21.6.2024 | Svátek má Alois


Diskuse k článku

Václav Klaus mladší vyhozen z ODS

Tak tedy k tomu došlo a není to nic radostného, ODS vyloučil Klause juniora z partaje. Jistěže to nepříjemně připomíná staré časy. Nicméně junior byl natolik jinde svými postoji, že by od něho bylo seriózní, kdyby odešel a založil vlastní formaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ráž 18.3.2019 10:38

Fialův problém je v tom

že jeho nudné proslovy nikoho zvlášť nezaujaly a upřímně řečeno, většinu lidí, ani nezajímají. Kdežto Klausovy názory zaujaly a lidi zajímají, neb o nich diskutují v hospodách i kavárnách. Z hlediska zákonů politického marketingu je jedno zda vyvolávají pozitivní dojem nebo negativní ohlasy. Výsledkem je, že o osobu Fialy ve veřejnosti zájem není, ale o Klause ano. Tohle umět překonat a využít to v zájmu strany chce sebevědomého lídra s politickým uvažováním, což Fiala není a tak musel Fialou vnímaný Klaus jun.jako konkurent z kola ven.

J. Matuška 18.3.2019 10:38

Re: Skvělý M.Macek:

Jsem pro existenci různých názorových platforem, vzorem mně jsou republikáni a demokraté v USA. Petr Fiala bolševicky zmáknul brněnský sjezd, neumožnil řádnou diskusi. Provedl to tak hrubým způsobem, že ODS se stala pro mě stranou nevolitelnou. Věřím, že časem /dneska senátoři, poslanci nemají kam odcházet/ budou i jiní následovat VKml.

V. Církva 18.3.2019 10:36

Povrchní a pokrytecké

Povrchní je slovo, které bychom si měli několikrát deně opakovat. Politici pak pořád. Povrchní je tato politika ODS jak pěkně Aston vyjádřil, jako slečinky z Viktoriánské třídy věčně omdlívající (že paní Němcová). Povrchní je u nás mnoho křesťanů, když podporují lidi jako Halík protože ustupuje světu nebo Drahoš, protože je bezkonfliktní. Jenže to je povrchní vnímání v době, kdy je třeba ozvat se proti zlu. Je to povrchní a pokrytecké.

A že lidi takové povrchní politiky přestávají volit to znamená že ví že to nejsou lidi do nepohody.

R. John 18.3.2019 10:32

Z PORGu byl vyhozen....

...takže o té jeho pedagogice bych si dovolil pochybovat... jestli tam učil, že EU je nacistická a posílá nás "na rampu" , tak mu měli na odchodnou ještě šlápnout do ksichtu...

P. Boublíková 18.3.2019 10:31

Re: Ale kdepak.... lžeš...

V roce 2013 to bylo skutečně čistých více než 10 mld. liber mínus, novější data než uvádí graf jsem nenašla.https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika/1824050-cena-za-clenstvi-v-eu-britanie-plati-mene-nez-tvrdi-zastanci-odchodu

J. Matuška 18.3.2019 10:29

Tragicky zahynul Miroslav Polreich,

světová extratřída diplomacie a rozvědky (1931 - 2019)

http://jdem.cz/ewy769

M. Kolář 18.3.2019 10:25

Re: Nakonec dobře tak.

Elegantně řečeno..

M. Němec 18.3.2019 10:24

Re: Skvělý M.Macek:

Napište sem, Matuška, čím se provinil podle vás vůči ODS .

A podle vás jsou občané Řeporyjí nesvéprávní nebo snad byla volba Novotného podvodem ?

Ozdrojovat, kloučku.

R. John 18.3.2019 10:24

Máš pravdu... je to nejen na mě složitý...

... v tom aby se prase vyznalo, co hrdý Albion vyvádí za kejkle...

M. Kolář 18.3.2019 10:24

Re: Skvělý M.Macek:

To ještě neukazuje nic. Záleží, zda se problematický politik bude z lokální úrovně dostávat ve straně k většímu vlivu.. To zde zatím nehrozí.. A Klaus ml. dojel na svůj bezohledný egocentrismus.. Vy sám byste s takovým člověkem v normální situaci vyrazil dveře do pěti minut..

