23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

Václav Klaus mladší vyhozen z ODS

Tak tedy k tomu došlo a není to nic radostného, ODS vyloučil Klause juniora z partaje. Jistěže to nepříjemně připomíná staré časy. Nicméně junior byl natolik jinde svými postoji, že by od něho bylo seriózní, kdyby odešel a založil vlastní formaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Moravcová 18.3.2019 10:03

Re: Když čtu

Zapomněla jste mi odpovědět, kde a kdy jsem dvacetkrát psala podobný příspěvek, jaký jsem měla dole?

R. John 18.3.2019 10:01

Hele rudej brigadýre...

... musíš sem máznout, kolik zase dostane zpět... to je potom relevantní informace... a o kolik jim stoupne HDP, díky volnému obchodu.. a co ty zákony EU ? jak je vymetaj.... k tomu něco rozvědčíku nemáš... ?..a můžeš mě vysvětlit, proč z Británie prchaj firmy ?.. když se tam chystaj ty krásné zítřky bez EU...?

M. Kolář 18.3.2019 10:01

Re: Normalizace ODS pokračuje. Co je ale normální?

Kolektivismus číhá leckde..

P. Jirkovský 18.3.2019 10:00

Re: Komentátorka Stonjeková: "Klaus ml. je černým svědomím ODS,

Héršvec, pane Matuško, vy máte při pondělku anímo. S takovým nadšením vyhledávat a pastovat kdejakou volovinu, to je fakt na metál!

M. Moravcová 18.3.2019 10:00

Re: Když čtu

ano, blbost se směje vždy, když není čemu

F. Doušek 18.3.2019 10:00

Komentátorka Stonjeková: "Klaus ml. je černým svědomím ODS,

Druhý Hus je to. Neodvolal.

P. Pavlíček 18.3.2019 9:59

Re: Teď už ODS zbývá jen

ODS ztratí voliče?

Mne získá. Jsem pravicový a proevropský volič, čekám, jak se ODS jasně po odchodu VK jr a jemu podobných k EU postaví.

pp

J. Matuška 18.3.2019 9:58

Re: Bez peněz do politiky nelez.

Správně: černé díry...do BRUSELE!!!

M. Prokop 18.3.2019 9:58

Re: Místo Astonova Úvodníku /děje se něco?/

Možná to hlásal, což po direktivním socialismu není nic moc divného, každopádně to nedělal.

Já nějak vůbec nevím o nikom, kdo by prosazoval "konečnou a jedinou pořádací sílu mezi lidmi", ať už jakoukoliv. Leda snad Kajan. :-P

J. Sušeň 18.3.2019 9:57

Re: Kdo má špetku vlastního rozumu v hlavě

Nesouhlasím s Vámi pane Hofmane, upozorňování a varování přece není diskuze a přizpůsobení není to co by mělo být pro demokratickou stranu hlavním principem. Přizpůsobení "čemu" a "komu"? Neomylnému Vůdci, či snad partajní klice, která je právě u moci? Názory VKml jsou pravicovější, než neomarxistické praktiky a ideje současné ODS - tedy alespoň dle mého soudu a proto si zasloužil více pozornosti a více diskuze např. na nějaké vnitrostranické ideové konferenci, kde by dostal šanci své názory vysvětlovat a obhajovat. Pakliže by argumentace ODS byla silnější, pravicovější a lepší než argumentace VKml tak pak pochopím výzvu k opuštění např.poslaneckého klubu, ale silný stranický šéf se neobává řadových poslanců a neobává se ani toho, že by mohl být nahrazen někým schopnějším (nemusí to být zrovna VKml) jako pa Fiala.

J. Matuška 18.3.2019 9:57

Komentátorka Stonjeková: "Klaus ml. je černým svědomím ODS,

říká věci, které by ODS říkat měla. Z Nobelovy ceny se stala anticena..."

https://xtv.cz/archiv/komentatorka-stonjekova-klaus-ml-je-cernym-svedomim-ods-rika-veci-ktere-by-ods-rikat-mela-z-nobelovy-ceny-se-stala-anticena

P. Hlosta 18.3.2019 9:57

Re: Strana není stát

Vo tym žádná! Máte recht s tou stranou, že není jako stát. Je v tom jeden háček ten, že ODS je stranou sebe vyhlašující za Občanskou a demokratickou k tomu, navíc sebe vyhlašujíc za konzervativní pravici. Tedy dává si ta parta jisté mantinely. Předně že není kolektivistická, což vyplývá z udávané pravicovosti. Dává název demokratická, což znamená ctění zásad demokratické diskuze a postojů. Chápu, že se v té straně usnesli vcelku demokraticky, že V.Klaus ml. má být vyloučen. Jen tím vznikl viditelný fakt, že demokracie u nich je pokroucená a o pravicovosti by se neměli ani zmiňovat vzhledem k levičáckým manýrům a záměrům deklarovaných v programu.

