A protože to bylo tak blbé a neuvěřitelné, tak ten pokus zůstal jen ve spisech. |
M. Prokop 2.1.2016 10:22Re: "vzdělaní, chytří a přemýšliví lidé" Jen jste mne pobavil. Když nepatří, nečtěte. :-P |
M. Malovec 2.1.2016 10:22Anebo s airbagem a pásy nabourat ty, kteří to tady vedou. A máme rázem nejnižší cenu km dálnice na světě. |
F. Doušek 2.1.2016 10:21Policie kromě rychlých škodovek dostává s dotací EU také i20. Jejich maximálka je 180 km/hod. při spotřebě 13 l/100km, a je jasné, že jim skoro každé slušnější auto ujede. |
D. Novak 2.1.2016 10:21Re: "vzdělaní, chytří a přemýšliví lidé" Vaše reakce sem nepatří. Není k tématu mého příspěvku. Jde o osobní animozitu, která nic neřeší. |
J. Václavíková 2.1.2016 10:20Re: Jsou úseky dálnic Tolerance je sice teoreticky 0,0, ovšem vzhledem k přesnosti měřících přístrojů za hodnoty do 0,3 postižen nebudete, protože se vejdete do tolerance přístroje :-) |
K. Janyška 2.1.2016 10:18Re: Rychlost 150 Také jsem pro 150. Dlouhodobě. Nejsme horší, než Němci... Dzp. |
J. Kulheim 2.1.2016 10:18Re: Rychlost 150 Nejde o kvaltování, ale zejména o možnost rychle předjet kolonu vozidel, která jede např. 125 km/hod a neporušit povolenou rychlost. V kolonách je největší nebezpečí problémů, protože jízda je velmi náročná na pozornost. |
K. Janyška 2.1.2016 10:17Re: Ministr Ťok se zaslouží o největší ANO jsou kouzelníci. Nic nedělají jen rozdávají koblihy a všechno jim jde. Nebo ne ? Dzp. |
S. Lazárek 2.1.2016 10:17Re: Jsou úseky dálnic ....cyklostezkách......:-) |
R. Tesařík 2.1.2016 10:17Re: Rychlost 150 Jet 150 není žádné kvaltování:-)) |
S. Lazárek 2.1.2016 10:16Re: Jsou úseky dálnic Nedělá, ale český ouřada je o tom bytostně přesvědčen, proto s ním zachází, jako s ovcí. Němec má relatiní volnost, ale pokud překročí jasně dané mantinely, je tvrdě potrestán, u nás řidič prakticky žádnou volnost nemá (specielně tolerance alkoholu) , protože by jí určitě hned zneužil a to je ten zásadní rozdíl v přístupu ke svým občanům. Aktuálně policie měří obsah alkoholu v dechu cyklistů, kteří jezdí po oficiálních moravských vinných cyklostezkách a přestože jsou to vinné cyklostezky, může na nich tento pít jen limošku, protože i jako cyklista má toleranci 0.0. Víte přece, jak by to dopadlo, kdybychom cyklistům na vinných cyklosteskách povolili pít víno...... |
R. Tesařík 2.1.2016 10:16Re: Jsou úseky dálnic Správně, na sprostý lid musí být přísnost, že. |
F. Doušek 2.1.2016 10:15Ministr Ťok se zaslouží o největší rozšíření dálniční sítě v ČR. A ani to tolik nebude stát. Pak, že TO nedokáží zařídit. |
M. Prokop 2.1.2016 10:09Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi Také favorizuji tuto eventualitu. |
M. Prokop 2.1.2016 10:08Re: Jsou úseky dálnic Jo, na ten alkohol jsem zapomněl. 0,3 by byla si tak rozumná hranice, možná 0,2. Ve světě je i víc. Je to klasika, ještě žádný volený čunitel se nestal populární tvrzením, že stačí dodržovat stávající zákony a nařízení, nebo je dokonce důkladně pročistit. Populární je větší přísnost, nové zákony, víc policajtů, už se v tom ani prase nevyzná. |
J. Laták 2.1.2016 10:08Re: Rychlost 150 Všelikeré kvaltování toliko pro hovada dobré jest. |
J. Václavíková 2.1.2016 10:07Re: Jsou úseky dálnic Bez toho jinak. Dělá si co chce. |
R. Tesařík 2.1.2016 10:06Re: Jsou úseky dálnic musíte být obezřetný.. když se vám na prdel přilepí "spěchač" uhnout.-))) |
M. Prokop 2.1.2016 10:04"vzdělaní, chytří a přemýšliví lidé" .... pan president. :-P |
D. Novak 2.1.2016 9:53Rychlost 150 Jeden jediný (nemohu najít slušné pojmenování) - M.Š., jinak šéf katedry v Olomouci napíše (si vymyslí) nesmysl o švédském vědci, co sestavil rovnici o nárůstu nehod v souvislosti s povolenou rychlostí a okamžitě jej citují i vzdělaní, chytří a přemýšliví lidé (namátkou Aston, ministr dopravy, pan prezident). Přičemž stačí 5 minut, najít si oficiální statistiku nehod v ČR za rok 2014 (má 18 stran a nehody jsou rozebrány dle 20 ukazatelů) a vidíte: za rok cca 650 mrtvých, z toho v obcích cca 350, mimo obce ....atd). A teď pozor prosím. Na dálnicích 24 mrtvých!!!! 3% !! Z různých příčin - rozebráno detailně. Z důvodu překročení maximálně povolené rychlosti - ani jeden mrtvý!!!! Jinak s Astonem naprosto souhlasím s kritikou neuvěřitelného množství dopr. značek zcela nesmyslně či "nelidsky, nerozumně" naňahňaných. |
S. Lazárek 2.1.2016 9:53Re: Jsou úseky dálnic Jak není? Porušuji předpisy a kdyby mě ulovili, tak platím pokutu. |
S. Lazárek 2.1.2016 9:52Re: Jsou úseky dálnic Jo, s tím se dá souhlasit, oni tak asi opravdu přemýšlí. Čech je primárně hajzlík, kterému se nedá věřit, tak ho ouředně skřípnem, aby si panáček moc nevyskakoval, s tolerancí alkoholu je to stejné. Brzy přijde doba, kdy nějakého poslance napadne, že i takový chodec, který jde po přechodu, je vlastně účastníkem dopravního provozu, takže bude na druhé straně přechodu foukat do detektoru. Ouřední přísnost na Čecha muší bejt, dělal by si jinak co chtěl. |
J. Fialová 2.1.2016 9:51Re: Šovinistický mýtus Janu Masarykovi Tipuji v obou případech b) - "pomohli" i už toho měl dost. |
R. Tesařík 2.1.2016 9:51Re: Jsou úseky dálnic No, a není co řešit. |