26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Ve čtvrtek uvidíme

Už dvakrát jsem musel ráno napsat jinou glosu, než jakou jsem zveřejnil po půlnoci, a tak se zdráhám nějak komentovat doposud jediný výstup z libereckého jednání koalice s prezidentem. Schůzka neskončila žádným oficiálním ujednáním, oranžoví a lidovci trvají na odchodu Babiše z vlády a sám Babiš hovoří o možnosti dalšího setrvání vlády, ale bez Sobotky v čele a jeho samotného v čele MF. K tomu není co dodat, jelikož to může být v deset dopoledne zase jinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Schlägel 11.5.2017 8:25

Re: pane Schlägele

Máte pravdu, v tomto je těch cca 520 firem, co vydalo "své" korunové dluhopisy, na jedné lodi s Babišem. Nicméně senátor Valenta (o pravicovosti některých pravičáků se dá úspěšně pochybovat) k tomu nepřidává bonus v podobě exponované ministerské funkce vyfutrované prokazatelným úkolováním médií. A mocenské choutky mají všichni politici, od toho v té politice jsou. Má je i Bureš, pardon, Babiš, a i on se cítí ohrožen ve svých mocenských choutkách kde čím a kde kým. Mezi pana čistého bych ho ovšem neřadil. Je to standardní finanční predátor a nebude mít nikdy dost. A hraje podle cinknutých pravidel jako každý politik v této naší moderní zemičce. Ve spojení se Zemanem je to poměrně riziková záležitost.

A. Trick 11.5.2017 8:25

Re: Při pohledu na Babiše, Zemana a spol

Co to je "zpátky na Východ"? Nějaká oblíbená floskule argumentačně slabších?

M. Prokop 11.5.2017 8:23

Astona to drží co lejno košili

"s nejlepšími výsledky za pětadvacet let. "

Měli kliku, že kolem je mírný vzestup a omezili investice. Zmnožili buzeraci a úřednictvo. Výběr daní neroste víc než ekonomika.

Nejlepší výsledky si představuji dost jinak.

P. Hlosta 11.5.2017 8:20

Re: Při pohledu na Babiše, Zemana a spol

Nikdo nikam nejde! To západní demokratická společnost postupně odchází od liberální představy světa směrem k socialistickým vizím. Lidi vítali kapitalismus a zvonili klíči, že socialisti mají odzvoněno. Mysleli si dál, že sociální demokraté nebudou přeci tou socialistickou stranou. Kdyby jim od startu kdo řekl, že socdem bude součástí Evropské Socialistické Internacionály, pak by se ani ta strana nedostala do parlamentu i přes Zemanovu sebevětší snahu tehdy! Kde máte ten Západ?! Tomu říkáte, co je dnes Západní demokracie?! Tchatcherová spolu s dalšími se musí v hrobě obracet!

V. Klepetko 11.5.2017 8:16

Dobré ráno ! Včera jsem to naštěstí nesledoval,

takže moudra rozdávat nebudu. Co si myslím obecně, jsem napsal pod článkem u Doležala. Hezký den všem!

P. Hlosta 11.5.2017 8:15

Re: Babiš prý ovlivňuje nezávislé instituce

Je to prostě jednoduše pochopitelné a ta křeč od ČSSD průhledná. Nejvíc mně včera dožral Chovanec, který mimo jiné konstatoval, že Lidové Noviny v tom jedou v závislosti na Babišovi taky. To už je úplný vrchol goebbelsovštiny, že lhát budou přes všechna fakta a furt. Kolikrát já se jen rozčílil, když jsem na Lidovkách četl článek namířený neprávem na Zemana, či na Babiše...! Chovanec má pod palcem vnitro a měl především iniciovat vyšetření původu nahrávek a to bez své účasti ve vyšetřování. Není oprávněný dělat rozsudky před vyšetřením, jako to dělali komunisti, jako není oprávněný z pozice ministra napadat jednotlivý tisk bez prošetřených důkazů!

A. Trick 11.5.2017 8:14

Re: to není důležité, pane Hlosto

Dle informaci z netu demonstraci uspořádali "profesionální protestanti".

A. Trick 11.5.2017 8:12

Re: Odposlochávaný Babiš

Nechť se odposlechy vyšetří, rád bych viděl.