R. Sorge 18.3.2019 9:54

Re: To je panečku smršť v té Británii...

Kluku ušatá, GB je čistý plátce - 10 miliard EUR ročně zaplatí navíc. To je podle mne cca 200 milionů EUR týdně, takže ta částka řádově sedí.

M. Prokop 18.3.2019 9:54

Re: Normalizace ODS pokračuje. Co je ale normální?

Na druhé straně odporuje kolektivismu tzv. "nadnárodních zájmů"... :-P

F. Houžňák 18.3.2019 9:53

Odkud máte ten svůj názor, že já tvrdím,

že Klaus někoho urazil, ať už to byl parlament nebo někdo jiný? Jak jste na to, bohamáriju, přišel? Nichts für ungut, ale nepopletl jste si něco, třeba thready?

M. Prokop 18.3.2019 9:52

Re: pan Václav Klaus ml. ...

Rozleptávají a drobí, Slávku pokračuj ... :-P

http://www.videohumor.cz/video/ytWdkmfUGpS_A/simek-a-grossmann-prasna-brana-rozbor-basne/

M. Valenta 18.3.2019 9:52

Re: Klausexit - už bylo na čase

neklausovská

M. Kolář 18.3.2019 9:51

Re: Normalizace ODS pokračuje. Co je ale normální?

ODs vyhodila člena který hlásá kolektivismus ve formě zpolitizovaných tzv. "národních zájmů", atd ..

P. Boublíková 18.3.2019 9:50

Re: Suverenita České republiky - Václav Klaus ml.

Nesmíte pořád myslet jen na tu jednu věc :-)

M. Kolář 18.3.2019 9:50

Re: Místo Astonova Úvodníku /děje se něco?/

Reálné pojetí ? No nevím, já myslím, že je vyznavačem nerálného ekonomismu.. Tedy určité myšlenky která za konečnou a jedinou pořádací sílu mezi lidmi považuje ekonomickou interakci .. To není použitelné ..

J. Fialová 18.3.2019 9:49

Re: Suverenita České republiky - Václav Klaus ml.

Jsem se lekla (než jsem rozklikla), že Wikipedia už také protestuje proti klimatu :))

P. Hlosta 18.3.2019 9:48

Re: Normalizace ODS pokračuje. Co je ale normální?

Helejte pane Pivodo, těch komunistů bylo habakuk, kam se člověk mrknul. Není se co divit, když procentuálně jsme jich měli ve státě víc, jak v SSSR. Krom komančů bylo ještě víc lidiček, občánků ochotných spolupracovat s režimem. "Nejsme jako voni!" je v tom kontextu jedna velká faleš. Kdyby se měli z politiky, potažmo vlády eliminovat komunisti a jejich spolupracující, neměli bychom ani na zaměstnance ministerstev, natož schopné členy vlády. Ono se totiž mezi lidem tak nějak blbne a tvrdí se, že na vládě může sedět kdejaký vůl. Sice může, ale moc nám to nepomůže, spíše naopak. Chápu, že o sobě máte větší mínění. To se neléčí.

Nebývá zvykem v naší zemi, aby se odpovědný vyjadřoval přímou řečí, bez skrytých významů, natož proti zájmu své strany. Ty zájmy strany jsou takové kolektivní, víte? A kolektivnost je prvek levice a to zásadní. Tam skutečně musí být z kolektivu vyhozen každý, kdo nejde v zájmech strany, natož proti nim. jenže ODS je pravicová a k tomu demokratická strana! Tam je ošemetné říct, že kdo nepracuje v zájmech strany, že má odejít. Ošemetné, protože je to diktát kolektivu. Jak známo, kolektiv nemá odpovědnost za nic, jedinec odpovědný za své činy, řeči, je.

Ta ODSka sešupla do kolektivismu a vyhazuje své členy, jako ultralevice komunisti. Né sice až tak, ale přeci jen podoba v tom je. Já těm "normalizátorům" vždycky nadával do sprostých hovad, že občanským právem to nemá nic!

R. John 18.3.2019 9:47

To je panečku smršť v té Británii...