J. Ptáček 18.3.2019 10:24

Nakonec dobře tak.

Mladší Klaus právem kritizoval spoustu problémů s EU. Ale nenabídl žádnou reálnou alternativu. Přes jeho nesporný intelekt jenom podprůměrné kecy na úrovni hospody nejnižší kategorie. Je snad naší budoucností stát se nějakou západní gubernií matičky Rusi? Nebo být rohožkou Hedvábné, ale nevábné, stezky? Vedoucí z jedné násilnické žumpy do druhé? Jeho schopností je bezesporu škoda, aspoň v pedagogice, ale v politické orientaci se nechytil. Jeho chuť na politickou slávu získala obrovský náskok před kulhající pedagogikou, kde by byl určitě užitečnější. Jen té moci, po níž tak dlouho prahne, by tolik nebylo.

J. Anděl 18.3.2019 10:21

Re: Strana není stát

I občanská a demokratická strana má nějaká pravidla a smlouvu.

Tam bych se, chce-li to kdo rozebírat, soustředil. Tedy zda existuje či neexistuje smlouva, kterou by VKml znal (měl znát, podepsal či jinak odsouhlasil), zda jí porušil.

Jeho obecná, státem garantovaná svoboda slova nebyla dle mého názoru nijak porušena ani ohrožena.

Nyní za okraj tématu, čistě k pojmu demokratické diskuze: je podle mě rozdíl mezi vnitrostranickou demokratickou diskuzí a třeba veřejným projevem v roli reprezentanta dané strany. Podobné je to v zaměstnání, do jisté míry je to dokonce podobné v rodině.

Každá strana, firma, neziskovka atd. je instituce. Instituce nese v sobě vždycky prvky kolektivismu. Právě proto je třeba pro mě nutné vymezit se k plánu řídit stát jako firmu. To v sobě ale skrývá i druhou informaci, kterou formuluju otázkou: dává smysl řídit firmu jako stát?

V. Hájková 18.3.2019 10:21

Tento

užasný rozhovor na prostoru X - mohu sovo od slova podepsat ! Bohužel zdejší primitivní smečka aniž by si jej vyslechla jej šmahem odsoudí!

https://www.reflex.cz/clanek/prostor-x/93844/miroslava-nemcova-busi-mi-srdce-ale-nevzdam-to-babisovi-volici-chteji-zpet-totalitu-jde-mu-o-miliardy-pro-sebe.html

M. Němec 18.3.2019 10:21

Re: Skvělý M.Macek:

Ano, Macek je vůl a taky příčina, proč hodně lidí přestalo volit ODS.

Naštěstí tito mackové už nemají žádný vztah k současné ODS a to je dobře.

J. Matuška 18.3.2019 10:20

Re: Skvělý M.Macek:

VKml ven, ozdoba Pavel Novotný zůstává. TO také na něco ukazuje, ŽE.

R. John 18.3.2019 10:19

No vidíš....a je po ftákách...

.... a tak slibně jsme si mohli podiskutovat.... kominterna vyhlásila stávku ?...A já se tak těšil, že mě osvětlíš ty zákony EU a ty firmy, co berou roha z Albionu.... no nic, zůstanu holt bez informací... že se nestydíš... trucovat v tak vážné chvilce ... lumpe jeden... von ví, ale nepoví... asi je to tajné... :-)

M. Kolář 18.3.2019 10:19

Re: Skvělý M.Macek:

Hodnoty a principy v podání knihkupce Macka máme ještě v živé paměti ..

J. Matuška 18.3.2019 10:18

Re: Místo Astonova Úvodníku /děje se něco?/

Pane Doušku, ˇkdysi ́ jsem adoroval Realisty. V současné době nemám koho adorovat. Mně se jedná o TO, aby se ukázalo, kolik lidí je SVÝM způsobem PROTI snahám bruselské věrchušky, Macrona, Merkelové apod. dál povinně, pod tlakem, prohlubovat integraci v EU. Moc bych si přál, aby účast na těchto volbách do EP byla co nejvyšší.

