1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

V Barceloně za Prahu

Je to parafráze někdejšího hesla levice, když podporovala republikány v občanské válce proti Francovi. Parafráze sedí jen docela malinko, ale aspoň trochu ano.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Chaloupka 5.10.2017 9:48

Ne každý národ je tak velkorysý, jako ten český.

A ti, co si hrají s inflací, neví, s čím si zahrávají. Naposled byla inflace v Jugoslávii a skončilo to válkou a oddělením těch republik a pokrajin.

K. Berka 5.10.2017 9:53

Re: Ne každý národ je tak velkorysý, jako ten český.

Ano, byla to inflace politiky NATO a hlavně USA, kdy jsme jim přibrukovali jako mouřeníni.

M. Prokop 5.10.2017 10:35

Re: Ne každý národ je tak velkorysý, jako ten český.

Dobře vám jebe ...

A. Trick 5.10.2017 10:45

Re: Ne každý národ je tak velkorysý, jako ten český.

Má pravdu, sundejte klapky.

O. Uživatel 5.10.2017 10:38

Uživatel požádal o vymazání
J. Vobr 5.10.2017 9:21

Mistře Pavle,vy mezi námi !!!

Já su tááák šťástnééé !!!

:-)))

:-)))

M. Moravcová 5.10.2017 10:04

Re: Mistře Pavle,vy mezi námi !!!

vy už toho moc nepotřebujete

P. Vandas 5.10.2017 9:01

Ostatně soudím, že za Katalánskými událostmi jsou .....

... nesplatitelné dluhy Španělska. Je to, jako v zadlužené rodině, když jsou před bankrotem a dohadují se, kdo za co ručí. Proto je pro nás naprosto nezbytné nevstupovat do Eura. :-):-):-)

P. Hlosta 5.10.2017 9:05

Re: Ostatně soudím, že za Katalánskými událostmi jsou .....

Dluhy už jsou takovou samozřejmostí současnosti, že se zapomíná na důsledky z nich vyplývající

P. Vandas 5.10.2017 9:20

Re: Ostatně soudím, že za Katalánskými událostmi jsou .....

Dluhy nebyly, nejsou a nikdy nebudou samozřejmostí, hlavně ty nesplatitelné. :-):-):-)

O. Uživatel 5.10.2017 9:06

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 5.10.2017 9:09

Re: Ostatně soudím, že za Katalánskými událostmi jsou .....

Nářky prolhaných "palestinců" nečtu, abych si nezkazil požitek z ranní kávy. Takže nevím, proč mne s palestinkou házíš do jednoho pytle. :-):-):-)

O. Uživatel 5.10.2017 9:10

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 5.10.2017 9:13

Re: Ostatně soudím, že za Katalánskými událostmi jsou .....

Vždyť Ti píši, že jsem tu Palestinku nečetl. Takže ani nevím, v čem mi dáváš za pravdu. :-):-):-)

O. Uživatel 5.10.2017 9:15

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 5.10.2017 9:21

Re: Ostatně soudím, že za Katalánskými událostmi jsou .....

Aha. Tak Tě beru na milost. :-):-):-)

J. Vobr 5.10.2017 9:23

Re: Ostatně soudím, že za Katalánskými událostmi jsou .....

Žádná milost !!! Čepicu dostane !!!

O. Uživatel 5.10.2017 9:24

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 5.10.2017 9:27

Re: Ostatně soudím, že za Katalánskými událostmi jsou .....

I já jsem se už vykecal a půjdu si trochu zavykořisťovat. :-):-):-)

P. Hlosta 5.10.2017 9:13

Re: Ostatně soudím, že za Katalánskými událostmi jsou .....

Pokud by byla EU volným svazkem států Evropy, pak by nebylo argumentů proti ní. Ovšem ona je svazkem pevně svazovaným a ten tah k sobě každý vnímá jako nepříjemný. Namísto uvolňování tahu k sobě navzájem se zvyšuje tah. Pochopitelná je pak reakce rozumných lidí, že je třeba uvolňovat a ne stahovat.

O. Uživatel 5.10.2017 9:17

Uživatel požádal o vymazání
E. Erat 5.10.2017 9:10

Re: Ostatně soudím, že za Katalánskými událostmi jsou .....

Ono je to také jako s firmami. Když se daří, tak se nakupují nové akvizice, firma se rozvíjí, expanduje atd. Když jde z tlustého do tenkého, tak se od firmy odlupují úspěšné provozovny, aby za sebou netáhly ta břemena bankrotářů.

P. Vandas 5.10.2017 9:19

Re: Ostatně soudím, že za Katalánskými událostmi jsou .....

Ano. Správné přirovnání. Restrukturalizace je poslední možnost záchrany firmy. Tak proč si myslet, že u státních a nadstátních celků to tak nefunguje? Funguje to naprosto stejně v individuální rovině, stejně tak jako v celoevropském prostoru. :-):-):-)

I. Semrád 5.10.2017 9:51

Proto je nutno stát řídit

...jako firmu.

To je naprosto jasné.

P. Vandas 5.10.2017 9:59

Re: Proto je nutno stát řídit

Ano. Naprostý souhlas. :-):-):-)

P. Jansky 5.10.2017 8:52

videl jsem jak katalanci strhavaji spanelske vlajky

byla v tom zloba mozna nenavist.. proste se prestali mit radi .. to se v zivote muze stat kazdemu to je důvod k rozvodu..

P. Hlosta 5.10.2017 9:03

Re: videl jsem jak katalanci strhavaji spanelske vlajky

I v tom Španělsku se sociální nůžky rozvírají. Hledá se přirozeně viník a ten s pomocí nacionálního smýšlení lze najít v jiné národnosti. Je to tak hloupé a tak běžné.... Já v tom nevidím žádný rozumný důvod k rozvodu, ale nebránil bych tomu. Bráněním se dosáhne pravého opaku a zvýší se nenávist. Odstředivá síla se zvyšuje při snaze připoutat víc k sobě, udržet za každou cenu. Nakonec by mohlo dojít k roztrhání celého Španělska. Jugoslávie je toho příkladem.

P. Vandas 5.10.2017 9:07

Re: videl jsem jak katalanci strhavaji spanelske vlajky

Souhlas, pane Hlosto. Navíc nezapomínejme, že stejně jako u nás se nedá zapomenout na Mnichov, tak i ve Španělsku se nedá zapomenout na občanskou válku a Fraka. Je tam pod povrchem stále obrovské napětí a resentimentů, které mohou vybuchnout v novém střetu. :-):-):-)

O. Uživatel 5.10.2017 9:10

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 5.10.2017 9:16

Re: videl jsem jak katalanci strhavaji spanelske vlajky

No nedá. Při jakémkoli ohrožení státu se Mnichov vynoří z mlh, jako memento. :-):-):-)