5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

Vítězství nerozumu

Nobelova cena pro Al Gora za jeho proticivilizační pamflety znamená jednu z nejhorších degradací v dějinách této aktivity.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
zoch 14.10.2007 7:55

Nobelova cena vs. "voslí" cena

Nemohu se zde přidat jednostranně k zeleným,ačkoli je v mnohém chápu. Jen bych si zde rád přihřál polívčičku v jiném ohledu.

Chtěl  bych zde naprosto zřetelně ukázat na to,jak je směšně nerozumné,aby odborník na vědy ekonomické začal poučovat celou zeměkouli v otázkách věd přírodních jen proto,že se politováníhodnou náhodou stal ( vzdor svému charakteru ) hlavou nějaké země a tudíž se cítí být pro tuto oblast fundovaný.  Opět a opět musím připomenout ono přísloví : "Poslali jsme vola na studie  a vrátil se nám vůl s titulem ".  Někdo se prostě na nějakou funkci nehodí a bylo by docela žádoucí,kdyby si to uvědomili i volitelé. Připomínat další nerozumná počínání ( jako např. soudní čekatele ) v tuto chvíli nemá cenu.

Ivan Nový 14.10.2007 8:51

zochu,

Nobelova cena míru není cena vědecká, ale politická a jako taková nemá vůbec žádnou cenu :-)))) Je výrazem chtění toho, jak by realita měla vypadat, nikoliv toho, jaká realita ve skutečnosti je. No a že lidé mohou velmi dlouhou dobu setrvávat v různých kolektivních bludech je experimentálně ověřeno.

Jiří K. 14.10.2007 9:05

Re: zochu - zlatá slova, Ivane Nový

...že lidé mohou velmi dlouhou dobu setrvávat v různých kolektivních bludech je experimentálně ověřeno ...

To je ověřeno nejenom experimentálně, ale opakovaně i v praxi. Posledním příkladem správnosti tohoto tvrzení jste Vy jmenovitě a nejrozličnější klausovi obhájci a fanoušci obecně.

Ivan Nový 14.10.2007 9:10

Jiří K.,

o tom rozhodne až realita, Klaus je jen našim mluvčím, nebude-li Klaus, naše názory nezmizí. I když pravdivá interpretace reality v oblasti globálního oteplování nebude už možná, protože když se budou realizovat ona opatření, nepůjde už dokázat, že měli či neměli pravdu. Protože v případě, že nemají pravdu, pak se oteplování zpomalí samo a toto zpomalení budou vykládat jako úspěch oněch opatření. Socialismus nefunguje, realitu nahrazuje chtěním.

Talián 14.10.2007 9:38

Re: Jiří K.,

V dějinách to není nic nového. Připomínám Součkův "Opravník obecně oblíbených omylů". Je zajímavé ( a smutné ), že čím větší nesmysl, tím houževnatěji a vášnivěji je obhajován. Při nepředstavitelně velkých kvantech energie emitovaných sluncem, nutně dochází k odchylkám jak do plusu, tak do minusu. Proti tomu je celá naše produkce směšná. Dokazovat lze ovšem ledacos. Nacističtí "vědci" například dokázali, že je země dutinou koule tak, že v klidném zálivu stavěli od břehu rampu, která po dosažení určité délky protnula hladinu. Když se chce, všechno jde. Staré přísloví říká, že komu není z hůry dáno......

Ivan Nový 14.10.2007 8:55

A zochu,

odpor k zelenému fanatismu spojuje české volitele napříč politickým spektrem.

Sedrman 14.10.2007 9:49

Re: Nobelova cena vs. "voslí" cena

svatá pravda. Platí stejně pro možnost, kdy nějaký zcela nevýznamný volič neznámého charakteru  poučuje hlavu státu.

zoch 14.10.2007 11:55

Re: Re: Nobelova cena vs. "voslí" cena

Poučovat jakoukoli hlavu státu bych si nedovolil. Pouze komentovat její pošetilosti a na komentář máme oba stejné právo.

P.S. : V našem konkrétním případě by poučování ani nemělo žádný smysl,protože díky přízíravosti by ona pomyslná hlava státu nebrala v úvahu vůbec nikoho.

zíralek 14.10.2007 2:50

OSN jak by studenou vodou polil,

tatík zařval / kdo vás volil? / Celý svět snad zešílel / jen náš tatík pravdu měl / je to vůdce naší doby / nezná strach a nezná zloby / když vezmete slovník pojmů / ten vám řekne k tomu dojmů / nesedět tam v Norsku samý komunisti / každou Nobelovku mu dají / to si buďte jistí / vždyť to vemte / z toho hradu / rozhled má od východu do západu / ještě k tomu poradce / ti mu dodaj ovace / opravdu nechápu / jak nemohou ho znát v zahraničí / když tak krásně / každou cizí teorii zničí.;-D

PetrH 14.10.2007 2:57

Re: OSN jak by studenou vodou polil,

Jo, váš tatík, to je hlava! A vy jste po kom? Píšete tak dojemně, že kdybyste se trochu snažil, mohl jste to napsat i ve verších;-D

zíralek 14.10.2007 3:00

Re: Re: OSN jak by studenou vodou polil,

Už jsem odpověděl na vedlejší diskusi;-D;-D;-D

PetrH 14.10.2007 3:12

Re: Re: Re: OSN jak by studenou vodou polil,

Jo, to je taky poetický. To byla taky snaha o verše? Snaha o odpověď to nebyla, tam jste snad pouze hájil svobodu vašich soudruhů... tedy spíše osvobození od školní docházky a nezávislost na gramatice;-D

Hipik - pravicovy recidivista 14.10.2007 3:30

Re: Re: Re: Re: OSN jak by studenou vodou polil,

Cus Petre, jaxe zije ?