... jak ty pazákony EU vymetaj ze svého právního řádu, co jim brání v letu sokolím...navíc ušetří třistapadesát milionů liber týdně.... nojo, maj holt schopné vůdce... to je hned vidět...žrát koňská vejce si budou, zatímco nám vyrve EU poslední národní chléb z úst...

J. Matuška 18.3.2019 9:46

Bez peněz do politiky nelez.

Nejen to. Kromě hodně peněz na založení strany, je zapotřebí ́strašně ́moc dalších věcí. Nejhorší by bylo, honem honem odpovědět na vyloučení VKml.

Za 9 týdnů proběhnou volby do Evropského parlamentu. Je velmi lákavé pro menší uskupení právě do těchto voleb jít - k získání mandátu europoslance je nutný zlomek hlasů proti volbám parlamentním.

Prosím, aby všichni šéfové a vedení stran a hnutí, kteří podle perferencí zjistí, že nedosáhnou na celorepublikových 5%, těsně před volbami požádali své sympatizanty, aby hlasy odevzdali těm seskupením, které na tuty dosáhnou na potřebné kvórum. AŤ ANI JEDEN HLAS nepropadne do bruselské černě díry...

F. Doušek 18.3.2019 9:46

Re: SVATÁ PROSTOTO

Na druhou stranu se tímto počinem sníží odliv peněz ze zisků nadnárodních řetězců do zahraničí. A to je pozitivní zpráva.

J. Anděl 18.3.2019 9:46

Strana není stát

Strana či hnutí není stát a dodávám - naštěstí.

Ergo přirovnávat procesy v nějaké straně, spolku, firmě, rodině či jakémkoliv jiném smluvním svazku ke státu je pitomost.

V takovém svazku obvykle existuje nějaká - psaná či nepsaná - smlouva. Tato smlouva je buď dodržena, nebo porušena, z porušení pak jsou, nebo nejsou vyvozeny důsledky, ty pak opět mohou být dobré nebo ne -

ALE řešení této smlouvy, dobré či špatné, má nulový vztah k míře demokracie a svobody (třeba svobody slova) ve státě.

Vztah k míře demokracie a svobody ve státě mají zákony, které vláda, parlament, senát a prezident produkují, policisté hlídají a soudy jejich porušování soudí. Případně v nějaké míře smlouvy, které za stát uzavírají s jinými státy či jinými subjekty.

P. Boublíková 18.3.2019 9:45

Re: Suverenita České republiky - Václav Klaus ml.

Evropské zákony mají jednu velkou výhodu - dokážou mě vytočit. Nad čím bych se jinak rozčilovala? Na zlodějny politiků už jsem si zvykla a mám nízký tlak, občas ho potřebuju něčím zvednout.

https://www.novinky.cz/internet-a-pc/500053-ceska-wikipedia-se-na-protest-vypne.html

M. Kolář 18.3.2019 9:44

Re: Suverenita České republiky - Václav Klaus ml.

Ten blb Klaus zřejmě vůbec nerozlišuji mezi pojmy jako svrchovanost, pravomoc, atd..

Jinak, nějaký rozbor, že většina evropské legislativy není v zájmu našich občan" ? To asi sotva ... Nic takového nemá.. Navíc právu nerozumí..

V. Kříž 18.3.2019 9:43

pan Václav Klaus ml. ...

... vstoupil do ODS - podle mne - kvůli svému tatínkovi, který ODS

opravdu nemá rád. a funguje tam, nebo do včerejška fungoval, jako

rozvracečský element s úlohou škodit, škodit, škodit a to na úrovni

řeporyjského starosty, který se neštítí jakékoliv lži podlosti, pokud mu

to vynese pozornost některých primitivů. pokud přece nesouhlasím s politikou nějaké strany, pak do ní nelezu a nebo z ní vystoupím a nenechám se teatrálně odstřelit. rád bych připomněl, že je to můj názor na pana Klause juniora a se směřováním, šancemi, bezvýznamností, nadějemi ODS to nemá nic společného

P. Jirkovský 18.3.2019 9:43

Re: Suverenita České republiky - Václav Klaus ml.

Ovšem největší vadí nevadí by bylo, kdyby třeba jen ten výrok "Ceská republika .... našich občanů." měl VKml dokázat. Ten je tak blbej, že dokázat nejde a nemá ani smysl se vo to pokoušet. A to je smysl Klausový "politiky" - trousit podobný moudra, který ti jednodušší polknou jak malinu a tetelej se strachem, jak zase byli vokleštěný. A koukaj vzhůru a volaj směrem, kde tušej Prahu: "zachraň nás, tatíčku moudrej, statečnej". Dobrý laxativa z něj padaj.