M. Valenta 11.5.2017 8:11

Při pohledu na Babiše, Zemana a spol

začíná být jasné, proč značná část této země chce zpátky na Východ.

J. Anděl 11.5.2017 8:11

Re: Všeho dočasu - hrana zvoní socdemákům a lidovcům - v

Pamatuju si, že chtěl EET zmírnit na poslední chvíli. To je něco jako Sobotkovo žonglování s odvolávám - podávám demisi - odvolávám.

Ale bylo by pro občana lepší, kdyby ke zmírnění došlo.

J. Anděl 11.5.2017 8:08

Re: Všeho dočasu - hrana zvoní socdemákům a lidovcům - v

ČSSD dávno deklarovala svůj příklon k politice socialismu, tedy vyšší kontroly státu a přerozdělování. Proto jsem je nevolil a nic se na tom nemění.

M. Šejna 11.5.2017 8:08

pane Schlägele

korunové dluhopisy Synotu jste si také nemohl koupit. Všechny si je koupil majitel Synotu - pravicový senátor Valenta. Jenže tomu se to toleruje, protože on neohrožiuje mocenské choutky ani ČSSD, ani ODS, ani TOP09.

J. Anděl 11.5.2017 8:07

Re: Všeho dočasu - hrana zvoní socdemákům a lidovcům - v

To chápu. Mně stačí mnou vyjmenované důvody, první platí od počátků jeho kampaně (letadlo; dále se jen potvrzoval), druhý asi rok.

Ty nechutnosti neberu. Ale rozhlédnu se radši čtyřikrát, než vstoupím do podpory Babiše na protest proti těm hnusárnám. A Babiš zatím udělal všechno pro to, aby veškeré zášlehy mého soucitu zdusil hned v počátku. Například když se vytasil s dávno (do šuplíku) připravenou kampaní se zalepenými ústy.

P. Hlosta 11.5.2017 8:06

Re: Všeho dočasu - hrana zvoní socdemákům a lidovcům - v

EET chtěl zmírnit, ale ČSSD se vzbouřila, že takhle ne, že všichni ať EET mají v povinnosti. Nepamatujete?! A pak začala gradovat kampaň proti Babišovi naprosto. ČSSD vůbec nejde o cokoliv související s dobrem pro občana. Těm jde jedině o vlastní zadky!

M. Šejna 11.5.2017 8:03

Babiš prý ovlivňuje nezávislé instituce

Tohle včera mleli zástupci novodobé Národní fronty (ODS+ČSSD+TOP09) furt dokola. Takže z toho plyne, že noviny iDnes byly parlamentem povýšeny na "nezávislou instituci".

Já jsem z těch nelegálních nahrávek vysledoval jen to, že Babiš krotil toho horlivého novináře, aby počkal se zvěřejněním. Takže pokud toto bylo to Babišovo ovlivňování "nezávislé instituce", tak bych prosil, aby ta "nezávislá instituce" všechnu tu špínu, co nasbírala, ihned zveřejnila a nečekala na vhodnou dobu, jak požadoval "ovlivňovatel" Babiš.

Soudruhům poslancům z novodobé Národní Fronty navíc těžko vysvětlíte, že pokud budu vlastnit noviny a budu chtít, aby psaly podle mých pokynů, tak si pozvu na pohovor šéfredaktora a sdělím své pokyny jemu. Nebudu se kvůli tomu scházet s řadovým redaktorem, poslouchat jeho příběhy a ještě se navíc nechat přitom nahrávat.

T. Kohout 11.5.2017 8:02

p. president - ?

Nevím. Poraženým se na každý pád ne stane, ale již stal p. president. Mnoho lidí, co by ho asi normálně volilo, ho volit nebude, to radši nepůjde k volbám. To by ten finální konkurent musel být jo velký gangster (nebo "zelený"), aby bývalí zemanovi příznivci šli volit.

P. Rajman 11.5.2017 8:01

Re: Odposlochávaný Babiš

pokud se odposlechy nevyšetří, ostatní uvidí

J. Jelínek 11.5.2017 8:01

Re: Všeho dočasu - hrana zvoní socdemákům a lidovcům - v

Nikdy se neptej, komu zvoní hrana......