Na demonstraci před maďarskou ambasádou byli i lidé s ́příklonem i odklonem ́, ale byli tam lidé s příklonem k českému patriotismu - a těch tam byla většina. Doba vyžaduje spolupráci, protože protivník je příliš silný. Samozřejmě, že tzv. NÁRODNÍ FRONTA by byla pouze "dočasná".

M. Moravcová 18.3.2019 10:14

Re: Skvělý M.Macek:

ano

R. John 18.3.2019 10:14

Vobr s Oldou...

... nemusí tomu vejlupkovi platit nic... ještě naopak dostanou .. jen Faltýnek si musí obstarat prachy jinde...ten má fofrovačku, aby se slušně uživil...

M. Pivoda 18.3.2019 10:13

Hlosta: "těch komunistů bylo habakuk"

Častý omyl! Členů Komunistické strany bylo skutečně hodně, ale přesvědčených komunistů bylo nepatrně málo. Proto nikdy fakticky nezvítězili.

Podobně jako je dnes velmi málo přesvědčených demokratů, ač jsou členy Občanské DEMOKRATICKÉ strany. Právě proto nikdy nemohou dlouhodobě zvítězit.

M. Moravcová 18.3.2019 10:13

Re: Suverenita České republiky - Václav Klaus ml.

ano, dobrý článek, normální, česky vysvětlený názor, pocit. Bez velkohubých klišé.

P. Spáčil 18.3.2019 10:13

Skvělý M.Macek:

"Petr Fiala:

Václava Klause ml. jsem přivedl k ODS já, i přes výhrady některých mých kolegů. To, že poté nebyl loajální ke mně, bych bez problému přešel. Že však není loajální k ODS, k jejímu programu, hodnotám a principům však nadále přecházet nelze. I proto mu dnes VR ODS zrušila členství v ODS.

Dodávám:

O loajalitě Václava Klause ml. k Petru Fialovi nic nevím. Pokud však jako spolutvůrce programu, hodnot a principů ODS mohu soudit, VR ODS by už dávno musela zrušit členství nejméně celému současnému vedení."

R. Sorge 18.3.2019 10:12

Re: Ale kdepak.... lžeš...

Čísla si dohledej, troubo ...

R. Sorge 18.3.2019 10:10

Re: A kuwa....

Já to tušil, že to na Tebe bude moc složitý, kluku ušatá ...

R. John 18.3.2019 10:09

Ale kdepak.... lžeš...

...jako obvykle... dej sem čísla....žvásty si nech pro kominternu...

R. John 18.3.2019 10:07

A kuwa....

...přerušilo se spojení s rudým vyzvědačem... teď se dozvím houno... a začal přitom tak slibně... :-)

P. Rajman 18.3.2019 10:05

Že Babišovi platí občané

jeho premiérský plat jeho stoupencům nevadí. To je OK, zvolili si ho, tak ať všichni platí. Proč ale Babišovi vadí, že občané ze svých daní platí i politiky jiných stran tomu opravdu nerozumím. Že by mu a jeho vlezdořiťům vadilo, že v zemi nevládne jako jediný vůdce?

R. Sorge 18.3.2019 10:04

Re: Hele rudej brigadýre...

Kluku ušatá, kolik dostane zpět jsem už odečetl z celkové platby, aby to na Tebe nebylo moc složitý ...

J. Matuška 18.3.2019 10:03

Re: Suverenita České republiky - Václav Klaus ml.

"V České republice dramaticky roste počet zákonů, které regulují občanům život. Kdybych zůstal u školství, řeknu, že před dvaceti lety jsme neměli žádný školský zákon (a učili jsme), dnes máme asi 300 stran Školského zákona, zákon o pedagogických pracovnících a další a na ně navazující desítky vyhlášek a podzákonných norem (metodické pokyny a tak).

A takhle je to u všeho."