68 14.10.2007 4:04

Re: Re: Re: OSN jak by studenou vodou polil,

Můžem se písálku ještě dnes těšit na vaše šifrované názory? Bude ještě jeden trhanec? Máme nárok! Ještě něco z politiky - ve formě škubánků? Pokuste se a nedejte se prosit.

Karim 14.10.2007 0:38

Take jsem videl fotku Bjorna Lomborga.....

...z jehoz knih nas pan presient tak nadsene opisuje, jak si klepe klepetem s komunistou Gorem a jeste se oba culi.

Fuj Lomborgu, ze ti ta ruka neupadla...... 

Fafa 14.10.2007 1:12

Karime:

Vam pripada normalni si nepodat ruku s nazorovym oponentem? To mate tedy o debate, zejmena vedecke, celkem zajimave predstavy.

zíralek 14.10.2007 2:25

Re: Karime:

Politický názorový oponent Topolánek, to dobře zvládá;-D

Karim 14.10.2007 0:28

Nobelovu cenu mel dostat autor theoremu: "Ekologie je tresnickou na dortu....."

...a to za neprekonatelnou podbizivost prostemu lidu.  Osobne doufam ze se Al Gore ve svem straseni myli.

Fascinuje mne vsak primocarost, s jakou VK dokaze rozlustit slozite problemy tak, aby tomu porozumel i ridic jesterky po sichte a 5 pivech: "zadne niceni prirody jsem nikdy nevidel, ekologie je tresnickou na dortu a Al Gore je dusevne nemocny clovek".   Prosty lid se po techto slovech a dalsich 5-6 pivech uklidni, zelene stvace prokoukne a nadsene podporuje naseho pana presidenta. Proletariat v nem ma zastani proti parazitujicim vedcum a ruznym intosum, kteri pobiraji provise od vyrobcu vetrniku.   

Teorem o "tresnicce na dortu"  by ovsem bylo zahodno pro ctenare na zapad od Ase jeste dovysvetlit, ze "ekologie je KOMUNISTICKOU tresnickou na dortu"   - burani na zapade totiz nevi, ze tresnicka je symbolem komunismu a ze Al Gore je komunista.  Situace je tragicka - Al Gore byl kdysi  malem zvolen presidentem USA - to aby se pak nas president bal nadavat mu do dusevne nemocnych lidi.  

Karim 14.10.2007 0:35

Jeste stesti, ze norsti komuniste dali Gorovi tu Nobelovku....

...tim Gora definitivne demaskovali take jako komunistu.....

Kanuk 14.10.2007 2:22

Re: Jeste stesti, ze norsti komuniste dali Gorovi tu Nobelovku....

norští komunisté dali Gorovi Nobelovku...cáfra, to sou mi věci. Co se člověk na Psoj medozví.

Kanuk 14.10.2007 2:25

Re: Re: Jeste stesti, ze norsti komuniste dali Gorovi tu Nobelovku....

Oprava : nedozví

zíralek 14.10.2007 2:28

Re: Re: Re: Jeste stesti, ze norsti komuniste dali Gorovi tu Nobelovku....

Kdo není s tatíkem, je komunista;-D

PetrH 14.10.2007 2:34

Re: Re: Re: Re: Jeste stesti, ze norsti komuniste dali Gorovi tu Nobelovku....

Váš tatík není komunista? To z vás asi nemá radost...

PetrH 14.10.2007 2:32

Seznam nominovaných ..zde

http://nobelprize.org/nomination/peace/database.htmlKdo byl také nominován... zde

M 14.10.2007 5:42

Re: Seznam nominovaných ..zde

 !!! The nomination was withdrawn in a letter of February 1, 1939  !!!

M 13.10.2007 23:47

Arafaty v roce 1994 se o cenu delil a slo uplne o neco jineho .. Astonove - jste neznalci

YASSER ARAFAT , Chairman of the Executive Committee of the PLO, President of the Palestinian National Authority.

SHIMON PERES , Foreign Minister of Israel.

YITZHAK RABIN , Prime Minister of Israel.

for their efforts to create peace in the Middle East.

AeroKarel 13.10.2007 23:52

Re: Arafaty v roce 1994 se o cenu delil a slo uplne o neco jineho .. Astonove - jste neznalci

Ale ano, ale tomu Arafatovi to dali trochu předčasně, ta snaha ho dost rychle pustila a z tvoření bylo, no ho....

M 13.10.2007 23:58

Re: Re: Arafaty v roce 1994 se o cenu delil a slo uplne o neco jineho .. Astonove - jste neznalci

To vime ted, tenkrat to nikdo nevedel a vypadalo to ze se to uklidni a vyresi.  Zpetne se veci jevi jinak.

AeroKarel 14.10.2007 0:04

Re: Re: Re: Arafaty v roce 1994 se o cenu delil a slo uplne o neco jineho .. Astonove - jste neznalci

Jistěže pohnutky chápu, ale finální vyznění je dost nešťastné.

Co se Gorea týče, domnívám se pohnutky také chápat, ale jsou mi cizí a finální vyznění taktéž nešťastné. Ta cena se dostala do pozice "štengrování".