P. Hlosta 11.5.2017 8:00

Re: Všeho dočasu - hrana zvoní socdemákům a lidovcům - v

A co myslíte, že mělo být tohle atakování Babiše vlastně zač? Přesně o to totiž jde, aby voliči vnímali ANO za nevolitelné a pro ostatní strany minimálně nepřijatelné s ANO spoplupracovat. Nejsou podstatné žádné případné kladné výsledky hnutí ANO ve vládě, jen o jediné celou dobu jde. Negovat Babiše! Ikdyž není prověřený argument, stejně je použit proti němu, ikdyž se všichni napříč spektrem dopouští obdobných kroků na hraně, stejně u Babiše je to označované za skandální hřích proti zaběhlým zvyklostem. Mně to celé připomíná socialistické časy a z toho je na blití. Z Babiše tím ale udělají před lidmi právě naopak tu správnou figuru na politické scéně. Já taky Babiše nechtěl do vlády se socialisty, protože je to realizace Švédského modelu - velkokapitál ve spolupráci s politickou vládou a odbory. To ale není naprosto o takových nechutnostech, jaké předvádí právě ti socani, protože prostě jim jde úplně o všechno, jestli nevyhrají předí příčku do parlamentu.

P. Rajman 11.5.2017 7:59

Odposlochávaný Babiš

už včera v parlamentu pohrozil, že pokud se odposlechy nrvyšetří, pststní uvidí. Což neznamená nic jiného nežaž se dosane k moci...a tady ať se každý bystrý čtenář dovtípí sám.

J. Anděl 11.5.2017 7:57

Re: Všeho dočasu - hrana zvoní socdemákům a lidovcům - v

A ještě něco: je mi taky jedno, že (jestli a jak) podváděl při dotacích. Pokud nějaký soud zjistí, že porušil zákony, nechť jedná, ale opět - na tom je trapné akorát to prohlašování se za letadlo. Že podniká, jak umí, v mantinelech, daných nedokonalými zákony, je jeho věc. Dokud nezačne potírat babky v tržnici, které možná z prodaných jablek neodvedou daň. To už mi to skřípe.

Proč mi to skřípe, když jedno je jednání v mezích nedokonalého zákona, kdežto to druhé je, byť malicherné, přesto však porušení zákona? Pokud babička poruší zákon a někomu stojí za to jít jí po krku, co se dá dělat. To je císařovo. A komplikovat kvůli tomu život všem, a přitom se nezaměřit viditelně na díry, o kterých ví, protože jich sám zneužíval, to se mi prostě nelíbí. Jakkoliv zalepit ty díry, chápu, by bylo mnohem složitější.

I. Schlägel 11.5.2017 7:56

Re: Desetitisíce užitečných idio.ů z deseti milionů

Studentů na národní třídě bylo také pár. A jak to šlo rychle. Někteří prosťáčci prostě fígle tech nahoře prokouknou později, případně vůbec. To je ovšem problém prosťáčků. A ti nahoře mají své prosťáčky dokonale přečtené. Ovšem všeho dočasu.

P. Rajman 11.5.2017 7:55

Protetovat lze jen z druhého místa

A "akce nespokojeného občana" se od počátku za protestní hnutí vydává. Protestním hnutím byla i Sedetendeutsche Heimatfront a jsou jim historicky i komunisti. Co z toho plyne? Že buď se ano promění v demokratickou stranu, kde budou platit demokratická pravidla pro volbu a odvolání předsedy nebo se stane stejně nesystémovou jako před ní všechna hnutí vůdcovského typu.

I. Schlägel 11.5.2017 7:51

Re: Všeho dočasu - hrana zvoní socdemákům a lidovcům - v

Dluhopisy Kalouska jste si jako drobný investor mohl koupit. Dluhopisy Agrofertu nikoliv. Navíc Babiš takto vychytrale optimalizoval daně již jako politik hlásající spravedlnost, dobro, nové pořádky, rovnost, svornost, bratrství a další kraviny. O tom, že úkoloval část novinářů ve svých novinách není sporu. Vám to ovšem evidentně stále nestačí. Nedivím se Vám, Babiš je evidentně Mesiáš a Bůh v jednom. Takový přifouknutý Vítek Bárta, blahé paměti.

M. Šejna 11.5.2017 7:50

to není důležité, pane Hlosto

důležité je, že "uvědomělý lid" už manifestuje na ulicích za podpory "umělecké fronty" a za podpory přestavitelů "pravdo-lásky". Takže tohle určíte Babiše totálně zníčí podobně, jako to ničí Zemana.

