28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

Ústavní ochrana vody

Všimněte si zajímavého jevu: když něco nejde a něco nefunguje, nebo to funguje blbě, není to proto, že je někdo líný a neschopný. Není legislativa. Tahle věta není legislativa by se měla vymýtit z českého jazyka. Nejde to, protože na to není legislativa. Ale to je žertík jen tak na okraj.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Kolář 21.7.2019 14:30

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Mezi politickým řízením a apolitickou správou musí být rovnováha.. A ta podle mého názoru je..A cenzura je kde ?

M. Prokop 21.7.2019 14:36

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Problém je "apolitická" správa, nepodléhající politickému řízení.

Cenzura tak nenápadně, mnohdy i autocenzura. Tu v tištěných médiích, tu na internetu, tu v TV, sice ještě ne jako za bolševíka nebo v Rusku, ale snaha je.

Tuhle třeba jeden vzorek, najdou se i další, pokud to člověk trochu sleduje: https://www.dotyk.cz/publicistika/zidovskemu-spisovateli-byla-v-britanii-zrusena-dve-vystoupeni-ze-strachu-20200704.html

M. Kolář 21.7.2019 14:41

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Toto není příklad žádné cenzury.. Nicméně to ukazuje na bezpečnostní problém..., což je věc závažná ..

I. Kellner 21.7.2019 14:04

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Pane Koláři, já si ještě pamatuju, jak jsme bojovali za světový mír a o zrno.

Což o to, bojovat můžeme stále, ale to bychom se nesměli rozmělňovat boji na mnoha frontách. Na protiruské, protičínské, promigrační a protimigrační, za bezuhlíkovou společnost, proti jádru, a pro a proti jaderné energii, proti populistům, proti Trumpovi, etc etc..

M. Kolář 21.7.2019 14:08

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Já hodlám případně bojovat za svou svobodu a občanské postavení.. A odkud plyne skutečná hrozba z minulosti vím docela dobře. Asi máme tak nějak rozdílnou zkušenost.. Etc,etc..

M. Prokop 21.7.2019 14:13

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Hrozba z minulosti je celkem známá. Problém jsou hrozby současnosti, mnohé v lepším případě ignorované, v horším popírané. Maximálně se někde vykope příkop, rozmístí betonové bloky, "semkneme se", vymažeme nějaké "nenávistné" komentáře, populisty (zatím) slovně odsoudíme, zcenturujeme ksichtoknihu, .... :-P

M. Kolář 21.7.2019 14:16

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Akorát, že se nic takového neděje... Došlo u Vás k inverzi priorit.. ::))

M. Prokop 21.7.2019 14:20

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

" ... mnohé v lepším případě ignorované," :-P

S. Lazárek 21.7.2019 14:16

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Ksichtoknihu si cenzuruje její majitel stejně tak, jako si majitel hospody cenzuruje své hosty, pokud se v jeho hospodě chovají jako hovada.

M. Prokop 21.7.2019 14:22

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Z vlastní vůle, nebo hlavně na nátlak EUnijních vlád a aktivistů?

S. Lazárek 21.7.2019 14:26

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

To nevím a je to v principu jedno, i kdyby na to měla vliv jeho žena, pořád je to Zuckebergův dvorek, nikoliv mladýho Klause. Take rules or leave.

M. Prokop 21.7.2019 14:31

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Mně to jedno není a o Klausovi jsem nepsal nic.

Nebo že by byl cenzurován jen on a konec konců, jen xichtokniha?

S. Lazárek 21.7.2019 14:37

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

O Klausovi jsem psal (pokud tedy dovolíte) já, protože zrovna on má nutkavý pocit a nijak se s ním netají, ba naopak, že Zuckeberg je tu od toho, aby písmákům sice mohl platit prostor pro jejich moudra, ale to je tak asi všechno, co by mohl, ze své hospody nesmí vyhodit nikoho, dokonce snad i podle zákona. Trochu mi to připomíná situaci, když dělníci ve fabrikách kecali svému kapitalistovi do toho, co se v té fabrice bude a nebo nebude dít.

