1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Veřejnost pod tlakem

Pojem „mytí mozků“ vznikl před půl stoletím, v době korejské války. Američtí vojáci, kteří v Koreji pod vlajkou OSN prakticky sami čelili agresi čínských a severokorejských komunistických vojsk, také občas padli do zajetí. Od té doby se mnoho změnilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rpuť 3.4.2006 9:30

Re: Re: Bédo, to bude tím, že úvodníku rozumím.

Bédo, nic ve zlém -  úlet to není...porucha je na vašem přijímači
divana 3.4.2006 9:30

Re: Jako obvykle Aston o voze. ostatní o koze

pardon, aston ne o voze, aston kolegiálně o americké novinářce    
maYda 3.4.2006 9:30

Re: Na tophle se dá říct jen jedno:

PAne Polanský, jste svině!
dvd 3.4.2006 9:29

A co v EGAPu ?

maYda 3.4.2006 9:28

Re: Re: Re: Renato,

voliči socdem obvykle požadují po státu, aby nepršelo a v socdem ruku v ruce s různými rádoby humanisty a rádoby sociály tvrdí, že patří k základním povinostem státu zajistit, aby nepršelo pro ty, kdo se nestarají, zaplatit zajištění tohoto nezajistitelného práva pak jest povinností těch,. co si sobecky vlastní střechu opravili, předpokládaje, že by pršet mohlo. Očekávat, že by mohlo pršet, je ovšem asociální sobectví na účet těch, co věří, že stát se má postarat, aby nepršelo a proto sedí nejen na zadku, ale i na vlastních rukách. Kdo oparvil na svůj účet vlastní střechu, toho je třeba potrestat, protože měl dát peníze na to, aby nepršelo, ve prospěch věech a ne sobecky opravit vlastní střechu. Jo, se souladu s proklamovanou vládní ideologií je poviností státu zajistit , aby nepršelo.
www racek 3.4.2006 9:28

Re: Re: Re: Na protipovodňových zábranách si žádný poslanec slávu neudělá. A vo tom to je.

hmm, tak to je bomba. a já gandalovičovi docela fandil.
nicméně, těžko by se to stihlo a lehké bariéry, jako byly v praze, by stejně už asi přetekly. ale zodopvědností gandaloviče bylo že neudělal vše co mohl.
divana 3.4.2006 9:28

Re: Re: Re: Divano,

až tak dalece jsem to nedomyslela. máte pravdu!
NoName 3.4.2006 9:27

Tak např. Renata D.

A Ústí vadí voda v Labi, nebo v ulicích. Když mně zatéká do střechy, mám si ji opravit nebo chtít po státu aby nepršelo? hahaha Co na to říct, Béďo ? Ona je ráda, že to Chorche tak krásně tomu Gandalovičovi "nandal" ... I  přesto ji budeme dál přát, aby jednou ona nedoplatila celým svým majetkem na politiky-idioty a na tom jak si to krásně "nandají"
Lea 3.4.2006 9:26

Re: Falešná hysterie se stupňuje, předvolební sračkomety ODS zneužívají přírodní katastrofu!

Tak mne napadá, že nám ti hoši nějak nespolupracují. Oni nám patrně poslanci spadli do parlamentu přímo z Marsu a s těmi na místní úrovni se nejsou schopni domluvit.A to i v rámci jednoho klubu.Jinak si nedokážu vysvětlit,proč např. Gandalovič písemně nevyzval své kolegy,aby nanesli případné pomalé uvolňování peněz na protipovod.opatření v parlamentu.Když si dám do servisu auto s tím,že bude hotové do týdne a není,budu opravu patrně každý den urgovat. Ze všeho se dá udělat politikum. I z cest Paroubka. Jako by nám hradní kdysi při povodních také oblaka nebrázdil.
Pazúr 3.4.2006 9:26

Re: V ČR probíhá hospodářský zázrak pod vedením ČSSD

Ale Honzo, vzpomeňte si, měl ste za vlády ODS rychlej internet od Telecomu? Neměl, že?    
Kajan 3.4.2006 9:25

Jsem proti drastickým a nesmyslným protipovodňovým opatřením rázu zavření řek a potoků do desetimetrových zdí nebo koryt. Od toho

jsou deště, aby sem a tam něco voda zaplavila. že si lidé nedají pokoj a stavějí tam, kde jsou záplavy, je jejich věcí. Musí s tím počítat a postavit si takové domy, které něco snesou ! Dzp.
Vocílka 3.4.2006 9:24

Jako obvykle Aston o voze. ostatní o koze

Diskuze se jako vždy zvrhla ve vzájemné urážky příznivců Paroubka a Topolánka. Co tak diskutovat k tématu?
www racek 3.4.2006 9:21

Re: V ČR probíhá hospodářský zázrak pod vedením ČSSD

no, jistě, 0,6 % růstu pod vedením ods je jistě kvalitnějších než 6% socanů. A schodek 200 miliard pod vedením ods je jistě mnohem lepší než 70 pod vedením socanů ... atd.
hochu, já nefandím socanům,. ale to co předvádíte, jest velice svazácké a ubohé ...
 
maYda 3.4.2006 9:20

Re: Re: Re: KAntore,

měla, několikrát. A to nejsme u řeky. Jen nechápu,jak souvisí voda ve sklepě, ať už mí nebo kohokoliv jiného, s JArouškovými bláboly na téma, že za všechno může ODS. Si snad můžu dělat srandu, to nikomu sklep ani nevytopí, ani nevysuší. A představa, jak vláda jako jeden muž stopne s transparentem do cesty povodňové vlně se mi docela zamlouvá.
Sch. glosátor 3.4.2006 9:19

Za co bude trpět ? Za zločin přece.