:-D

Ve chvíli, kdy se na stranu odpůrců Babiše postavila "pravda a láska" společně aktivisty a "uvědomělým lidem", tak je jasné, kdo nakonec (ve volbách) zvítězí.

P. Hlosta 11.5.2017 7:48

Re: Všeho dočasu - hrana zvoní socdemákům a lidovcům - v

My známe základní argumentaci odpůrců Babiše a Zemana! Jenže ono to není tak jednoduché dokazovat. Kdyby bylo, už dávno by Babiš seděl ve vazbě. S odposlechy se to má tak, že byly připraveny na vydírání Babiše. Že on přijal novináře a přitakával jemu na návrhy uveřejňování skandálních informací na opozici(z nahrávek není slyšet Babišova iniciativa směrem k novináři co do návrhů na zveřejnění, naopak opatrné krocení navrhovatele novináře, aby počkal), je znak naivity Babiše. Toho Babiše o kterém se tvrdí, že měl dříve spolupráci s STB. Kdyby měl, nemůže být tak naivní, jak z nahrávek vyplývá.

Pro Babiše je tohle další klání s koalicí, jen další body do nových parlamentních voleb! ČSSD mačká vlastní krk a jejich řadoví členové čekají poslušně, až Sobotka pos.re úplně všechno. Inu kolektivní život, kolektivní smrt!

J. Anděl 11.5.2017 7:45

Re: Všeho dočasu - hrana zvoní socdemákům a lidovcům - v

Máte pravdu, že závist je protivná vlastnost.

Ale mně třeba nevadí, že je pan Babiš bohatý. Spíš že mu to nestačí a chce kontrolu úplně nade vším. To bych byl radši, kdyby se nestalo.

Za mě udělal dvě chyby: od začátku se prohlašoval za letadlo ve světě plném bláznů a prosadil EET. Nevím teď přesně, jak to bylo s tím DPH a hlášeními a povinností platit DPH i za neproplacené faktury atp., tak to do toho motat nebudu a jestli to má Babiš plně na krku, tak to šoupnu do kategorie "EET".

Ani jeden z mnou výše uvedených důvodů nestačí pro jeho odvolání z funkce. Ale jedním z minimálních požadavků na stranu, kterou budu ochotný volit, je neochota jít s ním do vládní koalice.

P. Hlosta 11.5.2017 7:37

Babiš bude odejit z politiky?!

Mně včera stačila Chovancova zmínkana tiskovce o tom, že Babiš by měl odstoupit z ministerského postu a odejít z veřejného života. To považuji za jasný signál, že nejde jen o demisi ministra, ale totální odrovnání z politiky. No a to myslím bude dlouhé. Babišovi zatím peníze nechybí, ty jeho pochopitelně a o odchodu z politiky, kdy oproti jiným teprve začal s politikou, se nezmiňuje.

ČSSD oproti Babišovi je s penězi na dně a dluží až na půdu. Kdyby se nedostala na přední místo v parlamentu, pak ji začnou trhat na kusy exekutoři. To by nebylo ani Chovancovi nic platné současné postavení ministra vnitra, když by nebyl znovu dosazen na křeslo po volbách, jako Sobotka by nedokázal přesvědčit potřebných osmsettisíc voličů pro ČSSD, tak je ámen se stranou i jeho pohodlím beztarostného zajištění své domácnosti i přišlo by na to, co vlastně umí.

Myslím si přední v ČSSD utahují smyčku u krku. No a Babiš to ví, stejně jako Zeman. ;-))

R. Janda 11.5.2017 7:29

Re: Výsledek je zatím jasný,

A demokracie taky, vždyť diktatury fungují daleko lépe, že jo? VždyŤ se stačí podívat na úspěchy gigantů jako je Severní Korea...

R. Janda 11.5.2017 7:27

Re: To jsou ale paradoxy,

Babiš sám coby politik má zásadně být nezávislý. Jasně, k tomu ideálu se můžeme pouze blížit, ale z aktivních politiků má jako vlastník mediálního koncernu a řady příjemců státních dotací rozhodně nejdále.

Jasně, ČSSD s ním nikdy neměla jít do koalice, ale to neznamená, že to, co teď dělá, by bylo špatně. Naopak, bylo to třeba udělat daleko dříve...