Já uznávám soukromé vlastnictví, pokud jsem na cizím, musím dodržovat místní pravidla hry a pokud se mi to nelíbí, můžu jít buď do řiti nebo ke konkurenci, kde je to jinak. To platí jak o migrantech v Evropě, tak o Klausovi na ksichtoknize...:-P

M. Prokop 21.7.2019 15:50

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Já psal o cenzuře, tak to se trochu míjíme, jako vždy, když do toho nějak lze namontovat některého Klause (což při troše snahy lze prakticky vždy).

M. Prokop 21.7.2019 13:52

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Jo. Jakmile někdo trochu vynikne, hned se něco "najde". Nálezy jsou rozšířeny celkem rovnoměrně mezi proruské/protiruské, proeunijní/protieunijní, oteplovače/ochlazovače, pravičáky/levičáky, ...

Kdo hledá, vždy si své najde.

M. Kolář 21.7.2019 13:55

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

No jasně, ještě jste to měl rozšířit taky na mateřské školky, aby to dávalo jó smysl, to co jste napsal.. :)

A. Nový 21.7.2019 14:05

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Všechno řídí Putin! :-))

M. Prokop 21.7.2019 14:14

Re: B.Johnson, ruské souvislosti ?

Pravda, propaganda někdy začíná už tam.

M. Rejewski 21.7.2019 12:35

Já bych se chtěl optat souha Matušeka

Co bude mít dnes k obědu.

Tato otázka je platná i pro John. A taky pro vládu nekompromisních okupantů Králického Sněžníku.

M. Mařák 21.7.2019 12:40

Re: Já bych se chtěl optat souha Matušeka

Já nic, jen jsem ráno dojedl zbytek bramborového salátu ze včerejška. Ale již připravuji marinádu na pěkně prorostlá vepřová žebírka k večeři.

P. Jirkovský 21.7.2019 12:42

Re: Já bych se chtěl optat souha Matušeka

Děláte bramborfovej salát "českej" nebo místní?

M. Rejewski 21.7.2019 12:45

Re: Já bych se chtěl optat souha Matušeka

No já vyzkoušel fůru recepisů. Ale ten nejlepší je německej s pečeným kolenem.

P. Jirkovský 21.7.2019 12:53

Re: Já bych se chtěl optat souha Matušeka

Já taky, proto jsem zvědavej.

M. Mařák 21.7.2019 12:53

Re: Já bych se chtěl optat souha Matušeka

To bylo včera ke smažené mořské rybě. Salát jsem dělal lehký, jen vařené brambory, červená cibule, okurky ve sladkokyselém nálevu, olivový olej, trocha octa, lák z okurek, sůl, pepř a nastrouhané ředkvičky, které zrovna dohasily z Německa do marketu za rozumnou cenu.

Dnes budu dělat rajčatový s mozarelou.

P. Jirkovský 21.7.2019 12:58

Re: Já bych se chtěl optat souha Matušeka

Díky, dělám podobnej, jen "chudší", bez octa, láku, okurek a ředkviček, z ještě horkejch brambor.

M. Mařák 21.7.2019 13:04

Re: Já bych se chtěl optat souha Matušeka

Tady na Alsasku se ten nejjednodušší dělá z vařených brambor, cibule a vinaigrette (olej, ocet, sůl, pepř a tak podobně), může se dochutit špekem a zalít bujónem.

R. Tesařík 21.7.2019 13:01

Re: Já bych se chtěl optat souha Matušeka

Ty ředkvičky mi tam připadaj trochu redudantní. Petrželka.

P. Jirkovský 21.7.2019 13:18

Re: Já bych se chtěl optat souha Matušeka

Souhlas. Navíc po ředkvičkách nemírně říhám, pámbuví proč.

M. Mařák 21.7.2019 13:19

Re: Já bych se chtěl optat souha Matušeka

Mně se to zdá jako příjemný mezistupeň mezi pálivostí cibule a sladko kyselostí okurek. Ale petrželka je samozřejmě v pohodě.

R. Tesařík 21.7.2019 13:24

Re: Já bych se chtěl optat souha Matušeka

Někdy vyzkouším.