Za to, že si po propuštění pustila hubu na špacír a svobodně řekla co si opravdu myslí. Takový zločin jí levicoví "intelektuálští" multikulti peacemakeři neodpustí.
NoName 3.4.2006 9:17

Re: Re: Re: Na protipovodňových zábranách si žádný poslanec slávu neudělá. A vo tom to je.

Béďo, ta halda hlíny, to je ta hráz
www racek 3.4.2006 9:17

Re: Veřejnost je pod pernamentním tlakem,už zase cítím zlodějskou pazouru ČSSD ve své kapse

ale honzo, nejvíc se přece krade na krajích, to snad víš i ty.
Pazúr 3.4.2006 9:17

Re: Re: Na protipovodňových zábranách si žádný poslanec slávu neudělá. A vo tom to je.

Město Ústí nad Labem až loni schválilo změny územního plánu. A bez něj nebylo ani možné začít stavět protipovodňové zábrany. Tím, že by se stavět měly, nebyl přitom Gandalovič ani trochu nadšen.
"Myslím si, že ani občané města nechtějí obehnat oba břehy Labe žádnou vysokou ‚berlínskou zdí', protože řeka zkrátka tvoří součást našeho města," řekl loni v srpnu MF DNES Gandalovič.
 
 
ani stát u nás není tak všemocný, aby nějaký státní podnik mohl stavět cokoliv v rozporu s územním plánem; fakta prostě nezapřete, i kdybyste je sebevíc natřel na modro  
Béda 3.4.2006 9:16

Re: Bédo, to bude tím, že úvodníku rozumím.

Rputi, nic ve zlém, úvodníku lze rozumět jen jako Astonův typický úlet. Co se týče některým komentářům k povodním, tak s Váma souhlas.
Béda 3.4.2006 9:15

Re: Re: Na protipovodňových zábranách si žádný poslanec slávu neudělá. A vo tom to je.

Povodí patřy řeky a kousek jejich břehu, možná ještě nějaké poldry. Těžko může řešit nějaké haldy hlíny, vybetonované základy, atd. mimo takto vymezené řeky.
Rpuť 3.4.2006 9:12

Bédo, to bude tím, že úvodníku rozumím.

Jen ty prasácký komentáře ne a ne pochopit
Honza 3.4.2006 9:10

Re: Na protipovodňových zábranách si žádný poslanec slávu neudělá. A vo tom to je.

Vy si ale přejete "božského" Paroubka s tou jeho grupou mafiánskejch zlodějů všude ,že?Takhle aspoň můžete jít plakat na stadión,socani ukradnou všechno,budete rodit děti za poukázky :-)
Renata D. 3.4.2006 9:09

Re: Re: Na protipovodňových zábranách si žádný poslanec slávu neudělá. A vo tom to je.

A Ústí vadí voda v Labi, nebo v ulicích. Když mně zatéká do střechy, mám si ji opravit nebo chtít po státu aby nepršelo? hahaha
Béda 3.4.2006 9:09

Re: Gloglo má výborný nápad - Ti, co nerozumějí dnešnímu úvodníku, AŤ SEM NELEZOU!

Pro zde jste?
brouk 3.4.2006 9:07

Re: Na protipovodňových zábranách si žádný poslanec slávu neudělá. A vo tom to je.

Stejne za to vsechno muze ta vase oblibena! Protoze jste tenkrat neporucili ani vetru,natoz desti! I kdyz jste s tim vyhrozovali.
NoName 3.4.2006 9:06

Re: Na protipovodňových zábranách si žádný poslanec slávu neudělá. A vo tom to je.

Povodí Labe je STÁTNÍ PODNIK. Město Ústí těžko může řešit "nějaké nahrnuté haldy hlíny,vybetonované základy" atd. za STÁT. Za ten STÁT, který tam za tohoto volebního období  neinvestoval ani korunu.
Rpuť 3.4.2006 9:06

Gloglo má výborný nápad - Ti, co nerozumějí dnešnímu úvodníku, AŤ SEM NELEZOU!

Béda 3.4.2006 9:05

Jo, to nemohu NoNamemu udělat

Ovšem, dnes zjevně úvodník nepsal Bart, ale emancipovaná Iris.
Nepřeji novinářkám v Iráku nic zlého, ale když už jsou ze země, která Irák okupuje a ještě k tomu chtějí být in a emancipované, tak musí počítat také s tím, že je sem tam nějací ti iráčtí povstalci "vytěží".
No, není nad úvodník s opravdu nosným tématem dní.
Rpuť 3.4.2006 9:04

Tak to je hyenismus jako prase!

brouk 3.4.2006 9:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Falešná hysterie se stupňuje, předvolební sračkomety ODS zneužívají přírodní katastrofu!

Jo, jenze co by take moh dostat jeho pritel za hrisne myslenky,kdyz by se tak pan Tvrdik sklanel nad predlohou!?